'Chelsea grijpt naast droomaanwinst en schakelt door naar Donnarumma'

    'Chelsea grijpt naast droomaanwinst en schakelt door naar Donnarumma'

    woensdag 18 juli 2018 om 13:17

    De keeperscarrousel in Spanje, Engeland en Italië blijft volop draaien. Thibaut Courtois is hard op weg om Chelsea te verruilen voor Real Madrid, waardoor The Blues op zoek moeten naar een nieuwe sluitpost.

    Alisson Becker was in beeld bij de Londenaren, maar de doelman van AS Roma lijkt voor een recordbedrag naar Liverpool te verkassen. Volgens diverse Italiaanse media, waaronder Corriere dello Sport, heeft de nummer vijf van het voorbije Premier League-seizoen inmiddels doorgeschakeld. AC Milan-keeper Gianluigi Donnaruma is naar verluidt een kandidaat-opvolger voor Courtois, die pas vrij wordt geven door Chelsea wanneer de club een nieuwe keeper in huis heeft.

    Volgens Corriere dello Sport gold Alisson als droomaanwinst van de nieuwe Chelsea-trainer Maurizio Sarri, die echter ook gecharmeerd lijkt te zijn van Donnarumma. De pas negentienjarige sluitpost van AC Milan geldt als één van de grootste keeperstalenten ter wereld. Afgelopen zomer leek hij na een langdurige transfersoap te vertrekken uit Milaan, maar tekende hij uiteindelijk bij tot medio 2021.

    Lees ook: 'Liverpool bereikt akkoord met AS Roma en verpulvert keepersrecord: 74 miljoen'

    Plaats een reactie

    misterTP +349
    woensdag 18 juli 2018 om 13:19
    Zoet is nog op zoek naar een uitdaging (grapje)
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3036
    woensdag 18 juli 2018 om 13:23
    Goed dat je ff zegt dat het om een grapje gaat.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +24915
    woensdag 18 juli 2018 om 13:37
    Jammer dat hij geen goede humor heeft, want de Jasper-Jeroen clash zijn we volgens mij allemaal wel beu hier. Boeiend, hopen gewoon dat beide keepers een goed gevolg aan hun carrière gaan geven komende jaren.
    Vind ik leuk
    baku +792
    woensdag 18 juli 2018 om 13:38
    Haha ik dacht eerst even dat je serieus was, maar toen las ik (grapje) ...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    woensdag 18 juli 2018 om 13:20
    En dan jasper na ac milaan. Mooie club voor hem vind ik
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:21
    inderdaad , al is alles beter dan de beste jaren van je carriere te moeten slijten op de bank van Barca
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:48
    En dan 2 jaar lang geen Europees spelen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    woensdag 18 juli 2018 om 14:43
    Doet die dat nu wel dan
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:03
    Nee maar daarom wilt hij ook weg...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    woensdag 18 juli 2018 om 16:29
    Hij wil gewoon elke week spelen. En dat is logisch
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91194
    woensdag 18 juli 2018 om 13:21
    Had Donna liever als opvolger van Buffon gezien.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    woensdag 18 juli 2018 om 13:21
    Waarom gaat niemand voor Schmeichel?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:22
    of voor Oblak , als ik 70 miljoen moet uitgeven aan een keeper kocht ik hem van Atletico
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    woensdag 18 juli 2018 om 13:25
    Die kost alleen 100 miljoen...
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3036
    woensdag 18 juli 2018 om 13:27
    Oblak mag niet voor minder dan € 90 mil weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:30
    Betere keeper en waarschijnlijk nog goedkoper ook!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:33
    En zeggen dat het zo anders had kunnen lopen voor Simon Mignolet.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:34
    Is Oblak overbodig ofzo??
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:37
    Die kost 100 miljoen. En volgens betrouwbare bronnen heeft hij geen enkele intentie op te vertrekken bij Atletico. Hij gaat volgens mij ook een nieuw contract tekenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:35
    Chelsea moet gewoon Buffon halen ondanks dat hij getekend heeft bij PSG want als je de transfer bedragen leest moet het voor Chelsea geen probleem zijn om Buffon te halen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    woensdag 18 juli 2018 om 13:42
    Als Courtois naar Real gaat, neem ik aan dat Navas ook mag uitkijken naar een nieuwe uitdaging. Dat vind ik ook een klasse keeper, maar ik zie hem nog nergens aan gelinkt worden. Die gaat nog wel een tijdje mee denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Green +43
    woensdag 18 juli 2018 om 13:43
    Elk team wilt eerst een nieuwe keeper voordat de huidige vertrekt. Op deze manier blijft iedereen dus alsnog zitten waar hij zit.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7922
    woensdag 18 juli 2018 om 13:48
    Dat chelsea is ook niet meer serieus te nemen. Heeft megadiepe zakken. En toch slijten ze ws hun twee topspelers courtois en eden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:55
    Beste voorstel .... Je kunt elke maand meer dan $ 32950 bij je thuis verdienen, en het meest bijzondere is dat het veel interessant is om alleen wat websites te controleren en niets anders. Geniet van fulltime en freedome geld, ook een geweldige carrière in je leven .... Meer informatie krijgen ..


    HIER ➤➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    woensdag 18 juli 2018 om 15:36
    Ik kan maar niet begrijpen dat Schmeichel steeds over het hoofd wordt gezien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea grijpt naast droomaanwinst en schakelt door naar Donnarumma'