Transfervrije Excelsior-aanvaller vergeet buitenlands avontuur en duikt op bij PEC

    Transfervrije Excelsior-aanvaller vergeet buitenlands avontuur en duikt op bij PEC

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28vr 10-08-2018 om 22:28

    PEC Zwolle gaat zich mogelijk versterken met Stanley Elbers. De vleugelaanvaller liep vorig seizoen uit zijn contract bij Excelsior en heeft sindsdien nog geen nieuwe club gevonden.

    De 26-jarige vleugelaanvaller leek in juni nog bezig met een transfer naar het Franse Lorient, maar sindsdien is het stil geworden rondom Elbers. Vrijdagavond was hij plotseling aandachtig toeschouwer bij PEC Zwolle-sc Heerenveen. Trainer John van 't Schip bevestigde na afloop van de wedstrijd tegenover FOX Sports dat Elbers 'op het lijstje' van de Zwollenaren staat.

    PEC wil alvast inspelen op een mogelijk vertrek van Younes Namli. "De afgelopen weken was er geen belangstelling voor hem, maar het zou zomaar kunnen dat er nog iets anders gebeurt", houdt Van 't Schip alle opties open. "Dat hebben we wel met Ryan Thomas gezien (de Nieuw-Zeelander vertrok vrijdag plotseling naar PSV, red.). Het is nog geen 31 augustus."

    Plaats een reactie

    Nightcrawler +5585
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:42
    Namli inruilen voor Elbers. Wat een Armoede
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:46
    Namli speelde net als eind vorig seizoen de eerste wedstrijd als een natte krant...hopelijk vertrekt hij snel!
    Vind ik leuk
    Tossa +2330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:12
    Ik vond er wel wat meer dreiging was nadat Namli erin kwam. Maar ja, ben de tweede seizoenshelft nog niet vergeten.

    Ik ken die Elbers niet goed genoeg om er een mening over te hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:21
    Ik zou maar blij zijn dat Namli nog bij Pec speelt. Is wel een jongen met iets extra’s wanneer hij zijn vorm weer weet terug te vinden. Is niet al te lastig als je kijkt naar wat voor clubs er dit jaar in de eredivisie spelen
    Vind ik leuk
    038power +161
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:34
    Alle acties naar binnen,verkopen graag
    Vind ik leuk
    Hupfean +4242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    Volgens mij had Namli nog last van zijn blessure, hij speelde duidelijk met de rem er op.
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:32
    Niet alleen Namli speelde als een natte krant
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:49
    Nou die Namli was anders ook drama na de winterstop
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1269
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:08
    Te slecht voor pec
    Vind ik leuk
    Rodajc +15794
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:10
    Lijkt me typisch weer zo'n speler die alleen bij Excelsior slaagt, als er ook maar iets van druk of verwachtingen bij komt kijken haken ze af. Daarom vind ik de stelling dat een club als Excelsior als voorbeeld dient voor gevallen grotere clubs als NAC, NEC en Roda niet helemaal terecht. Het is bij dit soort clubs totaal anders werken, maar neemt niet weg dat er bij Excelsior erg indrukwekkend werk is geleverd dat zeker veel respect verdient.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:16
    Was dat niks voor fc twente?
    Vind ik leuk
    Maan88 +4537
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Leuke speler voor Zwolle! Ik hoop dat PSV snel met Gudmundsson verlengt en dat hij aan Zwolle verhuurd wordt. Voor beide partijen geweldig lijkt me
    Vind ik leuk
    Spekholz +532
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Elbers is een leuke speler, maar als opvolger van Namli krijgt die het zwaar.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2240
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:06
    Ben benieuwd
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Als namli ook nog vertrekt keldert zwolle qua kwaliteit wel erg ver terug dat gaan types als elbers van duinen en hamer niet opvangen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4944
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:17
    Lijkt me een leuke speler als breedte versterking voor PEC. Als vervanger voor Namli zouden ze beter een betere speler halen
    Vind ik leuk
    Pec010 +2199
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:46
    Elbers zou de vervanger van Ondaan kunnen worden, die moet namelijk weg. Dan gaan we er zeker op voor uit.
    Vind ik leuk
    HanV +4638
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:36
    Voorlopig zou ik liever hebben dat er niemand weggaat. De bank was erg karig bezet.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2199
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:05
    Zelfs Ondaan? Ik vind dat echt de meest matige die we hebben. Verder moet er inderdaad nog wel wat bij voor de breedte. De bank is net als vorig jaar weer erg zwak. Ik neem aan dat er wat dat betreft nu wat mogelijk is. Zal ook nog wel 1 of 2 spelers gehuurd worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:51
    Ruilen voor de luie Namli
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws