'Ook door het vertrouwen dat ik bij PSV van alles en iedereen krijg'

    'Ook door het vertrouwen dat ik bij PSV van alles en iedereen krijg'

    donderdag 13 september 2018 om 15:08

    Steven Bergwijn is blij dat hij is uitgeroepen tot Talent van de Maand augustus. De verkiezing is gebaseerd op statistieken. Bergwijn scoorde in persoonlijk opzicht goed in augustus.

    Bergwijn is met drie goals topscorer van PSV en scoorde twee keer van buiten het strafschopgebied. Daarnaast is hij de speler met de meest succesvolle dribbels (16) en is er niemand die vaker de bal veroverde dan hij (22). "We doen het met z'n allen. Als iedereen z'n taak doet, kun je er bovenuit springen", reageert Bergwijn tegenover FOX Sports. "Dan kun je belangrijk zijn voor het team. Dat komt door het team, sowieso."

    "We praten niet echt over de statistieken, maar meer over het team", zegt Bergwijn over trainer Mark van Bommel. "Dan komt het vanzelf en gaat het lopen. We zitten met het team in een lekkere flow. Ook door het vertrouwen dat ik van alles en iedereen krijg. Ik ben blij dat dat zich uitbetaalt."

    Plaats een reactie

    Michiel1913 +8749
    donderdag 13 september 2018 om 15:09
    Maak er maar drie tegen ADO dan zijn je haters weer een tijdje stil.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:10]
    Vind ik leuk
    3Bier +8653
    donderdag 13 september 2018 om 15:13
    Fuck de haters. Dit is gewoon een goede speler. Een aanvallend talent waar we in NL gewoon blij mee moeten zijn. Hij speelt helaas alleen voor de verkeerde club maar verder een leuk talent die op dit moment reuzestappen maakt in zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8749
    donderdag 13 september 2018 om 15:15
    Niks verkeerde Club :).
    Vind ik leuk
    Potjan3 +660
    donderdag 13 september 2018 om 15:19
    Mensen die kritiek uiten zijn niet meteen Haters. Dat is een beetje zwart wit.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    donderdag 13 september 2018 om 15:53
    Het woord haters is voor pubertjes die naar boef en lil kleine luisteren.
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    donderdag 13 september 2018 om 15:27
    Grappig. Ik vind precies hetzelfde van F. De Jong en De Ligt ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26311
    donderdag 13 september 2018 om 16:01
    Prima speler die Bergwijn. Hopelijk gaat hij zich in de CL ook lagen gelden.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6353
    donderdag 13 september 2018 om 20:52
    Je zegt fuck de haters maar je draagt zelf haat bij je naar PSV. Waarom verkeerde club??
    Vind ik leuk
    3Bier +8653
    donderdag 13 september 2018 om 21:53
    Met andere woorden: jammer dat hij bij de concurrent speelt. Is geen haat maar meer sportieve rivaliteit.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 15:14
    Die ‘haters’ hebben gelijk met hun kritieken, als speler moet je je niet te goed voelen voor Jong Oranje en zeker Bergwijn niet! Die jongen speelt pas een half jaar leuk mee, nog nooit iets gepresteerd in de absolute top.

    Groot talent is het zeker, maar hij hoeft zich nergens te goed voor voelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1654
    donderdag 13 september 2018 om 15:28
    Waar staat dat hij zijn eigen te goed voelt? Beetje rare opmerking.....
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13385
    donderdag 13 september 2018 om 16:59
    Laat kletsen joh die flapdrol.
    Hij denkt dat Steven geen blessure had, maar heeft geen bewijs.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1654
    donderdag 13 september 2018 om 18:29
    Inderdaad. Lekker iedereen napraten.
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    donderdag 13 september 2018 om 15:29
    Misschien had hij wel echt ergens last van en wilde hij niet het risico lopen om de wedstrijd met Barcelona te missen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:29
    Dat voelt hij zich ook dus niet. Ook hier heeft hij het alleen over het team. Hij werkt altijd hard, zoals je ook kan zien aan 22! onderscheppingen. De meeste van alle spelers (en dat als buutenspeler). Dus ik weet niet waarop je het basseert dat hij zich te goed voelt?
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    donderdag 13 september 2018 om 15:55
    Er zijn geen spelers in Nederland die in de absolute top gespeeld hebben.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 15:57
    Van Persie? Huntelaar?
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    donderdag 13 september 2018 om 16:48
    Die zijn op hun retour en nu geen wereldtop meer
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 17:00
    Waar zeg ik dat? Ik reageer op de opmerking van @Just dekler dat er geen spelers in Nederland in de absolute top hebben gespeeld.

    Dat is dus feitelijk onjuist.
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    donderdag 13 september 2018 om 19:57
    Je hebt gelijk iets te snel gelezen
    Ze hebben inderdaad bij de wereldtop gespeeld
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    donderdag 13 september 2018 om 18:48
    Huntelaar?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 19:23
    Real en AC Milan is niet de absolute top?
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    donderdag 13 september 2018 om 19:30
    :) dat was ik ff vergeten...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 14 september 2018 om 02:49
    Jij herinnert hem vast van zijn periode bij Schalke.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    vrijdag 14 september 2018 om 06:50
    Kluivert Davids
    Vind ik leuk
    MeAgain +6353
    donderdag 13 september 2018 om 20:57
    Is dat wereld top? Hebben ze een keer de cl gewonnen?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +507
    donderdag 13 september 2018 om 17:08
    Uhmm dit verhaal klinkt meer voor een speler als kluivert🤔 en dat bergwijn er nog niet is snapt iedereen wel maar dat hij nu al een kans verdient... ja want hij zit nu wel erg lekker in zijn vel..
    Vind ik leuk
    Always PSV +11262
    vrijdag 14 september 2018 om 00:52
    Hij is wel lekker uitgerust deze week, kan hij tegen ADO lekker vlammen!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 15:10
    Maakt nu eindelijk eens de ontwikkeling die veel mensen in hem zagen, maar ik niet. Alleen maar goed natuurlijk, we kunnen wel wat goede spelers gebruiken.

    De absolute top lijkt me een stapje te ver, maar dat deze jongen een mooie toekomst voor zich heeft is duidelijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    donderdag 13 september 2018 om 16:48
    Jij zit er wel vaker naast ☕🐸
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 16:59
    Moet jij zeggen met je Malen😂
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13385
    donderdag 13 september 2018 om 17:01
    Hoe gaat het met Kasper het ijskonijn?🐇
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 17:25
    Goed! Op de weg terug na zijn blessure. Nog even en hij kan weer knallen
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    donderdag 13 september 2018 om 17:35
    Dat bedoel ik 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Deck010 +7247
    donderdag 13 september 2018 om 15:10
    Ik hoop dat hij niet te geblesseerd om zijn prijs in ontvangst te nemen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2647
    donderdag 13 september 2018 om 15:12
    Dah ken noch net
    Vind ik leuk
    Deck010 +7247
    donderdag 13 september 2018 om 15:14
    Had toch humor geweest als ze hem zouden onderscheiden bij de volgende wedstrijd van jong Oranje?
    Ik geef hem by the way overigens wel gelijk dat hij daar niet naar toe is gegaan hoor.
    Vind ik leuk
    2cents +54956
    donderdag 13 september 2018 om 15:23
    Waarom? Was hij beter dan de rest? Fosu-Mensah en Til vielen ook af uit de voorselectie van Oranje, hadden zij ook naar huis moeten gaan? Fosu-Mensah was notabene ook geblesseerd. (Of moet ik echt geblesseerd zeggen?)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7247
    donderdag 13 september 2018 om 15:27
    Nou op zijn positie zat bijvoorbeeld Kluivert op de bank.....
    dus ja, hij had er wel gewoon bij mogen zitten. Als hij vervolgens word opgeroepen voor jong Oranje begrijp ik dat je de P erin hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:32
    Dat is het niet geweest, er is samen met de medische staf van (jong) oranje besloten om niet te gaan spelen....
    Vind ik leuk
    2cents +54956
    donderdag 13 september 2018 om 15:35
    Die indruk gaf Van der Looi niet...

    “Stevie wilde naar huis, het voelde niet goed”

    Hij had bet als Fosu Mensah bij de groep kunnen blijven en kunnen kijken of hij Schotland kon halen. Als hij al geblesseerd was.
    Vind ik leuk
    2cents +54956
    donderdag 13 september 2018 om 15:33
    De P erin hebben prima, terecht of onterecht, maar laat dat dan zien met een goed optreden bij Jong Oranje. Zorg dat Koeman niet om je heen kan.

    Als Bergwijn op deze manier reageert zou ik hem de volgende keer ook thuislaten als ik Koeman was. En dat ligt niet aan zijn voetballende kwaliteiten want die heeft hij genoeg.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7247
    donderdag 13 september 2018 om 15:36
    ik ben bang dat je jezelf als Nederlands elftal in je vingers snijd als je de betere spelers voor straf niet opneemt. Helaas hebben we die luxe niet meer.
    Vind ik leuk
    2cents +54956
    donderdag 13 september 2018 om 15:39
    Bergwijn was net als Kluivert hooguit bankzitter geweest.

    Daarbij is Bergwijn/Kluivert lood om oud ijzer.

    Geen van beiden komt voorlopig in de buurt van onmisbare status.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13385
    donderdag 13 september 2018 om 17:04
    Zag toch liever Kluivert spelen ipv Promes.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    donderdag 13 september 2018 om 15:24
    Hahaha dat had inderdaad een hele goeie geweest.
    Tja uh, Steven je prijs kun je afhalen bij Van de Looi, wij dachten namelijk dat je daar zou zijn. ;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 13 september 2018 om 15:13
    Dit jaar niet meer oproepen voor Oranje, moet natuurlijk niet zo zijn dat spelers dit soort trucjes uithalen omdat ze zich te goed voelen voor Jong Oranje.

    Mag ie vanaf 2019 aansluiten bij het grote Oranje.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    donderdag 13 september 2018 om 15:33
    Waar ben jij eigenlijk mee bezig man?
    Vind ik leuk
    GlennBram +224
    donderdag 13 september 2018 om 15:38
    En dat bepaal jij man lul toch niet zo dom. Hij was gewoon geblesseerd klaar af.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:53
    Ben jij een dokter cheat?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:58
    Wat een flauwekul,
    Zegt een deskundige van ajax
    Vind ik leuk
    Potjan3 +660
    donderdag 13 september 2018 om 15:21
    Zal wel een vaantje zijn. Wat een nietszeggende prijs. Geen golden boy zoals Kluivert haha
    Vind ik leuk
    Deck010 +7247
    donderdag 13 september 2018 om 15:23
    Verbaasd me sowieso al dat VP de tekst niet heeft aangepast in zo iets als "Frenkie de Jong grijpt naast titel talent van de maand".
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:35
    Dat zou wel meer kliks opleveren :-)

    Ontopic: maakt een geweldige ontwikkeling, goed dat het eruit komt.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:23
    Dat hoop ik ook, want de prijs heeft hij dik verdiend. Jury bestaat uit onafhankelijke deskundigen overigens.
    Vind ik leuk
    Potjan3 +660
    donderdag 13 september 2018 om 15:12
    Talent van de maand augustus. Die prijs heeft Ronaldo zeker niet.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    donderdag 13 september 2018 om 15:14
    Iemand nog suggesties voor de kneus van de maand september?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:29
    PRICE zou ik zeggen!!!!
    Een betere kneus in September ga je niet vinden.😅😅
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1654
    donderdag 13 september 2018 om 15:30
    Cheat Codes. Ook vast voor de maand Oktober
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:22
    Respect voor Bergwijn. Klasse speler die het helemaal gaat maken op termijn.
    Vind ik leuk
    Mari +8580
    donderdag 13 september 2018 om 15:24
    Is hij al hersteld van zijn blessure?
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    donderdag 13 september 2018 om 15:34
    Grote kans en maakt 3 tegen ADO.
    Vind ik leuk
    Mari +8580
    donderdag 13 september 2018 om 15:50
    Ik hoop het niet. Althans het tweede. Het eerste wel natuurlijk
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2260
    donderdag 13 september 2018 om 15:27
    Geweldenaar!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:28
    Talent van de maand,maar niet geselecteerd voor oranje,hij had gewoon mee moeten spelen
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    donderdag 13 september 2018 om 15:38
    Bergwijn maakt een zeer mooie ontwikkeling door. Gaat veel dreiging van uit en ben dan ook benieuwd naar de samenwerking met Gutiérrez (die volgens kenners bekend zou staan om zijn steekballen). De komende weken zullen zijn huidig niveau gaan bepalen, met wedstrijden tegen Ajax en Barcelona in het verschiet.

    Ik word wel ontzettend moe van het gehype van spelers, maar een aantal spelers van de huidige "jonge lichting" toont wel degelijk veel potentie. Hiermee bedoel ik jongens als De Jong, Bergwijn, De Ligt. Het blijft echter altijd glazen bollen werk om te bezien waar deze spelers gaan eindigen en wat hun niveau is. Ene Ruud van Nistelrooy of een Jaap Stam zijn pas op latere leeftijd echt doorgebroken, waarbij men toen ze 19/20 waren wellicht ook niet goed heeft kunnen inschatten wat de potentie was.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    Bill +692
    donderdag 13 september 2018 om 15:45
    Mijn complimenten voor je postings. Ze zien er grammaticaal en vwb de spelling perfect uit en de zinnen lopen mooi met alinea’s ed. Valt me echt op. Klasse.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    donderdag 13 september 2018 om 15:50
    Dankjewel voor je compliment. Ik heb vandaag mijn account aangemaakt, maar bekijk denk ik al wel enkele jaren VP. Ik heb daarbij gemerkt dat er vaak gereageerd wordt buiten de context van het originele bericht, of dat er op de man gespeeld wordt bij reactie. Daarnaast heb ik gemerkt dat niet bij iedereen de kunst van de interpunctie bekend is. Dit is uiteraard niet denigrerend bedoeld, maar het maakt een ieders punt wel duidelijker als een tekst ook daadwerkelijk goed leesbaar is :). Nogmaals dank voor je compliment. Je zal in de toekomst nog wel vaker een bericht van mij lezen denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Bill +692
    donderdag 13 september 2018 om 15:53
    Geen dank.
    Wat is je favoriete club eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    donderdag 13 september 2018 om 15:57
    Mijn favoriete club in Nederland is PSV (al een jaar of 18). Wat is jouw favoriete club?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    Bill +692
    donderdag 13 september 2018 om 16:03
    In nederland is dat Ajax, laat dat voorop staan. Maarrrrrrr
    Ik hoop wel dat psv in de cl zijn potjes wint.
    Ben niet zo’n sneue hater gelukkig.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    donderdag 13 september 2018 om 16:07
    Ik heb dat andersom het zelfde. Ik hoop voor het Nederlands voetbal ieder jaar weer dat elke club zijn punten Europees pakt en ik zal dan ook zeker juichen als Ajax wint of gelijk speelt . Daarbij moet ik wel zeggen dat het haten van een club binnen de Nederlandse competitie voor mij ook niet opgaat.

    Mijn voorliefde is voor PSV, maar de beste wordt uiteindelijk landskampioen. Daar zit geen enkele haat bij richting andere clubs, het is het logische gevolg van de 34 wedstrijden die gespeeld zijn. Bij elk van deze wedstrijden zullen de spelers zichzelf in de spiegel aan moeten kijken en de vraag moeten beantwoorden of ze alles gegeven hebben. Dat is de eis die ik richting mijzelf ook altijd heb gehad (tav trainingen en wedstrijden)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    Bill +692
    donderdag 13 september 2018 om 16:14
    Mag ik wel lekker cynisch zijn?
    Hoort wel beetje bij het voetbal.
    De grens ligt bij schelden en blinde haat wmb.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    donderdag 13 september 2018 om 16:32
    Uiteraard mag je cynisch zijn :) De grens ligt wat mij betreft bij een ander wel/niet in zijn waarde laten. Inhoudelijk kan een discussie altijd gevoerd worden, het liefste zo scherp mogelijk. Dan kun je tot de kern komen. Wanneer je niet meer inhoudelijk reageert, maar op de man af, ga je wat bij betreft over de scheef :)

    Ieder heeft uiteraard zijn grenzen, maar respect is mijns inziens een uniforme grens die niet overschreden moet worden.
    Vind ik leuk
    Bill +692
    donderdag 13 september 2018 om 16:53
    Respect en “in zijn waarde laten” vind ik wel vage begrippen. Zeker in de voetballerij.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    donderdag 13 september 2018 om 16:57
    Respect is het paradepaardje van de voetballerij. Wat hoort onder deze noemer is door de maatschappij bepaald. Ikzelf leef volgens het principe: "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Werkt voor wat mij betreft in ieder geval :)
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    donderdag 13 september 2018 om 15:41
    Huh, Frenkie is toch het talent van augustus tm mei 2019.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    donderdag 13 september 2018 om 15:49
    Geef Bergwijn meteen de beker voor het hele seizoen maar.
    Hij is veel bepalender dan Matthijs of Frenkie, je kunt een hoop reisgeld besparen zo.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    donderdag 13 september 2018 om 15:56
    En dat bij ons aller Psv. Onze Stevie komt er wel.

    Ook de komende mnd blijft Steven aan de weg timmeren (waarschijnlijk tot aan de huldiging)

    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:27
    Welterusten 🤣🤣🤣. Word een heet avondje voor 040. We gaan die platte kar slopen. 💪💪💪
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    donderdag 13 september 2018 om 17:18
    Stevie is dit seizoen on fire. Ik vond hem lange tijd niet meer dan een leuke wisselspeler maar sinds de winter is hij echt doorgebroken.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8949
    donderdag 13 september 2018 om 18:22
    Goeie voetballer.

    Zeker Oranje waardig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166003
    donderdag 13 september 2018 om 20:03
    Skon clubke ons psv
    Vind ik leuk