Update: 'Grote Everton-deal van 34 miljoen blijkt onzin: absoluut geen interesse'

    Update: 'Grote Everton-deal van 34 miljoen blijkt onzin: absoluut geen interesse'

    Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2018 om 15:00wo 18-07-2018 om 15:00

    Marcel Brands, Director of Football van Everton, lijkt een verrassende slag te slaan op de transfermarkt. The Toffees zijn dicht bij het aantrekken van Malcom, meldt Sky Sports dinsdagavond. Het zou de eerste grote aankoop zijn voor Brands.

    De 21-jarige Malcom stond nadrukkelijk in de belangstelling van onder meer Tottenham Hotspur en Internazionale. De Italianen leken met de Braziliaanse smaakmaker van Bordeaux aan de haal te gaan, maar slaagden er niet in om de deal af te ronden. De Nerazzurri zetten in op een huurtransfer met optie tot koop, waar de Fransen hem direct wilden verkopen.

    Het geeft Everton en Brands de kans om Malcom voor de neus van Inter weg te kapen. De Premier League-club is bereid om zo'n 34 miljoen euro te betalen. Malcom kan een vijfjarig contract tekenen op Goodison Park ter waarde van 90.000 euro per week. De verwachting is dat Everton donderdag om tafel gaat met Bordeaux om de transfer af te ronden.

    Update 18/7 15.00: Volgens The Liverpool Echo klopt er niets van het verhaal dat Everton van plan is om zich te versterken met Malcom. Het medium schrijft dat woensdag, kort nadat er werd gemeld dat The Toffees al in verregaande onderhandeling zijn over de Braziliaanse buitenspeler van Bordeaux. Everton is één van de weinige Premier League-clubs die nog geen aankopen heeft gedaan voor het nieuwe seizoen. 

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19998
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:55
    Mooi!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    woensdag 18 juli 2018 om 01:26
    Zeker mooi
    Vind ik leuk
    Counterattack +10894
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:57
    Brands met een grotere portemonnaie doet weer mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:58
    Even voor de goede orde: Malcom is geen linksback.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:01
    Volgens Brands wel. Help jij 'm uit de droom?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 06:38
    Ach laat m lekker joh eindelijk na al die jaren denkt brands weer eens een goede linksbacj te hebben gevonden als die hier achterkomt breekt m dat op
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6759
    woensdag 18 juli 2018 om 00:01
    Dat weet jij en dat weet ik ook. Maar zou Brands dat ook weten ?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:42
    Precies
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    woensdag 18 juli 2018 om 00:12
    Klinkt veelbelovend...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    woensdag 18 juli 2018 om 07:21
    Vreemd van inter.

    Nou marcel sla je slag. Nou heb je centen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:00
    Zeer goede aankoop. Speelde zeer verdienstelijk bij bordeaux. Is zelfs al in beeld bij het nationale elftal mede omdat de Brazilianen willen vernieuwen en verjongen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2500
    woensdag 18 juli 2018 om 08:13
    Nou he he eindelijk eentje die komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:22
    Inter toch veel grotere club en veel mooier dan Everton...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    derksen +8936
    woensdag 18 juli 2018 om 08:25
    Ahahahahahah ja brands gaat eindelijk in zijn leven meemaken dat een beetje geld achter de hand toch makkelijk is kan je iets makkelijker een speler kopen ipv elke week naar de gemeente te lopen
    Vind ik leuk
    Truth +3009
    woensdag 18 juli 2018 om 10:59
    Las ergens een tijdje geleden dat die rond de 50 mil moest kosten ...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:50
    Dat zou een mooie stunt zijn. Lijkt me ook een slimme keuze van Malcolm zelf, als mooie opstap naar de absolute top.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2500
    woensdag 18 juli 2018 om 15:28
    Heeft ie al een keer wat verkocht eigenlijk?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:58
    I.i.g. Funes Mori verkocht aan Villareal. En zelfs nog een speler verhuurd. ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws