PSV maakt selectie bekend voor duel tegen BATE Borisov: geen Thomas en Sainsbury

    PSV maakt selectie bekend voor duel tegen BATE Borisov: geen Thomas en Sainsbury

    maandag 20 augustus 2018 om 12:32

    PSV reist zonder Ryan Thomas en Trent Sainsbury af naar Wit-Rusland. Ook Derrick Luckassen ontbreekt. In Wit-Rusland wacht dinsdag de eerste ontmoeting in de play-offs van de Champions League tegen BATE Borisov.

    De Eindhovenaren hebben de selectie voor het belangrijke duel bekendgemaakt via de website. Bij PSV ontbreken ook Maximiliano Romero en de Zweedse middenvelder Ramon Pascal Lundqvist Lundqvist. Romero speelde vrijdag pas voor het eerst negentig minuten bij Jong PSV en wordt door trainer Mark van Bommel thuisgelaten. Afgelopen weekend werd van Luckassen al bekend dat hij PSV lijkt te gaan verlaten. Hij zit dan ook niet bij de selectie. Bij de selectie zitten wel de jonge talenten Jordan Teze en Michal Sadilek.

    PSV strijdt met BATE Borisov om een plekje in de groepsfase van de Champions League. De Eindhovenaren reizen maandagmiddag af naar Minsk.

    Selectie PSV: Zoet, Room, Van Osch, Isimat, Viergever, Schwaab, Angeliño, Pereiro, Mauro Junior, Lozano, Hendrix, De Jong, Malen, Rigo, Obispo, Bergwijn, Rosario, Dumfries, Ramselaar, Sadilek, Teze

    Plaats een reactie

    Sil95 +10850
    maandag 20 augustus 2018 om 12:35
    Kom op PSV! Hopelijk komen ze net als Ajax deze ronde door. Wat zou het mooi zijn als er twee Nederlandse clubs zouden deelnemen aan de Champions League.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1574
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Gaat helaas niet gebeuren, ja ik ben PSV-er maar wel een realist..

    PSV kan nog beter tegen een club van naam spelen, tegen deze Russische clubs speelt PSV juist altijd op z'n zwakst, en qua kijkspel is het waarschijnlijk helemaal niet om aan te zien..

    Zie Ajax ook niet winnen van een weer ietwat grotere club..
    Vind ik leuk
    mesterspsv +550
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Laatste confrontatie niet gezien met CSKA Moskou?? Alleen pak slaag tegen Zenit..dat was nog langer geleden.. Morgenavond weten we meer 😉
    Vind ik leuk
    Johan_D +3502
    maandag 20 augustus 2018 om 12:54
    Pas over ruim een week weet je meer.

    Hopelijk weten ze te scoren en een resultaat te halen om het vervolgens in Eindhoven af te maken.

    Het zal niet makkelijk worden tegen dit soort tegenstanders.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +550
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Stug en countervoetbal.. Compact spelen en proberen de nul te houden
    Vind ik leuk
    Snapje? +7201
    maandag 20 augustus 2018 om 13:03
    Hup PSV! rondje verder aub!
    Vind ik leuk
    mesterspsv +550
    maandag 20 augustus 2018 om 13:04
    Zal het doorgeven aan ze 😂
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    maandag 20 augustus 2018 om 18:29
    Nee, morgen weet je meer, over ruim 1 week weet je het eindresultaat.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1019
    maandag 20 augustus 2018 om 12:49
    Beide clubs moeten door. Anders hebben ze hun taak niet volbracht.
    Vind ik leuk
    Bertus040 +322
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    onze psv moet het hebben van counteren meestal heb ik daar een hekel aan maar nu moet het voor 1 x.ja en ajax en oosterse clubs is idd geen combi kijk maar naar een dnipro die won met 1-0 van ajax en kijk waar dat clubje nu is maar alsnog heb ik vertrouwen in ajax en psv
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:53
    Counter of mooi voetbal maakt geen fuck uit.
    Als beide maar kwalificeren voor de groepsfase
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:52
    Goed uitgevoerd countervoetbal kan een lust voor het oog zijn. Soms mooier dan 80 minuten "handbal" rond de 16 meter van de tegenstander en dan nog geen deuk in een pakje boter trappen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:00
    Dat is ook de reden waarom ze praktisch altijd van FC Utrecht winnen...;—/))
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6648
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Dan heb ik tenminste twee dagen in de week om naar uit te kijken. Het miljoenenbal is toch wat saaier zonder twee Nederlandse teams.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +550
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Hoe maakt niet uit,als we het maar halen! Open huis houden is voor scholen en makelaars 😋😂
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25337
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    Zo is het Sil , we hebben er zin in. Me bakkie chips staat al klaar, Nu maar hopen dat ie tegen het plafond vliegt van het juichen i.p.v. ergernis. Jammer dat die twee van down Under schijnbaar nog niet fit genoeg zijn. Maar met de huidige selectie moet het lukken. Come on PSV!!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +697
    maandag 20 augustus 2018 om 13:29
    Fit zullen ze wel zijn, echter nog niet ingespeeld. Hierdoor behoren ze nog niet bij het op dit moment "sterkste" opstelling.

    We zullen zien. Ik heb er in ieder geval zin in.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:35
    1-4 voor psv
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 12:40
    Daar hou ik je aan :)
    Vind ik leuk
    Nbl +525
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Zou mooi zijn. . maar denk dat het best een. Lastige tegenstander is . Maar hoop wel dat PSV het redt . !
    Vind ik leuk
    VZW291 +734
    maandag 20 augustus 2018 om 13:59
    Zolang je laatste Europese uitzege behaald is in november 2014 zou ik vooral niet te hoog van de toren willen blazen.
    Vind ik leuk
    MR - +118
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Is erg optimistisch, maar de bookmakers geven een licht voordeel aan PSV, dus er zijn iig genoeg kansen om door te gaan
    (De kans dat Bate wint wordt lager ingeschat, dan dat PSV wint. Zelf denk ik dat een gelijkspel een goed uitgangspunt is, mits 1-1 (of meer).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:39]
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1216
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    Van bommel op 6 zou ook niet verkeerd zijn
    Vind ik leuk
    Wilex +1268
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Dan moet hij weer niet zen man laten lopen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3205
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    COMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN BOYS!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:37
    Prima! Moet lukken! Uit proberen goed resultaat te kriigen en thuis afmaken!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:04
    Tjonge Tottie, warom komt me jouw bijdrage toch bekend voor?
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +697
    maandag 20 augustus 2018 om 12:37
    Hoop op beter voetbal dan het afgelopen weekend. Zelf scoren en niets tegen krijgen moet prioriteit zijn. Vermaak is nu even van ondergeschikt belang
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Wel grappig dat Sainsburry door iedereen als verkeerde transfer werdt bestempeld omdat Obispo als talent minuten moest gaan maken. Nu Luckassen weg gaat lijkt het een fijne back up te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Waarom haal je nieuwe spelers als je ze toch niet gebruikt? En zelfs niet meeneemt voor op de bank of tribune? Wat een beleid. Lijkt Feyenoord wel..!😜
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Aardig wat jeugdspelers bij PSV. Hoop dat PSV en Ajax de poulefase weten te halen. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Straks een kratje Hertog Jan in slaan voor morgen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Zure zooi dat hertog jan maar ja kan ook niet anders, brabantse rommel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Arcen ligt toch in Limburg ? en nee zuur is het echt niet. Gewoon de lekkerste pilsje van Nederland. Denk dat je in de war bent met Bavaria en Dommelsch.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    davidben +5290
    maandag 20 augustus 2018 om 13:11
    Eens, Bavaria en Dommelsch zijn kattenpis, maar HJ altijd al het lekkerste pils v Nederland. Juup vind ik persoonlijk het lekkerst, maar daar hebben ze iets aan veranderd. Het smaakt niet meer zoals vroeger. Of ik ben veranderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 13:15
    Klopt het smaakt niet meer als vroeger en dat komt omdat er mais aan toegevoegd is. Blijft nog steeds een goed pilsje.
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    maandag 20 augustus 2018 om 14:10
    Zullen we de Duitse bieren nog opnoemen?

    Da's toch geen kattenpis hoor...

    Het drinkt goed weg en toch binnen no time lig je onder de tafel..
    haha
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 14:50
    Ook heel lekker. Oetinger bij de Lidl is goed te doen. Helaas is Bittburger nauwelijks verkrijgbaar in NLD
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:17
    Bitte ein Bitt, geweldig bier.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6648
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Dat was ook mijn ervaring: ik vond het altijd maar slootwater. Maar dat kwam doordat ik altijd in de kroeg stond waar het gemiddeld honderd graden is en je bierflesje altijd in de hand hebt. Toen besloot ik het over een andere boeg te gooien door een kratje te kopen en gewoon thuis te zuipen. er ging een wereld voor mij open. Spul is best wel te zuipen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 13:09
    In Amsterdam schenken ze Bavaria in Cafe Players en Majestics van de tap. Was geen succes. Kan zijn dat de bier te warm wordt geserveerd. Ben toch straks in de Super. Kan wel 2 flesjes in de koeling leggen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:18
    Maar je drinkt dus nooit? ;—/))
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 12:46
    Hertog Jan is een Limburgs biertje! Ik vindt m heerlijk!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:49
    Je moet de kozel eens proberen, uit Tsjechië. HEERLIJK!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 13:08
    Ken ik niet,maar als t uit Tsjechië komt zal t wel lekker wezen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:20
    Echt wel, zit 4 procent in, drink er elke avond als ik in Hongarije ben stuk of 4 van, terwijl ik lekker voetbal kijk.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    En lekker goedkoop denk ik?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    Omgerekend bij de spar hier zo'n 60 cent.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 13:28
    Heerlijke prijzen, drinkse kerel!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:20
    Hoe bedoel je, omgerekend?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:19
    In Hongarije, betaal je niet met euro. Omgerekend naar euro's is het hier dus zo'n 60 cent.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 19:51
    Ok, dankjewel voor het omrekenen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:58
    Haha, no problem.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 20 augustus 2018 om 13:11
    Ken wel Pilsner Urquell en Tsjechische variant van Budweiser. Beiden zijn goed te doen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:21
    Die pilsner urqeull is ook lekker, de kozel is mijn favoriet haha, kan me er altijd op verheugen, als het voetbal op zaterdagavond begint en ik neem de eerste slok.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Hou jij het maar bij Heineken, Hugo. Paardenzeik / paardenpis, zoals men in België en Brabant zegt, daar waar de echte bierkenners vandaan komen.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +550
    maandag 20 augustus 2018 om 12:58
    Jonguh dan ken de beter slootwater zuipen 😂😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:15
    Bizzy, hoe laat begint die wedstrijd morgen?
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1079
    maandag 20 augustus 2018 om 12:40
    Selectie is redelijk in balans heb ik het idee. Jammer dat Romere niet mee kan als verse spits als het nodig is.
    Word een lastige pot tegen die stugge wit-russen.
    Come on PSV!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Weer een hoop praatjes en onderschatting van de tegenstander, kijk maar dat je het deksel niet op de neus krijgt.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    Jij loopt vooruit op de zaken Hugo. Dit is nog niet het Ajax-topic. Dat volgt later. ;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18018
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Even een goed resultaat neerzetten daar, en dan thuis afmaken!
    Succes PSV..
    Vind ik leuk
    HanV +4386
    maandag 20 augustus 2018 om 12:42
    Ze zijn wel allebei aangemeld bij de UEFA. Rugnummers 20 (Sainsbury) en 30 (Thomas). Maar dat zijn er maar liefst 43.
    https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2019/clubs/club=50062/index.html
    Vind ik leuk
    R94 +2019
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Ik teken eigenlijk voor een 0-0 en dan thuis afmaken!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12847
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Een goaltje daar zou wel lekker zijn..
    Vind ik leuk
    El Cazador +6834
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Als ajacied zegt ik PSV succes in wit Rusland en verdien punten voor NL.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    Moet zeggen dat ik Van Bommel hoog heb zitten. Zijn "dont fuck with me" uitstraling staat me ook wel aan. Als iemand dit PSV ver kan brengen is hij het wel.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    maandag 20 augustus 2018 om 16:09
    Mee eens. Overigens ben ik groot fan van uw Avatar Aphex! Veel leuke feestjes gehad in aanwezigheid van deze grootheid!

    Ik vind Selected Ambient Works nog steeds één van zijn meesterwerken ;)
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    maandag 20 augustus 2018 om 17:33
    Klopt, de Mozart van onze generatie. Heb ook veel leuke feestjes meegemaakt met hem, wellicht zijn we elkaar wel eens tegengekomen😎
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12847
    maandag 20 augustus 2018 om 12:46
    Nou hup PSV ! Ik heb er wel vertrouwen in.. Beide clubs naar de CL..
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    maandag 20 augustus 2018 om 16:11
    Mojo Risin, nog zo'n grootheid in de muziek.

    Al is grootheid in deze misschien wat dubbelzinnig ;))))
    Soms groot en soms heel klein, afhankelijk van de omstandigheden :)))
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Vooral die Romero is echt een aanwinst gebleken. Kostte ook niet zoveel gelukkig.
    Vind ik leuk
    SanKev +826
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Komt net terug van een lange blessure, weinig over te zeggen dus.
    Vind ik leuk
    Bertus040 +322
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    ajax en psv halen het wel joh ik heb er vertrouwen in
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:47
    Thomas heeft toch gewoon de gehele voorbereiding meegemaakt? Waarom niet eens bij de selectie??
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    Moet te doen zijn,maar dan moeten ze een betere wedstrijd op de mat leggen dan tegen Fortuna
    Vind ik leuk
    PeterAdo +315
    maandag 20 augustus 2018 om 12:55
    Zou goed voor nl voetbal zijn als ze het redden tot minimaal de groepsfase
    Vind ik leuk
    Strijp +13625
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Jammer dat Romero nog niet zijn minuten heeft kunnen maken, zou tegen Fortuna de jong wel mogen vervangen, die mist 2 kansen voor open doel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2004
    maandag 20 augustus 2018 om 12:59
    Denk dat zowel Ajax en Psv geen CL halen jammer genoeg hebben listige tegenstanders.
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    maandag 20 augustus 2018 om 13:05
    Ken Bate alleen van naam, omdat ik ze weleens ben tegenkomen bij uitslagen in de CL, maar iets zegt mij dat dit weleens een hele vervelende ontmoeting kan gaan worden voor PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Ik ben niet vaak voor Ajax en Psv maar ik hoop dat jullie het beide halen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 20 augustus 2018 om 15:28
    Ik ben altijd voor Ajax en PSV, als ook voor Feyenoord. Behalve als ze tegen FC Utrecht spelen, hoop dat je me dat niet kwalijk neemt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:01
    Ik ben alleen in Europa voor Nederlandse clubs in NL zie ik ze als te grote concurentie.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Alleen met veel focus en hard werken kan je de CL halen. Ik ben benieuwd of de PSV selectie het kan opbrengen.

    Het scheelt wel dat je eerst uit speelt. Kan je thuis het een en ander rechtzetten.

    Ik ben bang dat we niet gaan winnen. Beste scenario is een snelle goal zoals tegen Utrecht, zodat we daarna de score kunnen vergroten.
    Vind ik leuk
    De Hout +1750
    maandag 20 augustus 2018 om 13:10
    Succes vanuit Alkmaar!!
    Vind ik leuk
    J de Wit +1634
    maandag 20 augustus 2018 om 13:12
    Waar is die maximiliano?
    Vind ik leuk
    De Haan +333
    maandag 20 augustus 2018 om 13:23
    Minimaal puntje pakken uit en in Eindhoven winnen . Succes 040
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:38
    PSV kan maar beter thuis blijven. Wat een afgang...
    Vind ik leuk
    MR - +118
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:43
    Ze zijn nog niet eens begonnen!
    Kom op zeg!
    (En ik ben Ajacied)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2974
    maandag 20 augustus 2018 om 13:56
    Hoop dat ze beter voor de dag komen dan tegen Fortuna al zal dat ook wel te maken hebben met deze wedstrijd.

    Hoop gewoon dat ze het redden net als dat ik hoop dat Ajax het red.

    Direct al 8 punten pakken door de plaatsing is hard nodig op de Uefa lijst.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    maandag 20 augustus 2018 om 13:57
    Die selectie is natuurlijk geen verassing. Gewoon knallen.
    Maar VP kom op; kunnen jullie ff een nieuw fotootje van Mark opzoeken? Vind dit een karakteriserende foto, maar zie hem echt bij ieder PSV topic haha.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 14:16
    ziet er uit als een junk die mark van b., hebben die boeren geen geld meer voor een fatsoenlijk clubkostuum ?
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1415
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    Hij mag dragen wat hij wilt toch? Het is een vrij land. Of moet hij in boerka rondlopen zoals jouw geiten?

    Zoals mijn opa altijd zei: "Een drol met eens strik erom, is nog steeds een drol."
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 17:01
    precies , je opoe had gelijk,ondanks de dementie,
    en dat is ook aan mark te zien dus, het is nog steeds een drol.

    en wat de BOERka betreft die worden alleen door jullie Boeren gedragen,
    mischien dat je Burka bedoelde, maar goed voor een zwakzinnige heb je je nog duidelijk uitgedrukt.
    en nu snel je medicatie inemen ,je loopt achter, vandaar dat je loopt te ijlen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6367
    maandag 20 augustus 2018 om 14:51
    Kom op PSV!!
    Vind ik leuk
    Groen +1557
    maandag 20 augustus 2018 om 19:48
    Dat ja. Alle lampies veel succes morgen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:09
    Logisch dat Thomas en Sainsbury niet meegaan. Eerst in eredivisie maar wennen aan niveau. Bovendien is Thomas niet geheel fit. Ik zou in Borisov beginnen met dezelfde 11 als afgelopen zaterdag tegen Fortuna, alleen Luuk de Jong zou ik deze wedstrijd niet opstellen tegen boomlange verdedigers. PSV zal het moeten hebben van snelle, wendbare spelers, die veel rouleren, waardoor de organisatie zoek raakt bij Bate. Donyell Malen erin voor Luuk. Succes mannen!
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1415
    maandag 20 augustus 2018 om 15:40
    Ik hoop dat Isimat wordt opgesteld. Heb je iets meer aan tegen BATE.

    Nick is weer iets beter als er meer ruimte is.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    maandag 20 augustus 2018 om 17:54
    Het verbaast mij eigenlijk meer dan Gakpo en Romero er niet bij zijn? Weet iemand waarom?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2685
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:24
    Sterke selectie, moet te doen zijnn voor PSV.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws