Update: Janssen bevestigt blessurenieuws via Instagram, operatie al achter de rug

    Update: Janssen bevestigt blessurenieuws via Instagram, operatie al achter de rug

    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:18

    Vincent Janssen kan een late zomerse transfer vergeten, meldt The Sun. Volgens de Engelse boulevardkrant heeft de in Heesch geboren spits bij Tottenham Hotspur een zware blessure opgelopen, waardoor hij een streep kan zetten door het voetbaljaar 2018.

    Wat er precies gebeurd is en aan welk lichaamsdeel Janssen getroffen is, laat The Sun in het midden. De spits lijkt echter tot aan de kerstdagen buitenspel te staan. Tottenham Hotspur was eigenlijk van plan om de spits deze zomer te verkopen, maar zal minstens een half jaar geduld moeten hebben.

    Janssen kroonde zich in 2016 namens AZ tot Eredivisie-topscorer en vertrok voor ruim 22 miljoen euro naar Noord-Londen. Op het inmiddels gesloopte White Hart Lane kon hij echter geen potten breken, waarna hij werd verhuurd aan Fenerbahçe. De club van Phillip Cocu werd onlangs weer aan hem gelinkt, maar heeft inmiddels gekozen voor Islam Slimani. Bij Tottenham lijkt de Brabander weinig perspectief te hebben: Janssen heeft voor dit seizoen geen rugnummer gekregen.

    Update 21/8 17.18: Janssen heeft inmiddels een succesvolle operatie aan zijn voet ondergaan, laat de spits weten via Instagram. De Brabander liep zijn blessure op tijdens zijn huurperiode bij Fenerbahçe, maar verbeet de pijn en speelde het seizoen uit. Wanneer hij weer zal kunnen spelen, volgens Britse media zal dat pas na Kerstmis zijn, laat Janssen in het midden.

    Plaats een reactie

    Marco S +4255
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:27
    Het zit hem niet mee..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:30
    Kom maar naar ons vitesse, wij willen nog wat gratis spelers, die jongen kost nog geen 5 euro meer
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9081
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:31
    Janssen de zoveelste speler van Glas ookal was dat toendertijd bij AZ weinig wat van om te merken.
    Of ligt het gewoon aan het niveau van onze Mickey mouse competitie. 😂
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:33
    . . onze mickey mouse competitie ??, hasselbaink, speler van hout slaagde wel in de britse variant van die mouse competitie, toch !?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31354
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:34
    Dat is lullig voor hem....zijn carrière lijkt als een nachtkaars uit te gaan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:34
    Met zo'n salaris wil ik ook wel geblesseerd zijn.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1282
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:36
    Lekker nog ff blijven cashen dus. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:37
    Niet eens een rugnummer gekregen, das wel duidelijk dan.
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:42
    Als dolberg verkocht wordt lekker naar Ajax..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:00
    Nee!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1963
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:43
    Carriere van die gast is gewoon voorbij. Wat een verkeerde clubkeuze allemaal wel niet met je kan doen.
    Vind ik leuk
    pos +8661
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:43
    Heeft gewoon veel pech. Bij Spurs niet slagen terwijl je 3e spits bent kan gebeuren en is geen schande. Voor heel clubs zou hij een geweldige versterking zijn normaal gesproken.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:51
    Triest toch hoe de ene na de andere speler helemaal nergens wat van weet te maken. Nu is dit een blessure en dus ook een beetje pech, maar toch, niemand redt het meer om verschillende redenen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:59
    Sinds az is hij aleen maar achteruit gegaan ☹️
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +454
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:12
    En dan dit nog.. veel te vroeg vertrokken, zichzelf overschat maar toch een gevulde bankrekening.. tsja!!!
    Vind ik leuk
    Ale +4325
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:13
    1 dagsvlieg.
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:28
    . . . was'ie (janssen) ergens IN de roulatie dan ??
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:38
    Zwaar kloten voor hem, succes met revalideren.
    Vind ik leuk
    Muscles +715
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:42
    Janssen moet snel terug naar Nederland terugkomen want hij is een goede spits maar verpest door foute keuzes, ook van rare coaches. Ik geloof nog wel in hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:21
    Op welke rare coaches doel je dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:55
    Oh oh oh, rustig aan gaat zijn hele cariere als een nachtkaars uit. Zonde zeg
    Vind ik leuk
    mcmodd +22689
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:22
    Op de afdeling revalidatie heeft hij ook geen rugnummer nodig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:09
    Troep.
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:35
    Balen voor hem, die zien we snel weer terug in Nederland..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:51
    Dat komt niet meer goed met Vincent

    Carriere nu al zo'n beetje voorbij, maar wel een paar miljoen gepakt bij Tottenham

    Ik ken mensen met meer pech in het leven
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
    kut
    Vind ik leuk
    Freddy.R +18
    zondag 19 augustus 2018 om 14:54
    Heeft toch best leuke dingen laten zien , vanaf Engeland is het gewoon teveel en te hoog gegrepen geweest .
    En dan ook nog eens dit , niet echt leuk te noemen , steeds verder afglijden lijkt wel .
    Maar in Nederland kan hij zoweer terecht en dan gewoon hier blijven .
    Voor het geld hoeft hij niet meer in het buitenland te zijn , heeft nu wel aardig wat op de bank staan .
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8074
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:30
    Vergane glorie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:40
    Nou iig een vraagteken in spitsenprobleem in Nederland minder!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Janssen bevestigt blessurenieuws via Instagram, operatie al achter de rug