Velthuizen (31) duikt op in Eredivisie: 'Dan bepaald of het vervolg krijgt'

    Velthuizen (31) duikt op in Eredivisie: 'Dan bepaald of het vervolg krijgt'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:02

    Piet Velthuizen is de komende dagen te zien op het trainingscomplex van AZ. De 31-jarige doelman vult het gat dat Rody de Boer achter heeft gelaten op. De Boer (20) heeft een blessure opgelopen en staat voorlopig aan de kant.

    AZ laat via de officiële kanalen weten dat Velthuizen daarom meetraint in Alkmaar. 'Na de trainingsstage wordt bepaald of het verblijf van Velthuizen in Alkmaar een tijdelijk vervolg krijgt', schrijft de club.

    Velthuizen zit zonder club na zijn vertrek bij Omonia Nicosia uit Cyprus. De Nederlandse doelman liet zijn contract begin december ontbinden en is er nog niet in geslaagd iets nieuws te vinden. Velthuizen vertrok omdat de club zijn salaris niet betaalde.

    Velthuizen is in Nederland bekend vanwege zijn periode bij Vitesse, de club die hij tien jaar lang diende. De doelman speelde bij het Spaanse Hercules Alicante samen met Royston Drenthe. Als AZ met Velthuizen in zee gaat, dan wordt hij waarschijnlijk tweede keeper achter Marco Bizot.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:03
    Prima versterking voor elke niet topclub in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Casuals88 +2447
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:08
    John van den brom en Pietje zijn goede maatjes uit hun Vitesse tijd dus denk wel dat het een vervolg gaat krijgen .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:12
    Feijenoord is al voorzien hoor Dimitri
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
    Laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:22
    Na zijn eerste vertrek bij Vitesse gewoon overal gefaald, zie niet in waarom hij nu opeens weer het niveau aan zou kunnen.
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1540
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:17
    Niveau van roda is te laag voor hem.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:39
    Voel je je aangevallen omdat ik een clubman van Vitesse beoordeel? Zou niet weten waarom je anders zo persoonlijk zou reageren, is namelijk een teken van zwakte.
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:57
    Bravo, goede reactie!
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:58
    Viva Roda!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:34
    Grappig antwoord van iemand uit de keuken kampioen divisie. Succes tegen Top etc.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:59
    Waarom grappig? Omdat mijn team niet meer in de eredivisie speelt is mijn mening over wat er in de eredivisie speelt minder waard? Eerder grappig dat jij zo denkt. Alsof een enkele fan zijn club laat degraderen, heel simpel gedacht van jou.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:53
    Waar heeft hij volgens jou gefaald dan? Heeft bij Vitesse prima periodes gehad. Laatste stuk even wat minder waarna Room zijn kans greep. Maar echt een prima eredivisiekeeper.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:55
    Bij Hercules en de 2de periode bij Vitesse vond ik hem gewoon echt slecht en verre van betrouwbaar. Nu weet ik niet hoe hij het in Israel heeft gedaan, maar in Cyprus was hij ook nooit onomstreden.
    Vind ik leuk
    wesmufc +199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:20
    Haha want jij kijkt de competitie uit Cyprus? Laat me niet lachen man
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:23
    Zeg niet dat ik die kijk, zou ook niet weten waar. Maar sinds mijn Erasmus in Griekenland volg ik de Griekse en Cypriotische competities wel nog bovengemiddeld, en natuurlijk de Nederlanders die erin uitkomen al zeker.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:57
    Jullie hebben hem dus al een contractaanbod gedaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:26
    Nooit onder de indruk geweest van Pietje paniek
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:03
    Als reserve prima.
    Vind ik leuk
    Ben +102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:05
    Meer dan dat...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:06
    Pietje past precies bij AZ als breedte aanwinst
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:09
    Jammer voor NAC, prima reserve voor AZ.
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:10
    Alsjeblieft zeg...
    Zoekt NAC niet nog een keeper?!!
    Vind ik leuk
    bennings +312
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:12
    Gelijk vastleggen is sowieso niet minder dan Bizot ..
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:15
    O god dit meen je toch niet, heel snel herstellen Rody
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:22]
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2060
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
    Blijft ongelooflijk. Was 1 van de beste keepers van Nederland, maar was het in het buitenland volledig kwijt en daarna nooit meer zijn oude niveau gehaald. Voor een keeper onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:22
    Ja kwam omdat Pietje daar z'n koikarpers miste.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2060
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:01
    Vandaar dat ie daar zoveel moest vissen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:19
    Pietje had niet misstaan bij Fc Twente!

    Kwam Pietje voor 2 weken terug in Nijmegen tegen en zag er afgetraind uit
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:22
    Mocht Piet bij AZ blijven is hij binnen de kortste keren 1e keeper.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:13
    Hans Anders, Pearl, het huis, maakt niet uit maar laat er wat aan doen voordat je de weg opgaat....
    Vind ik leuk
    Sazzz +11321
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:18
    Waar baseer je dat op?
    Vind ik leuk
    STRIJDERS +79
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:14
    Aangezien Hansie de grap van de eeuw maakt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:29
    Is dit het niveau waar AZ heen wil?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:31
    Prima 2e keeper toch. Goedkope oplossing ook.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1802
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:44
    Begrijp niet waarom NAC hem niet haalt. Hebben nog steeds die Australische prutser
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5111
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:53
    Die is toch weg sinds gisteren
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:15
    NAC heeft toch die city-huurling, die is ws 120 keer beter dan pietje
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:45
    Zou Pietje zijn koi karpers ook iedere keer meenemen?
    Vind ik leuk
    scorpion82 +102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:59
    Die kan hij mooi in de vijver bij van de Brom gooien, aangezien hij ook koi karpers heeft
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:00]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:03
    ahhh dat wist ik niet v brommetje .... de link is gelegd....
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:47
    Nu AZ kan weer vooruit..
    Sicces
    Vind ik leuk
    remakil +5921
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:51
    Toch gek, NAC zoekt een doelman met vlieguren... nooit aan Velthuizen gedacht? Onbegrijpelijk dat NL clubs zoveel met huurlingen en buitenlanders werken, terwijl er geschikte Nederlandse spelers zijn die werkloos zijn. Wat dat betreft, slimme zet van AZ...
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:37
    Exact mijn gedachte !
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:05
    Ik had hem graag bij Feyenoord gezien in plaats van Delle.
    Vind ik leuk
    San Marco +448
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:06
    Topper, had meer uit zijn carriere kunnen halen
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:09
    Slimme zet trainer en speler kennen elkaar, is maar een wissel keeper dus als het goed is zal hij toch geen minuten maken en heeft ervaring waar een Bizot mogelijk ook iets aan zal hebben.

    Transfer vrij dus gewoon een goede snelle en goedkope oplossing.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:17
    Is Piet afgetrained dan, kan je dat jonkie Schendelaar niet banken bij het eerste
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
    Nee jonge die gast zat afg maandag nog in de friettent in Nijmegen. Moet die zelf weten als die werkloos is overigens
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:28
    Misschien hebben ze bij az ook goeie friet, kan ie naar de hoek rollen
    Vind ik leuk
    AZAlkmaar2 +419
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:16
    Schendelaar gaat spelen in Jong AZ. Hij mag niet bij beide selecties zitten in één weekend.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:26
    Zou Schendelaar sowieso alles keepen in jong az? Dus die de boer zou een heel jaar op de bank zitten?
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1051
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:20
    dit is zeker een goede versterking
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:12
    Blijft een icoon
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:25
    Is hij pas 31, man ik had gevoel dat hij al 40 was :)
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:36
    Echt een prima eerste keeper voor Nederland. Voor bijvoorbeeld NAC een uitstekende versterking.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1661
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:47
    Waarschijnlijk? Mag het hopen van wel.
    Vind ik leuk
    gladiator +116
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:51
    zo een beschaafde club en dan een tokkie als keeper
    het zal de vd brom connectie wel weer wezen
    Vind ik leuk
    Aalstars +144
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:59
    Laat hem maar naar PEC komen. Die Boer pakt geen punten meer en vd Hart heeft dat nog nooit gedaan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:05
    Weet iemand welk elftal Jasper Schendelaar nu speelt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:06
    Jong AZ
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:17
    Kan hij niet 2e keeper worden?
    Vind ik leuk
    sphynx +1065
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:07
    tis net roy donders, zo op die foto hahahha
    Vind ik leuk
    Einstein71 +496
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:40
    De filosoof is terug! :-) Ik denk dat Pietje is blijven denken...
    Vind ik leuk
    Drobtine +2521
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:26
    Lijkt mij beter dan die vliegenvanger die er nu staat
    Vind ik leuk
    Jm07 +6
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:33
    Nac zit weer te slapen...
    Vind ik leuk
    mchollie +3440
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
    Tja, AZ DE opvang club voor hopeloos verloren eredivisie spelers. Lekker mee trainen en misschien wel een contract. Waarom niet terug naar Vitesse?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws