Tadic zich van geen kwaad bewust: 'Goede band met Ziyech, ook buiten het veld'

    Tadic zich van geen kwaad bewust: 'Goede band met Ziyech, ook buiten het veld'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:13

    Dusan Tadic ontkent dat hij een moeizame relatie heeft met Hakim Ziyech. De Serviër kwam in de zomer naar Ajax en eiste direct het rugnummer tien op, dat voorheen in handen was van Ziyech.

    Vervolgens is er in de media regelmatig gespeculeerd over de band tussen de twee linkspoten. Johan Derksen suggereerde maandagavond in Veronica Inside dat het 'niet lekker' zit in de Ajax-selectie. Tadic is zich echter van geen kwaad bewust. "We hebben een goede band, zowel op als naast het veld", laat de Serviër weten tijdens de persconferentie in aanloop naar de Champions League-ontmoeting met Dynamo Kiev.

    Tadic noemt zijn ploeggenoot een 'goede jongen en een goede speler'. "We voelen elkaar prima aan en volgens mij is dat ook wel te zien op het veld." De Ajax-nieuwkomer gaf onlangs al een interview aan AT5 waarin hij de hoop uitsprak dat Ziyech nog een seizoen bij Ajax blijft. Op social media doken bovendien tribunebeelden op van VVV-Ajax. Hierop is te zien hoe Ziyech na de winnende 0-1 van Tadic meedeelt in het Ajax-feestje, terwijl Derksen beweerde dat de Marokkaans international weigerde om Tadic te feliciteren.

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    Ach stokers en sensatiezoekers doen me niet veel tegenwoordig. Ik ga pas ergens vanuit als het in dikgedrukte letters bevestigd staat.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11238
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    Dus jij leest de telegraaf?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:17
    Juist niet. AD is ook al zo’n sensatieblad. Ben niet zo’n fan van de krant. Kijk liever t journaal.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:27
    AD minder dan Telegraaf
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    Telegraaf is idd erger.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:56
    Met alle respect, maar iemand die naar het NOS journaal kijkt heeft nog veel te leren in dit leven.
    Hun bepalen van de honderden nieuws artikelen wat ze uitzenden. Het het is 18:00... en this is what we want you to think. Gewoon letterlijk.
    Moord dit, ongeluk dat, ramp daar, vluchtelingen hier, Trump daar, Erdogan hier, en "multiculturele samenleving/moslims/islam/extreem rechts" daar.

    NRC is de enige echte kwaliteit krant die doet aan onderzoek journalistiek, heeft een zeer hoogopgeleide lezers, en doet niet mee aan hypes of sensatie onzin.

    Als je de media dagelijks vergelijkt en kijkt hoe dezelfde gebeurtenis op hun eigen manier brengen ga je het verschil pas echt zien. RTL is trouwens ook sensatie belust en mag gerust in het rijtje AD, Telegraaf.... boulevard zooi.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    035 +5102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:07
    Dus jij bent een zeer hoog opgeleid persoon die hoogopgeleid schrijft zonder spatie. 😂😂
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:12
    Ah, de taalnazi is gearriveerd. Heb ik je dag toch nog goed gemaakt.
    Bedankje zou wel netjes zijn

    Gelukkig dat je om je eigen grappige grapje lacht, is er tenminste nog iemand die dat doet.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:24
    Taalnazi? Het kinderlijke cliche weer. Ik reageer alleen maar inhoudelijk op jouw eigen vermeende hoog opgeleidheid. Meer niet kerel. Mijn dag was al goed. Reacties zoals die van jou dragen daar echt niet aan bij.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:30
    Je zit er alweer naast.
    Nergens zeg ik dat ik hoogopgeleid ben, dat maak jij ervan. Google eens betweter en je zult zien dat niemand respect heft voor figuren zoals jullie. Jij bent het toppunt van zielig alleen en op zoek naar een gesprek.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:40
    Schelden en generaliseren kun jij in ieder geval wel. Of dat een toegevoegde waarde heeft betwijfel ik. Het enige wat ik doe is reageren op jouw post van 18:56 uur. Meer niet. Zielig ben ik niet en alleen ook niet.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:43
    Je bent gewoon een betwetertje die graag gelijk wilt hebben maar hier hopeloos in faalt. Probeert interessant te doen met excacte tijdstippen, compleet off topic. Zelfs een betweter uit hangen is nog te moeilijk voor je. Eenzame puber met tijd teveel.
    Vind ik leuk
    tim1234 +419
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:44
    Die met die langere cijfernaam is heel goed in het uitdelen en iemand anders kleineren, maar incasseren kan hij niet. Je hebt helemaal gelijk 035. Niets zo irritant als de mensen die anderen omlaag gaan zitten praten, maar meteen beginnen te schelden als iemand ze called op hun bullshit ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:32
    Ik denk dat een groot gedeelte van de NRC redactie bereid is om mensen taalkundig te verbeteren als ze een fout maken.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:41
    Denken is iets anders dan weten. Vroeger dacht ik ook dingen waar ik nu hoofdschuddend op terugkijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:43
    Oke, ik weet zeker dat de redactie van het NRC je wijst op een taalfouten, want ze zijn getraind om ze uit teksten te halen.

    Gefeliciteerd, je groeit. Is heel normaal.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4768
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:53
    Ik denk dat iedereen jou hoofdschuddend leest, misschien jezelf eens teruglezen dan doe jij het ook weer.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +171
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:05
    O3051988. Morgen ook. Alweer.
    Misschien wat meer vooruit denken?
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +171
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:01
    "hun bepalen" .. Het NRC is heel anders: "zij bepalen". Maar ook zij bepalen, zoals elke nieuwsbron.
    Vind ik leuk
    Stranger +4646
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:12
    Nou als je het van zeer hoog opgeleide lezers moet hebben. Dan ben je diep gezonken.
    Voorbeeld Rutte hoog opgeleid geeft 1,9 miljard weg aan andere hoog opgeleide in het buitenland en Jan met de korte achternaam draait ervoor op.
    Wijers verkwanselt Organon en wie is de dupe inderdaad Jan met zijn korte naam.
    Sinds de jaren 80 is de verdeling van belasting van 50/50 verschoven naar 85 /15. 85 % wordt op gebracht door de werkende en nog maar 15% door vermogens en bedrijven. Dus lul aub niet over hoger opgeleiden. Maar er zijn ook goede bij hoor. Alleen is dat de minderheid.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:18
    Dit is wel het meest vergezochte bruggetje ooit. Dit is zo achterlijk dat serieus hier op ingaan bijnaonmogelijk is.
    Dus als een hoogopgeleide iemand vermoord zijn alle hoogopgeleide slecht? Mag ik vragen hoe oud je bent? 12? Type 1 vluchteling doet zus, dus alle vluchtelingen zijn zo. Idd, ga maar het journaal kijken met deze instelling. Ze zullen je op je wenken bedienen met hun beeldvormende troep.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    035 +5102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:34
    Als jij er niet op in kunt gaan, zoals jij schrijft, waarom doe jij dit dan? Negeer het dan gewoon.
    Vind ik leuk
    Stranger +4646
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
    Wat klopt er niet wat ik zeg?
    En als je wilt geef ik wel meer voorbeelden.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:40
    Al zijn nare opmerkingen zijn weggehaald door VP. Hulde daarvoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:06
    Bedankt voor de reactie.
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:32
    Niet veel anafalbeten lezen het NRC; maar verder is het natuurlijk een mooi verhaal.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:34]
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1610
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:38
    AD is een journalistiek prima krant, goede opiniestukken en weinig ongefundeerde meningen. Totdat je en sportkatern openslaat.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:54

    Geen Trouw of NRC of FD, maar wat je schrijft klopt verder wel
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +612
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    Precies, ze moeten toch wat sappige rotzooi verzinnen om hun blaadjes aan de man te brengen. Als ze elke dag schrijven dat het overal "koek en ei" is, koopt niemand die pulp meer
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:22
    Idd of soms even het plaatselijke teletekst nieuws
    Vind ik leuk
    Melchester +122
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:18
    En zo is het!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:19
    Derksen ten voeten uit. Alleen maar fake nieuws wat die loser schreeuwt. Eens kijken of hij zijn gebrasel terug neemt als hij met de feiten geconfronteerd wordt😍
    Vind ik leuk
    Bengelino +11238
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    Das Klasse
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:22
    Das bier, schelden in de kerk wat je doet
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    De media houd er van om het vuurtje op te stoken. Hopen dat ze de rust bewaren en de focus op voetbal houden.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    Vooral die achterlijke lamzak van een Derksen :(
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:20
    Derksen heeft het na de positiviteit over van bommel ook weer meteen bij mij verpest door onder andere dit en de kritiek op Maarten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:21]
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:23
    Derksen heeft op iedereen commentaar :(
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
    Ik denk eerder dat Derksen zich gedraagt als een cynische opportunist. Het meest is me zijn pirouette bijgebleven over het functioneren van Van Gaal tijdens het WK 2014.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
    Dat is niet waar, ik heb hem nooit kunnen betrappen op zelfkritiek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:23
    Hij is ook een criticaster die ouwe zemelaar
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:18
    En voor die waanzin krijgt ie nog dik betaald :(
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:32
    Wij doen iets fout! Wij hebben meer verstand, alleen iets minder connecties
    Vind ik leuk
    zwollie +7274
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:07
    Behalve op zijn holmaatje Naaihuis.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:29
    Zal Derkzen geloven in Karma?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:30
    Goeie vraag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:24
    Dat denk ik wel, alleen karma is een bitch waarschijnlijk niet
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:36
    Voor Derksen is alles wat niet zeker is 'zweverig'.
    Laat staan Karma...
    Maar Mari, denk jij dat Kharma Derksen kent?

    Maar zijn eigen wankele mening vind hij niet zweverig.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:55
    Ik had nooit veel problemen met Derksen zijn opinies en meningen en de manier waarop ofzo maar de laaste twee weken heb ik me echt zitten verbazen. Ik zou niet uitsluiten dat het met hun overstap te maken heeft. De mol bezit zoveel media die kunnen dit allemaal herkauwen en weer op hun achterban uitspugen voor meer click, vieuws en verkoopcijfers. Wat hij gisteren deed en ook vorige week maandag omtrent ajax is echt beneden alle peil. Eerst ten hag, nu relaties in de spelersgroep. En dan mooi verkondigen dat de knvb rekening moet houden met Europese westrijden en dan het eredivisie programma van die clubs misschien te wijzigen zodat ze met meer rust deze balangrijke westrijden kunnen voor bereiden. En dan daarna de boel in de fik zetten door een hoop onrust over de spelersgroep uit te spreken en een vete verzinnen en de personen bij naam noemen. Man man twee weken onderweg, laat ze eens lekker een week of tien kijken en analyseren hoe het overal gaat voordat er zulke zware dingen worden uitgesproken als de trainer wegpesten en onrust in de groep enzo. Over feyenoord precies hetzelfde helemaal in gemaakt hard op de man gespeeld en nu is het allemaal koek en ei buiten de twee dissonanten dan die kregen er terecht wel van langs maja die vragen er ook om.
    Vind ik leuk
    Paco3 +10
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:49
    Helemaal mee eens. Derksen heeft het altijd over de waan van de dag en opportunisme maar hij doet er net zo makkelijk aan mee. Toch ben ik vaak eens met Derksen vooral over niet-voetbal gerelateerde onderwerpen zoals het ijdele tv-wereldje wat hij op de hak neemt. Mbt ten Hag; ik vind het ook geen coach die bij ajax past...gern uitstraling die hoort bij Ajax. Ben wel van mening dat je hem een kans moet geven.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:58
    Yup gisteren over drieske roelvink bijvoorbeeld. Of lil kleine. Maatschappelijk iemand met zeer fatsoenlijke normen en waarden hoor, en dat hij daar hard over durft uit te spreken waardeer ik ontzettend. Politiek ook, hij zegt dingen die veel mensen denken maar niet durven te publiceren en daar heeft ie ook een zeer goede kijk op. Maar daarom dit boulevard gahalte over onderwerp voetbal hebben deze mannen helemaal niet nodig. En als er echt wat is prima dat ze dan ff met gestrekt been erin gaan ma kom wel met waarheden aan.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06
    Zijn politieke pvv gedachtegoed is blijkbaar jou smaak.
    Waarom ontgaat me dan weer volledig.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14
    Wat is het PVV gedachtengoed in het commentaar van Nikos?
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:24
    Eerst ff terug lezen voordat je domme vragen gaat stellen. Je legt me woorden in de mond die ik nooit heb gebruikt.
    Dit is al je 3e reactie op mij, onder 3 verschillende opmerkingen. Je bent overduidelijk een puber die graag een discussie opzoekt wegens aandacht gebrek thuis.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:36
    De huidige tijd vraagt wel om ander leiderschap al die ja knikkers en de rekning doorschuiven op de bevolking die er alleen maar meer shit voor terug krijgt em voor word gelogen is wel achterhaald. De pvv is echter ook niet de weg en niet mijn gedachtegoed al ben ik wel deels met wat opvattingen eens. De partij die het wel moet doen bestaat eigenlijk niet momenteel. Maja het heb idd heel weinig te maken met derksen, vi of ajax best opmerkelijk hoe jij dat sprongetje maakt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:57
    Je neemt hem toch niet echt serieus he? Ik kijk dat programma voor leedvermaak. Naar VI kan ik luisteren, omdat ze niemand inclusief zichzelf serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:08
    Ik kijk er niet eens meer naar, zonde van de tijd, Derksen is beeldvervuiling :)
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:08
    Helmaal mee eens en voorheen was het ook leedvermaak, leuk een bekje afzeiken met wat mooie beelden erbij prachtig daar ben ik echt niet vies van. Ma het begint meer voetbal boulevard te lijken met allerlei aantijgingen die er niet zijn, bewust onrust stoken etc. Gewoon leuk wat gasten uit het voetbal afzeiken niks mis mee, maar op een soort van ik heb een nieuwtje boulevard achtige manier wat mensen zwart maken zonder fatsoenlijke onderbouwing, zonder leuke beelden en dito commentaar echt meer gemeend, nee dat vind ik het niveau van de show keihard omlaag halen. Dit programma heeft dat niet nodig, het was altijd een meer met je maten in de kantine praat zoiets is er verder niet op tv, nu is het een soort boulevard dus en das niet origineel en niet vermakelijk.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3776
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:51
    Dat is echt onzin. Ze doen net of ze zichzelf niet serieus nemen want als ze inhoudelijk over voetbal moeten praten dan vallen ze door de mand.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
    Ja het word alsmaar erger ook nog.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:03
    Derksen is letterlijk een aandacht zoeker die bewust proveceert om in de spotlights te staan. Altijd maar zeiken op alles en iedereen, wanneer iemand zegt rood is mooi, dan komt die oude hoer dat rood lelijk is en dat geel mooier is.

    Met z'n theater tour.....
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4318
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:40
    500.000 nemen deze stelletje idioten nog serieus ook want anders keken ze niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    Denk serieus dat het beter is voor Ajax dat Ziyech vertrekt. Donny is toch een scorende middenvelder die nu niet speelt als iedereen fit is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:30
    Ja, je moet een goede bank hebben.
    Donny zal spelen als hij nodig is.
    Je komt alleen ver als je meer dan 11 goede spelers hebt en mer dan 1 systeem kan spelen. Dit geldt voor de buitenlandse clubs, maar ook voor Nederlandse clubs.
    Ik ben het dus met je oneens. Zyech moet blijven
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
    Een amper scorende middenvelder die koningbalverlies is en af en toe een briljante paas geeft zitten topclubs niet op te wachten.
    Daarbij heeft hij een walgelijke houding.
    Zelfs bij de publiekswissel zaterdag kon er geen blijk van waardering van af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:55
    Ben je soms een beetje bang voor Ziyech? Als je niet ziet dat hij klasse heeft, dan kan je beter een andere sport gaan kijken.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:57
    Ik hoop dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
    Zijn we het daar over eens:)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:01
    Mijn eerste reactie is toch gewoon waarheid? Waar ben je het niet mee eens?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:15
    Ik ben voor ajax, maar ben het wel volledig met je eens. Balverlies is niet erg als ie zijn kansen dan maar benut mag dat best. Maar meer dan een leuke passing komt er niet uit, vrije trappen zijn drama, afstandschoten is vaak ver naast en van dichtbij krijgt ie em vaak ook niet tussen de palen. Daarnaast groot ego, maakt vaak de verkeerde keuzes om uit te halen als ie em af moet geven en andersom. Nee ik snap volkomen dat roma geen 35 wilde betalen. Begaafde speler absoluut, bij vlagen heel leuk om zijn balkunsten te zien maar geen allesbeslissende killer en dat is voor de top niet goed genoeg en voor de subtop geen 35 waard. Tadic is veel completer en beheerster die zie ik liever spelen. En zoals benoemd is donny kind van de rekening, juist groot potentieel om ook voor oranje veel aan te hebben in de toekomst moet eigenlijk wel spelen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:09
    Kijk jij snapt het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:33
    Het is jou waarheid. Ik kijk liever naar iemand die vooruit probeert te spelen. Dan heeft hij maar wat meer balverlies, maar hij heeft aardig wat assisten en voorassisten. Persoonlijke voorkeur is niks mee, dus als jij het liever niet heb, dan niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:09
    Domme reactie van hem eerlijk gezegd. Die passes van Ziyech zijn fenomenaal. Wij hebben niet 1 middenvelder van dat niveau. Had hem of tadic er graag bij gehad, om zn kwaliteiten niet vanwege de uitstraling van ziyech.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:35
    Ik moet eerlijk toegeven, dat ik vorig jaar ook af en toe gek werd van hem. Pereiro is nog het meest creatief bij PSV, maar hij moet nog constanter presteren.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:12
    Tadic is een ander verhaal.
    Ik ben blij dat Ziyech niet bij PSV speelt.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1856
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:21
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:02
    Pats yes een dode mug
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8087
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:17
    Balverlies valt wel mee, ik las bijvoorbeeld ook dat Pereiro laatst 28 keer balverlies had in één wedstrijd en daarin vond iedereen hem goed spelen (Feyenoord uit vorig jaar was dat). Zeker laatste maanden is dat al een stuk minder vaak bij Ziyech.

    Ook aantal goals valt wel mee, vorig seizoen meende ik iets van 9/10. Dat is prima voor een middenvelder bij Ajax. Zeker met Donny er naast, die nog vaker scoort dan Hakim. Jullie missen dat juist, scorende middenvelders...

    Ajax heeft met Ziyech de beste speler van de hele Eredivisie in huis.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    Iggy +3599
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:18
    Wat een lulkoek! De wens is kennelijk de vader van de gedachte. Zyech kreeg niet zaterdag, maar vorige week dinsdag tegen Standard Luik een publiekswissel met een staande ovatie als gevolg. Zyech reageerde met een applaus richting het publiek, dus je lult wederom uit je nek!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:54
    Je hebt helemaal gelijk.
    Hij gedraagt zich voorbeeldig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:43
    denk eerlijk getegd dat het voor ajax beter is frenkie te verkopen, 50 miljoen laten betalen en zyech laten verlengen en zijn contract opwaarderen
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:20
    Ik denk dat andersom een veel slimmere beslissing is. Aleen krijg je dan maar de helft, maja dan kan je wel de man van 50miljoen behouden en die word beter dan ziyech.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:26
    misschien wordt hij beter ja, tot nog toe vind ik hem nogal overschat. hij brengt de bal teveel, haalt het tempo eruit en heeft ook nog niet echt veel laten zien dat 50miljoen rechtvaardigt dus als je dat geboden krijgt zou ik hem laten gaan. Zie vorig jaar dolberg, 1 goed jaar,veel belangstelling en niet verkocht,sindsdien allen maar geblesseerd of in een vormdip. wat is wijsheid??
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:42
    Ze schelen ook vijf jaar, ziyech word niet veel beter als dit en is gewoon geen killer, mist veel kansen, verliest vaak de bal. De Jong komt net kijken en heeft echt wel een paar uitzonderlijke kwaliteiten die als hij ze verbeterd het verschil maken tussen het halen van de absolute top of niet. Je denkt dat Barcelona 50miljoen over heeft voor een waardeloze speler? Frenkie staat al wel drie of vier jaar op hun radar en bevalt nog steeds kennelijk. Je gaat het zien, als die jongen het wat meer mag opeisen staat er een geweldige speler. Hij loopt zo drie man voorbij alsof ze er niet staan, dit is hoe ze aan de vergelijking met cruijff komen daar bij barca.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:20
    natuurlijk schelen ze 5 jaar maar zo lang speelt frenkie niet meer bij ons dus om zich misschien zo te ontwikkelen zoals iedereen verwacht kan hij beter verkocht en het geld geinvesteerd worden in het verder uitbouwen van het elftal. Dit kunnen we opvangen met van de beek en eiting. Zyech wordt misschien niet meer veel beter maar is voor ajax een zeer goede en belangrijke speler en als je hem kunt houden door zijn contract te verlengen zou voor ajax wel goed zijn
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5712
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:28
    Als je het geld niet nodig hebt moet je ze allebei houden want het zijn verschillende spelers...
    Frenkie is heel balvast, kan geweldig kort draaien en heeft een mooie steekbal.
    Ziyech daarentegen is de beste balafpakker van de Eredivisie, vergeleken met Frenkie is Ziyech meer van de langere afstand steekbal of voorzet en ondanks dat hij weinig scoort, scoort hij meer dan Frenkie.
    Ik zie ze het liefste allebei spelen
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:45
    Ja die frenkie speelt ook meer op zes of in elk geval controlerend terwijl ook hij op tien zou kunnen, qua fysiek misschien ook beter voor hem op zes moet je toch wel meer bikkelen en daar heeft hij het postuur niet voor. Bij jong onder keizer speelde hij wel vaak aanvallend, goed schot en idd een fantastische pass in huis.
    Vind ik leuk
    Markieee +696
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:30
    Ziyech speelt nu ook eigenlijk niet meer als middenvelder, meer als rechtsbuiten. Je denkt nu dat ziyech kan wel worden opgevangen door Donny, maar als Ziyech vertrekt zal Neres waarschijnlijk weer naar rechts verschuiven en dan kreeg je weer een probleem op linksbuiten. Ongeveer hetzelfde probleem als we morgen hebben nu Neres niet meedoet
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5712
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:17
    Morgen zullen Tadic en Ziyech op de flanken spelen en Donny op t middenveld.
    Labyad was geen echt succes maar tja het is Ten Hag dus misschien zal hij niet voor de logische oplossinh kiezen maar toch voor zn oogappel Labyad
    Vind ik leuk
    Markieee +696
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:03
    Ja ik hoop dat ie inderdaad zo gaat spelen morgen met Donny op het middenveld en Tadic naar de zijkant.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Iggy +3599
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:19
    Denken kun jij beter aan anderen over laten.
    Vind ik leuk
    Laliga +1981
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    Ziyech springt dus gewoon letterlijk bovenop hem... zover dus de verhale dat hij tadic totaal niet mag
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2368
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:17
    Wat is het toch een misselijk mannetje die Derksen. Is zijn snor ongesteld ouzo. Puur stoken, meer is het niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    K snap niet waar iemand zich op zijn leeftijd de gedachte bedenkt om ff het stokertje te gaan liggen spelen. Wat valt er voor hem nou te winnen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:29]
    Vind ik leuk
    Melchester +122
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:22
    Ze moeten toch de tijd vol lullen dan maar wat leugentjes tussendoor. 🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:35
    Niets.
    - In de belangstelling staan?
    - altijd al gedaan en nu kan hij niet anders. net als Andre van Duin die kan nu niet anders dan een kromme bek trekken.
    Eigenlijk best wel zielig. Af en toe roept hij iets dat betrekking heeft op sex, terwijl je na je 60ste? (in ieder geval als je zo oud bent als hij) zelf wel weet dat van meneer piemelmans veel minder is overgebleven. Wil hij even popie jopie doen. Ik zou me schamen.
    En die figuren in de studio lachen. Wie is er erger aan toe denk ik wel eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:10
    Nou moet je Andre niet met derksen vergelijken. Van Duin is een held en Derksen hoef k nie op tv te zien. Voor de rest heb je gelijk.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2368
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:37
    Nou ik heb wel een idee. Die dorpsgek vangt een godsvermogen voor zijn aandeel in dat lulprogramma. Dus reken maar dat Johannetje tot in de lengte van dagen op zijn stoeltje blijft zitten. Een leugentje meer of minder daar draait dit heerschap zijn hand niet voor om.
    Vind ik leuk
    MN223 +1000
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:29
    Aandacht, dat is er te winnen. Hoe meer het over zn programma gaat, hoe beter. En zie het resultaat: vanavond is er een CL wedstrijd, echt voetbal dus, maar er wordt vooral geleuterd over een opmerking in een TV-programma waar verder niemand naar gekeken heeft.

    En ik doe er nog aan mee ook 🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    Geef mij rugnummer 10 dan lullen we nergens meer over.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
    Triest.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    Niks aan het handje, daaaaaag Derksen!
    Vind ik leuk
    plein19 +1717
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:20
    Tadic zei ook dat het nummer niet belangrijk is. Die meteen voor lange tijd zijn geloofwaardigheid verloren
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:22
    Dat zeg ik ook altijd over mijn schoonmoeder,waar ze bij staat dan,de rest weet wel beter
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5712
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    Of je kijkt gewoon zelf de beelden en dan kan je zelf zien dat er niks van waar is dat Ziyech Tadic niet wilde feliciteren na het doelpunt...
    Dus gewoon puur stoken van Derksen, jammer
    Vind ik leuk
    Markieee +696
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:34
    Zie je niet hoe die twee met elkaar juichen?
    Vind ik leuk
    James655 +797
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:22
    Kun je zien wat een lekker ventje die Derksen is. Gewoon boordevol frustraties.
    Vind ik leuk
    Foebele +53898
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
    De hoeveelheid onruststokende berichten is dit seizoen buiten proportioneel, ook voor Ajax standaard. Het lijkt haast wel alsof alles en iedereen maar wat graag onrust bij Ajax stookt, enerzijds omdat het verkoopt en wellicht ook wel omdat er dit jaar zoveel geinvesteerd is dat men het liefst ziet dat het nu juist mis gaat, iets wat in alle eerlijkheid in niemands belang is.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:25
    Do the math... Wat betaald positief over ajax en dat de achterban het koopt etc. En wat betaald creëer haat bij iedereen die niet voor ajax is en ga je dan shit over ze lullen. Ajax heeft een grote fans schare maar als alles wat niet voor ajax is die deze sappige roddels willen horen?? (zelfs daar twijfel ik in de laste gevallen aan) dan denk ik wel dat ik weet wat meer geld opbrengt.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
    Kom op Tadic,
    Niet op reageren. Op derkzen.
    trouwens ook verrassend de zin;
    " terwijl Derksen beweerde dat de Marokkaans international weigerde om Tadic te feliciteren.
    de Marokkanse international.
    Men wil hem snel weg hebben bij Ajax lijkt het wel. Angst?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:52
    Derksen
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14
    Derkzen,!
    ik weet het
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:19
    Je had groep 4 niet moeten overslaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:25
    Niet nodig om vrienden te zijn in het voetbal. Met Derksen wil ik noch voetballen, kan hij niet, noch vriend zijn.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1177
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:27
    Altijd dat eeuwige gezeik, natuurlijk moet je als Nederlander gewoon voor zowel PSV als Ajax zijn, zelfs als verbitterde Feyenoord of FC Twente fan. PSV en Ajax moeten het halen, ze moeten presteren! Er is geen weg terug, Nederland heeft de punten keihard nodig om niet volledig achterop te raken in Europa. Als je onder deze omstandigheden als rasechte PSV of Ajax hater niet in het landsbelang de clubs kunt steunen dan ben je eigenlijk gewoon een verkapte landverrader. Clubsentimenten zijn leuk en aardig, maar die vervallen volledig als Nederland het water aan de lippen staat zoals nu. Een voor allen, allen voor een! De Leeuw moet brullen!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:38
    Precies!
    Alsof een verdrinkende Feyenoord, Ajax of PSV etc. supporter de reddende hand weigert van een ''tegenstander''..

    Heel ''stoer'' praten allemaal, maar als het puntje bij paaltje komt pakken ze allemaal maar wat graag die reddende hand!
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    En niet vergeten verbroedering onstaat ook weer als we ek en wk spelen maar omdat het vrijwel op elk vlak in het Nederlands voetbal kut gaat moeten we dat feestje ook missen, indirect heeft het afhaken op Europees niveau er natuurlijk wel mee te maken dat ook het landsbelang niet gediend word. Dus doe idd niet zo verbitterd en juich gewoon voor het Nederlands voetbal we kunnen echt wat succesjes gebruiken en als ajacied heb ik me ook echt wel kapot geschaamd toen ik feyenoord zag stunten daar bij trencin. Dit deed me echt wel wat, we zijn het lachertje van Europa aan het worden. Een land met aanzien door voortgekomen spelers, speelstijl coaches en gewonnen prijzen er staan ik weet niet hoeveel landen boven ons die weinig van dit soort successen kunnen overleggen te beginnen met de Belgen kom op zeg, dat kan gewoon echt niet meer! Tijd voor een ommekeer!
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:49
    Goed verhaal, maar erg jammer dat je het woord 'verbitterde' moet gebruiken. Had je gewoon weg kunnen laten.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1177
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:40
    Want? Het lijkt me dat je als Feyenoord fan aardig verbitterd kunt zijn over de roemloze aftocht uit Europa, net als FC Twente dat de Eredivisie moest verlaten. Met je reactie bevestig je ironisch genoeg mijn punt juist alleen maar ;)
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:13
    Verbitterd als het gaat om voetbal? Kom op zeg.....dan heb je wel een heel triest leven. Maar je roept op om in Europees verband alle Nederlandse clubs te steunen, maar door zo’n tussenwoordje snap je blijkbaar niet dat juist daardoor bepaalde supporters van bepaalde clubs het Ajax gaan misgunnen....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1177
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:16
    Nee jij snapt niets van mijn reactie, zoveel is wel duidelijk. Je valt direct over kleinzielig clubsentiment vanwege een woord, een woord dat nota bene niet eens misplaatst of ongepast is in deze context. Man man man, wat laat jij je kennen. Je beantwoord aan alles waar ik tegen ageer pff ;)
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:29
    Oké ik snap jou niet, jij snapt mij niet (blijkbaar) dus verwijs ik nog maar een keer terug naar mijn reactie van 17.48 uur.
    Fijne avond verder, ik ga PSV kijken en hopen dat ze winnen. Zonder enige verbittering overigens, maar dat zal jij vast niet geloven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1177
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:36
    Neem lekker een bitter lemon zou ik zeggen. Als ik Feyenoord supporter was dan zou het wel bitter voelen dat mijn club als enige van de traditionele top 3 nu al klaar is in Europees verband, zo was het dan ook louter bedoeld, niet als sneer. Maar jij bewijst dat overgevoeligheid in een klein hoekje schuilt.
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:43
    Je blijft in herhaling vallen omdat je blijkbaar precies weet wat ik denk. Hou vol dat gevoel zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1177
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:47
    Nee, omdat jij dingen zoekt die er niet zijn. Het is algemeen bekend dat Feyenoord en Ajax supporters elkaar niet liggen, daarom kan het bitter voelen dat Feyenoord er vroegtijdig uit ligt door een relatief kleine club. Het vraagt nogal wat van de gemiddelde Feyenoord fan om nu voor Ajax te zijn in het landsbelang. Niets meer, niets minder. Niet zo zoeken man!
    Vind ik leuk
    Speytuut +67
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    Ouwe bromsnor rot is eindelijk op man tot jij nog op tv mag komen met die kanus van jou kraamt alleen nog maar onzin uit
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    Als je zo collegiaal was geweest dan had je die nr 10 geëist indien Ziyech naar een andere club was vertrokken. En, de club (Overmars) heeft hier ook in deze gefaald.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    Markieee +696
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:38
    Dat was gewoon een afspraak die Tadic met de club had gemaakt in dr wetenschap dat Ziyech weg zou gaan. Afspraak is afspraak. En dat begrijpt Ziyech echt wel, ook al baalt hij ervan.
    Vind ik leuk
    HJR +7122
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:34
    Viel me wel op dat Onana er niet bij was met het vieren ;)
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:34
    Ja wat een lamzak die vond het zeker te ver lopen haha. Ik hoorde al dat de ligt er iets van heeft gezegd tegen em, volgende keer sprint ie naar de overkant...
    Vind ik leuk
    hassel +818
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
    Hahaha, onzin, en dan nog geeneens over het verschil in salaris. Damage control dit maar dit gaat heerlijk escaleren.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1487
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:35
    O jawel hoor, dat heeft de snor zeker niet laten liggen tadic met ze premier legeau salaris kwam ook als argument voorbij.
    Vind ik leuk
    Markieee +696
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:40
    Ff lekker stoken he, jij zult het vuurtje wel heet krijgen hier. O nee, wacht. Het is gewoon onzin wat zeikertjes als jij en Derksen uitkramen. Beetje flauw hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:41]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20409
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47
    Media zijn gewoon een stel smerige parasieten. Laag volk..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    gustare +599
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:53
    Derksen is en blijft een azijnpisser.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:59
    Krijg steeds meer een hekel aan die Narcist van een Derksen nare man bah
    Vind ik leuk
    flipper +1532
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:23
    Narcist. Dat klopt 100%.
    Vind ik leuk
    Lubje +732
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:59
    Geen mooier vermaak dan leedvermaak. Opstoken en rotzooi zoeken is het enige wat Derksen en z'n collega's kunnen.
    Vind ik leuk
    Budazonen +369
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
    Gewoon onrust creeeren weer
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:18
    Derksen is best zielig.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:19
    Twee peuters die vechten om een rugnummer amateurs.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    flipper +1532
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:23
    Derksen heeft een moeilijke jeugd gehad. En gaat zich nu afreageren. Zielepoot ga snel naar een psychiater.....🤨
    Vind ik leuk
    Ouwebok66 +80
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:42
    Samen kampioen worden met ajax
    Vind ik leuk
    Gerro +6153
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:32
    Hahahaha wat staat die Derksen weer voor lul nu deze beelden uitlekken. Had je huiswerk beter gedaan onruststoker
    Vind ik leuk
    Gerro +6153
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:33
    Derksen neem je rotzooi mee Derksen neem je rotzooi mee en ga daarna van de tv lalalalalala
    Vind ik leuk
    remakil +5563
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:37
    Dat iemand zich nog druk maakt om wat Derksen roept. Johan Derksen is een huichelaar, die zijn ziel verkocht, terwijl hij een hekel had aan commercieel gedoe. Daarbij is hij de Wilders van de media...

    Beste wat iemand kan doen is niet reageren op Derksen. Johan wie? Veronica Inside? Geen idee... kijk ik nooit naar, dus hoef ik ook niet te reageren. Iedereen heeft het recht wat doms te roepen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:28
    Van der Gijp is vreselijk aan het stoken. Naar trekje van hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:42
    Zo zie je maar, Derksen lult als een kip zonder kop, hij weet helemaal niet wat de waarheid is , ga me steeds meer ergeren aan zijn domme uitspraken !
    Vind ik leuk
    JWK +209
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:51
    Die Derksen moet gewoon zijn bek houden met dat gestook!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:13
    Mogelijk stemmingmakerij van de journalisten. Zou mij tegen vallen van Derksen
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:27
    Die Derksen is gewoon een dementerende lul
    Vind ik leuk
    Linders +9
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:30
    Tja Derksen ! Die lult wel eens vaker wat ,en dat hij gecorrigeerd wordt!maar lult zich dr wel uit .Hij gaat trouwens ouder worden ,dat merk je echt in het programma volgens mij beter geweest Genee, Grijp, Boskamp. En geen muziek meer !!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 06:15
    Die Derksen heeft een kop alsof hij ieder jaar weer is verkozen tot plaatselijke dorpsgek. Als je jarenlang met zo'n kapsel en dikke walrus op je bovenlip rondloopt, zijn er plekken genoeg in Nederland waar er achter je rug om geluld wordt dat je een kinderlokker bent o.i.d.
    Maar al een decennia lang jaar zitten mensen voor de buis om mee te genieten van zijn mening, verkeerde oordelen en pesterijen.
    Laat hem zeuren over Ziyech. Ik hoop juist dat Hakim fokkin' gefrustreerd is dat Tadic zijn nr heeft opgeëist. Je wilt toch succes? Niet alleen als club, ook individueel? Heb dat liever dan dat ze de beste vrienden worden(zijn). Dan gaat die gunfactor meetellen. En gunnen staat bij mij gelijk aan medelijden. Daar win je geen prijzen mee.
    Dus wat die klootviool van een Derksen roept, is niet meer dan , voor een groot gedeelte logisch. Anders zit het niet goed tussen de oren bij Ziyech en zal hij niet meer willen vechten voor zijn plek en de ranglijst.
    Kunnen wij ook wat Derksen doet, alsof ik in een glazen bol kijk en merk dat het gisteren dinsdag was en er een grote kans was dat ik heb gescheten. Achterhaalde info
    Vind ik leuk
    An To +0
    donderdag 23 augustus 2018 om 09:53
    Als Tadic graag wil dat Hakim Ziyech blijft , moet hij zijn nr 10 terug geven zolang Hakim nog bij Ajax speelt .

    En Ajax zou Hakim ook een Tadic salaris kunnen bieden voor twee jaar extra in zijn contract. Kan Overmars hem voor 60 Mill verkopen volgend jaar.

    Ajax blij ,Tadic blij ,Hakim blij , Wij als supporters blij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tadic zich van geen kwaad bewust: 'Goede band met Ziyech, ook buiten het veld'