'Real Madrid moet wachten op Courtois én Hazard: Chelsea weigert 120 miljoen'

'Real Madrid moet wachten op Courtois én Hazard: Chelsea weigert 120 miljoen'

Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2018 om 11:38wo 18-07-2018 om 11:38

Thibaut Courtois lijkt hard op weg om Chelsea in te ruilen voor Real Madrid. De Koninklijke wil ook landgenoot Eden Hazard ophalen in Londen, maar die transfer lijkt in een minder vergevorderd stadium te zijn.

Internationale media meldden dinsdagavond al dat beide clubs een akkoord hebben bereikt over Courtois, die voor 35 à 40 miljoen over moet komen. Het Laatste Nieuws meldt echter dat Chelsea pas groen licht gaat geven, wanneer het een nieuwe keeper heeft. De Braziliaan Alisson zou een belangrijke kandidaat zijn, maar lijkt op weg naar Liverpool. Courtois moet bovendien nog medisch gekeurd worden.

Sky Italia en de journalist Matteo Pedrosi, werkzaam voor meerdere kanalen in Italië, melden dat Real Madrid een bod van 120 miljoen euro heeft gedaan op Hazard. Chelsea zou deze aanbieding echter terzijde hebben geschoven. Real Madrid lijkt nu een verhoogde aanbieding voor te bereiden. The Daily Mail berichtte eerder deze maand dat De Koninklijke liefst 165 miljoen euro overheeft voor Hazard. Of Real Madrid dit bedrag daadwerkelijk op tafel wil leggen, is nog onduidelijk.

Poll

Passen Courtois en Hazard bij Real Madrid?

(2687 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 18 juli 2018 om 11:46
Ik snap nogsteeds niet waarom ze Hazard willen halen. Ze hebben Isco toch al? Die vindt ik ongeveer net zo goed linksbuiten en beetje hetzelfde type. Ze moeten goals kopen en dan zou ik gaan voor Lewandowski of Griezmann. Goedkopere optie is dan Icardi.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 11:49
Dit zal jij wel niet leuk vinden om te horen maar ik zou gewoon Kane halen. Kan er zo nog 8/9 jaar staan en weet het net makkelijk te vinden.
Lewandowski is te oud en Griezmann zie ik niet van Atlético naar Real gaan.

En als er dan nog een spaarpotje over is Salah erbij halen.

Salah-Kane-Bale
Isco
Modric-Kroos
Marcelo-Ramos-Varane-Carvajal
Courtois.

[Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 11:54]
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 11:52
Hahaha dat is heel realistisch.... not. Kane is gelukkig bij Tottenham en heeft bovendien een 5 jarig contract getekend. Levy laat hem zelfs voor een miljard niet meer gaan geloof mij. Speelt zijn hele carrière bij de mooiste club van Engeland en de beste club van de wereld.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 18 juli 2018 om 12:19
Beste club van de wereld, op basis waarvan? Kan je dat aantonen of onderbouwen?
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:23
Vanwege het vertoonde spel.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:27
Helaas! Ons mooie Ajax is de grootste, de beste, de rijkste, maar vooral de allerwarmste club van Nederland en heeeeeeel ver daar buiten!
WZAWZDB!
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:32
Ik zeg ook de mooiste club van Engeland, want de mooiste club op aarde is natuurlijk Ajax en Ajax is natuurlijk ook het allerarmste, maar Ajax is natuurlijk allang niet meer de beste dat is nu Spurs. En het rijkste zal wel PSG zijn.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 18 juli 2018 om 12:35
En daar hebben ze mee gewonnen?
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:44
Mijn liefde voor hun vertoonde spel. Daar gaat het toch om. Of zie je liever een ploeg die de hele wedstrijd met ze elfen voor de goal hangt en 1 keer eruit komt met een counter en dan winnen? Lig je de hele wedstrijd te slapen voor de tv, maar winnen wel zo'n kut beker. Ik vind Tottenham het best voetballen en interesseert me eigenlijk helemaal niks dat we daar niks mee winnen. Prijs is leuk, maar kan je ook bij de blokker kopen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 18 juli 2018 om 12:46
''mooiste club van Engeland en de beste club van de wereld''



Jij zegt dit.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:48
Ik vind ze idd de beste club en leg in de reactie boven jou uit waarom.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
woensdag 18 juli 2018 om 12:53
Dat is jouw gevoel maar het is geen feit.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 19:18
Beste club ? Mooiste club tsja dat vinden alle fans van hun club. Maar beste ?? Nee ! Niet overdrijven. Afgelopen seizoenen hebben ze leuk gespeeld maar ik twijfel wel of jij allang spurs fan bent. Want spurs heeft zo lang ik me kan herinneren nooit indrukwekkende spelers gehad en nooit leuk gespeeld. Zelfde geld voor chelsea ( qua spel ) zo nu en dan. Vooral voor de jaren 90. Dus niet meteen gaan blaffen. Ik ben cfc fan maar ik ben wel realistisch.


Dit is een reactie op pochettinoStay. Waarom hij hier staat ????
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
MR - +175
donderdag 19 juli 2018 om 04:15
Tottenham lol
Qua naam staat zelfs Ajax nog hoger
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 04:19]
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +396
woensdag 18 juli 2018 om 13:56
is wel heel aanvallend. Je hebt casemiro nodig voor de balans. Ik ben met je eens dat ze een echte nr 9 nodig hebben.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
woensdag 18 juli 2018 om 11:53
Hazard is natuurlijk wel een klasse beter dan Isco, die ik overigens een geweldige speler vindt. Ik vermoed dat ze naast Hazard en Courtois ook nog voor Cavani gaan.

Lewa blijft bij Bayern, Griezmann komt echt niet over uit Vicente Calderon.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 11:57
Ik vind Hazard eigenlijk helemaal niet beter dan Isco.
Zo geweldig zijn die statistieken van Hazard niet en bovendien is Isco vele malen technischer.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
woensdag 18 juli 2018 om 11:58
Mwah.... dat weet ik zo net nog niet.... maar goed, we gaan het zien. Niet teveel he.... blijft Real....
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 11:59
Cavani is idd ook een geweldige speler. Ook een optie als spits.

Als ik Real was zou ik eerst voor een spits en een rechtsbuiten (als Bale vertrekt) gaan en daarna als ze geld over hebben pas Hazard kopen. Daar hebben ze nu namelijk Isco en Asensio. De goals die je met Ronaldo en Bale inleverd kan je dan vervangen door Salah en Cavani en als je dan geld over houd zou ik miss nog Hazard proberen alleen is dat zonde van Isco en Asensio naar mijn mening.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
woensdag 18 juli 2018 om 12:10
Salah gaat volgens mij echt niet uit Liverpool vertrekken.

Maare.... ik heb mijn geloof al genoeg geweld aangedaan door vadaag meer dan 5 minuten over Real Madrid na te denken.... dus ik laat het hier bij ;-))
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:14
Dat zou ik normaal gesproken ook niet aankunnen, maar zo gauw het niet over Ronaldo, Casemiro of Ramos gaat vind ik het niet zo erg.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
woensdag 18 juli 2018 om 12:15
Toch ff die drie kwijleballen noemen he.... bah... ;-))
Vind ik leuk
Nummer Diez +3275
woensdag 18 juli 2018 om 22:33
Ze spelen daar niet meer in Calderon hoor.
Vind ik leuk
JLV1302 +76
woensdag 18 juli 2018 om 17:22
Als je Spanje op het WK hebt zien spelen zie je dat Isco soms tussen de twee centrale verdedigers de bal op komt halen om er vervolgens bijna het halve veld er mee over te rennen. Ondanks dat Hazard die werklust ook bij Belgie heeft laten zien zie ik hem toch meer als buitenspeler terwijl Isco veel meer (liever) in de as voetbalt.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3275
woensdag 18 juli 2018 om 22:29
Ik snap dit ook niet , Hazard een geweldige dribbelkont maar veel te weinig scorend vermogen en zeker niet de juiste persoon om Ronaldo te vervangen, en zoals je zegt Isco, vind ik een zeer belangrijk speler voor Real.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 22:35
Idd, maar toch vind ik Isco een heel ander type. Vind Isco zijn dribbels en creativiteit veel beter dan die van Ronaldo, maar nu lever je wel veel goals in. Ik zou daarom voor een goede spits of een veel scorende buitenspeler gaan zoals: Lewandowski, Mbappe, Neymar of goed koper Cavani of Icardi.
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 22:35]
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 11:49
Ik vind het maar erg veel voor een speler die momenteel nog minder is dan Ronaldo en waarvan ik ook niet verwacht dat hij dat niveau ooit zal aantikken. Hij is al 27, is best klein vergeleken met de "atleet" Ronaldo, en heeft één heel goed seizoen gedraaid bij Chelsea en een redelijk leuk WK gespeeld (al zijn daar de meningen over verdeeld). Ik heb er niet zoveel verstand van als de scouting van Real, maar ik betwijfel of dit een succes gaat worden.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
woensdag 18 juli 2018 om 11:55
Je twijfelt aan het talent van Hazard..... oke......
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:36
Ow nee, ik twijfel niet aan zijn talent maar het komt er niet altijd uit. Het is geen topper die constant presteert. Hij is al wat ouder, erg klein dus naarmate hij ouder wordt zal de snelheid eruit gaan en daar moet hij het vooral van hebben icm. zijn dribbel. Maar we zullen zien als ze hem halen waar het schip strand, ik vind hem te licht voor Real Madrid. Gok dan op Mbappe, een grotere naam veel meer potentie en een stuk jonger.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 18:59
Welk seizoen bedoel je ? Toch niet afgelopen seizoen ? Ik vond willian afgelopen seizoen beter dan hazard, maar goed kan jij niet weten he als je niet alle wedstrijden volgt van chelsea.
Vind ik leuk
TheRedMen +3594
woensdag 18 juli 2018 om 11:52
Ik zie het nog zo gebeuren dat Chelsea er vandoor gaat met Alisson. Net zoals ze bij Jorginho hebben gedaan. Ze bieden gewoon wat meer geld en dat lukt het waarschijnlijk ook nog.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:01
Iemand die twijfelt waarom Real Hazard zou halen?
er zijn nog mysteries in de wereld...
Net zoals het mij een raadsel is waarom Modric, en niet Hazard verkozen werd tot speler van het tornooi...
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:21
Modric heeft meer gepresteerd met een zwakkere ploeg dan Hazard met een top ploeg.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:38
Ik weet dat iedereen klaar kwam op de dribbels en de snelheid van Hazard maar een fatsoenlijke voorzat gaf hij zelden. Het was of zichzelf vastlopen of een bal over de achterlijn. Teveel mensen hebben de NPO gekeken waar de commentator blijkbaar onder een Hazard dekbed slaapt.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:17
Hazard zal nooit het scorend vermogen van Ronaldo krijgen, maar daar zullen ze hem ook ongetwijfeld niet voor halen! Hij heeft wel ontegenzeggelijk veel kwaliteiten, maar er zal een scorende spits naast moeten komen te staan!
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:20
Ze zijn toch niet gek ? Een vervangen voor Ronaldo is duidelijk. Maar er is geen een speler die er bestaat die zijn niveau heeft op dit moment. Dus klinkt het raar als ik zeg Lozano / Son / Rebic / Coman.
Vind ik leuk
Luka123 +118
woensdag 18 juli 2018 om 12:42
Ik hoop heel erg dat Hazard en Courtois komen. Alleen vind ik dat ze toch een andere spits moeten halen. Want dan heb je pas echt weer een top elftal. En als Hazard niet haalbaar is gwn Asensio daar neerzetten.
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 13:02
De Belgische spelers zijn erg hot op de transfermarkt. Dit in tegenstelling tot de Nederlandse spelers, die blij mogen zijn met een middenmoter en doorgaans ook nog vaak de helft van de tijd op de reservebank zitten bij hun werkgever.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws