'Real krijgt enorme boost: PSG verklaart Neymar niet langer 'intransferible''

'Real krijgt enorme boost: PSG verklaart Neymar niet langer 'intransferible''

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 11:28do 19-07-2018 om 11:28

Een enorme boost voor Real Madrid in de jacht op Neymar: Paris Saint-Germain beschouwt de Braziliaanse ster niet langer als 'niet-transfereerbaar'. Dat melden bronnen binnen de Federatie van Qatar, de belangrijkste geldschieter in Parijs, aan Onda Cero.

Neymar is samen met ploeggenoot Kylian Mbappé het absolute droomtarget van Real om Cristiano Ronaldo te doen vergeten in het Estadio Santiago Bernabéu. Tot voor kort leek de Champions League-winnaar voor een onmogelijke missie te staan, maar niets is minder waar. Paris Saint-Germain sluit een vertrek van Mbappé volledig uit, maar over Neymar valt mogelijk wel te praten.

Als de 26-jarige aanvaller zelf wil vertrekken, dan laat PSG de beslissing aan de nieuwe trainer Thomas Tüchel. De Duitser ziet Mbappé als essentieel voor de toekomst van de club, maar ook hij is bereid om Neymar te laten gaan, mits een goede vervanger gevonden kan worden. Daarvoor valt onder meer de naam van Juventus-aanvaller Paulo Dybala.

Lees ook'Gedroomde Ronaldo-opvolger' stelt Real teleur: 'Ik blijf honderd procent'

Plaats een reactie

Quaresma +5894
donderdag 19 juli 2018 om 11:31
Real Madrid valt dus voor Neymar
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 11:31]
Vind ik leuk
popiejopie +2960
donderdag 19 juli 2018 om 11:35
Ronaldo vervangen? Dat gat nog niet mee"vallen"
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 13:13
Neymar kan beter naar VALencia gaan.
Vind ik leuk
dhrwobo +43758
donderdag 19 juli 2018 om 11:35
Er hangt één groot rolgordijn over deze transfer en niemand weet of het er echt van gaat komen.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
donderdag 19 juli 2018 om 11:48
Het tij begint te keren...
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
donderdag 19 juli 2018 om 11:58
Hij komt ook niet lopend maar Rollend het veld op bij Realmadrid 😂
Vind ik leuk
Entombed +1437
donderdag 19 juli 2018 om 12:52
En het geld zal rollen.
Vind ik leuk
SimonSays +7413
donderdag 19 juli 2018 om 13:25
Geld moet rollen.
Vind ik leuk
popiejopie +2960
donderdag 19 juli 2018 om 11:33
Dat gaat weer een lange soap worden
Vind ik leuk
Roy_87_ +1574
donderdag 19 juli 2018 om 11:34
Neymar aka de vallende ⭐
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 13:27
Volgens heeft ie ook gebleekte ⭐️
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:34
rollin rollin rollin ... rawhiiiiiiiiide binnenkort in Madrid ?
Vind ik leuk
Leeuw +6179
donderdag 19 juli 2018 om 11:36
Zou mooi zijn voor Neymar jr. Hugo Borst had gelijk toen hij zei dat Neymar jr. toch een uitzonderlijke type speler is die een tegenstander kan passeren. Tegenwoordig zie je dat niet meer. Alleen Mbappe heeft op het WK dit laten zien, maar daar is alles mee gezegd.

Neymar jr wordt natuurlijk overal geschopt en getrapt, maar zijn overdreven gedrag is datgene waar iedereen tegen is. Jammer, want Ronaldinho, Romario, Ronaldo, Rivaldo waren allemaal fantastische voetballers, maar lieten zich niet zo vallen zoals Neymar jr. nu doet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 11:36]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:54
Rivaldo zeker wel. Miss heeft hij wel de grootste schwalbe in de geschiedenis van voetbal gemaakt.
Vind ik leuk
Leeuw +6179
donderdag 19 juli 2018 om 11:57
Over 1 schwalbe maak ik mij niet zo druk. Neymar jr. valt constant en is soms ook oneerlijk. Zie bijvoorbeeld de manier hoe hij een penalty wilde versieren op WK. Zelfs Kuipers had het niet gelijk in de gaten gehad. Zo jammer, terwijl hij(Neymar jr.) dat niet nodig heeft.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 09:36]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 12:01
Dat is jammer, maar hij is natuurlijk niet de enige Ronaldo is minstens net zo erg. Casemiro, Ramos, Busquets, Luiz, Suarez etc etc kunnen er ook wat van. Hun maken eigenlijk wel het voetbal kapot.

Ik vond eigenlijk die schwalbe van Ronaldo tegen Marokko het ergst.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 12:01]
Vind ik leuk
Deck010 +9821
donderdag 19 juli 2018 om 12:26
Je vergeet Robben nog in het rijtje.
Dat is toch ook een schwalbekoning hoor.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 13:22
Idd!

Maar ik kan er nog wel een paar opnoemen daarom ook etc..
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
Franciscus +185
zaterdag 21 juli 2018 om 12:44
Verzieren?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:45]
Vind ik leuk
Leeuw +6179
maandag 23 juli 2018 om 09:37
Is aangepast. Dank je.
Vind ik leuk
Truth +3383
donderdag 19 juli 2018 om 13:24
1 schwalbe is geen indicatie voor de fantastische speler die Rivaldo was en ditto voor zijn indrukwekkend palmares
Vind ik leuk
Iefmeister +7946
donderdag 19 juli 2018 om 14:46
OudPSV ers heb ik weleens horen vertellen over Ronaldo. Daar kon je zeker in de zestien tegenaan schoppen zo hard als je kon. Het deerde hem geen ene fuck.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:37
Ik word zo ziek van Parijs en Madrid, kopen, kopen en kopen. Ze hebben nog genoeg goede wissels.
Vind ik leuk
Nigelinho +162
donderdag 19 juli 2018 om 11:45
Kopen, kopen en kopen? Real Madrid heeft de afgelopen 3 jaar nauwelijks tot niets gekocht omdat ze altijd de selectie bij elkaar hebben weten de houden. Wat teven heeft geleidt tot 3x CL achter elkaar.

Nu is het tijd om te kopen en te bouwen, mensen kunnen zeggen wat ze willen maar Real Madrid is een van de weinige clubs die de laatste tijd echt gebouwd heeft aan het team en niet gelijk overal dure vervangers heeft neergezet.
Vind ik leuk
FcuFan1988 +165
donderdag 19 juli 2018 om 12:16
zo is het maar net laatste 3 jaar hebben ze alleen jonge talentjes voor een prikkie gekocht maar daar blijft het eigenlijk bij.
Vind ik leuk
Franciscus +185
zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
En maar schulden, schulden en schulden maken. Met een paar van hun spelers was Feyenoord uit de problemen geweest. Zo'n Asensio bv. (Rotterdamse roots) Wat nou financial fairway?
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1247
donderdag 19 juli 2018 om 11:38
Psg zal beter af zijn zonder neymar! Verstoort heel de teamgeest naar mijn idee!
Vind ik leuk
SimonSays +7413
donderdag 19 juli 2018 om 13:28
Ik ben benieuwd wat teamgeest daar zelf van vindt.
Vind ik leuk
AllAdIn +24773
donderdag 19 juli 2018 om 11:39
Ik begrijp PSG wel, Mbappé of die Braziliaanse rolmops..
Vind ik leuk
Adriaan +442
donderdag 19 juli 2018 om 11:40
Soort zoekt soort zeggen ze wel is
Vind ik leuk
Franciscus +185
zaterdag 21 juli 2018 om 12:56
Waar is Bassie?
Vind ik leuk
Adriaan +442
maandag 23 juli 2018 om 08:07
Dood
Vind ik leuk
Henkings +881
donderdag 19 juli 2018 om 11:43
Slim van PSG. 300 miljoen of meer opstrijken voor deze "rotte" appel van de selectie!
Vind ik leuk
Rene80 +2422
donderdag 19 juli 2018 om 11:50
300 gaan ze echt niet krijgen. Maar richting de 150 zal het wel uitkomen
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:58
PSG heeft er 222 miljoen voor betaalt en willen daar winst op maken natuurlijk. Min 300 miljoen moet hij wel kosten.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
donderdag 19 juli 2018 om 12:02
We gaan het zien. Ik geloof zelf dus niet in die 300
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:52
Gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
Mr-MZ +144
donderdag 19 juli 2018 om 11:52
Ik schat op dit moment Hazard vele malen hoger in dan Neymar
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:57
Wat een onzin!
Vind ik leuk
De Goffert +835
donderdag 19 juli 2018 om 11:52
Hoe vreemd van PSG om zo’n zelfbenoemde topper te laten gaan na 1 jaar?!
Denk zef dat Neymar nooit zo groot wordt als Messi of Ronaldo of zelfs Hazard maar daar zullen de meningen over verschillen.
Hoop eigenlijk dat Real hem niet haalt met als argument dat de boel bedonderen niet past bij de Koninklijke!
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:56
Haha voor het WK had niemand het over Hazard. Was toen gewoon van het niveau Son en Sánchez. Overhypt na 1 goed WK.

Neymar is echt wel beter dan Hazard.
Vind ik leuk
timm0s +632
donderdag 19 juli 2018 om 12:04
Had ie beter Robben in dat rijtje kunnen zetten (al is robben commercieel nooit zo groot geweest als die andere twee, Neymar is dat overigens al wel).
Vind ik leuk
Argento8523 +7269
donderdag 19 juli 2018 om 12:00
Die krijgt een filmpje met Rolli'n van Limp Bizkit als ondertoon
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 12:08
Als het verhaal inderdaad klopt moet Real een half miljard ophoesten plus nog eens ruim een half miljard aan salaris voor een 4 jarig contract, dit zie ik dus niet gebeuren. Een miljard uitgeven voor een speler verdien je van zijn levensdagen niet meer terug.
Vind ik leuk
Yass +138
donderdag 19 juli 2018 om 12:14
Hij valt in ieder geval niet onder categorie Ronaldo momenteel, dat gaat nog vele rollende jaren duren.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 12:18
Real had toch al aangegeven geen interesse te hebben in Neymar? Of ben ik gek?
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 12:18]
Vind ik leuk
FcuFan1988 +165
donderdag 19 juli 2018 om 12:18
las ergens anders dat neymar voor 200 miljoen weg mag. ik denk barca blij met eden hazard en real bij met neymar maar dat rollen en vallen man man hoop dat ie het snel afleert. weet niet of ze in de primera division ook de var gaan gebruiken hopelijk wordt het dan een stuk minder. dat ie kan voetballen en in de top 5 van de wereld behoort van beste spelers dat is wel duidelijk. alleen dat rolle en vallen pffff na 20 min heb je de wedstrijd alweer gezien.
Vind ik leuk
Gary Oak +216
donderdag 19 juli 2018 om 12:42
Nogmaals ik zou eerder voor Hazard gaan en Lewa op 9. Met Ronaldo zijn ze eigenlijk af van een prinsesje (wel een presterende) in de selectie. Het lijkt mij dat je niet weer een drama queen er bij wil.
Vind ik leuk
The Genius +3793
donderdag 19 juli 2018 om 12:43
ff semi off topic, waarom hanteert hij JR achter zijn naam, is hij enkel vernoemd of was zijn vader ook voetballer (of beide?)
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 13:28
Beide.
Vind ik leuk
Gilze +1114
donderdag 19 juli 2018 om 13:10
Hij zal wel de nieuwe James bond worden.
Gaat bijna 40 keer dood maar overleefd t telkens toch weer
Vind ik leuk
Nigelinho +162
donderdag 19 juli 2018 om 13:12
Kan hij samen met de rode loper uitrollen
Vind ik leuk
Blindsy +18749
donderdag 19 juli 2018 om 13:19
Zo te lezen zit zijn werk in Parijs er als uithangbord van het wk te Quatar er eerder op dan verwacht... of neemt hij die taken mee naar Real? 😝
Vind ik leuk
Kesse Vodde +7114
donderdag 19 juli 2018 om 13:23
Het begint vermoeiend en saai te worden. Een speler die excelleert gaat uiteindelijk naar Real. 3 keer raden wie er volgend seizoen de Champions League wint....
Vind ik leuk
DeanJayden +13348
donderdag 19 juli 2018 om 13:45
Juve!
Vind ik leuk
Springbok +1413
donderdag 19 juli 2018 om 15:13
Ajax :+)
Vind ik leuk
Mass +5863
donderdag 19 juli 2018 om 13:26
Haha...die foto...
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 13:37
kom op gemeente Eindhoven
bied hem een baan aan als plantsoenmedewerker voor 300 miljoen zodat ie zich vrij kan kopen bij PSG
koop daarna de lichtmasten op bij het PSV stadion zodat we zijn salaris van 30 miljoen per jaar kunnen betalen
en dan hebben de mensen hier op VP de aankomende 20 jaar weer iets om over te lullen ;-)
Vind ik leuk
Obl93 +2739
donderdag 19 juli 2018 om 13:44
Offtopic, maar ik pleit er voor dat VP vanaf nu bij elke Neymar post deze foto gebruikt. Als reminder waar clubs zoveel geld voor betalen.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 13:50
Waarom valt iedereen Neymar zo aan? Niet zo janken, we zien wel hoe het balletje rolt.
Vind ik leuk
imho +2009
donderdag 19 juli 2018 om 14:11
Jammer dat recente foto's van Neymar alleen nog maar in landscape te verkrijgen zijn...
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
donderdag 19 juli 2018 om 14:16
Ik denk dat na het wk de transfersom wel meevalt, na die wanprestatie staat ie na al dat wangedrag nu misschien wel weer met beide voetjes op de grond.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 14:16]
Vind ik leuk
Tictac +147
donderdag 19 juli 2018 om 14:24
Transfer naar de toneelschool en dan direct door naar het circus.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
donderdag 19 juli 2018 om 14:25
Neymar ipv Ronaldo, Mbappe voor Bale als die vertrekt, alleen nog Benzema lozen voor Lewandoski
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 14:46
Niet heel realistisch . Die laat PSG nooit allebei vertrekken natuurlijk .
Vind ik leuk
Nielsk +2374
donderdag 19 juli 2018 om 15:10
Voor de juiste prijs gaan ze alleen denk ik dat ze dan een half miljard moeten betalen
Vind ik leuk
Farmer +14276
donderdag 19 juli 2018 om 15:21
Absurd...

Duruste speler aller tijden, heeft zich op het afgelopen WK, schándelijk gedragen, en als beloning voor dat belachelijke gedrag, waar zga de hele meekijkende voetbalwereld over klaagde, krijgt Neymar weer een méga-transfer naar Madrid?

Verbieden! De FIFA moet dit gewoon blokkeren in de vorm van 'contracten respecteren'.
Waarvoor is er 222M betaald dan? Zodat dat binnen een jaar weer verbroken kan worden?

Pure Koehandel, in een waanzin-beleidsvorm waarin alles wat ook maar een beetje omhoog gaat, al is het het kleine lulletje van Neymar zelf, nee, dat stijgt, dús stijgt de transferprijs ook automatisch!

Belachelijk!

Als dit doorgaat zou men PSG en Real Madrid, massaal moeten boycotten.

De hele geloofwaardigheid valt weg zo toch? Overal in Europa moet zwaar bezuinigd worden, lastenverzwaringen, en koopkracht-afname, maar dit soort clubs kunnen elk (half)jaar , met nog meer miljoenen smíjten...
Vind ik leuk
LIO7 +1775
donderdag 19 juli 2018 om 15:21
Trutje is het
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:34
Word mooi
Vind ik leuk
Luka123 +119
donderdag 19 juli 2018 om 17:25
Ik hoop echt dat Real deze gozer niet haalt. Is echt een vreselijke diva en denk niet dat de team spirit er van omhoog zal gaan. Kunnen ze beter voor hazard of mbappe gaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws