PSG wint ook zonder Neymar en Mbappé ruim en lijkt klaar voor Liverpool

    PSG wint ook zonder Neymar en Mbappé ruim en lijkt klaar voor Liverpool

    vrijdag 14 september 2018 om 22:40

    Paris Saint-Germain heeft vrijdagavond een overtuigende zege geboekt op AS Saint-Étienne in de Ligue 1. Zonder de grote sterren Neymar en Kylian Mbappé won de Franse kampioen op eigen veld met 4-0.

    Mbappé ontbrak vanwege een schorsing, terwijl Neymar rust kreeg. Hun vervangers waren Angel Di Maria en Julian Draxler. Ook zonder de sterren had PSG weinig moeite met Saint-Étienne. Julian Draxler opende na 22 minuten de score na een schitterende aanval. Thiago Silva speelde Marco Verratti in, waarna de Italiaan met een lop de Duitser bediende. Draxler kopte vervolgens knap raak.

    Edinson Cavani besliste het duel op slag van rust. De Uruguayaanse spits werd tegen de grond gewerkt, waarna hij de strafschop zelf benutte. Een kwartier voor tijd schoot ook Di Maria verdienstelijk raak. Invaller Moussa Diaby zorgde voor het slotakkoord. PSG is na vijf wedstrijden in de Ligue 1 nog foutloos.

    In de Bundesliga wist Eintracht Frankfurt ondanks een goal van Sebastién Haller niet te verrassen tegen Borussia Dortmund: 3-1. Uit een hoekschop opende Abdou Diallo de score, maar Haller trok de stand gelijk. De voormalig FC Utrecht-spits kreeg de bal voor zijn voeten en haalde al vallende uit: 1-1. Niet veel later haalde Marius Wolf echter de trekker over en FC Barcelona-huurling Paco Alcácer zorgde voor de beslissing.

    Jetro Willems ontbrak vanwege een schorsing bij Frankfurt, nadat hij twee weken geleden een rode kaart kreeg voor het uitdelen van een klap. Jonathan de Guzman viel na ruim een uur in.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 22:49
    Neymar zat in de box (jankerd)
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:16
    Wat een haat... Neymar is een geniale voetballer maar kan niet zo goed met de status en aandacht omgaan. Snap echt niet waar jij je dan zo druk om maakt... 🙈🔥
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:25
    Hoi Jonathan het is geen haat maar heb mij geïrriteerd van het WK je begrijpt best wat ik bedoel
    Tuurlijk is het een topper maar mag je als mens even over iemand anders denken
    Het is maar een moment opname
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6354
    zaterdag 15 september 2018 om 13:24
    Ok gap! Welkom hier :)
    Vind ik leuk
    JIDF +209
    vrijdag 14 september 2018 om 22:50
    WZAWZDB

    AJAX AMSTERDAM
    Vind ik leuk
    Bizzy +20043
    vrijdag 14 september 2018 om 22:56
    Sjesus eindelijk uit je coke slaap ontwaakt. Kennelijk smacht je naar likes. Welkom bij VP. Van mij krijg je een like.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:55
    Wzawha4jgpg. Wijzijnajaxwijhebbenal4jaargeenprijsgepakt!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:17
    Jouw haat naar Ajax is veel groter dan de liefde voor PSV, daar moet je nogal trots op zijn!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:18
    Valt echt prima te combineren grote vriend !
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:29
    Ik zie jou nooit wat leuks of spannends over PSV schrijven, vandaar.
    Vind ik leuk
    McRobbos +322
    zaterdag 15 september 2018 om 06:39
    Hup medicatie innemen en weer gaan slapen. Blijkbaar krijg je illusies van jkuw aandoening.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 06:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:51
    Niet nog zo'n middelmatige tropische verrassing uit de Zweedse competitie graag. Hoe zou het met Sana zijn....
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    vrijdag 14 september 2018 om 22:51
    Toch knap met 400 miljoen minder op het veld....
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38065
    vrijdag 14 september 2018 om 22:52
    Met Frenkie zouden ze nog veel beter zijn.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88886
    vrijdag 14 september 2018 om 23:02
    Ja klopt, maar dan wel als speler/coach Arie.
    Vind ik leuk
    McRobbos +322
    zaterdag 15 september 2018 om 06:41
    Dacht meer als ballenjongen
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1437
    vrijdag 14 september 2018 om 23:01
    7 kansloze kut reacties! Wat een niveau op VP.
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1065
    zaterdag 15 september 2018 om 06:55
    Helemaal met je eens. Het is weer kommer en kwel. Provoceren, provoceren onze nieuwe aandachtrekker JIDF. Erger nog brengt mijn cluppie in verkeerd daglicht. Wat een stumper
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 06:58]
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1437
    zaterdag 15 september 2018 om 09:50
    Het is gewoon zonde, het kan zo leuk zijn met ze allen. Maarja een paar verstieren het altijd voor de rest...
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1065
    zaterdag 15 september 2018 om 10:01
    Precies dat!
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1437
    zaterdag 15 september 2018 om 10:09
    Ik wil jou in ieder geval succes wensen voor morgen, jullie zullen het nodig hebben denk ik... 😛
    Maar AZ idem dito, hopelijk trekken we een keer aan het langste eind.
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1065
    zaterdag 15 september 2018 om 10:11
    Dank je! Dat weet je nooit inderdaad, onderschatting kan verradelijk zijn.
    Ik help het je keihard meehopen! Deze keer 4-0 winnen aub.
    8-0 mag ook dan hebben jullie het gelijk weer rechtgetrokken ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1437
    zaterdag 15 september 2018 om 10:14
    Je bent feyenoorder toch, zeg je nou serieus dat AZ 4-0 mag winnen?!?! ( het is werkelijk het ene uiterste tegen het andere uiterste hier op VP. ) gewoon hopen op een leuke mooie open wedstrijd, dan maakt de uitslag bijna niet meer uit :p
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1065
    zaterdag 15 september 2018 om 10:16
    Feyenoorder??!!
    Ga je mond spoelen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:17]
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1437
    zaterdag 15 september 2018 om 10:22
    Sorry, dat shirt is het duidelijkst op je profiel foto, zal me mond even spoelen ;) excuus haha
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1065
    zaterdag 15 september 2018 om 10:26
    Hahaha. Je was niet helemaal wakker denk ik. Uit mn eerste reactie (over die opmerking over F de Jong van ene JIDF had je het kunnen opmaken. Desalniettemin, echt veel succes morgen! (Gaat het wel door)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88886
    vrijdag 14 september 2018 om 23:01
    Lekker elftal man!
    Vind ik leuk
    HJR +7053
    vrijdag 14 september 2018 om 23:39
    Een 'lop' VP?? Ik denk dat jullie lob bedoelen. Maar dan nog is het gewoon een stift denk ik :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:16
    In de franse media gonzen geruchten dat de eigenaar van PSG de club in de verkoop wil gaan zetten.
    Hij lijkt in te zien dat de club alleen nog maar héél veel geld kost en uiteindelijk veel te weinig oplevert.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:30
    PSG mag dan gewonnen hebben, Saint-Étienne blijft de beste club van Frankrijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:16
    We are a PASSPORT Express Service , DRIVING LICENSE, ID CARD, VISA,  birth  certificate  .   website: www.buyyourdocuments.com  / whatsap: +33755313165
    We are a team of professionals with many years of experience in producing passports
    And other identity documents, best producers of documents. With
    More than 10 million documents circulating around the world.
    We only offer originals of great qualities of  passports, licensed
    Drivers, Identity Cards, Stamps, Birth Certificates, False International Diplomas
    And other products for a number of countries including: USA, Australia, Belgium, Brazil, Norway
    Canada, Italy, Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa, Spain, United Kingdom. For further information and to place an order,


    Do not hesitate to contact by email or call at any time: website: www.buyyourdocuments.com /  whatsap: +3375313165 
     
     Registered and unregistered identity cards
     Brands and drivers not licensed worldwide
     USA (United States) Registered and Unregistered Passports,
     Registered and unregistered Australian passports,
     Registered and unregistered Belgian passports,
     Brazilian registered and unregistered Brazilian passports,
     Canadian registered and unregistered (Canada) passports,
     Finnish registered and unregistered (Finland) passports,
     French registered and not registered (France) passports,
     German registered and unregistered (Germany) passports,
     Registered and unregistered Dutch (Holland Netherlands) passports,
     Registered and unregistered Israeli passports,
    United Kingdom (United Kingdom) Registered and Unregistered Passports,
     Registered and unregistered Spanish (Spain) passports,
     Mexican registered and unregistered (Mexico) passports,
     Registered and unregistered South African passports.
     Licenses of registered and unregistered Australian pilots,
     Licenses of registered and unregistered Canadian pilots,
     Licenses registered and not registered Dutch (Netherlands / Holland) conduct,
     Registered and unregistered licenses German (Germany) Conduct,
     Licenses registered and unregistered in the United Kingdom (United Kingdom) conduct,
     Registered and unregistered diplomatic passports,
     USA (United States) Registered and Unregistered Passports,
     Registered and unregistered Australian passports,
     Registered and unregistered Belgian passports,
     Brazilian registered and unregistered Brazilian passports,