Update: Algemeen Dagblad bevestigt naderende recordtransfer Jahanbakhsh

    Update: Algemeen Dagblad bevestigt naderende recordtransfer Jahanbakhsh

    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10

    Alireza Jahanbakhsh lijkt aan de slag te gaan in de Premier League. Diverse bronnen in Iran melden zaterdag dat Brighton & Hove Albion de club is die met de Iraanse aanvaller van AZ 'concreet in gesprek is' over een transfer. 

    Amir Hashemi, de zaakwaarnemer van Jahanbakhsh, maakte vrijdag bekend dat een transfer naar het buitenland in de maak is voor zijn cliënt. De naam van de club waar het om gaat, wilde hij niet noemen. 

    Onder meer de Iraanse journalist Alireza Ashraf weet dat Brighton zo goed als zeker de nieuwe werkgever wordt van de 24-jarige Jahanbakhsh. Een transfersom van circa 25 miljoen euro wordt genoemd. Bij Brighton, dat afgelopen seizoen op de vijftiende plek eindigde in de Premier League, zou de aanvaller teamgenoot worden van onder meer Davy Pröpper en Jürgen Locadia.

    Al twee keer eerder werden The Seagulls nadrukkelijk gelinkt aan Jahanbakhsh. In 2015 kreeg de international zelfs een rondleiding bij de club. Hij was toen nog speler van NEC. Jahanbakhsh koos uiteindelijk voor AZ. 

    Een transfersom van 25 miljoen euro zou voor AZ een clubrecord betekenen. In de zomer van 2016 ontvingen de Alkmaarders ruim 20 miljoen euro voor Vincent Janssen, die de overstap maakte naar Tottenham Hotspur. 

    Update 22.10 uur: Ook het Algemeen Dagblad meldt inmiddels dat Jahanbakhsh hoogstwaarschijnlijk de overstap maakt naar Brighton. De goalgetter zelf plaatste op social media een foto waarop hij te zien is in Amsterdam, bij het I Amsterdam-kunstwerk in de stad. 'Zie ik je voor de laatste keer?', luidt het bijschrift. Indirect lijkt Jahanbakhsh daarmee te bevestigen dat hij inderdaad voor een transfer naar het buitenland staat. 

    Poll

    Wordt Jahanbakhsh een succes in de Premier League?

    (4578 stemmen)

    Plaats een reactie

    tikkietoe +5017
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:50
    Koopje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:52
    Koopje???? Is toch best veul geld!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:53
    Waar maak je je druk om? Kom op man, het is lekker weer! En wat maakt het verschil om bovenaan te staan. Of wil jij graag likes verzamelen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:01
    Haha neehoor! Maar een koopje slaat gewoon nergens op reageer dan gewoon normaal op een topic. Maar jullie ajaxieden zitten ook altijd terug commentaar te geven. Ik had het toch niet tegen jou of wel??? Dus let liever op je zelf Dan op een ander ajb.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:11
    Nee maar word een beetje gek, van mensen die heel de dag lopen te zeiken over wie er bovenaan staat, en die ook nog is denken te bepalen wat een ander zegt.
    Nergens voor nodig, reageer gewoon niet als het het je niet bevalt
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:13
    Hoe vaak reageer ik negatief??? Je kan beter tegen de mensen zeggen die daadwerkelijk altijd zeiken!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:14
    Je doet het nu toch super Mario :p.
    Hoevaak zit ik hier nou nog op?
    Ik merk dat hier alles alleen maar afgunst is geworden. Meerdere die gaan janken als er iemand anders bovenaan staat. Man man man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:18
    Kerel, maak je niet druk! Het is warm
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:19
    Juist precies mijn gedachte pik
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:19
    Daarom herhaalde ik het nog eens een keer :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:49
    En dan denkt dat Price dat ik jullie haat lol
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:07
    Maak toch niet uit! Je kan niet met iedereen vrienden zijn
    Vind ik leuk
    Tfoe +1181
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:21
    Lekker man.Heerlijk koud biertje erbij....
    En volgende week word het dan nog warmer.....
    Wat een topzomer!!!!
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:59
    Ik ben kalm
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:52
    Wat loop je nu te zeveren.....je zit de hele dag op het forum. En bent vaak aan het zuigen...zelfs tegen je eigen clubgenoten.
    Dat noemen wij hier in Brabant schijnheilig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:58
    Al zit ik hier heel de week op, jij bent mij alleen maar aan het zoeken bedoel je, al maanden! Dusja daar word ik niet warm of koud van
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:56
    Juist figuren zoals jij verzieken dit forum. Ondertussen ga je klagen dat het forum niet meer is wat het geweest is.
    Top punt is nog wel dat je beweert dat je niet veel meer op het forum aanwezig bent. In bijna elke topic staat jou naam meerdere keren. Met als enigste doel zuigen.
    Als je dan reacties terug krijgt ga je zielig lopen doen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:14
    Daf lees hier boven en onder de story mario,daf,spelmaker,price thanks 🖐👍😉leuk bedoeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:28
    Had al het 1 en ander gelezen. Maak jullie niet zo druk man
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:35
    Heeij Daf je hebt volkomen gelijk,maar ben.hier iets langer als jou. Moest ff glad gestreken worden.
    Al reageer je 90 x per dag als eerste mooi toch,zal er nooit op aanvallen.
    Vraagje DAF ben je chauffeur?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 23:35]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:45
    Ik ben wel chauffeur idd alleen dan wel op een Mercedes! Ik zit hier denk ik iets langer als jou :p 3 jaar ofzo. Ben ook een paar x weg geweest toen ik gebanned was
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:55
    Aha,dat wist ik niet. Ik rij ook en ja dus daf xf.
    Rij gevarieerd zand oplegger,lengte transport,container combi en in de winter gladheidsbestrijding van de snelweg. Vind t allemaal mooi.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:48
    Het draaid allemaal om verdienen, ik rij een bakwagen man! Beetje pakketten en pallets rond vliegen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:53
    Hou je rustig, rustig, rustig... Hou je rust, kalm en stil
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:29
    Mario, je zei al hetzelfde tegen mij.
    Ben jij jaloers als anderen als 1e reageren?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:36
    Wat zei ik tegen jou dan??? Waar komt dit ineens vandaan??

    Verklaar u nader!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:39
    Ik jaloers???? Welnee joh hoe kom je er bij?? Boeit mij het dat andere bovenaan staan die likes kunnen me gestolen worden! Maak binnenkort een nieuwe account aan en begin op 0
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:37
    Klopt JA JA,lees deze topic van boven tot beneden.
    Dan bevestigt dat jou woorden.👍
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    Tfoe +1181
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:19
    Het is ajacieden.
    Vind ik leuk
    Guust +5298
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:50
    Waarom let jij dan wel op een ander als een ander dat niet mag, en altijd weer Ajacieden erbij halen, het zit in je koppie he, laat het eens los, zal een hoop schelen voor je. Fijn en rustig weekend 👍🏻
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:38
    Omdat het bij mij de eerste keer is???? Fijn weekend gozer!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:03
    En jij hebt gelijk het is heerlijk weer!!!!
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:17
    Wat is er mis dan? Het is toch een koopje voor de clubs in Engeland, als je ziet hoeveel TV-geld ze al krijgen dan is het inderdaad een koopje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:56
    Een typische kleuterfixatie van een concurrerend puberaal
    primeurpassantje om te veronderstellen dat een eerste reactie een doel is in geen middel.
    Vind ik leuk
    Guust +5298
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:59
    Verslik je niet.
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:42
    Kluivert is in potentie misschien beter dan Jahanbaks,
    maar Jahanbaks heeft dit jaar meer bewezen dan Kluivert.
    Als Kluivert voor € 20 gaat dan is hij wel € 25 waard.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:43
    Voor Engelse clubs is 25 miljoen een koopje inderdaad.
    Vind ik leuk
    5697956 +3375
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:55
    Eindelijk eens een goed bericht van Voetbalrprimeur. Nou, Alireza, zet hem op in Engeland. Het is je van harte gegund! En AZ doet weer goede zaken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:56
    Laat die miljoenen maar naar Nijmegen toe komen. 💪
    Vind ik leuk
    Dezeun +3411
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:24
    Veel te veel
    Slechts half jaar goed gevoetbald
    Wk was niet echt best
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:41
    DEVELOPING: Both Leicester City and Brighton have had a bid accepted for winger Alireza Jahanbakhsh in the region of £22M-£25M. Decision now down to the player
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:51
    Mooie club voor hem
    Vind ik leuk
    Rodajc +12795
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:33
    Klopt, en vind 25 miljoen ook wel marktconform. Voor alle partijen een mooie transfer.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:51
    Als het maar geen Janssen 2.0. wordt
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:52
    Dan hebben we er gelukkig bij het Nederlands elftal niet veel last van
    Vind ik leuk
    koppig +484
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:54
    En wat dan nog daar heb jij toch geen last van
    gewoon prima voor AZ
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:51
    Ben erg benieuwd of Jahankbaksh het gaat redden in de PL
    Vind ik leuk
    G.Kopf +932
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:51
    Koopje
    Vind ik leuk
    KOudman +338
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:53
    Druk wordt wel groot voor hem zo. Verder is degradatievoetbal iets waar hij niet aan gewend is. Bij NEC en AZ heeft hij telkens minimaal middenmoot gespeeld
    Vind ik leuk
    LargoWynch +707
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:55
    Degradatievoetbal in Engeland is Europees topvoetbal naar Eredivie maatstaven ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:44
    Daarnaast speelden ze niet echt degradatie voetbal afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    robertus +1956
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:38
    Met NEC degradeerde hij in 2014 en speelde top eerste divisie. Dus klopt niet helemaal wat je zegt. Maar daar is ie nu niet meer aan gewend idd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:54
    Kassa
    Vind ik leuk
    Futre +2530
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:58
    Als ik nou één speler een prachtige carriere gun dan is het deze knul wel. Wat een leuke gozer is dit.
    Vind ik leuk
    Stranger +4391
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:05
    Verliefd?
    Vind ik leuk
    Futre +2530
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:05
    Beetje 😊
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3071
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:14
    Ja vind ik ook, alleen vind ik dat geen club voor hem xD
    Zie hem liever naar een team in de Spaanse competitie gaat waarmee ze ieder seizoen voor de 6de plek strijden.
    Vind ik leuk
    Futre +2530
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:13
    Sevilla of Villareal bijvoorbeeld?
    Vind ik leuk
    SFC +20
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:59
    Had verwacht dat hij naar Duitsland zou gaan.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +440
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:02
    Ik zou als AZ zijnde met het geld Kuwas kopen voor 2/3 miljoen voor op die plek...
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:24
    Vervanger is al gehuurd met optie tot koop.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +440
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:25
    Ja oke maar wie hebben jullie nog meer rechtsbuiten? Kuwas voor erbij voor dubbel bezette positie?
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:27
    Idrissi / Stengs / Boadu kunnen ook allemaal op rechts spelen. Ik heb liever dat Max een scorende spits haalt.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +440
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:28
    Wij hebben Dessers voor jullie 😂 nee ff zonder gekheid, jullie willen Johnson toch? Prima spits lijkt me!
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:29
    Niet voor de prijs die ADO wilt vangen, straks is het een eendagsvlieg.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:51
    Moet toch wel een talentje in Scandinavië lopen?
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:05
    Az kennende zijn ze daar ook aan het rond kijken.
    Vind ik leuk
    Guust +5298
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:01
    Jansen voor 12 miljoen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:03
    € 30.000.000 + 20% op de doorverkoopprijs.

    Poor stijf houden Huiberts.

    Wat zullen we nou krijgen...
    We zijn de Wibra niet.
    Vind ik leuk
    Stranger +4391
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:06
    Goh worden alle clubs in NH zo?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:17
    Haha...wat een bedragen, he.
    Is gewoon de jaarbegroting van AZ. Gaat toch nergens meer over.
    Ze halen Jahanbakhsh en Weghorst voor pakweg 4 miljoen en 2 jaar laten met 32 miljoen winst verkopen. Zou een stunt zijn als Max Huiberts nu alle toptalenten uit de onder 17 en onder 19 van Ajax, PSV en Feyenoord contracten aanbiedt van een tonnetje per jaar o.i.d.
    Wat de grote Engelse clubs kunnen (qua jeugd) kan AZ ook.

    Waar moet AZ het anders aan uitgeven. Het stadion is al in bezit, jeugdcomplex is net nieuw, er is een leuke selectie (Kuwas en een spitsie erbij wellicht).
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1475
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:41
    Stadion verbouwen en onderhouden, Jeugdcomplex afbetalen en uitbreiden met een indoor trainingsveld. Daarbij verstandig aankopen doen goed scouten, geen geld over de balk smijten en buffer opbouwen voor mindere tijden.

    Aankomende Oranje talenten kweken samen met de andere Ereidvisie clubs en oranje weer op de kaart zetten!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:56
    Mooi verwoord, kaas.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:06
    Wat zou je aan het stadion veranderd willen zien dan buiten een tap direct naast je stoel:)
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:11
    Dat lijkt me een heel belangrijke verandering! Mochten ze dat bij psv invoeren dan ben ik bereid om zelf voor de kosten op te draaien
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1475
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:41
    @jur74 niet zozeer een uitbreiding qua capaciteit 17,000 is prima voor AZ momenteel. hoeken dicht maken zodat er minder wind komt in het stadion, meer comfort voor supporters, langs voetbalclubs gaan en ideeen opdoen en de goede dingen er tussenuit pikken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:55
    Hoeken dichten zal idd veel schelen. Verder hebben we toch niet veel te klagen, misschien iets verkooppunten buiten. Aan mijn kant is dat 1 karretje en binnen altijd megadruk.
    Vind ik leuk
    Stranger +4391
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:43
    Ik vind dat ze het goed op orde hebben. En alles zonder steun.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +539
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:10
    NEE!!!!

    voor de duidelijkheid, dit is het antwoord op worden alle clubs in NH zo?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:04
    Prima geld voor AZ, in Alkmaar zijn ze ook goed bezig, vind het toch knap hoe Gerbrands daar na het Scheeringa debacle de club stabiel in de subtop heeft weten te houden en daarna de mensen na hem die lijn goed door getrokken hebben.

    Na Janssen weer een top bedrag, dat zou lekker zijn.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:19
    René Neelissen is de stille motor op het financiële vlak. Toen al en nu nog steeds. Al is hij nu voorzitter van de RVC.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:13
    Jij bent 1 van de weinige mensen die René Neelissen op noemt. Hij is media schuw en een schaduw bij AZ maar o zo belangrijk. Gebrands had het nooit zo kunnen keren met Neelissen op de achtergrond die alle financiële touwtjes in handen had.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:18
    Dat klopt. Het is een genie en was van onschatbare waarde voor AZ toen DSB omviel.

    Je zal hem nooit ergens zien. Ik denk dat 90% van de AZ supporters hem niet eens zou herkennen op straat. AZ heeft heel veel aan hem te danken.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:20
    Ik denk zelfs dat 90% niet eens weten dat René Neelissen bij AZ werkt.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:27
    Haha....zou ook zomaar kunnen :-)

    Kenners weten dat he, Ryan.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:34
    Degene die hem niet kennen hebben het waarschijnlijk te druk met Rob K. :)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26750
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:08
    Strik erom.
    Vind ik leuk
    Simsalabim +1019
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:10
    Wauw 25 miljoen, kan toch haast niet waar zijn. Mooie inkomsten voor AZ en NEC zal ook nog wat ontvangen
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4032
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:19
    is geld genoeg, is het meeste wat az ooit heeft gekregen en laatst bij een speler van ado was dat ook de leidraad. dus niet moeilijk doen hé huiberts?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18214
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:44
    Haha echt he
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:14
    Waren niet de ADO supporters die zeiden 5miljoen en anders niet?;) dus 50miljoen en anders niet!:)
    Vind ik leuk
    falcon +36
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:25
    Wat kan het snel gaan, ik volg hem al diverse seizoen bij az en wat heb ik me aan hem geïrriteerd. Zat potentie, maar tot voor kort was zijn voorzet/ voortzetting dramatisch, net als zijn linker been en tactisch inzicht. Een half jaar geleden kreeg hij het eindelijk door en zie hier, waarschijnlijk een prachtige transfer. Ik vrees alleen dat hij het daar niet gaat redden, omdat hij het in de top wedstrijden nog niet heeft laten zien. Jahanbaksh weg en Stengs hopelijk fit terug die naar mijn mening veel beter wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:47
    Als je hem al jaren volgt, ben je een stalker;)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6516
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:29
    Voor dat geld moeten ze gelijk Dessers ophalen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18675
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:30
    Jezus die Dessers is toch een paar klasse minder
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4300
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:51
    Bovendien geen buitenspeler.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:52
    Of Boetius. Asjeblieft, haal 'm op uit Rotterdam.
    Vind ik leuk
    pos +8265
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:36
    Ik hoor net dat ADO de prijs voor Johnsen heeft verhoogd naar 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18214
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:43
    Goed bezig dan:p
    Vind ik leuk
    pos +8265
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:45
    Als je hem wil behouden voor ADO zeker.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18214
    zondag 22 juli 2018 om 00:08
    Van mij mag ie vertrekken tegen de juiste prijs.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:41
    AZ gaat Feyenoord voorbij, die staan stil.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:53
    Nee. Op welk vlak halen ze Feyenoord in? Hooguit nu even de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:23
    Qua transfers is AZ al voorbij voor de middelmatige spelers (haps en luckassen etc) krijgt AZ al 5 tot 9 miljoen. Waarbij Feyenoord dat alleen maar krijgt bij spelers die iets bovenmatig presteren. De spelers die belangrijk zijn voor Feyenoord zijn rond de 15miljoen waard en bij AZ 25miljoen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:02
    Mwoah. Haps en Luckassen speelde niet middelmatig. En, oké, Janssen en Jahanbaks verkoop je goed. Maar die Weghorst, voor hoeveel is hij weggegaan? En wie wordt de volgende die voor een dergelijk bedrag weggaat?

    Maar leuk en aardig allemaal. Qua prijzen heeft AZ nog niemand voorbij gestreefd de afgelopen jaren, zelfs een Vitesse niet. En uiteindelijk gaat het daarom.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:12
    Vitesse is een lichtjaar achter dan AZ hoor. Maar de volgende die voor zulke bedragen weg gaan zijn Til, Stengs, Boadu en koopmeiners.

    Iedere supporter van AZ hekelde Luckassen in de opstelling en Haps is niet onvervangbaar gebleken want Ouwejan heeft hem doen vergeten.

    Wat is de transferrecord van Feyenoord? En Weghorst was zeer beperkt dat zag iedereen maar zijn werklust werkte heel aanstekelijk en was belangrijk maar qua kwaliteit liep het niet over hoor.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:27
    Ik zeg niet dat Vitesse op jullie voorloopt, hoewel ze daar ook goed bezig zijn met de jeugd en een mooi complex hebben. Maar ze hebben de afgelopen jaren wel gewoon een prijs gepakt.

    Oké, dat van Luckassen wist ik niet. Vond 'm ook geen held en was blij dat-ie voor PSV koos en niet voor Feyenoord. Maar hij speelde zeker niet middelmatig. En van Haps kun je moeilijk zeggen dat-ie middelmatig presteerde, ook al vervangt Ouwejan 'm goed. Iedere speler is vervangbaar.

    Ja, transferrecords vind ik niet zo heel boeiend. Zeker niet de laatste 2 jaar, waar in het tv contract in Engeland is opgeblazen alsmede de transfermarkt zelf. Ben benieuwd wat een Berghuis oplevert als daar nu clubs voor komen. En een Vilhena zie ik ook niet voor "maar" 10 miljoen vertrekken.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:34
    Ik denk dat voor die spelers tussen 15-20 opleveren. Omdat clubs weten dat Feyenoord geld nodig hebben. Daarom was Newcastle niet terug gekomen voor jorgensen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:36
    Prima, speelt-ie lekker nog een jaartje bij Feyenoord. En 15-20 miljoen is gewoon niet gek voor een 27-jarige speler.

    Overigens wel voor AZ te hopen dat Jahanbaks gaat presteren in Engeland. Als hij net als Janssen daar faalt, zullen ze niet gauw nog een keer >20 miljoen neerleggen in Alkmaar.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:43
    Dat zeiden ze ook dat Janssen niet slaagde bij Tottenham. Nou AZ kan fluiten naar 20+ opbrengsten en zie hier. 25miljoen pond plus ruim 5miljoen pond bonussen.
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:12
    Omdat ze hun beste speler verkopen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:44
    AZ verkoopt z'n spelers voor een stuk meer.De liggende gelden worden groter.JONG AZ speelt in de kk divisie.Allemaal dingen wat jullie niet hebben.Jullie staan compleet stil en de concurrentie ontwikkelt zich.En dat komt gewoon puur omdat je een nieuw stadion nodig hebt.
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:18
    Heb je het tegen mij?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:36
    Jij bent voor PSV zie ik.
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:46
    Ja idd, ik snapte het al niet 😊
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:48
    Foutje bedankt!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:43
    Mooi voor AZ zeg! En zelf nog denken voor een dubbeltje op de voorste rij te kunnen zitten voor een nieuwe spits?!
    Vind ik leuk
    pos +8265
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:48
    Ook jij snapt het niet. Je mag vragen wat je wil maar uiteindelijk moet je dan wel een bedrag krijgen waar iedereen mee kan leven. Dat heet onderhandelen. AZ verkoopt uiteindelijk ook gewoon Weghorst en Jahanbakhsh door een prijs te vragen die ook echt betaald wordt.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:24
    Ado vraagt waar ze willen ( hun goed recht ), alleen betaalt Az dat niet. Zit je dan meteen voor een dubbeltje op de 1e rij?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:33
    Is een spelletje om vraag en aanbod bij elkaar te laten komen. Ik zeg nog steeds: 3 miljoen en 20% bij doorverkoop; DEAL ;)
    Vind ik leuk
    Jur74 +7721
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:46
    Geen idee wat er geboden is, vraagprijs zag ik 5 miljoen voorbij schieten. Jouw aanbod, alleen dan 10%.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:49
    Dan wachten we nog even op een buitenlandse club die meer neer zou willen leggen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:44
    Mooi geld voor AZ.
    Geen club voor hem joh
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:50
    Ik mag graag thuiswedstrijden bezoeken in de Amex en ben niet teleurgesteld.
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:51
    Weet niet of dit bedrag waar is maar als dat zo is zijn we Berghuis ook kwijt voor Eur 30 mil..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:57
    Die heeft al bewezen de pl niet aan te kunnen. Zit niet zo te dromen jonge eet je pizza😜
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 09:25
    Nee heeft bewezen niet in een 4-4-2 opstelling te kunne spelen..
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    zondag 22 juli 2018 om 23:43
    5-3-2 speelde Watford
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 00:35
    Je hebt gelijkt. Ik wist dat Watford sowieso met slechts twee spitsen speelden.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:58
    Ja die heeft vanmiddag getekend bij Twente.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:23
    Zou zeker kunnen. Als Van Geel hem voor minder dan 30 miljoen verkoopt is het definitief Van Geel OUT.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:26
    Het ding is AZ heeft 0.0 schuld en heeft alles in eigen beheer en ook geen grote toekomstplannen voor een Stadion te bouwen maar een molensteen om de nek van Feyenoord wordt. Daardoor kan AZ nu een stuk meer weigeren qua bedragen en clubs komen terug met meer geld en bij Feyenoord niet. Zie verhaal jorgensen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:51
    Wie zegt dat het stadion een molensteen wordt? Is er iets besloten? En ik snap je redenering niet: omdat Feyenoord zogenaamd niets in eigen beheer heeft, kan AZ meer weigeren? Maar ondertussen wel fluimen op ADO voor Johnsen?

    Wie heeft er in de winter een bod van 17 miljoen geweigerd op Jorgensen? En voor hoeveel is de topscorer van AZ (Weghorst) weggegaan?

    AZ heeft 0,0 schuld en dat is, zeker na die pauper van Scheringa, een hele knappe prestatie. Maar de potentie zit bij Feyenoord, juist als ze een nieuw stadion betreden. Een stadion wat vol zit, zonder klappertjes publiek. En ook vol zit als het wat wedstrijden tegen zit.

    Echt, die paar miljoen die je bij een verkoop meer of minder kan vragen is peanuts.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:13
    Nou wat dacht je al die onderzoeken naar buiten. Elke club weet dat Feyenoord geld nodig heeft om of een nieuw stadion te bouwen of het oude renoveren.

    Lees mijn tekst over Weghorst. Knap hoor 17miljoen euro voor je topscoorder alleen AZ krijgt 25miljoen pond plus 5miljoen pond bonussen.

    Ja AZ kan bedragen weigeren en zo lang mogelijk hard spelen. Omdat ze alles in eigen beheer hebben en ruim 30miljoen eigen beheer hebben.

    Scheringa heeft daar niks mee te maken maar Renée Neelissen die had na de puinhoop en ruim 20miljoen schuld alles overhoop gehaald en flink bezuinigd.

    Feyenoord heeft nog schuld bij vvf en willen een Stadion bouwen/renoveren dat kost geld en liefst zsm miljoenen binnenharken. Dat weten kopende clubs ook.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:24
    Al die onderzoeken klopt. Maar niet Feyenoord, maar Stadion Feijenoord heeft geld nodig. Dat zijn twee losse entiteiten.

    Lees mijn tekst: knap hoor, twee keer 25 miljoen maar dat zie ik als een uitzondering. Zeker als ze beiden (in het geval van Janssen al van toepassing) niet direct presteren in Engeland.

    Lees mijn tekst nogmaals: 17 miljoen weigeren voor een Jorgensen die op dat moment niet op zijn top was, geblesseerd enzo. En AZ akkoord gaan met 11 (?) voor je topscorer die op dat moment piekt.

    Klopt, AZ kan bedragen weigeren. Maar wat heeft dat met de zogenaamde molensteen van Feyenoord te maken?

    En daarnaast: René Nelissen leuk en aardig. Maar ik had het nog willen zien waar AZ was zonder:
    - Gerbrands;
    - Brands;
    - En een Verbeek die de situatie accepteerde en aan de slag ging.

    Scheringa heeft er alles mee te maken maar heeft er (indirect) voor gezorgd dat AZ langs het randje leefde. Dankzij mannen als Gerbrands, Nelissen, Verbeek en Brands zijn ze er bovenop gekomen en daarvoor echt chapeau. Niets overhoop gehaald, maar gewoon goed verkocht (Dembelé, El Hamdaoui, Schaars, etc.).

    Tot slot: Feyenoord heeft geen schuld. De VVF heeft aandelen in beheer, maar dat is geen lening (schuld). Het staat Feyenoord vrij om die terug te kopen wanneer het wil. En bouw van stadion kost vooral Stadion Feijenoord geld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 23:26]
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    zondag 22 juli 2018 om 23:45
    Wanneer heeft AZ voor het laatst een kampioenschap gewonnen?
    Vind ik leuk
    JWK +54
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:05
    Mooie club voor hem, gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    RR12 +334
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:13
    Een hele discussie over wie bovenaan staat...ik dacht verdomd dat ik de competiestart gemist had maar t gaat over likes... 🤔
    Vind ik leuk
    Tfoe +1181
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:23
    Wahaaah!😂
    Vind ik leuk
    SmartW +1
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:27
    Nederlandse spelers zullen eerst fysiek sterker moeten worden voordat ze kunnen aanhaken in de veel sterkere premier league.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3494
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:30
    IJzer smeden als het heet is! Meteen verkopen dus! Maar haal eens gvd kwaliteit!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7708
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:49
    Lekker zeg. Waarom koopt Ajax deze jongen niet vraag je je af.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1856
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:18
    Omdat ze niet dat bedrag willen betalen maar 20miljoen+ liever aan blind willen uitbesteden;)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7708
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:13
    Blind nog tot daar aan toe. Je weet in ieder geval waar je aan begint. Maar dat Braziliaantje waar je het nog van moet afwachten waar ze 20 aan uit willen geven. Dat is toch vreemd. Ze willen AZ niet sterker maken. Pfff. Dat is pas calimero denken.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4026
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:11
    25 miljoen pond staat op diverse buitenlandse berichten + 5 miljoen aan eventuele bonussen.
    Jahanbakhsh gaat sowieso de top 5 van duurste eredivisie uitgaande transfers allertijden in.
    AZ is sportief tegenwoordig al top 3 maar sluit met diverse grote transfers ook in dat opzicht wel de top 2 achterna.
    Wil je het gaan maken als talent moet je na ajax, psv toch echt bij AZ zijn. Reuze knap hoe ze dat met die begroting doen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:29
    Hele mooie volgende stap en brighton koopt slim in met spelers als Propper, Locadia en alireza. Voor AZ natuurlijk ook een top bedrag!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:44
    Het bedrag is zelfs nog groter
    Leicester en Brighton hebben allebei een bod bij AZ neer gelegd wat door AZ is geaccepteerd.
    Het is nu aan Jahanbaksh waar hij gaat tekenen.
    DEVELOPING: Both Leicester City and Brighton have had a bid accepted for winger Alireza Jahanbakhsh in the region of £22M-£25M. Decision now down to the player

    25 milj pond is 28 milj euro
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 18:50]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8345
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:17
    Goede zaakwaarnemer en leuk voor AZ.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +710
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:29
    Weer trapt een Engelse club er in en AZ loopt binnen.
    Vind ik leuk
    Patje41 +507
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:38
    Wat een belachelijk hoog bedrag voor deze speler
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7708
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:48
    Sterspeler van een wk deelnemer. Topscorer. Ik heb al gekkere dingen voorbij zien komen.
    Vind ik leuk
    orion73 +1289
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:43
    Zou echt een huzarenstukje zijn als AZ een zwaar overschatte speler voor zoveel geld zou kunnen verpatsen. Gelijk doen.
    Vind ik leuk
    zwollie +6912
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:43
    Strik erom en gelijk weg doen, word alleen maar minder waard
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:53
    sick, lekker az
    Vind ik leuk
    Makis +1123
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:12
    Als ze wat verkopen doen ze dat goed bij AZ
    Vind ik leuk
    yuuup +8964
    zondag 22 juli 2018 om 06:35
    AZ het Dortmund van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    ronalds +0
    zondag 22 juli 2018 om 10:35
    Top transfer. Lekker dat het rond is! 😉
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    zondag 22 juli 2018 om 10:49
    Toch ook goed als je je er maar goed bij voelt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Algemeen Dagblad bevestigt naderende recordtransfer Jahanbakhsh