'Luckassen kiest voor Hertha BSC: verdediger in gesprek met club uit Bundesliga'

    'Luckassen kiest voor Hertha BSC: verdediger in gesprek met club uit Bundesliga'

    maandag 20 augustus 2018 om 13:07

    PSV'er Derrick Luckassen lijkt onderweg naar de Bundesliga. Hij kan zijn carrière voortzetten bij Hertha BSC.

    Volgens Eindhovens Dagblad had Luckassen meerdere mogelijkheden, maar is Luckassen in gesprek met de Duitse club. De zaken moeten nog wel worden afgewikkeld, dus van een afgeronde transfer is nog geen sprake. Volgens Eindhovens Dagblad zou het om een definitieve transfer kunnen gaan, maar lijkt een verhuur logischer. Bij Hertha BSC staat ook oud-PSV'er Karim Rekik onder contract.

    Eerder maandag werd bekend dat Luckassen niet met PSV afreist naar Wit-Rusland, waar voor de Eindhovenaren de belangrijke Champions League-confrontatie met BATE Borisov wacht. Ook de kersverse aanwinsten Ryan Thomas en Trent Sainsbury ontbreken.

    Luckassen maakte vorig jaar de overstap van AZ naar PSV, waar hij een contract tekende tot medio 2022. Vorig seizoen speelde de centrale verdediger negentien competitieduels voor de Eindhovenaren. PSV hoeft voor Luckassen geen vervanger meer aan te trekken, omdat het in een eerder stadium al Trent Sainsbury contracteerde. De Australiër was gehaald voor het geval een van de centrale verdedigers zou vertrekken.

    Plaats een reactie

    Butsbal +15010
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Das het beste voor PSV en hemzelf.
    Vind ik leuk
    De Hout +1665
    maandag 20 augustus 2018 om 13:11
    Das? Het zoogdier?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:17
    Niet zo intelligent doen want volgens mij ben jij ook een zoogdier?
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1102
    maandag 20 augustus 2018 om 13:38
    Frits, ik heb nog een appeltje te schillen met jou. Jij weet donders goed dat je mijn bamibal hebt gejat gister avond. Smeerlap!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:21
    Sorry kerel, maar voor jou is het misschien inderdaad goed een keer een appeltje te schillen en deze op te eten ivm met je dieet ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23508
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    Nee rechtsbijstand. arbeidsgeschilletje
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    maandag 20 augustus 2018 om 13:30
    Das pas lekker ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    maandag 20 augustus 2018 om 15:38
    Das het zoogdier ?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    maandag 20 augustus 2018 om 15:41
    Nee, die was te flauw ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:38
    Hij heeft vast Duitse wortels in de familie.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    maandag 20 augustus 2018 om 19:50
    Bütschböllchen
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    maandag 20 augustus 2018 om 13:59
    Een das op de Hertgang, moet kunnen..
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1296
    maandag 20 augustus 2018 om 15:37
    Daarom gaat hij ook naar Hertgang BSC
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    maandag 20 augustus 2018 om 18:32
    Ja, dan is de bal weer rond.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:43
    . [laat maar]
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    maandag 20 augustus 2018 om 13:11
    Waarom voor PSV
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:19
    Omdat hij 0.0 gepresteerd heeft, eigen jeugd is nu al beter dan deze flapdrol.. ik zie liever rigo of Rosario dan deze pepernoot in het veld
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    maandag 20 augustus 2018 om 13:28
    Ow. Ik wist niet dat hij als zo beroerd werd ervaren. Cocu stelde hem nog wel eens op (als invaller).
    Een miskoop dus. Kan gebeuren
    Het lijkt alsof spelers die door AZ worden verkocht buiten Alkmaar slecht presteren
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    maandag 20 augustus 2018 om 13:32
    AZ levert PSV regelmatig een Zaanstreek, ja.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    maandag 20 augustus 2018 om 13:48
    Helaas algemeen bekend, wel raar dat het heel vaak voorkomt. Zowel bij Ajax als bij PSV presteren ze niet, misschien toch de druk die ze niet aankunnen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    maandag 20 augustus 2018 om 14:06
    Of het is zó leuk voetballen bij AZ, dat alles daarna tegenvalt.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    Dat is goeie, zou het overigens wel begrijpen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    maandag 20 augustus 2018 om 18:33
    Ik stiekum ook wel.
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    maandag 20 augustus 2018 om 16:29
    Ze moeten een stap zetten. Ik denk dat ze dat niet kunnen en het daarom niet redden.
    Maar het kan ook wat jij schrijft de druk zijn
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Dat Az spelers elders niet presteren is eigenlijk wel te verklaren, Az haalt namelijk het uiterste uit zijn spelers. Komen ze bij een andere club dan zitten deze spelers al aan hun top , dus bij grotere clubs als Az vallen ze door de mand, omdat ze denken dat ze het niveau aankunnen. Bij grotere clubs worden er andere dingen gevraagd, en dat is een stap te groot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:38
    Ik had er nooit bij stil gestaan dat ze grotendeels mislukken. Maar nu ik dat doe denk ik dat als je kijkt dat AZ nagenoeg nooit van Ajax of PSV wint terwijl ze mooi en goed voetbak spelen tegen de rest, dat het best wel een mentale kwestie kan zijn. Het kan ook zijn dat ze in een hecht team waar ze vertrouwen krijgen beter presteren dan bij een topclub waar je ook op je individuele acties beoordeeld wordt.
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    maandag 20 augustus 2018 om 14:14
    Niet verhuren maar meteen verkopen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:22
    Pepernoot? Racist..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:39
    Je moet hèm niks verwijten maar degene die hem contracteerde...
    Vind ik leuk
    Leggooafca +125
    maandag 20 augustus 2018 om 15:33
    Pepernoot? Vuile racist.. 😜
    Vind ik leuk
    Always PSV +10499
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Dit zou voor beide partijen goed zijn. Bij PSV is zijn rol uitgespeeld. Als hij weggaat hoeft PSV geen salaris meer te betalen en bij verkoop levert dat ook geld op. Luckassen zelf heeft waarschijnlijk weer zicht op speeltijd. Al met al heeft PSV een miskoop gedaan met Luckassen.
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    maandag 20 augustus 2018 om 14:16
    Miskoop helaas,weinig gespeeld en weinig kansen gehad. Hopelijk snel een akkoord over deze transfer.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10499
    maandag 20 augustus 2018 om 14:30
    Heeft verschillende keren kansen gehad maar liet het niet zien. Niet goed genoeg voor PSV.
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    maandag 20 augustus 2018 om 14:35
    Klopt de gespeelde wedstrijden waren niet goed,mooi dat er een vertrek aankomt,zal helaas wel verhuur zijn.
    Hoop toch op verkoop.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5202
    maandag 20 augustus 2018 om 14:47
    En Max Huiberts kennende een redelijk doorverkoop percentage naar AZ.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    maandag 20 augustus 2018 om 13:17
    Vergeet de supporters niet
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20544
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Dat BSC staat zeker voor Blinde Scouting ....?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    Ein mordfall voor Derrick.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    maandag 20 augustus 2018 om 15:58
    Und Harry
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Voor PSV inderdaad het beste, maar voor hem denk ik niet. Als je het bij PSV niet red dan red je het ook bij Hertha niet.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:25
    En voor AZ ook nog een beetje?
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1411
    maandag 20 augustus 2018 om 13:37
    Toch jammer dat ze hem niet op cdm hebben gezet. Zal het niet slechter doen als rosario
    Vind ik leuk
    Foden +3345
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Een verhuur... geen extra geld om Gutierrez te halen. Prima!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +551
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    Gutiérrez gaat toch niet komen. Is Thomas nu al voor in de plaats.

    Verkopen zou dus gewoon het beste zijn. Derrick heeft het niet kunnen waarmaken bij PSV. Hopelijk voor die jongen bij een andere club meer geluk
    Vind ik leuk
    Foden +3345
    maandag 20 augustus 2018 om 13:33
    Huh, ik heb van alle psv’ers hier begrepen dat hij hoe dan ook zou komen. Ook nadat Thomas werd aangetrokken. 🤔
    Vind ik leuk
    mcmodd +22689
    maandag 20 augustus 2018 om 13:34
    Ja, lijkt me op zich helemaal geen beroerde voetballer. Ik heb wellicht toch anders gekeken dan de PSV-ers die uit dankbaarheid hun blijdschap tonen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12013
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Meer zijn niveau en PSV er mooi vanaf..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18913
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Goed voor hem!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1187
    maandag 20 augustus 2018 om 13:14
    Hopelijk kunnen we dan Gutierrez nog toevoegen en we pakken die schaal weer.. al ben ik 'bang' dat dit zonder Gutierrez ook gaat gebeuren!
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    maandag 20 augustus 2018 om 14:18
    Ik ben NIET bang 😇😇Ballotelli. Bang is een slecht wapen ha ha.
    Vind ik leuk
    La Luz +525
    maandag 20 augustus 2018 om 13:14
    Is groot, sterk, atletisch, snel, maar heeft alleen 1 heel klein probleempje, hij kan niet zo heel goed voetballen......jammer genoeg. Hopelijk krijg je alles rond Derrick en veel succes in Duitsland.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:20
    Vaak hoef je nie goed te voetballen. In duitsland dan weer wel. Marcelo van PSV is een mooi voorbeeld.
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    maandag 20 augustus 2018 om 14:19
    Marcelo maakte het ook niet bij PSV en in Duitsland ging het wonderbaarlijk goed apart is dat.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4188
    maandag 20 augustus 2018 om 13:16
    Voor 5 miljoen verkopen. Dan is het nog een behoorlijke meevaller gebleken
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7141
    maandag 20 augustus 2018 om 14:31
    Als dat gebeurd moet De Jong een standbeeld krijgen. Wat een beperkte speler...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5756
    maandag 20 augustus 2018 om 14:54
    Sowieso. Dat verongelijkte gedrag van Luuk. En dat geblaat. Eigenlijk zou PSV het Nederlandse voetbal een dienst moeten bewijzen en voor vijf miljoen z'n contract afkopen....




    En nee, dat bedoel ik niet serieus ;-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    dinsdag 21 augustus 2018 om 04:50
    Lachen.
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    maandag 20 augustus 2018 om 13:16
    Ruilen met Amrabat.
    Lood om oud ijzer
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Nee dankje mari. Dan veel liever Amrabat.
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    maandag 20 augustus 2018 om 13:29
    haha. Misschien zeggen ze dat ook in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5756
    maandag 20 augustus 2018 om 14:55
    Ruilen met St. Juste? Die wordt ook vaak genoemd als miskoop...
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    maandag 20 augustus 2018 om 16:27
    Denk niet dat Feyenoord dit wil.
    Wist niet dat hij als miskoop werd gezien
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5756
    maandag 20 augustus 2018 om 16:41
    Als ik de vele reageerders hier moet geloven wel ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    maandag 20 augustus 2018 om 13:17
    Stap omhoog.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Als je in de eredivisie haast niet speelt, is het slim om naar de Bundesliga te gaan. Daar hoef je helemaal niet te spelen. Lekker tribunetje bezetten
    Vind ik leuk
    Nick_115 +103
    maandag 20 augustus 2018 om 13:20
    Bijna alle keren dat hij mee deed heeft hij ondermaats gepresteerd. Laat hem AUB gaan. Hebben we helemaal niets aan.

    Sommige transfers mislukken gewoon. Dit is er één van. Hij mist ook de zelfreflectie, het karakter en charme om dit om te keren.

    Als hij gewoon ZELF aan zou geven dat het ondermaats was, extra zijn best doet op de training, naar de media aangeeft alles te doen om PSV kampioen te maken. Maarja... Tot ziens Luckassen. Ik zal je niet missen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:37
    Daarom hebben jullie wereldster Viergever gehaald!

    Maar die zakte zaterdag ook royaal door het ijs!
    Vind ik leuk
    Nick_115 +103
    maandag 20 augustus 2018 om 13:55
    Zolang die maar enige zelfreflectie heeft en de hand in eigen boezem kan steken. Vind ik het prima. Iedereen heeft goede en slechte wedstrijden. Wees realistisch.

    Deze jongen heeft NIKS toegevoegd aan PSV. Drama van een speler en een nog slechter karakter. BAH!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:57
    EDIT VP: reactie verwijderd.
    Vind ik leuk
    Arvin +2948
    maandag 20 augustus 2018 om 14:48
    Dat is een nee. Gerapporteerd
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    maandag 20 augustus 2018 om 14:57
    Zwakker speler?
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    maandag 20 augustus 2018 om 13:22
    Mooie stap
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    15 miljoen is nie veul vur zonne goeie
    Vind ik leuk
    Niels92 +22667
    maandag 20 augustus 2018 om 13:39
    Dan moet je nog een maand of 2 wachten, dan zijn er weer pepernoten :)
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    Wat een geluk, Feyenoord wilde deze speler ook hebben. Hadden we nog meer miskopen gehad.
    Vind ik leuk
    Summit +435
    maandag 20 augustus 2018 om 13:40
    Want van Beek, Botteghin, van der Heijden word jij gelukkig van? ;p
    Vind ik leuk
    Deck010 +4655
    maandag 20 augustus 2018 om 13:55
    In ieder geval hebben die geen 16 miljoen gekost. in dat opzicht word ik daar wel gelukkig van.
    Vind ik leuk
    Summit +435
    maandag 20 augustus 2018 om 16:21
    Dat is zeker waar, je doelt op die Blind(e)?
    Vind ik leuk
    Deck010 +4655
    maandag 20 augustus 2018 om 21:26
    Jazeker. Die kopte die bal waar het afgekeurde VVV doelpunt uit viel als een F-je recht omhoog.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5756
    maandag 20 augustus 2018 om 14:56
    Van Beek is niet gekocht, maar oké. Punt voor jou.
    En ja, van Botteghin en V.d. Heijden word ik in NL wel gelukkig van. Betrouwbaar, sterk en tuurlijk, soms een foutje. Maar die maken de andere centrale verdedigers van de topclubs ook.

    En St. Juste i.p.v. Luckassen ben ik ook blij mee.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:56]
    Vind ik leuk
    Summit +435
    maandag 20 augustus 2018 om 16:23
    St. Juste is op zich prima en ik zou Luckassen best ruilen tegen vd heijden of botteghin. Die zijn op zich oke, maar daar is de rek wel uit natuurlijk
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    maandag 20 augustus 2018 om 14:57
    Dat niet, maar denk je dat we hier gelukkig van waren geworden?
    Vind ik leuk
    Summit +435
    maandag 20 augustus 2018 om 16:24
    Dat zullen we nooit weten helaas, maar ik denk dat als hij naar feyenoord had gegaan het misschien wel beter voor hem had uitgepakt
    Vind ik leuk
    Cptje +172
    maandag 20 augustus 2018 om 13:25
    Deze jongen is toch aardig in het uitschakelen van tegenstanders , snap niet waarom hij niet speelt en weggaat !
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    maandag 20 augustus 2018 om 13:25
    Die kan er geen zak van! Hij heeft daar niks te zoeken!
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    maandag 20 augustus 2018 om 13:26
    Verlos hem nu uit zijn leiden en weer wat cash erbij in de kas. Nu nog plaatsen voor de CL. Voorsprong op Ajax uit bouwen en alvast vooruit kijken en door selecteren met winterstop.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:32
    Kijk nog eens naar het zesde woord.
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    maandag 20 augustus 2018 om 14:58
    Leiden schrijf je toch met een hoofdletter? 😉
    Vind ik leuk
    Deejay +1
    maandag 20 augustus 2018 om 13:29
    Derrick was in Duitsland altijd al succesvol 😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:43
    Totdat ze achter zijn SS-verleden kwamen...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:29
    nou daar hebben fnoord en psv zo om gevochten........wie zou er winnen.......Welke club mocht hem kopen.........

    Fyenoord kwam eerst ..........maar psv ......kreeg toch de voorkeur .....Gelukkig!.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    maandag 20 augustus 2018 om 13:39
    Jammer dat je daar een punt van moet maken!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:44
    Zo zie je maar dat ze bij feyenoord teleurgesteld waren dat hij voor psv koos, en we daar een jaar later absoluut niet rouwig om moeten zijn.
    We hebben al genoeg misperen in de kuip lopen momenteel.
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    maandag 20 augustus 2018 om 13:42
    Wordt naar verhuurd hoor, misschien kom hij wel als een beest terug
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    maandag 20 augustus 2018 om 13:45
    Bij een acceptabel bod gewoon afscheid van nemen. Hopen voor Luckassen dat hij zich daar verder kan ontwikkelen, in een geweldige stad om te leven. Maar PSV moet gewoon door en als we wat geld kunnen vrijmaken met zijn verkoop is dat mooi meegenomen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:47
    Jij bent nog in je vakantieroes of niet?😂😂😎
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    maandag 20 augustus 2018 om 21:33
    Klopt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:00
    Ik had je al een tijdje gemist. Ook miste ik een realistiche PSV supporter....fijne vakantie gehad?
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:00
    Ja heerlijk man! Goed om weet terug te zijn en bedankt voor de belangstelling ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    Mooi man, goed om te horen! Je hebt de eerste wedstrijden gemist? Er is al weer een hoop gebeurt....😁. Lekker veel zinloze discussies en zo🙄. Maar goed, hoort er bij hier... Werkze maar denk ik dan?
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:40
    maandag pas ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:49
    Oh, lekker! Is het een beetje weer dan? Wij zitten vlak bij Stratum, het is hier nu nog 25 graden...😎👍🍻
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:02
    Ja weer in het westen is redelijk tot goed 👍🏻

    Geniet van je vakantie maat!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:12
    In het westen? Woonde nie in 't zuiden? Maakt ook niet uit! Ik heb net ff gekeken, in Friesland is het ook 25 graden...
    Gefeliciteerd met die knappe overwinning van PSV! Knap man, super resultaat! Fijne avond nog en welterusten voor straks!
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:44
    Ja lekker in het westen ;)
    Thnx maat en morgen boeken jullie een mooie overwinning!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:45
    Maar bij Feyenoord had hij een basis plaats gehad, zo slecht zijn jullie de laatste tijd bezig, het is soms pijnlijk om te zien.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:53
    Gelul gavon ,we zijn zo slecht dit seizoen ,dat psv thuis niet van ons kon winnen en zelfs de penalty serie verloor ......dus wat is je punt nou?.
    Vind ik leuk
    Summit +435
    maandag 20 augustus 2018 om 16:29
    Sorry hoor maar dat je een prijsje wint tegen PSV is leuk, maar wat zijn punt is? AS Trencin-feyenoord: 5-1. De graafschap - feyenoord: 2-0. Dat is zijn punt. Ik heb me zeker in de eerste wedstrijd tegen trencin kapot zitten schamen. Zelfs jij en ik kunnen bij wijze van spreken beter dan dat.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:37
    Ik vond feyenoord zo slecht spelen gisteren dat ik na een klein half uur ben afgehaakt.

    Het was niet om aan te gluren........
    Maar om te denken dat die speler bij ons wel een basisplaats had gehad is natuurlijk kul.

    Je speelt een ayoeb,clasie,vilhena of toornstra niet zomaar naar de bank natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Summit +435
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Zie Luckassen meer als CV. We zullen het nooit weten helaas. Bij AZ een leuke voetballer. Hopelijk wordt het nog wat dit seizoen. Ben zelf een beetje fan van ayoub, dus hopelijk start ie de volgende wedstrijd. En zonder dollen: is 5-3-2 op dit moment geen reele optie?
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    maandag 20 augustus 2018 om 14:21
    Misschien verkoopt PSV hem zonder verlies. Dan is het toch prima.
    Vind ik leuk
    torinofc +176
    maandag 20 augustus 2018 om 13:33
    Weer te hoog gegrepen, wat denkt die jongen nou?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:36
    Weer ene wat de zeikstad gaat verlaten!
    Vind ik leuk
    elmoo +611
    maandag 20 augustus 2018 om 13:53
    Woont hij bij jou in de straat?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:55
    Nee, in Eindhoven. De Nichtstad
    Vind ik leuk
    elmoo +611
    maandag 20 augustus 2018 om 14:01
    Volgens mij dat gat waar jij uitkomt is een homostad of dorp
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:06
    Nee hoor, je bedoelt dat gat van je moeder? Dat kan je vergelijken met een openbare ruimte! Iedereen = welkom
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    maandag 20 augustus 2018 om 15:08
    Weer een idioot erbij op VP.
    Vind ik leuk
    elmoo +611
    maandag 20 augustus 2018 om 20:27
    ben jij er bij mijn moeder in geweest
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:43
    In welke stad vond de Gay Pride onlangs ook alweer plaats?
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    maandag 20 augustus 2018 om 15:00
    Weer ene dat kan typen niet normaal zin
    Vind ik leuk
    Korm +33669
    maandag 20 augustus 2018 om 13:41
    Prima club om verder te rijpen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:48
    Dit was echt een Miskoop zeg van Psv, met hoofdletter M

    Hopenlijk krijgt hij bij ze nieuwe ploeg wel kansen
    Vind ik leuk
    La Luz +525
    maandag 20 augustus 2018 om 13:51
    Wat maakt een Miskoop met de hoofdletter M erger dan een miskoop met een kleine letter m?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:31
    Miskoop met kleine letter, dan moet je denken aan een Younes. Toch beetje zijn waarde gehad. Miskoop met grote letter dan kom ik uit bij Sana(nas), die niks heeft toegevoegd. Daar schat ik Luckassen ook onder
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:54
    Zonde.. dacht dat deze jongen wel echt een basiskracht zou worden bij PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:00
    Grote stap vooruit 💪🏻💪🏻
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 14:01
    Mooi. Weg met die ex-AZ spelers. Nu Viergever nog.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:03
    Ook al compleet mislukt in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    maandag 20 augustus 2018 om 14:08
    Wel benieuwd wat PSV er op af moet schrijven... kan Feyenoord mbt Amrabat alvast gaan rekenen...
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 20 augustus 2018 om 14:10
    Waarom heeft een club die goed in de subtop van Duitsland mee doet bij een reserve van PSV uit. Ze zullen toch niet een versterking in hem zien.

    Voor hem wel een mooie stap natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:17
    Tja, heeft belofte nooit waargemaakt. Beter dan om afscheid te nemen en doorgaan met de nieuwe mensen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:26
    Ik zie luckassen liever als viergever
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:34
    *liever dan
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:28
    Is goed pik
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:26
    Als het maar niet te hoog gegrepen is voor Luckassen ... wens hem alle succes.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +201
    maandag 20 augustus 2018 om 14:27
    Psv was vorig seizoen zo blij dat hij voor Psv koos en niet voor feyenoord ^^
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:29
    Voor Lucassen lijkt me dit wel een stapje hoger. Alleen dat Rekik dat speelt...? Lijkt me na alles toch een paar stapjes lager.
    Vind ik leuk
    SvL +262
    maandag 20 augustus 2018 om 14:31
    Ik hoop dat ze hem verhuren!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:43
    Liever verkopen, levert meer op en kans op terugkeer is dan tenminste nihil! Wat een waardeloze speler, die Luckassen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:45
    Matige voetballer, draaicirkel van een vliegtuig, heb überhaupt nooit gesnapt dat psv hem kocht. Misschien is de Duitse competitie wat voor hem.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:52
    Haha of een draaicirkel van een kraanwagen 😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:51
    Zo zo die gaat er zowel sportief en zeker financieel op vooruit.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    pos +8661
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    Een voorruit is heel wat anders.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    Ahhhh dank je wel. Het was een tikfoutje. Dank voor je oplettendheid.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:35
    Bloody Hell! Als dat lukt is het niet minder dan een wonder...!
    Vind ik leuk
    Degraaf +16548
    maandag 20 augustus 2018 om 15:58
    En ze hadden zoveel goei?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    maandag 20 augustus 2018 om 17:37
    Heeft AZ heel slim gedaan. Brom had er weinig vertrouwen in om Luckassen als centrale verdediger op te stellen omdat door zijn fysieke spel er altijd kaarten aan te pas kwamen en plaatste hem tot zijn ongenoegen op als verdedigende middenvelder.
    Daar was zijn shirtkleven niet fataal en kon hij zelfs met regelmaat naar voren stormen bij vrijetrappen en corners wat met zijn lengte allemaal zeer imponerend oogte.
    PSV dacht er een uitstekende C.V in te zien wat dus bij AZ niet meer werd gedaan en AZ kocht vervolgens international Midtsjo, die inmiddels een belangrijke schakel is geworden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +552
    maandag 20 augustus 2018 om 22:58
    Mooie oplossing voor PSV. Luckassen heeft niet kunnen overtuigen
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    dinsdag 21 augustus 2018 om 04:43
    Doorstart maken met zo’n sterk lichaam. Bundesliga is dan prima. Succes.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Luckassen kiest voor Hertha BSC: verdediger in gesprek met club uit Bundesliga'