Tadic zich van geen kwaad bewust: 'Goede band met Ziyech, ook buiten het veld'

Tadic zich van geen kwaad bewust: 'Goede band met Ziyech, ook buiten het veld'

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 17:13di 21-08-2018 om 17:13

Dusan Tadic ontkent dat hij een moeizame relatie heeft met Hakim Ziyech. De Serviër kwam in de zomer naar Ajax en eiste direct het rugnummer tien op, dat voorheen in handen was van Ziyech.

Vervolgens is er in de media regelmatig gespeculeerd over de band tussen de twee linkspoten. Johan Derksen suggereerde maandagavond in Veronica Inside dat het 'niet lekker' zit in de Ajax-selectie. Tadic is zich echter van geen kwaad bewust. "We hebben een goede band, zowel op als naast het veld", laat de Serviër weten tijdens de persconferentie in aanloop naar de Champions League-ontmoeting met Dynamo Kiev.

Tadic noemt zijn ploeggenoot een 'goede jongen en een goede speler'. "We voelen elkaar prima aan en volgens mij is dat ook wel te zien op het veld." De Ajax-nieuwkomer gaf onlangs al een interview aan AT5 waarin hij de hoop uitsprak dat Ziyech nog een seizoen bij Ajax blijft. Op social media doken bovendien tribunebeelden op van VVV-Ajax. Hierop is te zien hoe Ziyech na de winnende 0-1 van Tadic meedeelt in het Ajax-feestje, terwijl Derksen beweerde dat de Marokkaans international weigerde om Tadic te feliciteren.

Plaats een reactie

Bengelino +12806
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
Das Klasse
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:22
Das bier, schelden in de kerk wat je doet
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
De media houd er van om het vuurtje op te stoken. Hopen dat ze de rust bewaren en de focus op voetbal houden.
Vind ik leuk
Niels92 +33632
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
Vooral die achterlijke lamzak van een Derksen :(
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:55
Ik had nooit veel problemen met Derksen zijn opinies en meningen en de manier waarop ofzo maar de laaste twee weken heb ik me echt zitten verbazen. Ik zou niet uitsluiten dat het met hun overstap te maken heeft. De mol bezit zoveel media die kunnen dit allemaal herkauwen en weer op hun achterban uitspugen voor meer click, vieuws en verkoopcijfers. Wat hij gisteren deed en ook vorige week maandag omtrent ajax is echt beneden alle peil. Eerst ten hag, nu relaties in de spelersgroep. En dan mooi verkondigen dat de knvb rekening moet houden met Europese westrijden en dan het eredivisie programma van die clubs misschien te wijzigen zodat ze met meer rust deze balangrijke westrijden kunnen voor bereiden. En dan daarna de boel in de fik zetten door een hoop onrust over de spelersgroep uit te spreken en een vete verzinnen en de personen bij naam noemen. Man man twee weken onderweg, laat ze eens lekker een week of tien kijken en analyseren hoe het overal gaat voordat er zulke zware dingen worden uitgesproken als de trainer wegpesten en onrust in de groep enzo. Over feyenoord precies hetzelfde helemaal in gemaakt hard op de man gespeeld en nu is het allemaal koek en ei buiten de twee dissonanten dan die kregen er terecht wel van langs maja die vragen er ook om.
Vind ik leuk
Paco3 +78
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:49
Helemaal mee eens. Derksen heeft het altijd over de waan van de dag en opportunisme maar hij doet er net zo makkelijk aan mee. Toch ben ik vaak eens met Derksen vooral over niet-voetbal gerelateerde onderwerpen zoals het ijdele tv-wereldje wat hij op de hak neemt. Mbt ten Hag; ik vind het ook geen coach die bij ajax past...gern uitstraling die hoort bij Ajax. Ben wel van mening dat je hem een kans moet geven.
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:58
Yup gisteren over drieske roelvink bijvoorbeeld. Of lil kleine. Maatschappelijk iemand met zeer fatsoenlijke normen en waarden hoor, en dat hij daar hard over durft uit te spreken waardeer ik ontzettend. Politiek ook, hij zegt dingen die veel mensen denken maar niet durven te publiceren en daar heeft ie ook een zeer goede kijk op. Maar daarom dit boulevard gahalte over onderwerp voetbal hebben deze mannen helemaal niet nodig. En als er echt wat is prima dat ze dan ff met gestrekt been erin gaan ma kom wel met waarheden aan.
Vind ik leuk
03051988 +182
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06
Zijn politieke pvv gedachtegoed is blijkbaar jou smaak.
Waarom ontgaat me dan weer volledig.
Vind ik leuk
035 +7202
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14
Wat is het PVV gedachtengoed in het commentaar van Nikos?
Vind ik leuk
03051988 +182
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:24
Eerst ff terug lezen voordat je domme vragen gaat stellen. Je legt me woorden in de mond die ik nooit heb gebruikt.
Dit is al je 3e reactie op mij, onder 3 verschillende opmerkingen. Je bent overduidelijk een puber die graag een discussie opzoekt wegens aandacht gebrek thuis.
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:36
De huidige tijd vraagt wel om ander leiderschap al die ja knikkers en de rekning doorschuiven op de bevolking die er alleen maar meer shit voor terug krijgt em voor word gelogen is wel achterhaald. De pvv is echter ook niet de weg en niet mijn gedachtegoed al ben ik wel deels met wat opvattingen eens. De partij die het wel moet doen bestaat eigenlijk niet momenteel. Maja het heb idd heel weinig te maken met derksen, vi of ajax best opmerkelijk hoe jij dat sprongetje maakt...
Vind ik leuk
Creeperd007 +1068
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:57
Je neemt hem toch niet echt serieus he? Ik kijk dat programma voor leedvermaak. Naar VI kan ik luisteren, omdat ze niemand inclusief zichzelf serieus nemen.
Vind ik leuk
Niels92 +33632
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:08
Ik kijk er niet eens meer naar, zonde van de tijd, Derksen is beeldvervuiling :)
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:08
Helmaal mee eens en voorheen was het ook leedvermaak, leuk een bekje afzeiken met wat mooie beelden erbij prachtig daar ben ik echt niet vies van. Ma het begint meer voetbal boulevard te lijken met allerlei aantijgingen die er niet zijn, bewust onrust stoken etc. Gewoon leuk wat gasten uit het voetbal afzeiken niks mis mee, maar op een soort van ik heb een nieuwtje boulevard achtige manier wat mensen zwart maken zonder fatsoenlijke onderbouwing, zonder leuke beelden en dito commentaar echt meer gemeend, nee dat vind ik het niveau van de show keihard omlaag halen. Dit programma heeft dat niet nodig, het was altijd een meer met je maten in de kantine praat zoiets is er verder niet op tv, nu is het een soort boulevard dus en das niet origineel en niet vermakelijk.
Vind ik leuk
fedor2501 +5806
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:51
Dat is echt onzin. Ze doen net of ze zichzelf niet serieus nemen want als ze inhoudelijk over voetbal moeten praten dan vallen ze door de mand.
Vind ik leuk
Jeroen77 +537
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
Ja het word alsmaar erger ook nog.
Vind ik leuk
03051988 +182
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:03
Derksen is letterlijk een aandacht zoeker die bewust proveceert om in de spotlights te staan. Altijd maar zeiken op alles en iedereen, wanneer iemand zegt rood is mooi, dan komt die oude hoer dat rood lelijk is en dat geel mooier is.

Met z'n theater tour.....
Vind ik leuk
JanTa48 +7268
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:40
500.000 nemen deze stelletje idioten nog serieus ook want anders keken ze niet.
Vind ik leuk
Laliga +2663
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
Ziyech springt dus gewoon letterlijk bovenop hem... zover dus de verhale dat hij tadic totaal niet mag
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:17
Wat is het toch een misselijk mannetje die Derksen. Is zijn snor ongesteld ouzo. Puur stoken, meer is het niet.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
Geef mij rugnummer 10 dan lullen we nergens meer over.
Vind ik leuk
Schaar +1533
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
Triest.
Vind ik leuk
AllAdIn +22487
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
Niks aan het handje, daaaaaag Derksen!
Vind ik leuk
plein19 +2842
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:20
Tadic zei ook dat het nummer niet belangrijk is. Die meteen voor lange tijd zijn geloofwaardigheid verloren
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:22
Dat zeg ik ook altijd over mijn schoonmoeder,waar ze bij staat dan,de rest weet wel beter
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5930
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
Of je kijkt gewoon zelf de beelden en dan kan je zelf zien dat er niks van waar is dat Ziyech Tadic niet wilde feliciteren na het doelpunt...
Dus gewoon puur stoken van Derksen, jammer
Vind ik leuk
Markieee +1065
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:34
Zie je niet hoe die twee met elkaar juichen?
Vind ik leuk
James655 +898
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:22
Kun je zien wat een lekker ventje die Derksen is. Gewoon boordevol frustraties.
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
De hoeveelheid onruststokende berichten is dit seizoen buiten proportioneel, ook voor Ajax standaard. Het lijkt haast wel alsof alles en iedereen maar wat graag onrust bij Ajax stookt, enerzijds omdat het verkoopt en wellicht ook wel omdat er dit jaar zoveel geinvesteerd is dat men het liefst ziet dat het nu juist mis gaat, iets wat in alle eerlijkheid in niemands belang is.
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:25
Do the math... Wat betaald positief over ajax en dat de achterban het koopt etc. En wat betaald creëer haat bij iedereen die niet voor ajax is en ga je dan shit over ze lullen. Ajax heeft een grote fans schare maar als alles wat niet voor ajax is die deze sappige roddels willen horen?? (zelfs daar twijfel ik in de laste gevallen aan) dan denk ik wel dat ik weet wat meer geld opbrengt.
Vind ik leuk
Mari +11854
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
Kom op Tadic,
Niet op reageren. Op derkzen.
trouwens ook verrassend de zin;
" terwijl Derksen beweerde dat de Marokkaans international weigerde om Tadic te feliciteren.
de Marokkanse international.
Men wil hem snel weg hebben bij Ajax lijkt het wel. Angst?
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:52
Derksen
Vind ik leuk
Mari +11854
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14
Derkzen,!
ik weet het
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14]
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 20:19
Je had groep 4 niet moeten overslaan
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:25
Niet nodig om vrienden te zijn in het voetbal. Met Derksen wil ik noch voetballen, kan hij niet, noch vriend zijn.
Vind ik leuk
Speytuut +104
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
Ouwe bromsnor rot is eindelijk op man tot jij nog op tv mag komen met die kanus van jou kraamt alleen nog maar onzin uit
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
Als je zo collegiaal was geweest dan had je die nr 10 geëist indien Ziyech naar een andere club was vertrokken. En, de club (Overmars) heeft hier ook in deze gefaald.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
Markieee +1065
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:38
Dat was gewoon een afspraak die Tadic met de club had gemaakt in dr wetenschap dat Ziyech weg zou gaan. Afspraak is afspraak. En dat begrijpt Ziyech echt wel, ook al baalt hij ervan.
Vind ik leuk
HJR +8904
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:34
Viel me wel op dat Onana er niet bij was met het vieren ;)
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:34
Ja wat een lamzak die vond het zeker te ver lopen haha. Ik hoorde al dat de ligt er iets van heeft gezegd tegen em, volgende keer sprint ie naar de overkant...
Vind ik leuk
hassel +801
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
Hahaha, onzin, en dan nog geeneens over het verschil in salaris. Damage control dit maar dit gaat heerlijk escaleren.
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:35
O jawel hoor, dat heeft de snor zeker niet laten liggen tadic met ze premier legeau salaris kwam ook als argument voorbij.
Vind ik leuk
Markieee +1065
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:40
Ff lekker stoken he, jij zult het vuurtje wel heet krijgen hier. O nee, wacht. Het is gewoon onzin wat zeikertjes als jij en Derksen uitkramen. Beetje flauw hoor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:41]
Vind ik leuk
wattenstaafje +23631
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47
Media zijn gewoon een stel smerige parasieten. Laag volk..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47]
Vind ik leuk
gustare +656
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:53
Derksen is en blijft een azijnpisser.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:59
Krijg steeds meer een hekel aan die Narcist van een Derksen nare man bah
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:23
Narcist. Dat klopt 100%.
Vind ik leuk
Lubje +766
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:59
Geen mooier vermaak dan leedvermaak. Opstoken en rotzooi zoeken is het enige wat Derksen en z'n collega's kunnen.
Vind ik leuk
Budazonen +428
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
Gewoon onrust creeeren weer
Vind ik leuk
Tweey +2119
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:18
Derksen is best zielig.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:23
Derksen heeft een moeilijke jeugd gehad. En gaat zich nu afreageren. Zielepoot ga snel naar een psychiater.....🤨
Vind ik leuk
Ouwebok66 +78
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:42
Samen kampioen worden met ajax
Vind ik leuk
Gerro +8471
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:32
Hahahaha wat staat die Derksen weer voor lul nu deze beelden uitlekken. Had je huiswerk beter gedaan onruststoker
Vind ik leuk
Gerro +8471
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:33
Derksen neem je rotzooi mee Derksen neem je rotzooi mee en ga daarna van de tv lalalalalala
Vind ik leuk
Oud Fluks +1028
dinsdag 21 augustus 2018 om 21:42
Zo zie je maar, Derksen lult als een kip zonder kop, hij weet helemaal niet wat de waarheid is , ga me steeds meer ergeren aan zijn domme uitspraken !
Vind ik leuk
JWK +658
dinsdag 21 augustus 2018 om 21:51
Die Derksen moet gewoon zijn bek houden met dat gestook!
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 22:13
Mogelijk stemmingmakerij van de journalisten. Zou mij tegen vallen van Derksen
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 00:27
Die Derksen is gewoon een dementerende lul
Vind ik leuk
Linders +31
woensdag 22 augustus 2018 om 00:30
Tja Derksen ! Die lult wel eens vaker wat ,en dat hij gecorrigeerd wordt!maar lult zich dr wel uit .Hij gaat trouwens ouder worden ,dat merk je echt in het programma volgens mij beter geweest Genee, Grijp, Boskamp. En geen muziek meer !!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 06:15
Die Derksen heeft een kop alsof hij ieder jaar weer is verkozen tot plaatselijke dorpsgek. Als je jarenlang met zo'n kapsel en dikke walrus op je bovenlip rondloopt, zijn er plekken genoeg in Nederland waar er achter je rug om geluld wordt dat je een kinderlokker bent o.i.d.
Maar al een decennia lang jaar zitten mensen voor de buis om mee te genieten van zijn mening, verkeerde oordelen en pesterijen.
Laat hem zeuren over Ziyech. Ik hoop juist dat Hakim fokkin' gefrustreerd is dat Tadic zijn nr heeft opgeëist. Je wilt toch succes? Niet alleen als club, ook individueel? Heb dat liever dan dat ze de beste vrienden worden(zijn). Dan gaat die gunfactor meetellen. En gunnen staat bij mij gelijk aan medelijden. Daar win je geen prijzen mee.
Dus wat die klootviool van een Derksen roept, is niet meer dan , voor een groot gedeelte logisch. Anders zit het niet goed tussen de oren bij Ziyech en zal hij niet meer willen vechten voor zijn plek en de ranglijst.
Kunnen wij ook wat Derksen doet, alsof ik in een glazen bol kijk en merk dat het gisteren dinsdag was en er een grote kans was dat ik heb gescheten. Achterhaalde info
Vind ik leuk
An To +0
donderdag 23 augustus 2018 om 09:53
Als Tadic graag wil dat Hakim Ziyech blijft , moet hij zijn nr 10 terug geven zolang Hakim nog bij Ajax speelt .

En Ajax zou Hakim ook een Tadic salaris kunnen bieden voor twee jaar extra in zijn contract. Kan Overmars hem voor 60 Mill verkopen volgend jaar.

Ajax blij ,Tadic blij ,Hakim blij , Wij als supporters blij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws