Update: Nelom is onder de pannen en poseert met sjaal in Schotland

Update: Nelom is onder de pannen en poseert met sjaal in Schotland

Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 20:57do 20-09-2018 om 20:57

Miquel Nelom zet zijn loopbaan voort in Schotland. De verdediger tekent een contract bij Hibernian. De 27-jarige Nelom was transfervrij nadat hij afgelopen seizoen bij Feyenoord vertrok.

Volgens Voetbal International gaat Nelom een contract tekenen bij Hibernian, de huidige nummer vijf in de Schotse Premier League. Voor de verdediger betekent het zijn eerste buitenlandse avontuur.

Nelom kwam uit de jeugdopleiding van Feyenoord. Voor de hoofdmacht van de Rotterdammers speelde hij 157 wedstrijden, maar de laatste jaren in de Kuip waren voor Nelom niet al te succesvol. Het laatste half jaar speelde hij op huurbasis voor Sparta Rotterdam. Hij slaagde er niet in met die club degradatie uit de Eredivisie te voorkomen. Eerder speelde Nelom ook op huurbasis voor Excelsior.

In totaal speelde Nelom 167 wedstrijden op het hoogste niveau van Nederland. Daarin kwam hij tot twee goals en tien assists.

Update 20/9 20.57: Nelom is officieel speler van Hibernian. De nummer vijf van de Scottish Premier League heeft de transfer donderdagavond wereldkundig gemaakt.

Plaats een reactie

maandag 17 september 2018 om 16:27
Deze man is ook maar een grote flop.
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
maandag 17 september 2018 om 16:30
Jij bent zelf een flop.
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
maandag 17 september 2018 om 16:29
Ah leuk voor die jongen. Succes miquel!
Vind ik leuk
Deck010 +9833
maandag 17 september 2018 om 16:39
Wat mensen ook over hem mogen zeggen, hij was op en top prof. Liep nooit te zeiken en was er gewoon als hij nodig was ondanks zijn beperkingen. Ik gun hem van harte een goede toekomst.
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
maandag 17 september 2018 om 16:49
Niet 1 keer geklaagd.

Voorbeeldprof.
Vind ik leuk
Donnygo +5016
maandag 17 september 2018 om 16:36
Leuke transfer voor die jongen denk ook wel dat het zijn plafond is gezien zijn spel maar altijd lekker spelen in de regen van Schotland, raad hem wel aan om lessen te volgen hoe moet ik schotten verstaan en hoe kan ik mij verstaanbaar maken voor hun.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 16:56]
Vind ik leuk
Deck010 +9833
maandag 17 september 2018 om 16:51
Helaas stond hij niet bekend om zijn goede "Schot".
Vind ik leuk
kwartje50 +1266
maandag 17 september 2018 om 16:37
Zal zijn carrière plan vast anders ingepland hebben 10 jaar terug,
Uiteindelijk geen uitzonderlijke kwaliteiten is gebleken, leuk voor hem en zijn familie komt toch nog iets in het laatje
Vind ik leuk
soplul +3524
maandag 17 september 2018 om 16:40
Een Lord past goed in Schotland.
Mooi cluppie voor lord Nelom.

Al wordt het daar misschien wel Laird Nelom.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 16:48]
Vind ik leuk
El Cazador +8973
maandag 17 september 2018 om 16:46
Wij forum leden wensen Miquel Nelom heel veel suc6 in het regenachtige Schotland. Laat nog eens wat van je horen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 16:49
Laat van Bronckhorst alsjeblieft een buitenlands avontuur aangaan, dit geschreven namens veel Feyenoord supporters.
Vind ik leuk
fr1963 +4367
maandag 17 september 2018 om 21:01
wie willum hebben dan?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5633
maandag 17 september 2018 om 16:53
Mooi land! Genieten in Schotland!
Vind ik leuk
Meneer Smith +3257
maandag 17 september 2018 om 17:13
Misschien wel een nieuwe impuls voor die gozer
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:26
Hahaha tot volgend jaar bij Roda op huurbasis xD
Vind ik leuk
Cookee +12784
maandag 17 september 2018 om 17:34
Prima taakspeler, ik begreep nooit dat hij zo kritisch gevolgd werd.
Ook Lex Immers net zo, kreeg ook veel kritiek, bij ADO de held, oke deze week even niet maar normaal wel.
Vind ik leuk
19AZ82 +1970
maandag 17 september 2018 om 18:33
Niveau ADO en Feijenoord is ook wel een verschil he.
Vind ik leuk
Cookee +12784
maandag 17 september 2018 om 20:27
oké, maar ook bij Feijenoord was hij zeer belangrijk, er was toen veel kritiek op hem om dat hij wel eens een kans mistte, maar naar mijn mening is het ook een kwaliteit als je midvelder zijnd 8x in een wedstrijd naast Pelle opduikt die niet de energie hoeft te leveren om daar te komen, dan mag je van mij ook wel eens missen.

Nu speelt hij iets meer ingetogen.
Vind ik leuk
Blindsy +19077
maandag 17 september 2018 om 18:47
Spelen voor de Hibs, eigenlijk een verdraaid leuke club. Heb er nog n shirt van, kan er nu eindelijk eens n bekende naam op laten drukken.😉
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 07:48
Mooie club in prachtig land. Hopelijk maakt hij daar nog een aantal goede jaren.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2746
donderdag 20 september 2018 om 21:04
Grappig om te zien hoe eerst iedereen zo snel mogelijk bij een topic wilt reageren en ook echt gewoon elk topic, maar als het een update is van een oud artikel is dr niemand die reageert omdat ze toch weten dat ze geen eerste meer kunnen zijn. 😂😂😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 21:04]
Vind ik leuk
TheRedMen +3646
donderdag 20 september 2018 om 21:14
Er zijn zelfs mensen die aan het einde van de wedstrijd al een (lang) stukje in Word (of iets anders) typen. En als de wedstrijd is afgelopen de site telkens te lopen resfreshen. Zodat ze, zodra het artikel online staat, meteen hun stukje kunnen kopiëren en plakken.
Het is maar waar je je voldoening uit haalt ;)
Vind ik leuk
Roffel1998 +2746
donderdag 20 september 2018 om 21:54
Hahaha verschrikkelijk triest als dat echt zo is
Vind ik leuk