PSV maakt selectie bekend voor duel tegen BATE Borisov: geen Thomas en Sainsbury

    PSV maakt selectie bekend voor duel tegen BATE Borisov: geen Thomas en Sainsbury

    maandag 20 augustus 2018 om 12:32

    PSV reist zonder Ryan Thomas en Trent Sainsbury af naar Wit-Rusland. Ook Derrick Luckassen ontbreekt. In Wit-Rusland wacht dinsdag de eerste ontmoeting in de play-offs van de Champions League tegen BATE Borisov.

    De Eindhovenaren hebben de selectie voor het belangrijke duel bekendgemaakt via de website. Bij PSV ontbreken ook Maximiliano Romero en de Zweedse middenvelder Ramon Pascal Lundqvist Lundqvist. Romero speelde vrijdag pas voor het eerst negentig minuten bij Jong PSV en wordt door trainer Mark van Bommel thuisgelaten. Afgelopen weekend werd van Luckassen al bekend dat hij PSV lijkt te gaan verlaten. Hij zit dan ook niet bij de selectie. Bij de selectie zitten wel de jonge talenten Jordan Teze en Michal Sadilek.

    PSV strijdt met BATE Borisov om een plekje in de groepsfase van de Champions League. De Eindhovenaren reizen maandagmiddag af naar Minsk.

    Selectie PSV: Zoet, Room, Van Osch, Isimat, Viergever, Schwaab, Angeliño, Pereiro, Mauro Junior, Lozano, Hendrix, De Jong, Malen, Rigo, Obispo, Bergwijn, Rosario, Dumfries, Ramselaar, Sadilek, Teze

    Plaats een reactie

    Sil95 +10728
    maandag 20 augustus 2018 om 12:35
    Kom op PSV! Hopelijk komen ze net als Ajax deze ronde door. Wat zou het mooi zijn als er twee Nederlandse clubs zouden deelnemen aan de Champions League.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1509
    maandag 20 augustus 2018 om 12:38
    Dat wordt inderdaad weer eens tijd ja. De blunders van AZ, Feyenoord en Vitesse maar weer herstellen op de UEFA ranglijst ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:46
    De uitschakeling van Vitesse is geen blunder. Basel is in alle opzichten een grotere club. Feyenoord en Az moeten zich schamen
    Vind ik leuk
    0260165 +614
    maandag 20 augustus 2018 om 13:13
    Idd, bovendien verdiende Vitesse in de thuiswedstrijd een gelijkspel, maar was het ongelukkig met de eigen kansen waar Basel in de allerlaatste minuut wel scoorde en in de uitwedstrijd had Vitesse het evt. nog kunnen goedmaken als de scheids ze niet onterrecht rood had gegeven, en toen alsnog maar 1-0 verloren.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    maandag 20 augustus 2018 om 13:21
    Miquel Nelom ook.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3047
    maandag 20 augustus 2018 om 13:36
    Mwa dat gevoel van schaamte is na 9 goals en 6 punten toch wel zo goed als verdwenen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:52
    NAC en Emmen... dat is geen wereldprestatie
    Vind ik leuk
    VZW291 +771
    maandag 20 augustus 2018 om 13:55
    Kan ik me voorstellen, maar ik neem aan dat je niet een heel seizoen speelt om EL voetbal te halen omhet jaar erop na twee duels in de voorronde van de EL klaar te zijn.
    Vind ik leuk
    MN223 +917
    maandag 20 augustus 2018 om 15:36
    Ach AZ speelde heel lang met het idee dat ze misschien wel 2e konden worden en CL spelen. Met de neus op de feiten gedrukt en toen hoefde het allemaal niet meer.
    Vind ik leuk
    Leedz +6103
    maandag 20 augustus 2018 om 13:59
    Nationaal wel Europees niet
    Vind ik leuk
    snorrepof +1027
    maandag 20 augustus 2018 om 14:25
    Een kinderhandje is snel gevuld
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:11
    Geef nou eerlijk toe, AZ heeft gefaald tegen die ploeg? Ze herstellen zich goed nu, maar het was wel echt dramatisch. Net zoals Ajax in de competitie.
    Vind ik leuk
    Storm015 +132
    maandag 20 augustus 2018 om 15:22
    Wel een mooie naam, maar eat matige voetballer,
    Ben het wel eens dat met name F zich ernstig moet schamen. Wat was dat slecht en niet alleen tegen Trencin, maar ook De Graafschap uit was bedroevend. Maar volgens Gio is het lek boven na de armzalige vertoning tegen Excelsior. Er is rust in de Kuip, iedereen slaapt weer!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3014
    maandag 20 augustus 2018 om 13:05
    Voor herstellen van de lijst kunnen ze beide beter de EL in gaan. Want punten halen in de CL kan zomaar eens heel erg lastig worden als de loting verkeerd uitvalt en zelfs een 3e plek lastig te behalen is. Financieel zou het daarentegen wel veel interessanter zijn natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10407
    maandag 20 augustus 2018 om 13:32
    Bij deelname CL krijg je per club 4 punten. Als je derde wordt in de poule haal je ook punten binnen en stroom je door naar de EL. Dat is waarschijnlijk het hoogst haalbare voor Nederlandse clubs.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3014
    maandag 20 augustus 2018 om 15:11
    Ja dat weet ik. Dat is natuurlijk wat ik hoop wat gaat gebeuren. Maar met een verkeerde loting kan het zo maar bij die 4 punten blijven. Maar natuurlijk moet men streven naar het hoogst haalbare.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:12
    Dat zou inderdaad het beste scenario zijn. Maar als ze per ongeluk 2e worden hoor je ook niemand zeuren.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10407
    maandag 20 augustus 2018 om 15:32
    Nee natuurlijk niet, zou super zijn. Reëel gezien is dat bijna niet haalbaar.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:39
    Die vier punten krijgen ze het jaar erna pas, niet dit jaar dus.

    Het hoogst haalbare voor Nederlandse clubs is de Champions League titel, dat geldt overigens voor alle clubs in Europa.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:41
    Lekker negatief weer. Dan ga je toch lekker voor oost-blok clubs juigen als je daar zo van overtuigd bent.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3014
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:43
    Wat denk je zelf. Ben je niet goed. Beste is CL en dan minimaal 3e worden in de poule. En daar zijn ook mogelijkheden voor. Dus het beste hopen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:54
    Je zei dat PSV en Ajax beter naar de EL konden en daarmee zeg je impliciet dat die oosterse clubs beter dan ons naar de CL kunnen.

    Vele Nederlanders zijn zo negatief over 'hunzelf' en zo omhoogkijkend naar anderen. Als Bate en zelfs Kiev Nederrlandse clubs hadden geweest, dan hadden er nog veel meer redenen om te huilen geweest.

    PSV en Ajax horen bij de Europese subtop en gewoon in de CL. Zeker PSV mag gewoon niet verliezen vandaag gezien hun status.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3014
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:13
    Tuurlijk deze tegenstanders zijn te doen. Bij mij ging het meer over hoe punten te behalen en dat is in EL makkelijker als in de CL.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:29
    Gedurende de groupsfases CL en EL is een gewonnen wedstrijd 2 punten en een gelijkspel 1 punt waard.

    De CL groupsfase geeft 4 bonus punten aan een team (de EL-groupsfase niet).

    Ik betwijfel dan ook of hetgeen jij veronderstelt per definitie waar is.

    PS.
    Gedurende de voorrondes CL en EL is een gewonnen wedstrijd 1 punt en een gelijkspel 0.5 punten waard.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3014
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:14
    I know
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1166
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Gaat helaas niet gebeuren, ja ik ben PSV-er maar wel een realist..

    PSV kan nog beter tegen een club van naam spelen, tegen deze Russische clubs speelt PSV juist altijd op z'n zwakst, en qua kijkspel is het waarschijnlijk helemaal niet om aan te zien..

    Zie Ajax ook niet winnen van een weer ietwat grotere club..
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Laatste confrontatie niet gezien met CSKA Moskou?? Alleen pak slaag tegen Zenit..dat was nog langer geleden.. Morgenavond weten we meer 😉
    Vind ik leuk
    Johan_D +3442
    maandag 20 augustus 2018 om 12:54
    Pas over ruim een week weet je meer.

    Hopelijk weten ze te scoren en een resultaat te halen om het vervolgens in Eindhoven af te maken.

    Het zal niet makkelijk worden tegen dit soort tegenstanders.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Stug en countervoetbal.. Compact spelen en proberen de nul te houden
    Vind ik leuk
    Snapje? +4988
    maandag 20 augustus 2018 om 13:03
    Hup PSV! rondje verder aub!
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    maandag 20 augustus 2018 om 13:04
    Zal het doorgeven aan ze 😂
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3610
    maandag 20 augustus 2018 om 18:29
    Nee, morgen weet je meer, over ruim 1 week weet je het eindresultaat.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:49
    Beide clubs moeten door. Anders hebben ze hun taak niet volbracht.
    Vind ik leuk
    Bertus040 +337
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    onze psv moet het hebben van counteren meestal heb ik daar een hekel aan maar nu moet het voor 1 x.ja en ajax en oosterse clubs is idd geen combi kijk maar naar een dnipro die won met 1-0 van ajax en kijk waar dat clubje nu is maar alsnog heb ik vertrouwen in ajax en psv
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:53
    Counter of mooi voetbal maakt geen fuck uit.
    Als beide maar kwalificeren voor de groepsfase
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:52
    Goed uitgevoerd countervoetbal kan een lust voor het oog zijn. Soms mooier dan 80 minuten "handbal" rond de 16 meter van de tegenstander en dan nog geen deuk in een pakje boter trappen.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 20 augustus 2018 om 12:55
    Nou ik denk dat PSV er toch op gebrand is om te winnen.
    Die gaan BATE echt niet onderschatten.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4507
    maandag 20 augustus 2018 om 13:21
    Kiev een grotere club dan Ajax. Niet echt lijkt me. Ik zie Psv ook niet winnen. Thomas en Sainsbury moeten nog even acclimatiseren? Dit gaat precies zo fout als bij Ajax de voorgaande jaren. De versterkingen zijn té laat aangetrokken.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 20 augustus 2018 om 14:15
    Dumfries, Angelino, Romero, Viergever waren toch ruim op tijd aangetrokken voor dit seizoen. Natuurlijk krijg je altijd nog wat wisselingen en versterkingen omdat die transferperiode nu eenmaal open is tot september. Daar is weinig aan te doen.
    Sainsbury is gehaald voor de breedte. Dus in principe is alleen Thomas te laat aangetrokken.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4507
    maandag 20 augustus 2018 om 14:31
    Als je ziet wat er is vertrokken vind ik het allemaal niet beter geworden. Ik wil wel zien wat er gebeurd als het even tegenzit.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 20 augustus 2018 om 15:01
    Vind Angelino anders een verademing tegenover Brenet.
    Dumfries vult de rol van Arias tot dusver ook pirma in.
    Van Ginkel speelde afgelopen seizoen ook niet alles, en had ook wedstrijden waarin hij door de mand viel zoals tegen Willem II. Met Viergever hebben ze een linkspoot die kan opbouwen erbij in het centrum. En Pereiro staat eindelijk op de juiste plek. Ryan Thomas vind ik een uitstekende aankoop. Precies de speler die PSV miste op het middenveld. Dus nee, PSV is er niet slechter op geworden. Ze hebben juist goed ingekocht.
    Kortom Links in de verdediging gaat PSV erop vooruit, rechtsback nauwelijks op achteruit, en middenveld staan nu spelers als Rigo, Rosario, Mauro op, en is Thomas gehaald.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4507
    maandag 20 augustus 2018 om 16:44
    Het middenveld is veel te fragiel, de verdediging komt flink kwaliteit tekort in mijn ogen. Voorin is het top.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 20 augustus 2018 om 20:40
    Dat verhaal over de PSV verdediging die tekort komt hoor ik ieder jaar opnieuw. En toch worden ze 3x kampioen. Schwaab heeft afgelopen seizoen al laten zien bij de beste verdedigers van de Eredivisie te horen. En tot nu toe vallen Dumfries en Angelino verdedigend absoluut niet tegen. Gelul dus.

    Het middenveld overklaste Utrecht nog vorige week. Speelde dit weekend een keer wat minder maar is voor Eredivisie begrippen nog steeds niet fagriel. Ook dat is gewoon gelul.

    Een speler moet zeker eerst meer dan 10 miljoen kosten, en uit een buitenlandse competitie komen om goed te zijn? Wat een onzin. Er staan 3 middenvelders uit de jeugd klaar die kwaliteiten hebben. 1 daarvan besliste de wedstrijd zaterdag nog. Geven ze een keer jeugd de kans, is het weer niet goed.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4507
    maandag 20 augustus 2018 om 22:40
    Het is gewoon een mening. We gaan het zien. Overigens speelde Utrecht als een stel amateurs, ik zou dat niet als graadmeter nemen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:45
    Luuk de Jong, lol

    Je hebt een vreemde kijk op voetbal!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:00
    Dat is ook de reden waarom ze praktisch altijd van FC Utrecht winnen...;—/))
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6550
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Dan heb ik tenminste twee dagen in de week om naar uit te kijken. Het miljoenenbal is toch wat saaier zonder twee Nederlandse teams.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Hoe maakt niet uit,als we het maar halen! Open huis houden is voor scholen en makelaars 😋😂
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    Zo is het Sil , we hebben er zin in. Me bakkie chips staat al klaar, Nu maar hopen dat ie tegen het plafond vliegt van het juichen i.p.v. ergernis. Jammer dat die twee van down Under schijnbaar nog niet fit genoeg zijn. Maar met de huidige selectie moet het lukken. Come on PSV!!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +552
    maandag 20 augustus 2018 om 13:29
    Fit zullen ze wel zijn, echter nog niet ingespeeld. Hierdoor behoren ze nog niet bij het op dit moment "sterkste" opstelling.

    We zullen zien. Ik heb er in ieder geval zin in.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:35
    1-4 voor psv
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 12:40
    Daar hou ik je aan :)
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Zou mooi zijn. . maar denk dat het best een. Lastige tegenstander is . Maar hoop wel dat PSV het redt . !
    Vind ik leuk
    VZW291 +771
    maandag 20 augustus 2018 om 13:59
    Zolang je laatste Europese uitzege behaald is in november 2014 zou ik vooral niet te hoog van de toren willen blazen.
    Vind ik leuk
    MR - +35
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Is erg optimistisch, maar de bookmakers geven een licht voordeel aan PSV, dus er zijn iig genoeg kansen om door te gaan
    (De kans dat Bate wint wordt lager ingeschat, dan dat PSV wint. Zelf denk ik dat een gelijkspel een goed uitgangspunt is, mits 1-1 (of meer).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:39]
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1183
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    Van bommel op 6 zou ook niet verkeerd zijn
    Vind ik leuk
    Wilex +1037
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Dan moet hij weer niet zen man laten lopen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    COMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN BOYS!
    Vind ik leuk
    PRICE +31950
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    Zwaar karwei,hopelijk een goed uit resultaat en thuis zich plaatsen,zou geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:37
    Prima! Moet lukken! Uit proberen goed resultaat te kriigen en thuis afmaken!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:04
    Tjonge Tottie, warom komt me jouw bijdrage toch bekend voor?
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +552
    maandag 20 augustus 2018 om 12:37
    Hoop op beter voetbal dan het afgelopen weekend. Zelf scoren en niets tegen krijgen moet prioriteit zijn. Vermaak is nu even van ondergeschikt belang
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:38
    Morgen een goede uitgangspositie creëren en Woensdag in eigen huis afmaken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:05
    Alweer zo’n bekende uitspraak, zijn jullie allemaal uit dezelfde wijk als PSV’ers?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:06
    Nee dat noem men realiteit
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:14
    Elkaar napraten noem ik niet (alleen) realiteit, ik noem het papagaaiengedrag. Denk even na, zal een papagaai als hij geluid reproduceert, daarover nadenken en mogelijk zijn eigen mening toevoegen? Nee, kijk hier boven. Dat komt er dan zo uit te zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:30
    Ik zal voortaan toestemming aan jouw vragen of ik iets mag publiceren hier op VP, omdat men hetzelfde denkt maar ander formuleert dan mag je volgens je redenering niet meer geplaatst worden want dat is het papegaaiengedrag.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:44
    Goed zo PSVeindhoven19, je moet even uit je tent gelokt worden en dan zien we wie je bent. Welkom in de wereld van de eigen mening, die dient te allen tijde worden beschermd. En die toestemming, die had je dus al.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Wel grappig dat Sainsburry door iedereen als verkeerde transfer werdt bestempeld omdat Obispo als talent minuten moest gaan maken. Nu Luckassen weg gaat lijkt het een fijne back up te zijn.
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 12:52
    Sainsbury heeft NUL ervaring op hoger niveau. Is en blijft een miskoop.
    Vind ik leuk
    Foden +3351
    maandag 20 augustus 2018 om 13:00
    Zodra hij gaat spelen staat de teller nog steeds op NUL.
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 13:57
    Risico niet willen lopen. Wie heeft meer laten zien bij PSV: Isi of Sainsbury. Trouwens, na het voorspelbare zwakke optreden van ajacied Viergever tegen het grote Fortuna Sittard zou ik Isi maar heel snel weer in de basis zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:00
    Omdat Viergever één fout maakte die meteen werd afgestraft?
    Vind ik leuk
    SanKev +504
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Of hij een miskoop is zal pas blijken als hij daadwerkelijk iets heeft laten zien en daarin gefaald heeft. Vooralsnog kun je hem nog niet beoordelen.
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 13:56
    Als je zo simpel redeneert kun je ook de eerste de beste amateurspeler contracteren. Heeft ook nog niets laten zien op niveau.
    Vind ik leuk
    SanKev +504
    maandag 20 augustus 2018 om 14:11
    Klopt. Je kan pas spreken van een miskoop als je iets getest hebt en het voldoet niet aan de verwachtingen. Denk niet dat ze deze jongen al echt getest hebben.

    Bij het kopen van een random amateur zullen de verwachtingen waarschijnlijk niet erg hooggespannen zijn. Daarnaast betwijfel ik dat ze Trent hebben aangetrokken om als directe basiskracht te komen fungeren

    Edit: maargoed ik ken hem verder niet dus ik zie wel wat ermee gebeurt
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    yuuup +9313
    maandag 20 augustus 2018 om 14:20
    Is en blijft een miskoop? Beiden nog niet gebleken dus tweemaal pure onzin.
    Spelers uit de jeugd hebben ook geen ervaring. Ook meteen afschaffen?
    Misselijkmakend als iemand zichzelf zoveel kennis toedicht.
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 14:35
    Zucht.….deze meneer is inmiddels 26 jaar. Nog niets laten zien. Bovendien een australier. Hoeveel topspelers heeft Australie voortgebracht? Tel alles bij elkaar op en het is duidelijk dat deze aankoop begrijpelijk was geweest voor Heerenveen of FC Groningen, maar niet voor een kampioensploeg met CL-ambities.
    Vind ik leuk
    yuuup +9313
    maandag 20 augustus 2018 om 15:28
    Ze zijn echt niet gek bij PSV. En zeker voordat hij nog maar een minuut gespeeld heeft, hem al weg zetten als miskoop vind ik echt belachelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Waarom haal je nieuwe spelers als je ze toch niet gebruikt? En zelfs niet meeneemt voor op de bank of tribune? Wat een beleid. Lijkt Feyenoord wel..!😜
    Vind ik leuk
    PRICE +31950
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Dekenner, Thomas en Sainsburry zijn er net. Amper ingespeeld.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:51
    Hetzelfde geldt voor Blind, maar die krijgt wel heel veel kritiek. Ze missen allemaal nog ritme.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1938
    maandag 20 augustus 2018 om 13:02
    Blind doet het veel beter op 6 als CV en linksback vind ik het matig
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 12:54
    Sainsbury is gehaald voor de breedte. Thomas liet in de Eredivisie alleen af en toe wat zien op dat vreselijke kunstgras bij PEC. Dat jochie is in alle opzichten is nog veel en veel te licht voor het serieuze mannenwerk. Lekker thuislaten in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18917
    maandag 20 augustus 2018 om 12:58
    Hij heeft ook goede potjes gespeeld met zijn land........ En die wedstrijden zijn gewoon gespeeld op natuurgras
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 14:34
    Joodje, dit gaat over PSV-spelers. Ga jij ff fijn op een ander topic je onzin uitkramen. Nieuw Zeeland, de voetbalgrootmacht. Referentie van niets.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18917
    maandag 20 augustus 2018 om 14:44
    Nee. Hij speelt toch niet tegen z’n eigen land? Haha, wat een niveau zeg...
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 14:58
    Goed. Welke indrukwekkende prestaties heeft de heer Thomas dan volgens jou internationaal neergezet?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:13
    Er zijn spelers geweest, genoeg zelfs, die bij hun eerste buitenlandse optreden een geweldige indruk achterlieten. Een speler hoeft ook niet direct een wereldspeler te zijn om toch heel goed in een team te passen. Dat laatste is volgens mij het beste criterium, ook internationaal.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18917
    maandag 20 augustus 2018 om 15:30
    Mede door Thomas stonden ze in de playoffs voor een ticket voor het WK. Die jongen is een voorbeele voor alle jeugd spelers in Nieuw-Zeeland. Ik denk dat hij gemakkelijk mee kan draaien bij PSV.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Aardig wat jeugdspelers bij PSV. Hoop dat PSV en Ajax de poulefase weten te halen. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Straks een kratje Hertog Jan in slaan voor morgen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2021
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Zure zooi dat hertog jan maar ja kan ook niet anders, brabantse rommel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Arcen ligt toch in Limburg ? en nee zuur is het echt niet. Gewoon de lekkerste pilsje van Nederland. Denk dat je in de war bent met Bavaria en Dommelsch.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    davidben +4604
    maandag 20 augustus 2018 om 13:11
    Eens, Bavaria en Dommelsch zijn kattenpis, maar HJ altijd al het lekkerste pils v Nederland. Juup vind ik persoonlijk het lekkerst, maar daar hebben ze iets aan veranderd. Het smaakt niet meer zoals vroeger. Of ik ben veranderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 13:15
    Klopt het smaakt niet meer als vroeger en dat komt omdat er mais aan toegevoegd is. Blijft nog steeds een goed pilsje.
    Vind ik leuk
    Morris +22445
    maandag 20 augustus 2018 om 14:10
    Zullen we de Duitse bieren nog opnoemen?

    Da's toch geen kattenpis hoor...

    Het drinkt goed weg en toch binnen no time lig je onder de tafel..
    haha
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 14:50
    Ook heel lekker. Oetinger bij de Lidl is goed te doen. Helaas is Bittburger nauwelijks verkrijgbaar in NLD
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:17
    Bitte ein Bitt, geweldig bier.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6550
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Dat was ook mijn ervaring: ik vond het altijd maar slootwater. Maar dat kwam doordat ik altijd in de kroeg stond waar het gemiddeld honderd graden is en je bierflesje altijd in de hand hebt. Toen besloot ik het over een andere boeg te gooien door een kratje te kopen en gewoon thuis te zuipen. er ging een wereld voor mij open. Spul is best wel te zuipen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 13:09
    In Amsterdam schenken ze Bavaria in Cafe Players en Majestics van de tap. Was geen succes. Kan zijn dat de bier te warm wordt geserveerd. Ben toch straks in de Super. Kan wel 2 flesjes in de koeling leggen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:18
    Maar je drinkt dus nooit? ;—/))
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 20 augustus 2018 om 12:46
    Hertog Jan is een Limburgs biertje! Ik vindt m heerlijk!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:49
    Je moet de kozel eens proberen, uit Tsjechië. HEERLIJK!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 20 augustus 2018 om 13:08
    Ken ik niet,maar als t uit Tsjechië komt zal t wel lekker wezen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:20
    Echt wel, zit 4 procent in, drink er elke avond als ik in Hongarije ben stuk of 4 van, terwijl ik lekker voetbal kijk.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    En lekker goedkoop denk ik?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    Omgerekend bij de spar hier zo'n 60 cent.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 20 augustus 2018 om 13:28
    Heerlijke prijzen, drinkse kerel!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:20
    Hoe bedoel je, omgerekend?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:19
    In Hongarije, betaal je niet met euro. Omgerekend naar euro's is het hier dus zo'n 60 cent.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 19:51
    Ok, dankjewel voor het omrekenen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:58
    Haha, no problem.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 20 augustus 2018 om 13:11
    Ken wel Pilsner Urquell en Tsjechische variant van Budweiser. Beiden zijn goed te doen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:21
    Die pilsner urqeull is ook lekker, de kozel is mijn favoriet haha, kan me er altijd op verheugen, als het voetbal op zaterdagavond begint en ik neem de eerste slok.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Hou jij het maar bij Heineken, Hugo. Paardenzeik / paardenpis, zoals men in België en Brabant zegt, daar waar de echte bierkenners vandaan komen.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    maandag 20 augustus 2018 om 12:58
    Jonguh dan ken de beter slootwater zuipen 😂😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:15
    Bizzy, hoe laat begint die wedstrijd morgen?
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    maandag 20 augustus 2018 om 12:40
    Selectie is redelijk in balans heb ik het idee. Jammer dat Romere niet mee kan als verse spits als het nodig is.
    Word een lastige pot tegen die stugge wit-russen.
    Come on PSV!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2021
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Weer een hoop praatjes en onderschatting van de tegenstander, kijk maar dat je het deksel niet op de neus krijgt.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    Jij loopt vooruit op de zaken Hugo. Dit is nog niet het Ajax-topic. Dat volgt later. ;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14765
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Even een goed resultaat neerzetten daar, en dan thuis afmaken!
    Succes PSV..
    Vind ik leuk
    HanV +3992
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Ze zijn wel allebei aangemeld bij de UEFA. Rugnummers 20 (Sainsbury) en 30 (Thomas). Maar dat zijn er maar liefst 43.
    https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2019/clubs/club=50062/index.html
    Vind ik leuk
    R94 +1744
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Ik teken eigenlijk voor een 0-0 en dan thuis afmaken!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11979
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Een goaltje daar zou wel lekker zijn..
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Als ajacied zegt ik PSV succes in wit Rusland en verdien punten voor NL.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Het PSV van Jan van Beveren reist ernstig verzwakt af zonder de inbreng van ex kunstgrasjongleurs en PEC Zwolle fenomenen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    maandag 20 augustus 2018 om 12:48
    Jan van Beveren is al lang niet meer onder ons!!!!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    maandag 20 augustus 2018 om 16:06
    Hoe gaat het Pec van Wim Rijsbergen de leegte die kumstgrasjongleur Thomas op het middenveld achterlaat opvullen?

    Teamchef v.h. Schip zal deze Gordiaanse knoop snel moeten ontwarren aangezien het PSV van Coen Dillen aanstaand weekend met beide jongleurs aantreedt op het vooral in Zwolle zo geprezen kunstgras.....
    Vind ik leuk
    aphex twin +1042
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Moet zeggen dat ik Van Bommel hoog heb zitten. Zijn "dont fuck with me" uitstraling staat me ook wel aan. Als iemand dit PSV ver kan brengen is hij het wel.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    maandag 20 augustus 2018 om 16:09
    Mee eens. Overigens ben ik groot fan van uw Avatar Aphex! Veel leuke feestjes gehad in aanwezigheid van deze grootheid!

    Ik vind Selected Ambient Works nog steeds één van zijn meesterwerken ;)
    Vind ik leuk
    aphex twin +1042
    maandag 20 augustus 2018 om 17:33
    Klopt, de Mozart van onze generatie. Heb ook veel leuke feestjes meegemaakt met hem, wellicht zijn we elkaar wel eens tegengekomen😎
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11979
    maandag 20 augustus 2018 om 12:46
    Nou hup PSV ! Ik heb er wel vertrouwen in.. Beide clubs naar de CL..
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    maandag 20 augustus 2018 om 16:11
    Mojo Risin, nog zo'n grootheid in de muziek.

    Al is grootheid in deze misschien wat dubbelzinnig ;))))
    Soms groot en soms heel klein, afhankelijk van de omstandigheden :)))
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4886
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Vooral die Romero is echt een aanwinst gebleken. Kostte ook niet zoveel gelukkig.
    Vind ik leuk
    SanKev +504
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Komt net terug van een lange blessure, weinig over te zeggen dus.
    Vind ik leuk
    Bertus040 +337
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    ajax en psv halen het wel joh ik heb er vertrouwen in
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Thomas heeft toch gewoon de gehele voorbereiding meegemaakt? Waarom niet eens bij de selectie??
    Vind ik leuk
    Purist01 +553
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Thomas is een kunstgrasspeler die in de ED de laatste seizoenshelft deelde in de PEC-malaise. Heeft niets te zoeken bij PSV. Was zelf ook liever naar ajax gegaan: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327060

    Laat die verrader maar fijn thuis.
    Vind ik leuk
    Senn +6802
    maandag 20 augustus 2018 om 15:16
    Puist01 waarom zoveel negativiteit?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    Moet te doen zijn,maar dan moeten ze een betere wedstrijd op de mat leggen dan tegen Fortuna
    Vind ik leuk
    PeterAdo +243
    maandag 20 augustus 2018 om 12:55
    Zou goed voor nl voetbal zijn als ze het redden tot minimaal de groepsfase
    Vind ik leuk
    Strijp +11041
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Jammer dat Romero nog niet zijn minuten heeft kunnen maken, zou tegen Fortuna de jong wel mogen vervangen, die mist 2 kansen voor open doel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1938
    maandag 20 augustus 2018 om 12:59
    Denk dat zowel Ajax en Psv geen CL halen jammer genoeg hebben listige tegenstanders.
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    maandag 20 augustus 2018 om 13:05
    Ken Bate alleen van naam, omdat ik ze weleens ben tegenkomen bij uitslagen in de CL, maar iets zegt mij dat dit weleens een hele vervelende ontmoeting kan gaan worden voor PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Ik ben niet vaak voor Ajax en Psv maar ik hoop dat jullie het beide halen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    maandag 20 augustus 2018 om 15:28
    Ik ben altijd voor Ajax en PSV, als ook voor Feyenoord. Behalve als ze tegen FC Utrecht spelen, hoop dat je me dat niet kwalijk neemt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:01
    Ik ben alleen in Europa voor Nederlandse clubs in NL zie ik ze als te grote concurentie.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +103
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Alleen met veel focus en hard werken kan je de CL halen. Ik ben benieuwd of de PSV selectie het kan opbrengen.

    Het scheelt wel dat je eerst uit speelt. Kan je thuis het een en ander rechtzetten.

    Ik ben bang dat we niet gaan winnen. Beste scenario is een snelle goal zoals tegen Utrecht, zodat we daarna de score kunnen vergroten.
    Vind ik leuk
    De Hout +1659
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Succes vanuit Alkmaar!!
    Vind ik leuk
    J de Wit +1295
    maandag 20 augustus 2018 om 13:12
    Waar is die maximiliano?
    Vind ik leuk
    De Haan +211
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    Minimaal puntje pakken uit en in Eindhoven winnen . Succes 040
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:38
    PSV kan maar beter thuis blijven. Wat een afgang...
    Vind ik leuk
    MR - +35
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:43
    Ze zijn nog niet eens begonnen!
    Kom op zeg!
    (En ik ben Ajacied)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 13:56
    Hoop dat ze beter voor de dag komen dan tegen Fortuna al zal dat ook wel te maken hebben met deze wedstrijd.

    Hoop gewoon dat ze het redden net als dat ik hoop dat Ajax het red.

    Direct al 8 punten pakken door de plaatsing is hard nodig op de Uefa lijst.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37897
    maandag 20 augustus 2018 om 13:57
    Die selectie is natuurlijk geen verassing. Gewoon knallen.
    Maar VP kom op; kunnen jullie ff een nieuw fotootje van Mark opzoeken? Vind dit een karakteriserende foto, maar zie hem echt bij ieder PSV topic haha.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +238
    maandag 20 augustus 2018 om 14:15
    Hoop echt voor het Nederlandse voetbal dat PSV en Ajax het tot de groepsfase schoppen en dat ze wat punten binnenhalen voor de coëfficiëntenlijst.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    maandag 20 augustus 2018 om 14:16
    ziet er uit als een junk die mark van b., hebben die boeren geen geld meer voor een fatsoenlijk clubkostuum ?
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    Hij mag dragen wat hij wilt toch? Het is een vrij land. Of moet hij in boerka rondlopen zoals jouw geiten?

    Zoals mijn opa altijd zei: "Een drol met eens strik erom, is nog steeds een drol."
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    maandag 20 augustus 2018 om 17:01
    precies , je opoe had gelijk,ondanks de dementie,
    en dat is ook aan mark te zien dus, het is nog steeds een drol.

    en wat de BOERka betreft die worden alleen door jullie Boeren gedragen,
    mischien dat je Burka bedoelde, maar goed voor een zwakzinnige heb je je nog duidelijk uitgedrukt.
    en nu snel je medicatie inemen ,je loopt achter, vandaar dat je loopt te ijlen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4233
    maandag 20 augustus 2018 om 14:51
    Kom op PSV!!
    Vind ik leuk
    Groen +1067
    maandag 20 augustus 2018 om 19:48
    Dat ja. Alle lampies veel succes morgen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:09
    Logisch dat Thomas en Sainsbury niet meegaan. Eerst in eredivisie maar wennen aan niveau. Bovendien is Thomas niet geheel fit. Ik zou in Borisov beginnen met dezelfde 11 als afgelopen zaterdag tegen Fortuna, alleen Luuk de Jong zou ik deze wedstrijd niet opstellen tegen boomlange verdedigers. PSV zal het moeten hebben van snelle, wendbare spelers, die veel rouleren, waardoor de organisatie zoek raakt bij Bate. Donyell Malen erin voor Luuk. Succes mannen!
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    maandag 20 augustus 2018 om 15:40
    Ik hoop dat Isimat wordt opgesteld. Heb je iets meer aan tegen BATE.

    Nick is weer iets beter als er meer ruimte is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:41
    Bestaat er maar 1 foto van Mark van Bommel?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:42
    Is deze wedstrijd op dinsdag of op woensdag?
    Vind ik leuk
    MR - +35
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:44
    Vandaag al.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:47
    Mooi, bedankt voor jouw reactie;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    Mijn ervaring is dat je dit soort ontzettend lastige tegenstanders beter eerst uit kan treffen zoals nu het geval is.
    Thuis kan PSV, gesteund door het publiek dan nog alles uit de kast halen om de eventueel opgelopen schade te repareren.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1931
    maandag 20 augustus 2018 om 17:54
    Het verbaast mij eigenlijk meer dan Gakpo en Romero er niet bij zijn? Weet iemand waarom?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:24
    Sterke selectie, moet te doen zijnn voor PSV.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV maakt selectie bekend voor duel tegen BATE Borisov: geen Thomas en Sainsbury