'Ontbreken Luckassen wegens mogelijke transfer: PSV niet op zoek naar vervanger'

    'Ontbreken Luckassen wegens mogelijke transfer: PSV niet op zoek naar vervanger'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:42

    Derrick Luckassen lijkt PSV op korte termijn te gaan verlaten. De centrale verdediger ontbrak zaterdagavond in de selectie van de Eindhovenaren voor de competitiewedstrijd tegen Fortuna Sittard.

    Volgens Eindhovens Dagblad ontbrak Luckassen, omdat de club erop rekent dat hij zal vertrekken. Naar welke club de verdediger dan zal verkassen, is niet bekend. Ook de kersverse aanwinst Ryan Thomas ontbrak in de selectie. Hij is nog niet volledig wedstrijdfit.

    Luckassen maakte vorig jaar de overstap van AZ naar PSV, waar hij een contract tekende tot medio 2022. Vorig seizoen speelde de centrale verdediger negentien competitieduels voor de Eindhovenaren. PSV hoeft voor Luckassen geen vervanger meer aan te trekken, omdat het in een eerder stadium al Trent Sainsbury contracteerde. De Australiër was gehaald voor het geval een van de centrale verdedigers zou vertrekken.

    Plaats een reactie

    Strijp +13341
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:45
    Gun het hem van harte, harde werker maar past niet lekker in het elftal van PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    6 mil down the drain. Slechtste aankoop van brands tot nu toe zon beetje. Had dit niet verwacht, zeker ten favure van sainsbury...
    Vind ik leuk
    Itsese +5012
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    Denk toch niet helemaal “down the drain” toch 1 kampioenschap en 19 duels.. Ik heb altijd respect gehad voor de man die niet bij PSV past, deed toch z’n dung wanneer het moest, het kinky me met nog 4 jaar contract dat PSV wel iets vangt voor hem, in iedergeval meer dan de kostprijs.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Toch snap ik t niet. Wil je de potentieloze isi behouden en vervolgens de enige speler die zowel als cdm als cb kan spelen naast Jorrit weg doen voor een klein bedragje? Dit is me echt een raadsel en had dit nooit zien aankomen.
    Vind ik leuk
    Itsese +5012
    zondag 19 augustus 2018 om 00:07
    Ik ook niet, ik vondt Luckassen zelfs een verademing iedere keer (eindelijk wat anders) maar hij wordt niet gebruikt, then so be it. van Bommel os coach, laten ze hem gaan is het waarschijnlijk goed voor het toekomstige PSV
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21969
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Harde werker valt nog wel mee. Ik ben enorm blij dattie weg gaat
    Vind ik leuk
    Romario9 +11830
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    *als

    (Eerst zien, dan geloven)
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26559
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Maar waarheen dan? Jaartje in de verhuur ofzo
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3205
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:46
    Doei
    Vind ik leuk
    Mr bien +2753
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:47
    Onverwachts.
    Vond het bij as een beest.
    Had verwacht dat issimat zou vertrekken
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    compleet mislukt dit
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    Een standbeeld voor brands riepen de psv aanhangers toch altijd.
    Wel een duur standbeeld van 5 miljoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    dat licht eraan voor hoeveel je hem verkoopt
    na zo'n tob seizoen zullen de clubs wel in de rij staan ;-)
    Vind ik leuk
    Entombed +1165
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:53
    Niet alle aankopen slagen, voetbal is een hits-driven business. Google die term maar
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Je weet natuurlijk nog niet wat ze voor deze speler aan centjes terug krijgen he, dus die 5miljoen is een beetje koffiedik kijken.
    En Scheelt wel dat brands in zijn Psv tijd met meer transfers als aleen die van deze speler betrokken is geweest he
    Overmars verdiend zo mischien ook wel een standbeeldje.. nou ja... vd hoorn zivkovic ;)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:43
    Als hij er maar een krijgt bij jullie willen ze voor de achterbakse nm 14 ook een standbeeld maar nergens willen ze hem hebben
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14746
    zondag 19 augustus 2018 om 00:46
    Misschien kun je beter je antwoord in het Brabants hier neer zetten dan begrijp ik het misschien.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4719
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Mooi, nooit begrepen waarom hij ooit gehaald is. Komt veels te kort voor PSV.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11830
    zondag 19 augustus 2018 om 00:16
    Ik snapte die aankoop toen ook niet. En zeker niet voor die prijs.
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Zeg maar waar hij naartoe moet, ik breng hem wel op de fiets!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Derrick: "Hol schon mal den Wagen"
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Uhmmmm. Damn k had opzich nog wel vertrouwen. Goodbye luckassen? Denk ik?
    Vind ik leuk
    Spiegel +10061
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Mooi, elke euro die je terug krijgt voor hem is pure winst.

    Kan er geen klootje van, snap echt niet waarom mijn cluppie hem ooit gehaald heeft...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Wie wil hem in godsnaam hebben dan ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    feijenoord
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Zou me niet eens verbazen, maar dan gaat PSV wel aardig wat geld inleveren..
    Vind ik leuk
    stratumseind +171728
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    waarom? hij kwam met niks en gaat als kampioen dus.........
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zondag 19 augustus 2018 om 00:04
    Omdat Feyenoord er echt niet meer dan 1 miljoen voor gaat betalen, als ze hem al willen..
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7076
    zondag 19 augustus 2018 om 00:01
    Trencin schijnt ermee aan de haal te gaan.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3336
    zondag 19 augustus 2018 om 00:03
    Eerder Club Brugge. Die halen graag mislukte spelers op in NL om ze om te toveren to gewaardeerde krachten en zelfs Oranje materiaal...
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Groningen denk ik wel.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zondag 19 augustus 2018 om 00:05
    Zou voor Groningen wel een goede aanwinst zijn idd, voor PSV komt hij echt tekort..
    Vind ik leuk
    Romario9 +11830
    zondag 19 augustus 2018 om 00:18
    Die hebben alleen geen cent te makken.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zondag 19 augustus 2018 om 00:21
    Misschien huren ?
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Everton...

    Zal Brands niet weten dat het window dicht is?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zondag 19 augustus 2018 om 00:21
    Dat is een grapje hoop ik.. :)
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    zondag 19 augustus 2018 om 00:30
    Zal hij het achteraf niet in hem zien zitten?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zondag 19 augustus 2018 om 00:32
    Wat moet hij in hemelsnaam bij Everton ? Veel te hoog gegrepen, PSV al..
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    zondag 19 augustus 2018 om 00:48
    Joh.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1292
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    Gaat alsnog naar feyenoord !!!100%
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    St. Pauli? Die halen iedereen die snapt dat scheenbeschermers geen voorbehoedsmiddel zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    we hebben genoeg goei dus....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Miaschien past hij beter bij Feijenoord of zo.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15269
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Zou Helmond Sport m wiilen ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31894
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    zondag 19 augustus 2018 om 00:17
    Ben je dan mooi vanaf. Blonk bij AZ alleen maar uit in het maken van eigen goals.

    Neem aan dat Obispo nu gaat doorschuiven. Of toch nog verhuren? Ik zou hem bij PSV behouden. Zeker nu Luckassen weg gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Jammer dat het een beetje zo’n maher gevalletje werd hij had veel potentie en ik had veel vertrouwen in hem alleen jammer dat hij niet veel speeltijd krijgt door alle concurentie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:50
    FC Twente Hollee.... 😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:50
    Raiola laat niet sollen met zn spelers !
    Vind ik leuk
    Bocajuun +508
    zondag 19 augustus 2018 om 01:00
    Ondermaats! Was bij az niet foutloos
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:05
    Heeft gewoon het niveau niet. Is niet erg want er zijn zat subtopclubs waar hij van toegevoegde waarde kan zijn.
    Vind ik leuk
    Elchucky +149
    zondag 19 augustus 2018 om 01:28
    In ruil voor vilhena
    Vind ik leuk
    JWpsv +8
    zondag 19 augustus 2018 om 02:02
    Nooit bewezen dat hij er kan staan maar ook niet echt de kans gekregen. Soms staan ze er tijdens de wedstrijden. Maar dan moeten ze die wel krijgen op basis van vertrouwen. Soms dwing je die af en soms krijg je die. Bij hem geen van beide, te vroeg weggegaan bij de vorige club.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    zondag 19 augustus 2018 om 02:03
    De verdediging bij PSV kent veel teveel mutaties en ik blijf erbij dat dit centrum internationaal gewoon absoluut niet kan! Schwaab-Viergever verwacht je bij Hansa Rostock, niet bij een kampioensploeg die CL ambieert...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:56
    Maar dat was al bekend...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:55
    Geen wonder, er is ook helemaal geen geld...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 04:08
    LUCKY PSV !
    Begint het nu gelijk alweer,goal in de laatste minuut !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:46
    Die heeft het nu alweer gezien bij die vieze club
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1583
    zondag 19 augustus 2018 om 07:34
    Weer een AZ'er die mislukt: Maher, Janssen, Lukassen en straks Weghorst en Jahanbaks nog.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    zondag 19 augustus 2018 om 07:44
    Haha az gaat het steeds beter doen, als er niet over az word gepraat zijn ze onbelangrijk, bedankt nog voor de 6 mil
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:13
    Dit is zo jongen die nu uitgespuugd word en dadelijk in het buitenland gewoon goed speelt......wij denken dat we het weten...maar onze voetbal kennis is gedateerd, over de datum, achterhaald ..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:24
    Bij AZ was het een goede defensieve middenvelder, geen idee waarom PSV hem als verdediger heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:59
    Feyenoord gaat weer een topaankoop doen LOL
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    zondag 19 augustus 2018 om 09:00
    Hopelijk komt hij terug naar az als cb, maar ook standin voor cvm en rb
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1398
    zondag 19 augustus 2018 om 09:00
    19 Duels? Eerder 19 minuten.

    Te weinig gezien van hem om hem goed te kunnen beoordelen.
    Maar de trainer zal het wel weten.

    Hoewel ik me ook afvraag of Viergever zoveel beter is dan Isimat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:39
    Mooi, heeft het niet waar gemaakt, dus nu snel ruimte maken voor eigen jeugd!
    Vind ik leuk
    orion73 +1482
    zondag 19 augustus 2018 om 10:06
    Beter voor hem om te vertrekken. Is een speler voor onderkant eredivisie. Az was al te hoog gegrepen laat staan psv.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws