'Inter speelt in op vertrek Perisic en kijkt rond in Eindhoven: 35 à 40 miljoen'

    'Inter speelt in op vertrek Perisic en kijkt rond in Eindhoven: 35 à 40 miljoen'

    donderdag 13 september 2018 om 07:53

    Internazionale heeft een oogje op PSV-topschutter Hirving Lozano, meldt het Italiaanse Tuttosport donderdagochtend. De Nerazzurri houden alvast rekening met een vertrek van WK-finalist Ivan Perisic en twijfelen naar verluidt tussen twee mogelijke opvolgers: de Mexicaan en Manchester United-aanvaller Anthony Martial.

    Lozano heeft tijdens zijn eerste seizoen in Eindhoven en op het WK in Rusland grote indruk gemaakt. Chucky kwam ruim een jaar geleden voor een basisbedrag van acht miljoen euro naar het Philips Stadion, maar de Italiaanse krant schat in dat de PSV-aanvaller inmiddels 35 à 40 miljoen euro moet kosten. Martial daarentegen loopt na dit seizoen uit zijn contract en lijkt zijn verbintenis niet te willen verlengen zolang manager José Mourinho de scepter zwaait op Old Trafford. De Fransman heeft echter veel minder wedstrijdritme dan Lozano.

    De PSV-aanvaller werd gedurende de hele zomer in verband gebracht met een vertrek uit Eindhoven, maar speelt nog steeds in het rood-wit. De regerend landskampioen haalde bovendien zijn goede vriend Erick Gutierrez naar het Philips Stadion. Eerder deze week dook er een bericht op dat Real Madrid Lozano volgt: De Koninklijke zou scouts op pad sturen om Lozano te bekijken tijdens het Champions League-duel tussen FC Barcelona en PSV.

    Poll

    Is Lozano 40 miljoen waard?

    (2594 stemmen)

    Plaats een reactie

    aartstyle +951
    donderdag 13 september 2018 om 07:56
    Hey dit lijkt wel een ajax tactiek. Interesse in de gevaarlijkste speler van je tegenstander :).
    Vind ik leuk
    tannat +12657
    donderdag 13 september 2018 om 07:59
    Die is vrij onsuccesvol gebleken
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43486
    donderdag 13 september 2018 om 11:59
    Als je niet zelf kan winnen, dan doe je aan dit soort praktijken. :)
    Vind ik leuk
    DON7 +125
    donderdag 13 september 2018 om 18:21
    Tjah voor die tactiek heb je centen nodig. Beter dat dan een gehuurde club wezen van de gemeente Eindhoven..
    Vind ik leuk
    badeend. +1334
    donderdag 13 september 2018 om 07:57
    Als de jong al 75 moet kosten dan zou Lozano toch ook voor boven de 60 gaan...
    Vind ik leuk
    Vowtar +4521
    donderdag 13 september 2018 om 08:03
    Boven de 100 dan. De Jong laat nou een paar weken leuke dingen zien, Lozano al jaren. Kan je niet eens vergelijken.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    Je bent best bescheiden, maak er 150 van. Gewoon je huid duur verkopen
    Vind ik leuk
    Adje80 +8234
    donderdag 13 september 2018 om 08:42
    Type de Jong zijn zeldzamer dan type lozano hoor...ik weet zeker dat de Jong bij een grotere club basisspeler wordt dan lozano en ik vind lozano echt een goede speler
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 08:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 13:13
    Als Adje het denkt zal het wel zo zijn.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8234
    donderdag 13 september 2018 om 13:48
    Dat is gewoon zo...snelle scorende buitenspelers zijn er veel maar middenvelders die het tempo kunnen bepalen, overzicht hebben en een goede pass hebben zie je maar heel weinig
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6935
    donderdag 13 september 2018 om 14:04
    Die hebben wij recent ook nog gehaald.....Guti strooit ook met balletjes over 60 meter precies op de stropdas!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8234
    donderdag 13 september 2018 om 16:50
    Hahaha ok 👍
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    donderdag 13 september 2018 om 11:38
    Vorig jaar zat hij nog in de broekzak van Veltman. Hooguit 35 miljoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 13:14
    Ronaldo en Messi zaten in de broekzak van Maffeo, verkopen voor 40 euro en een nieuw paar schoenen? Want ja, het was een wedstrijd en dat zegt alles.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    vrijdag 14 september 2018 om 05:21
    Je bedoelt vorig jaar had veldman al na 35 minuten rood moeten hebben toen ie lozano de wedstrijd uit schopte.
    Vind ik leuk
    Foden +3582
    donderdag 13 september 2018 om 08:04
    Als hij bij Ajax had gespeeld wel ja
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    In Amsterdam rekenen ze hun prijzen in geld uit.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    donderdag 13 september 2018 om 08:08
    Hoe rekenen ze in Rotterdam eigenlijk?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:10
    Niet. Gewoon doen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    donderdag 13 september 2018 om 08:49
    Aha, dus dat was het motto 18 jaar lang?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    donderdag 13 september 2018 om 09:38
    vandaar dat de kas ook leeg is.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    donderdag 13 september 2018 om 10:53
    Topreactie gap, had zomaar uit mijn mond kunnen komen ook. Wat ben je toch lekker scherp
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 08:11
    Ze rekenen erop dat ze de komende 10 jaar heus nog wel eens kampioen worden.
    Ik hoop het met ze mee! Gave club, (wel) topsupporters.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:20
    Ik verwacht anders dit jaar al een kans voor Feyenoord. Helemaal door dat CL gedoe bij de concurrentie.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 08:23
    Blijven hopen!
    Succes!
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    donderdag 13 september 2018 om 08:25
    Er is een geld voor 11 vervangingen las ik net, dus dat wordt lastig 🤪
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:31
    Dat is maar goed ook. Met deze 11 redden ze het makkelijk.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +3989
    donderdag 13 september 2018 om 09:26
    Reken er maar niet teveel op Wimpiej, de grootste concurrenten van Feyenoord dot seizoen zijn AZ en Vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:13
    Luuk de Jong 75 miljoen?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:57
    Je bent niet goed😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 09:20
    Die gaat dit seizoen echt niet meer weg en zeker niet voor 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +3989
    donderdag 13 september 2018 om 09:30
    Inter lam schatten wat het wilt maar ala clubs als Man U en Real genoemd worden dan maakt Inter geen kans.

    Zowel sportief als financieel.

    Daarnaast is het goed dat Ajax haar spelers duur verkoopt, ook voor ons.

    75 lrijg je voor Frenkie niet, dat is onzin. Een mil of 50 tot 55 daarentegen wel en ook Hirving zal zoals ik heb gezegd een bedrag tissen de 40 en de 45 opbrengen.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1178
    donderdag 13 september 2018 om 07:57
    Martial en Lozano, is wel een verschil hoor. Waarschijnlijk ook in prijsklasse vrees ik voor Inter.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 07:58
    In de huidige markt kan je zeker meer vragen. Wat hij ook wel waard is.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1178
    donderdag 13 september 2018 om 08:00
    Inderdaad. Als de Jong (die niet eens een heel seizoen in de basis staat) voor 75 miljoen kan gaan dan zou je voor Lozano ook behoorlijk wat kunnen vragen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 13 september 2018 om 09:21
    Helemaal eens! Pas 2 interlands op 21 jarige leeftijd terwijl Lozano dé speler van Mexico is. Schitterde op het WK en in zijn debuutjaar in Europa meteen begon te vlammen! De jong daarintegen (geweldig talent hoor) heeft niet eens een heel seizoen gespeeld, laat staan op zijn eigen positie.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 10:48
    Ik vraag mij wat De Jong betreft af hoe hij zich fysiek staande houdt in de toegeschreven top van Europa (Wereld). Zelfs Spanje kan al te zwaar zijn.
    Vind ik leuk
    tannat +12657
    donderdag 13 september 2018 om 07:58
    Hahaha ...
    Vind ik leuk
    PRICE +33653
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    Hahaha ... 2
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 07:59
    Wij denken ook aan Inter. Thuis 2-0, uit 1-2. Levert ook weer iets van 35-40miljoen op
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1178
    donderdag 13 september 2018 om 08:06
    Een ruildeal misschien een optie? Lozano voor Perisic +20 miljoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:13
    Komt in de buurt. Doe er medewerking bij voor overleven CL, en we hebben een deal.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    donderdag 13 september 2018 om 08:00
    Zou lekker zijn als Lozano er 3 inschiet tegen Inter. Voor PSV en voor Lozano zelf.
    Vind ik leuk
    Echt? +2126
    donderdag 13 september 2018 om 08:00
    Lozano is 2 Frenky de Jongs waard (of 39 Daley Blinds) .
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:04
    Echt?
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1178
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    Ja, hij is de Keizer der Nederlanden.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15260
    donderdag 13 september 2018 om 12:00
    Keizer out
    Vind ik leuk
    PRICE +33653
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    Raar Mr.Echt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29984
    donderdag 13 september 2018 om 08:04
    Haha 40. Minstens 60 waard in de huidige markt.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2031
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    4 euro
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:14
    Dat is de prijs om überhaupt een mailtje te mogen sturen met de naam van Lozano erin.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 08:15
    Hugo59, er zijn andere sites dan VP waar je het uurtarief van je moeder kan adverteren
    Vind ik leuk
    Butsbal +15260
    donderdag 13 september 2018 om 12:01
    Ik ken haar, is nog veel ook nog haha
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 12:05
    Zijn moeder heeft hem nog wel een like-je gegeven.
    Of wellicht een likje…..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15260
    donderdag 13 september 2018 om 13:56
    Teiltjuuuuuuuu
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 13:58
    Nog steeds maar 1 like...
    Arme Hugo....
    Vind ik leuk
    Butsbal +15260
    donderdag 13 september 2018 om 14:56
    Ik geef m er geen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:07
    Bedragen die worden geboden/ gevraagd gaan nergens meer over. Wintertransfers zouden moeten worden verboden, geeft scheefgroei in elke competitie
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2028
    donderdag 13 september 2018 om 08:38
    hahahaaaa, maar niet voor 40 miljoen. Daar moet nog wel ff wat bij.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 08:47
    Min 70 mil en de geinteresseerde clubs kunnen dat makkelijk op tafel leggen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 09:25
    Liever 60 en een mooi doorverkooppercentage (15%), als ie niet naar een echte grootmacht gaat.
    Als ie dan die stap nog eens maakt, pak je weer een heel mooi bedrag.

    Ik geloof in Chucky!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2028
    donderdag 13 september 2018 om 10:39
    nope, 15% van 10 miljoen is maar 1.5 miljoen.
    Liever direct 10 miljoen meer.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4769
    donderdag 13 september 2018 om 10:40
    ook goed :)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:53
    Meer
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4332
    donderdag 13 september 2018 om 09:18
    Haha Inter kom minimaal maar met het dubbele terug.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 10:29
    35 miljoen voor Lozano bieden is belachelijk laag en niet serieus te nemen. Daarnaast denk ik niet dat Chucky dit seizoen vertrekt nu zijn boezemvriend Gutierrez ook PSV'er is. Als Inter goedkoop wil uitzijn moeten ze maar naar de Primark gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 10:38
    Veel en veel meer stelletje Malloten
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 10:51
    Hahahaha 40 miljoen,dat verdienen we al in de cl.
    Daarvoor krijgen ze een sticker met handtekening en een dvd met lozano doelpunten en assists.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15260
    donderdag 13 september 2018 om 11:58
    Dat is natuurlijk 35 + 40 miljoen bedoeld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89616
    donderdag 13 september 2018 om 12:14
    Lekker in Eindhoven houden voor dat geld. Komen zat clubs aan.
    Vind ik leuk
    Smash +3100
    donderdag 13 september 2018 om 12:46
    Veel te weinig! Niet op reageren.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 13:55
    Als hij goed presenteerd in de CL moet zijn waarde zeker richting de 80 a 90 miljoen gaan als je kijkt wat er tegenwoordig word betaald
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:10
    nee niet weg
    Vind ik leuk
    GlennBram +173
    donderdag 13 september 2018 om 16:54
    300 miljoen en anders wegwezen
    Vind ik leuk
    Aart +39
    donderdag 13 september 2018 om 18:20
    40 miljoen ? Wanneer betalen ze de andere helft ? Voorlopig blijft hij samen met Guti. Volgend jaar allebei weg: denk rond de 100 miljoen als ze een goed seizoen spelen.😀👍👍😜😜
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:22
    Laat ik voorop stellen dat de huidige bedragen in de voetballerij sowieso buiten alle proporties liggen. Echterbinnen dat gegeven is Lozano zéker 30 tot 40 miljoen euro waard, want spelers als Lozano zijn het type voetballer waarvoor je naar het stadion komt en van van wie je echt kunt genieten; elke wedstrijd wééérrrr?!?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:17
    Allemaal leuk en aardig maar Perisic heeft net zijn contract verlengt en hij heeft onder andere United deze zomer al afgewezen.
    Vind ik leuk
    Tictac +99
    maandag 17 september 2018 om 15:26
    Eerst Internationale uitschakelen voor de CL, dan komt Chuckie aan het eind van het seizoen wel voor 60 miljoen naar Milaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Inter speelt in op vertrek Perisic en kijkt rond in Eindhoven: 35 à 40 miljoen'