Linksbuiten Klaassen volledig afgeschreven na oefenduel: 'Lijkt onvermijdelijk'

    Linksbuiten Klaassen volledig afgeschreven na oefenduel: 'Lijkt onvermijdelijk'

    zondag 22 juli 2018 om 11:34

    Ook onder de nieuwe manager Marco Silva ziet het er somber uit voor Davy Klaassen bij Everton. Dat stelt The Liverpool Echo, dat zaterdagavond getuige was van het oefenduel tussen The Toffees en Lille. In Portugal verloor Everton de wedstrijd na strafschoppen. 

    Klaassen, die vorig jaar voor zo'n 28 miljoen euro werd overgenomen van Ajax, speelde tegen Lille als een verkapte linksbuiten. Een slecht teken, weet The Liverpool Echo, dat 'Time to Dave goodbye?' kopt bij een alinea over de 25-jarige Hilversummer. 

    'Als je door je trainer op die plek wordt neergezet, een positie die je niet ligt, en uitgerekend op het moment dat de club een nieuwe linksbuiten gaat vastleggen voor 40 miljoen, dan zit het echt niet mee', schrijft het medium.

    'Klaassen oogt op het veld als iemand die zich heeft neergelegd bij zijn lot. Zulke wedstrijden zijn bedoeld om Silva op andere gedachten te brengen, maar daar slaagde Klaassen geen moment in. Een vertrek lijkt onvermijdelijk.'

    Volgens tal van Engelse media staat Everton op het punt om Richarlison over te nemen van Watford

    Poll

    Gaat Klaassen het alsnog redden bij Everton?

    (12734 stemmen)

    Plaats een reactie

    Utrecht FC +968
    zondag 22 juli 2018 om 11:46
    Ajax kon beter Klaassen halen dan Blind. Zou in tegenstelling tot Blind wel een goede aankoop zijn.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    zondag 22 juli 2018 om 11:49
    Ik zal niet zeggen dat Blind 16-20 mio waard is, of zwakkere kanten heeft, maar persoonlijk vind ik dat die er best bij kunt hebben in een team.
    Vind ik leuk
    Boefje +192
    zondag 22 juli 2018 om 12:23
    Echt een reactie van een Utrechtsupporter of te wel een Blindhater.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +968
    zondag 22 juli 2018 om 12:28
    Onzinnige reactie. Heb ook echt niets met die hondekop van een Klaassen maar we praten nu over het voetbal. In mijn ogen is Blind een goede passer maar zeker niet meer dan dat. Klaassen werkt hard, heeft scorend vermogen en een erg goed spelinzicht.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:46
    Nou Ajax 30 ml en je heb er weer een zelf opgeleide wereld topper terug
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +968
    zondag 22 juli 2018 om 11:46
    Als het een wereldtopper was veroverde hij wel een basisplek. Goede voetballer overigens.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:48
    Ook zo'n opgehemeld e speler
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:46
    Zal me niks verbazen als psv hem wilt huren van brands!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:52
    Klaassen hangt zich nog liever op dan dat hij een PSV shirt aan moet trekken
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    zondag 22 juli 2018 om 12:15
    wel Feyenoord shirt. Hij is toch voor Feyenoord, net als de rest van z'n familie
    Vind ik leuk
    reggie +1504
    zondag 22 juli 2018 om 12:23
    Er zijn maar weinig voetballers met clubliefde, Klaassen is er daar geen van als hij bij wie dan ook in Nederland kan voetballen en goed verdienen zal hij tekenen.
    Vind ik leuk
    JOJO +1647
    zondag 22 juli 2018 om 11:53
    Idd goede opvolger van Van Ginkel.
    Voor 1 seizoen dan hè. Want volgend jaar, als Ginkel weer hersteld is, moeten ze ham gewoon kopen. In de tussentijd zou Klaassen een goede vervanger zijn.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11322
    zondag 22 juli 2018 om 12:37
    Zou voor alle partijen een goede oplossing zijn inderdaad..
    Vind ik leuk
    Blueman +858
    zondag 22 juli 2018 om 11:46
    Terugkopen Overmars. Deze kan er ook nog wel bij!
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2488
    zondag 22 juli 2018 om 11:47
    De fans van Everton schreeuwen ook om zijn vertrek. Toch jammer dat hij het niet gered heeft. Als ik het iemand had gegund was hij het wel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:47
    Klaassen zwaar overschatte speler! Had bij ajax al regelmatig gewisseld moeten worden!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4769
    zondag 22 juli 2018 om 11:51
    Ook al is Ajax niet mijn club hij was veruit de beste speler van de Eredivisiein zijn laatste 2 seizoenen in NL.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +968
    zondag 22 juli 2018 om 11:55
    Ajax niet jouw club? Je heet Bossie020. Is dit nou clubliefde? Je hoort trots te zijn op je club gekkie. Ik zou het ook niet kunnen als ik Ajacied zou zijn, maargoed..
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    Jozef +34381
    zondag 22 juli 2018 om 12:00
    Je bent dan ook geen Ajacied...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14881
    zondag 22 juli 2018 om 12:12
    Bossie is zeker op het verkeerde accountje ingelogd.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4769
    zondag 22 juli 2018 om 13:42
    Ik heb maar 1 account, Josef.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4769
    zondag 22 juli 2018 om 13:40
    Ik ben ook trots op m'n cluppie.
    Maar dat is niet Ajax.

    Er zijn zat provincialen voor Ajax en er zijn ook zat Amsterdammers voor andere clubs.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:48
    Nou onze meningen zijn dan verdeeld! Zwaar overschat nogmaals. Hele wedstrijden bij Ajax onzichtbaar. Te slecht voor europa dat zie je nu gewoon! Everton kom op man het is geen manchester united of Tottenham hotspur
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4769
    zondag 22 juli 2018 om 13:43
    Dat mag jij.

    Het is dan wel de eerste speler die voetballer van het jaar werd en een transfer maakt van 28 miljoen die er "helemaal geen reet van kan".
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    zondag 22 juli 2018 om 12:51
    Dat was toch echt Guardado :)
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:49
    Time to Dave goodbye... Mijn God, die is wel heel zwak.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:22
    Zelfs naar the Liverpool Echo maatstaven inderdaad heel pover, haha.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:26
    Dat bedoel ik :p
    Vind ik leuk
    Reddevil +180
    zondag 22 juli 2018 om 11:50
    PSV op huurbasis gaat het worden gesprekken met Brands al begonnen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:53
    Jouw hoop en de werkelijkheid liggen mijlen ver uit elkaar...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 11:56
    Waarom? Siem deed het toch ook. Zal je daar dan echt wakken van liggen?
    Vind ik leuk
    JOJO +1647
    zondag 22 juli 2018 om 11:56
    Hadden ze Klaassen niet beter kunnen betrekken in de deal met Brands. Bijvoorbeeld 8 miljn en Brands voor Klaassen. Zou een prima deal zijn geweest...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2086
    zondag 22 juli 2018 om 11:54
    Zal wel naar Turkije vertrekken. Het walhalla voor in de knop gebroken voetbaldromen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    zondag 22 juli 2018 om 11:55
    Psv moet Klaassen huren. Prima spelertje voor ons. Toon moet Marcel ff contacten.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 12:14
    Ik denk dat jij een zonnesteek hebt opgelopen.

    De jeugdspelers zijn nu al 3 keer beter dan klaassen. Die kan er echt helemaal niets van
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    zondag 22 juli 2018 om 12:29
    In zijn ajax tijd was het toch een bepalende speler. Mits fit kan hij van waarde zijn, ook in de kleedkamer. Zie jongens als Luuk de Jong en Marco van Ginkel. Gefaald in het buitenland maar in Eindhovem bloeien ze op. Natuurlijk loopt er genoeg talent rond bij Psv maar die zijn niet beter dan Klaassen (op dit moment)
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 12:32
    Klaassen vond ik bij ajax al enorm overschat.

    Te traag , totaal niet technisch. Heeft alleen werklust.

    Totaal geen kaliber PSV
    Vind ik leuk
    Quareck +6736
    zondag 22 juli 2018 om 13:03
    Maar als je de jeugdspelers beter wil maken zul je ze toch een keer in het diepe moeten gooien! In de keuken competitie gaan ze het niveau van de eredivisie ook niet halen. Leuke tegenstand natuurlijk met Sparta, NEC en Roda oa. Maar Ajax en Feyenoord is toch echt andere tegenstand. En ja, dan ga je eens punten verliezen omdat ze fouten maken, maar als dat niet kan kun je beter de opleiding opdoeken.
    Vind ik leuk
    pim4ever +964
    zondag 22 juli 2018 om 14:05
    Heeft psv jeugdspelers?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 14:11
    Meer dan ajax op dit moment. Half jong ajax is al vertrokken.

    Psv heeft juist enorm veel jeugd rondlopen nu.

    Gakpo, rigo, teze, lammers, piroe, obispo. Er is een enorm spelerspotentieel op dit moment.

    V bommel geeft ze ook echt de kans
    Vind ik leuk
    Iggy +3185
    zondag 22 juli 2018 om 22:13
    PSV heeft alleen nog nooit een absolute topspeler opgeleid. Ajax daarentegen velen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 22:34
    Pffff. Grapjas. Daar zal ik maar niet op reageren.

    Noem eens een nederlands talent van de laatste 5jaar die is doorgebroken in het buitenland.

    Volgens mij zit alles op de bank.

    Castillion is denk ik het grootste talent want hij staat in de basis iedere week. In ....... Ijsland
    Vind ik leuk
    Iggy +3185
    zondag 22 juli 2018 om 23:08
    Je begrijpt er vrij weinig van.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 23:16
    Nou dan vertel het maar .
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 11:55
    'Klaassen oogt op het veld als iemand die zich heeft neergelegd bij zijn lot. Zulke wedstrijden zijn bedoeld om Silva op andere gedachten te brengen, maar daar slaagde Klaassen geen moment in''




    Juist van iemand als Klaassen had ik mentaliteit verwacht. Allemaal wat povertjes.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:55
    Denk dat er ook nog maar weinig mensen waren die hadden verwacht dat hij onder Silva wel weer in de gratie zou komen.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zondag 22 juli 2018 om 11:57
    Gewoon als linksbuiten ook opstellen...... Als de Jong toch weggaat, dan is Davy een prima aankoop voor Ajax!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:59
    En zijn astronomische salaris van om en nabij de 100.000 pond PER WEEK dan?
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 12:47
    Heb je het nieuws gemist?
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zondag 22 juli 2018 om 12:56
    Wat denk je dat Daley Blind voor salaris ontvangt?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:00
    Klaassen heeft nog een contract tot medio 2022, dat in totaal nog goed is voor een salaris van zo'n 23 miljoen euro, hoe denk je dat als Ajax in godsnaam te compenseren? Het contract van Blind zou over een jaartje al aflopen en hij heeft ook al veel meer verdiend dan Klaassen tot nu toe in zijn carrière.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zondag 22 juli 2018 om 13:38
    Met die 50 miljoen en de miljoenen voor Ziyech (die volgens velen weggaat), is dat geen enkel probleem.
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    zondag 22 juli 2018 om 11:58
    Ach als Ziyech alsnog naar het buitenland vertrekt is Klaassen toch een goede vervanger? Heb je ook nog een mooie winst waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:49
    De noeste werker Klaassen heeft geheel andere kwaliteiten dan de creatieve technicus Ziyech. Hij kan Ziyech niet vervangen. Maar hij zou er wel voor kunnen zorgen dat De Jong zich op het middenveld kan uitleven. Dus toch niet zo'n gek idee.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zondag 22 juli 2018 om 13:39
    Hij hoeft Ziyech ook niet te vervangen. Daar is Tadic voor....
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    zondag 22 juli 2018 om 15:12
    Zal Tadic niet op de flanken gaan spelen dan?
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zondag 22 juli 2018 om 15:57
    Als ziyech weg gaat niet. Labyad en Neres zullen op de flank spelen
    Vind ik leuk
    Arvin +2411
    zondag 22 juli 2018 om 11:58
    Wat een poll ook weer :') wie stemt daar in hemelsnaam nou ja op?
    Vind ik leuk
    orion73 +1274
    zondag 22 juli 2018 om 11:59
    Is ook te hoog gegrepen voor hem. Gewoon een leuke ploeg uit de Duitse middenmoot is zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Dicky +18561
    zondag 22 juli 2018 om 12:03
    Komt tekort voor de Premier league. Misschien iets voor een Porto of iets dergelijks.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    zondag 22 juli 2018 om 12:04
    Nou marc go for it.
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    zondag 22 juli 2018 om 12:12
    Klaassen kopen, Frenkie voor 50 verkopen. 35 miljoen winst. Ziyech behouden. Onana - Mazroui - de Ligt - Blind - Tagliafico - van de Beek - Klaassen - Ziyech - Neres - Dolberg - Tadic. Dolberg speelde destijds juist zo goed doordat Klaassen ook continu in de 16 van de tegenstander kwam.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 07:20
    frenkie de jong verkopen voor 50 miljoen ? Heb je koorts? Hij heeft zeker potentie maar nog niks bewezen! Max 30 mil
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 12:12
    Meest overschatte speler in het profvoetbal van de laatste 10 jaar
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:20
    Volgens mij heeft de navelstreng iets te strak om je hals gezeten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 12:31
    Verklaar je nader.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:31
    Hem een overschatte speler vinden? Oké jouw mening.
    Maar heb je gebrek aan inzicht.
    Heeft voor Ajax en Nederlandse voetbal veel betekend.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 22 juli 2018 om 13:48
    Daar vond ik hem al zwaar overschat.

    In Engeland lachen ze hem uit.

    Totaal geen interesse in hem en 3 trainers hebben hem meteen op de tribune gezet.

    Koeman heeft hem gehaald en hij is zich rotgeschroken over zijn niveau. Bij hem zat hij al op de tribune
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:15
    Die speelt over een tijdje bij PSV let maar op .
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:16
    Lekker naar duitsland gaan.. Leverkusen Gladbach zijn echte clubs voor hem
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:17
    Er is geen betere indicator voor de overspannen hype en devaluatie van geld op de markt van zaakwaarnemers, belangenbehartigers en andere draaimolenmakelaars, dan het bespottelijke bedrag dat werd neergeteld voor deze motorisch gestoorde grascharlatan die slechts uitblonk in grimmig kijken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:17
    Terug naar ED... Dan naar AZ Ajax of PSV
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1290
    zondag 22 juli 2018 om 12:17
    Ik zie Davy eerder als een Luuk en een Clasie. Top in de ED maar tekort voor het buitenland.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zondag 22 juli 2018 om 13:40
    Precies. Clasie, Klaassen en Luuk de Jong zijn prima spelers voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Mari +6549
    zondag 22 juli 2018 om 12:21
    Om een goed beeld te krijgen moet je iemand op een totaal verkewerde plek zetten. Vaak is dat inderdaad linksbuiten. Kan je geen kwaad.
    Tja het is niet anders. Nu kan hij nog elders terecht
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 12:22
    Klaassen is te goed voor Everton
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1232
    zondag 22 juli 2018 om 12:42
    Hij kan wel gelijk naar Madrid inderdaad! Zoeken nog een leuke linksbuiten als vervanger voor Ronaldo!!
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 12:44
    Real Madrid.. niemand die voor die poppenkast wil spelen
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1232
    zondag 22 juli 2018 om 12:45
    Gelukkig kan jij oordelen voor iedereen!
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 12:46
    Support your local club treurig kindje
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:28
    Het zij zo, valt te verwachten, vond/vind hem een alledaagse speler.
    Vind ik leuk
    jayjay49 +73
    zondag 22 juli 2018 om 12:38
    Meest overschatte speler van Nederland, na hem volgt van Gaal-lieveling Daley Blind, die ookal twee jaar nergens presteeert, maar wel millioenen opbrengt!! :( :) :)
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:45
    Ook wat overdreven, Blind heeft in het seizoen 2016/2017 nog zo'n 40 wedstrijden gespeeld voor United, waaronder 11 (van de 15) wedstrijden in de Europa League die ze dat seizoen wonnen (ook de halve finales + finale).
    Vind ik leuk
    rinirat +1767
    zondag 22 juli 2018 om 13:10
    Jij kijkt geen buitenlands voetbal zzeker....
    Vind ik leuk
    Ben +52
    zondag 22 juli 2018 om 12:40
    Klaassen is niveau az en ajax
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 12:48
    Ben het met je eens! Hij is inderdaad te goed voor Feyenoord en PSV
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1290
    zondag 22 juli 2018 om 13:48
    Bijna goed.
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 13:49
    Je hebt gelijk hij is ook te goed voor AZ eigenlijk
    Vind ik leuk
    pim4ever +964
    zondag 22 juli 2018 om 14:07
    Weer zo'n nieuw trolaccountje..
    Vind ik leuk
    AlbS +261
    zondag 22 juli 2018 om 12:48
    Nou dan gauw terug naar Ajax. Dat is het niveau wat deze jongens aankunnen. Is die comp. in Nederland toch nog ergens goed voor.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +112
    zondag 22 juli 2018 om 12:55
    Had wel verwacht dat hij zou slagen bij Everton!
    Jammer, misschien dat Feyenoord hem kan huren!
    Clasie voor el ahmadi
    Klaasen voor Als Vilhena vertrekt!! 😎😎
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    zondag 22 juli 2018 om 13:04
    "Klaassen, die vorig jaar voor zo'n 28 miljoen euro werd overgenomen van Ajax, speelde tegen Lille als een verkapte linksbuiten."

    Ookal ben ik geen fan van klaassen maar dit moet je niet doen.. de man heeft nog nooit in zijn leven linksbuiten gespeeld. Gebruik hem voor zijn positie of gebruik hem niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:13
    Dit is nu eenmaal hoe clubs van een overbodige speler proberen af te komen. Zet hem in een oefenwedstrijd op een positie die nog niet ingevuld is neer, en hopen dat hij een wereld partij speelt.

    Naar zo'n oefenwedstrijd kijken natuurlijk ook de nodige scouts. Dit is echt heel zuur voor hem, hopelijk kan die een stapje terug doen en zich weer omhoog knokken.
    Hoewel ik geen fan van hem ben, gun ik hem dit ook niet. Was een tijdje terug toch een Nederlands elftal speler waar we onze hoop op hadden gevestigd voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    zondag 22 juli 2018 om 13:48
    Ze kunnen het wel hopen maar hij heeft geen actie in huis.. wel iets dat je nodig hebt als linksbuiten
    Vind ik leuk
    rinirat +1767
    zondag 22 juli 2018 om 13:09
    echt een onzin verhaal,daarom spelt hij zeker mee
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:09
    Stapje terug naar een club als Newcastle zou hem misschien goed doen. Als hij naar een club in Turkije zou gaan, zoals in diverse media beweert wordt, zie ik het somber in voor hem.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:14
    Siem en fenkie weg en klaasen terug halen maak je nog winst
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:35
    Kom lekker terug bij een club die je als icoon ziet Davy!
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2250
    zondag 22 juli 2018 om 13:47
    lekker blijven zitten je hebt nog goed loon redelijke stad om te leven en naar een club in Turkije kan je altijd dat is niet veel beter als in nl
    Vind ik leuk
    pim4ever +964
    zondag 22 juli 2018 om 13:52
    Moet hij maar rechtsachter in Amsterdam worden..
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:00
    15 miljoen en terug naar amsterdam. Welcome home Davy 😂
    Vind ik leuk
    JoeyC +1288
    zondag 22 juli 2018 om 14:23
    Weer een geflopt Ajaxproduct. Jammer.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4008
    zondag 22 juli 2018 om 14:24
    Maakt niet uit of je van psv, ajax of az komt..het buitenland is vaak een ander verhaal verder vraag ik me af of een andere club in de eredivisie Klaassen ook niet meer zou functioneren als bij ajax. Zou heel goed kunnen dat hij bij psv of zelfs bij AZ op het bankie zat en eigen talenten de voorkeur kregen zoals een Til of Koopmeiners.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2153
    zondag 22 juli 2018 om 14:29
    Klaassen linksbuiten, waar gaat dit over? Natuurlijk kan hij zo nooit presteren.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:23
    Terug halen
    Vind ik leuk
    SvL +201
    zondag 22 juli 2018 om 21:05
    Nou Ajax jullie hebben toch geld genoeg? Kan frenkie tenminste naar Barca. Klaassen back.
    Vind ik leuk
    VA1 +1747
    maandag 23 juli 2018 om 00:16
    Schandalig matige voetballer. Ajax had hem er ook bij moeten halen samen met blind, dan is het circus helemaal compleet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Linksbuiten Klaassen volledig afgeschreven na oefenduel: 'Lijkt onvermijdelijk'