'Ontbreken Luckassen wegens mogelijke transfer: PSV niet op zoek naar vervanger'

    'Ontbreken Luckassen wegens mogelijke transfer: PSV niet op zoek naar vervanger'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:42

    Derrick Luckassen lijkt PSV op korte termijn te gaan verlaten. De centrale verdediger ontbrak zaterdagavond in de selectie van de Eindhovenaren voor de competitiewedstrijd tegen Fortuna Sittard.

    Volgens Eindhovens Dagblad ontbrak Luckassen, omdat de club erop rekent dat hij zal vertrekken. Naar welke club de verdediger dan zal verkassen, is niet bekend. Ook de kersverse aanwinst Ryan Thomas ontbrak in de selectie. Hij is nog niet volledig wedstrijdfit.

    Luckassen maakte vorig jaar de overstap van AZ naar PSV, waar hij een contract tekende tot medio 2022. Vorig seizoen speelde de centrale verdediger negentien competitieduels voor de Eindhovenaren. PSV hoeft voor Luckassen geen vervanger meer aan te trekken, omdat het in een eerder stadium al Trent Sainsbury contracteerde. De Australiër was gehaald voor het geval een van de centrale verdedigers zou vertrekken.

    Plaats een reactie

    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:45
    Waarschijnlijk gaat hij naar Real Madrid als opvolger van Rapael Varane.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    Het verlies doet wel heel veel pijn he...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:50
    nee Wilbert is relaxed en gewoon realistisch
    deze opmerking is gewoon een geintje , ik kan da wel waarderen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    ik ook hoor ;) Mijn reactie is gewoon een geintje terug ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    I've got my doubts, oftewel jaja!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    jij denkt dat ik Luckassen serieus naar Real Madrid zie gaan? Koekoek! :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Drenthe heeft ook bij Madrid gevoetbald ;-)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    ow ja...dan is Luckassen ook vlot 20mio nu waard :)
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zondag 19 augustus 2018 om 00:05
    Ik snap niet dat hij met zo'n lichaam zo slecht verdedigd en fouten maakt. Gevalletje brenet en dat duurde ook 2 seizoenen voordat hij redelijk speelde.Ben benieuwd voor hoeveel hij verkocht word.En wie is geïnteresseerd!
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2545
    zondag 19 augustus 2018 om 10:55
    Die is/was wel wat klassen beter hoor.
    Luckassen was een rare aankoop van PSV
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:03
    Nee ik refereer aan het feit dat jij een sneer naar mij uitdeelde in de vorm van, het verlies doet wel heel veel pijn he?
    Jammer dat je er niet op ingaat en mij meteen koekoek noemt, of is dat Eindhovens dialect voor vriend, maat of aardige man?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:03
    Net zoals Cuco Martina naar de premier league ging haha! En dat was geen geintje
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 07:55
    Riep je me?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Dank je wel, jij snapt het helemaal;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:53
    hahaha ik wilde ongeveer dezelfde opmerking maken
    maar bij mij ging ie naar Barcalona voor 80 miljoen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    Hahaha, maar dat is niet realistisch, daar krijg je hem niet voor
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55]
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    zondag 19 augustus 2018 om 00:07
    Benieuwd of PSV het bedrag ontvangt wat er eerder aan AZ is betaalt.
    Wel goed om deze speler te laten vertrekken voor alle partijen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Lijkt me sterk eerlijk gezegd en anders is het meegenomen.
    Ja, vertrek is gewenst. Als 2 trainers je niet in de basis opnemen; snel wegwezen.
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    zondag 19 augustus 2018 om 00:12
    Klopt,maar zou nu ook nog Isimat weg mogen? Blijft over Schwaab,Viergever,Obispo,Isimat. En natuurlijk nog de Australische aanwinst Sainsburry.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zondag 19 augustus 2018 om 00:13
    Als Luckassen vertrekt zie ik Isi niet ook vertrekken.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zondag 19 augustus 2018 om 00:12
    Lijkt mij ook sterk dat we er zoveel voor terugkrijgen.

    Ik zie wel liever hem vertrekken dan Isi, btw.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:16
    Isimat laat werkelijk elke wedstrijd opnieuw zien gewoon niet het niveau voor PSV te hebben.
    Ik snap echt niet dat jullie in Eindhoven zo blij met hem zijn?
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Ik zeg niet dat ik “zo blij” met hem ben, maar ik vind Luckassen een nog mindere verdediger.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:28
    Dat laatste ben ik zeker met jou eens, en wat betreft het eerste stukje, ik refereer hier niet specifiek aan jou;)
    Vind ik leuk
    Foebele +53901
    zondag 19 augustus 2018 om 00:46
    Financieel gezien zal er inderdaad wel wat geleden worden lijkt me zo...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:14
    UPDATE: Hij gaat naar Trabzonspor of Hertha.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    Serieus?
    Hoe kom je aan die informatie?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:16
    ED.nl
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:18
    Bedankt voor de informatie, leuk om te weten.
    Weet jij toevallig ook hoeveel Feyenoord voor hem betaald heeft?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Nee, Feyenoord is afgehaakt, te duur.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:59
    Grapjas hè, staat helemaal niks op fr12. Feyenoord heeft Lukassen helemaal niet nodig.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21759
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Nee, hij gaat naar Bayern. Als vervanger van Boateng.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:41
    Ja Real schijnt een bod van rond de 250 miljoen te willen uitbrengen.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    zondag 19 augustus 2018 om 03:59
    Meneer luckassen is gewogen en te ligt bevonden.
    Vind ik leuk
    Strijp +11070
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:45
    Gun het hem van harte, harde werker maar past niet lekker in het elftal van PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    6 mil down the drain. Slechtste aankoop van brands tot nu toe zon beetje. Had dit niet verwacht, zeker ten favure van sainsbury...
    Vind ik leuk
    Itsese +4411
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    Denk toch niet helemaal “down the drain” toch 1 kampioenschap en 19 duels.. Ik heb altijd respect gehad voor de man die niet bij PSV past, deed toch z’n dung wanneer het moest, het kinky me met nog 4 jaar contract dat PSV wel iets vangt voor hem, in iedergeval meer dan de kostprijs.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Toch snap ik t niet. Wil je de potentieloze isi behouden en vervolgens de enige speler die zowel als cdm als cb kan spelen naast Jorrit weg doen voor een klein bedragje? Dit is me echt een raadsel en had dit nooit zien aankomen.
    Vind ik leuk
    Itsese +4411
    zondag 19 augustus 2018 om 00:07
    Ik ook niet, ik vondt Luckassen zelfs een verademing iedere keer (eindelijk wat anders) maar hij wordt niet gebruikt, then so be it. van Bommel os coach, laten ze hem gaan is het waarschijnlijk goed voor het toekomstige PSV
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    Autocorrect speelt jou parten?
    Vind ik leuk
    Itsese +4411
    zondag 19 augustus 2018 om 00:11
    Yup:p Ik heb me toetsenbord voornamelijk in Engels, vet kut. Leer er maar mee leven. Hahah ook geen idee waar de “dung” en “kinky” vandaan komt haha
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    zondag 19 augustus 2018 om 01:26
    @Itsese
    Veel gebruikte woorden natuurlijk 😉
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    zondag 19 augustus 2018 om 00:08
    Benieuwd welke club voor hem in de race is.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Ik ook eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 00:12
    Az
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:12
    Voor 2 mil zeker. Huiberts mag lekker de hoofdprijs betalen... en das wat we hebben betaald hebben plus zn salaris.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    Ik dacht ruim 5 miljoen dat PSV betaald had.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:17
    2 mil was sarcastisch gezien ie 1.5 voor gudmundsson neertelde. 6 miljoen en anders houden we em lekker zelf.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Aha ok
    Denk niet dat PSV er 6 miljoen voor krijgt.
    Geen basis speler.
    En wanneer die speelde was het soms niet heel overtuigend.
    Had hem liever zien spelen dan die cadeaugever/viergever.
    Die bakt er werkelijk niks van.
    Dan kan je beter isimat opstellen.
    Veel betere speler dan viergever.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:22
    Viergever speelde idd niet best. Had hem echter toch graag zien concurreren met luckassen en niet met isimat. Maar goed.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 00:26
    Vind dat isimat meer krediet verdiend.
    Ja hij maakte wel eens een fout.
    Maar qua inzet ging hij er altijd voor
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:28
    Isimat is zeker niet super slecht ofzo daar nie van. Maar k gun hem een transfer en hij is al iets ouder. Luckassen heeft nog niks kunnen bewijzen.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 00:29
    Dat is waar.
    Gun isimat ook een transfer.heeft alles gewonnen in nederland
    Vind ik leuk
    Jur74 +8397
    zondag 19 augustus 2018 om 01:27
    Al kregen we hem gratis dan nog niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Harde werker valt nog wel mee. Ik ben enorm blij dattie weg gaat
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    *als

    (Eerst zien, dan geloven)
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Maar waarheen dan? Jaartje in de verhuur ofzo
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2481
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:46
    Doei
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:47
    Onverwachts.
    Vond het bij as een beest.
    Had verwacht dat issimat zou vertrekken
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:47
    15 miljoen en bedankt voor de bewezen diensten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    compleet mislukt dit
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13249
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    Een standbeeld voor brands riepen de psv aanhangers toch altijd.
    Wel een duur standbeeld van 5 miljoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    dat licht eraan voor hoeveel je hem verkoopt
    na zo'n tob seizoen zullen de clubs wel in de rij staan ;-)
    Vind ik leuk
    Entombed +939
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:53
    Niet alle aankopen slagen, voetbal is een hits-driven business. Google die term maar
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Je weet natuurlijk nog niet wat ze voor deze speler aan centjes terug krijgen he, dus die 5miljoen is een beetje koffiedik kijken.
    En Scheelt wel dat brands in zijn Psv tijd met meer transfers als aleen die van deze speler betrokken is geweest he
    Overmars verdiend zo mischien ook wel een standbeeldje.. nou ja... vd hoorn zivkovic ;)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:02
    Heitinga!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:08
    Heitinga koste dan ook geen miljoenen.
    (en ook al viel hij best wel tegen toch vond ik het wel mooi hem nog ffe weer in dat Ajax shirtje te zien)
    En straks hebben we mischien wel meer voorbeelden zoals orejuela en mischien ook nog wel sinkgraven of casierra
    Gelukkig zijn er ook genoeg andere voorbeelden zoals sanchez milik
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:43
    Als hij er maar een krijgt bij jullie willen ze voor de achterbakse nm 14 ook een standbeeld maar nergens willen ze hem hebben
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13249
    zondag 19 augustus 2018 om 00:46
    Misschien kun je beter je antwoord in het Brabants hier neer zetten dan begrijp ik het misschien.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4076
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Mooi, nooit begrepen waarom hij ooit gehaald is. Komt veels te kort voor PSV.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zondag 19 augustus 2018 om 00:16
    Ik snapte die aankoop toen ook niet. En zeker niet voor die prijs.
    Vind ik leuk
    R94 +1846
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Zeg maar waar hij naartoe moet, ik breng hem wel op de fiets!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6044
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Derrick: "Hol schon mal den Wagen"
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Uhmmmm. Damn k had opzich nog wel vertrouwen. Goodbye luckassen? Denk ik?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9309
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Mooi, elke euro die je terug krijgt voor hem is pure winst.

    Kan er geen klootje van, snap echt niet waarom mijn cluppie hem ooit gehaald heeft...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Wie wil hem in godsnaam hebben dan ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    feijenoord
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Zou me niet eens verbazen, maar dan gaat PSV wel aardig wat geld inleveren..
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    waarom? hij kwam met niks en gaat als kampioen dus.........
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:04
    Omdat Feyenoord er echt niet meer dan 1 miljoen voor gaat betalen, als ze hem al willen..
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    zondag 19 augustus 2018 om 00:01
    Trencin schijnt ermee aan de haal te gaan.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3041
    zondag 19 augustus 2018 om 00:03
    Eerder Club Brugge. Die halen graag mislukte spelers op in NL om ze om te toveren to gewaardeerde krachten en zelfs Oranje materiaal...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Groningen denk ik wel.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:05
    Zou voor Groningen wel een goede aanwinst zijn idd, voor PSV komt hij echt tekort..
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zondag 19 augustus 2018 om 00:18
    Die hebben alleen geen cent te makken.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:21
    Misschien huren ?
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Everton...

    Zal Brands niet weten dat het window dicht is?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:21
    Dat is een grapje hoop ik.. :)
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zondag 19 augustus 2018 om 00:30
    Zal hij het achteraf niet in hem zien zitten?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:32
    Wat moet hij in hemelsnaam bij Everton ? Veel te hoog gegrepen, PSV al..
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zondag 19 augustus 2018 om 00:48
    Joh.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1058
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    Gaat alsnog naar feyenoord !!!100%
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    St. Pauli? Die halen iedereen die snapt dat scheenbeschermers geen voorbehoedsmiddel zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:34
    Nou en juist in St Pauli heb je hele goede voorbehoedsmiddelen nodig haha.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:39
    Het kon gewoon niet missen dat iemand op VP die link zou leggen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:40]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    we hebben genoeg goei dus....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:35
    Nou verdedigend valt dat zwaar tegen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 00:37
    bende gek
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:38
    Nee maar jij wel als je dat niet inziet hahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 00:39
    als een karrewiel zo gek zelfs maar das nie erg ik weet het van mezelf
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    zondag 19 augustus 2018 om 01:29
    Verdediging als een huis dat PSV
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:46
    Tuurlijk Frits, slaap lekker.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    zondag 19 augustus 2018 om 01:49
    Tja als je 1 goal tegen krijgt in 3 wedstrijden doe je het niet slecht in mijn ogen Souterrain ;)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:56
    Ik ben geen Ajaxfan dus tegen mij hoef je geen hoge testosteron te laten opborrelen.
    Gewoon realistisch blijven, ongeacht je clubvoorkeur staat mensen veel beter.
    Jij weet als PSV fan echt
    Ook wel dat de verdediging van PSV nou niet bepasld een topverdediging is, en dan druk ik het nog zwak uit.
    Vanavond hebben ze dat wederom bewezen in Sittard.
    Het was regelmatig billen knijpen doordat de veedediging van PSV er niet bepaald goed uitzag.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:58
    Moeilijk om een echte naam over te typen Frits?
    Ik weet ook wel dat jij geen Phritzzz heef en dan ga ik die onzin niet de hele tijd overtypen.
    Maar je mag mij ook gewoon Wilbert noemen als je dat makkelijker vind?!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    zondag 19 augustus 2018 om 02:25
    Natuurlijk weet ik dat je voor Fortuna bent! Wie kiest er anders zo'n naam? Je schat me wel erg laag in moet ik zeggen.
    Het lijkt me sterk dat jij die oud voetballer van Roda en Fortuna bent dus als jij niet de moeite neemt om mijn naam juist te spellen waarom zou ik dat dan wel moeten doen bij die van jou Souterrain?

    Ik ben het niet eens met je analyse. Verdediging PSV staat goed en heb er veel vertrouwen in voor dit seizoen. Jij baseert je mening deels nog op vorig seizoen. Dit jaar hebben we toch ècht een andere samenstelling. Met de snelle Angeliño op links en de opkomende dreiging van Dumfries hebben we er in potentie twee toppers bij. Viergever is in mijn ogen opbouwend beter dan Isimat. Swaab is gewoon Duitse degelijkheid.

    Nu over vanavond. Billenknijpen is een te groot woord. Dumfries kwam vandaag niet helemaal uit de verf. Swaab zat ook niet lekker in de wedstrijd. Al met al geven we maar één goal weg, de eerste in drie wedstrijden. Niet slecht vind ik. PSV begint als geheel gewoon slap aan de 2e helft. Pas na de 1-1 gaan ze voetballen. En dan lukt het ze ook, hoe spijtig ook voor jouw cluppie.

    Vorige week stond verdediging ècht goed. Ik baseer mijn mening over de laatste 3 wedstrijden en niet zoals jij alleen op vanavond! Maar het is je vergeven als Fortuna fan ;)


    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:54
    Hahaha, kijk nu praten we op niveau.
    Ik schat jou zeker niet laag in, maar ik ben het geprovoceer op dit forum zo zat.
    Misschien dat ik naar jou daardoor over gereageerd heb, mijn excuses daarvoor.
    Ja, wie er voor zo'n naam kiest?
    Dat zijn mijn ouders geweest.
    De backs van PSV, die vind ik zeer goede aanwinsten, al waren ze vanavond niet betoverend, en Dumfries zelfs behoorlijk zwak.
    Ik ben overigens wel de oud voetballer, maar dat ter zijde.
    Ik ben 55 jaar, en mijn interesseert het echt niks meer of iemand mij daarin gelooft of niet.
    Maar goed, een verschil van beleving geeft een andere kijk zullen we maar zeggen mbt de verdediging van PSV.
    Verder wens ik je veel succes met jouw club.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    zondag 19 augustus 2018 om 10:11
    Het lastige van internet is dat iedereen zo maar wat kan roepen en er gewoon mee weg kan komen. Dat is ook waar al dat vervelende geprovoceer vandaan komt. Als het waar is wat je zegt dan heb je bij deze in ieder geval mijn respect verdiend Wilbert. Het verklaart in ieder geval jr fanatisme vanavond. We schelen overigens niet zo veel in leeftijd vandaar dat ik je naam ook ken ;)

    Ik had verwacht dat je nog wel een rol in het voetbal zou vervullen: jeugdtrainer, coach, o.i.d. zoals toch veel oud-voetballers.

    Vind je niet dat gisteren het middenveld van PSV meer verzaakte dan de verdediging? Het is maar voetbal overigens.

    Tot slot er bestaat al jaren een soort van band tussen PSV en Fortuna. Veel spelers en nu de trainer hebben bij beide clubs gespeeld. Ik hoop oprecht dat Fortuna erin blijft dit jaar. Succes!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:30
    Meneer begint 'm te knijpen. Het net sluit zich... https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/835057/familie-nouri-zijn-neurologische-status-is-beter-dan-maanden-geleden-.html#comment_3885101
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 15:39
    je zou eigenlijk de desbetreffende post nog van m moeten plaatsen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:03
    De tekst uit het screenshot is eerder 1/1 gekopieerd en geplaatst en werd uiteraard categorisch ontkend en geklassificeerd als gefingeerd.

    Dat is ook een motief om dat soort charlatans dat vanaf dag één bedreigde, te documenteren. Gewoon voor de lol en omdat het kan.

    Bluf + 2493 dindsag 30 augustus 2016 om 01:46 in het topic: KNVB maakt zich belachelijk met aanstelling van De Jong.

    Als de zoekfunctie mij in de steek laat of de post niet tussentijds gedeleted, volgt de integrale tekst alsnog. Gewoon omdat het kan als het om onmaskeren gaat en onsportiviteit aan de kaak stellen.

    Zijn account zal op dat moment wel nét gehackt zijn...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:10
    Stop Press. Het verweer in het Nouri-topic blijft beperkt tot tbs-aantijgingen en 'leugenaar'. Kenmerkend voor een volwassene met de geestelijke rek van kind op een schoolplein dat in het nauw gedreven is.

    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:41
    Profielfoto tijdelijk gewijzigd. Kan de leesbaarheid niet verifiëren.

    Game. Set. Match. Óf het screenshot is gephotoshopt óf het bluf-account was gehackt. Lol.

    Mark my words...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:37
    Inmiddels heeft gebral plaatsgemaakt voor schijnbewegingen, onzekerheid en gedraai en gekeer. Forever exposed. Game. Set. Match.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:00
    En gewoon voor een gek met waanbeelden blijven uitmaken en blijven ontkennen terwijl het er toch klip en klaar staat. Er dringt zich een ziektebeeld op.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:08
    Intrigerend lees- en lesmateriaal. Je kunt natuurlijk ook gewoon de Holocaust blijven ontkennen omdat je filmpjes van Auschwitz niet kunt afspelen. Heel eng.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 23:10
    Een compleet gestoorde mafklapper en voer voor psychologen is het.
    Onvoorstelbaar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20160
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Miaschien past hij beter bij Feijenoord of zo.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Zou Helmond Sport m wiilen ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30113
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    Feyenoord?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:34
    Ja klopt helemaal
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    zondag 19 augustus 2018 om 00:17
    Ben je dan mooi vanaf. Blonk bij AZ alleen maar uit in het maken van eigen goals.

    Neem aan dat Obispo nu gaat doorschuiven. Of toch nog verhuren? Ik zou hem bij PSV behouden. Zeker nu Luckassen weg gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Jammer dat het een beetje zo’n maher gevalletje werd hij had veel potentie en ik had veel vertrouwen in hem alleen jammer dat hij niet veel speeltijd krijgt door alle concurentie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:25
    Luckassen maakt soms zulke onnozele overtredingen doordat hij tactisch veel te weinig inzicht heeft voor het niveau van PSV.
    Fysiek is hij een beer, maar daardoor is hij ook berelomp.
    Een stapje naar voren, naar achteren of anders indraaien ksn al een wereld vzn verschil maken.
    Dit moet toch ook leerbaar zijn voor Luckassen?!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:50
    FC Twente Hollee.... 😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:50
    Raiola laat niet sollen met zn spelers !
    Vind ik leuk
    Bocajuun +284
    zondag 19 augustus 2018 om 01:00
    Ondermaats! Was bij az niet foutloos
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:05
    Heeft gewoon het niveau niet. Is niet erg want er zijn zat subtopclubs waar hij van toegevoegde waarde kan zijn.
    Vind ik leuk
    Elchucky +126
    zondag 19 augustus 2018 om 01:28
    In ruil voor vilhena
    Vind ik leuk
    JWpsv +7
    zondag 19 augustus 2018 om 02:02
    Nooit bewezen dat hij er kan staan maar ook niet echt de kans gekregen. Soms staan ze er tijdens de wedstrijden. Maar dan moeten ze die wel krijgen op basis van vertrouwen. Soms dwing je die af en soms krijg je die. Bij hem geen van beide, te vroeg weggegaan bij de vorige club.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3861
    zondag 19 augustus 2018 om 02:03
    De verdediging bij PSV kent veel teveel mutaties en ik blijf erbij dat dit centrum internationaal gewoon absoluut niet kan! Schwaab-Viergever verwacht je bij Hansa Rostock, niet bij een kampioensploeg die CL ambieert...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:56
    Maar dat was al bekend...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:55
    Geen wonder, er is ook helemaal geen geld...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 04:08
    LUCKY PSV !
    Begint het nu gelijk alweer,goal in de laatste minuut !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:46
    Die heeft het nu alweer gezien bij die vieze club
    Vind ik leuk
    GlennBram +174
    zondag 19 augustus 2018 om 07:27
    Hahaha Ajax heeft interesse en hebben een bod gedaan.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +803
    zondag 19 augustus 2018 om 07:34
    Weer een AZ'er die mislukt: Maher, Janssen, Lukassen en straks Weghorst en Jahanbaks nog.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    zondag 19 augustus 2018 om 07:44
    Haha az gaat het steeds beter doen, als er niet over az word gepraat zijn ze onbelangrijk, bedankt nog voor de 6 mil
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:13
    Dit is zo jongen die nu uitgespuugd word en dadelijk in het buitenland gewoon goed speelt......wij denken dat we het weten...maar onze voetbal kennis is gedateerd, over de datum, achterhaald ..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:24
    Bij AZ was het een goede defensieve middenvelder, geen idee waarom PSV hem als verdediger heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:59
    Feyenoord gaat weer een topaankoop doen LOL
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    zondag 19 augustus 2018 om 09:00
    Hopelijk komt hij terug naar az als cb, maar ook standin voor cvm en rb
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1296
    zondag 19 augustus 2018 om 09:00
    19 Duels? Eerder 19 minuten.

    Te weinig gezien van hem om hem goed te kunnen beoordelen.
    Maar de trainer zal het wel weten.

    Hoewel ik me ook afvraag of Viergever zoveel beter is dan Isimat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:39
    Mooi, heeft het niet waar gemaakt, dus nu snel ruimte maken voor eigen jeugd!
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 10:06
    Beter voor hem om te vertrekken. Is een speler voor onderkant eredivisie. Az was al te hoog gegrepen laat staan psv.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ontbreken Luckassen wegens mogelijke transfer: PSV niet op zoek naar vervanger'