'We zien wel waar we komen. Het kampioenschap is geen doel voor ons'

    'We zien wel waar we komen. Het kampioenschap is geen doel voor ons'

    dinsdag 18 september 2018 om 09:59

    Regerend Keuken Kampioen Divisie-kampioen Jong Ajax draait ook dit seizoen in de top mee. De mannen van Michael Reiziger wonnen maandagavond met 2-0 van Helmond Sport en staan drie punten achter op koploper SC Cambuur.

    Titelprolongatie is echter niet het hoofddoel voor de mannen van Reiziger, zo liet de trainer maandagavond weten na de wedstrijd tegen Helmond Sport. "We zien wel waar we komen. Het is geen doel voor ons", stelde de voormalig rechtsback voor de camera's van FOX Sports. "Mooie wedstrijden spelen en proberen de jongens daar te krijgen waar ze moeten zijn, dat is meer het doel."

    Reiziger zag Vaclav Cerny na een langdurige knieblessure zijn rentree maken op Sportpark De Toekomst. "Hij heeft het zeker goed gedaan", krijgt de twintigjarige Tsjech de complimenten van zijn trainer. "Hij speelde in een hoog tempo en hij had plezier, dat is het allerbelangrijkste. Dat hij weer op het veld staat, ritme opdoet en bijna nog een goaltje meepikt... Daar heb je als trainer plezier in."

    Lees ook: Helmond Sport woedend over charge van Cerny: 'Als een grensrechter dat niet ziet'

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 10:01
    En dan niks zeggen over die belachelijke overtreding
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 10:03
    Waarschijnlijk omdat ie de beelden niet had gezien slimpie
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    dinsdag 18 september 2018 om 10:04
    Er waren genoeg mensen die dat niet hadden gezien, waaronder de mannen die speciaal daarvoor waren aangesteld.

    Reiziger wordt hier ook geïnterviewd direct na de wedstrijd en hij wordt er ook niet naar gevraagd. Wat verwacht jij dan?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    dinsdag 18 september 2018 om 10:16
    Ik verwacht wel dat ie alle herhalingen zou bekijken om vervolgens zijn eigen speler keihard af te branden na een gruwelijke overtreding.
    Zeker vlak na de wedstrijd had ie dat allang moeten zien ;)
    Vind ik leuk
    3Bier +8631
    dinsdag 18 september 2018 om 10:03
    Hopelijk binnenkort ook Dolberg terug.
    En dan nog Sinkgraven, Veltman en Bandé. Dan heb je toch een aardige bank. Dat zal Ajax nodig hebben met al die wedstrijden.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16362
    dinsdag 18 september 2018 om 10:32
    Ben bang dat Dolberg het voorlopig niet gaat redden, elke keer is er wel weer wat nieuws.
    Maar hoelang is Bandé er nog uit?
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +96
    dinsdag 18 september 2018 om 11:12
    Tot de winterstop was de verwachting
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2213
    dinsdag 18 september 2018 om 10:07
    Waar was Dolberg????
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 10:08
    Toch nog te veel last.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2213
    dinsdag 18 september 2018 om 10:09
    Aha pffffff
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    dinsdag 18 september 2018 om 10:16
    Van zn knie dit keer.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2213
    dinsdag 18 september 2018 om 11:02
    Wat word de volgende? Zijn linker oorlel ofzo? Na Robben nieuwe man van glas.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    dinsdag 18 september 2018 om 11:28
    Dat idee bekruipt me ook een beetje ja.
    Al ben ik ook wel is bang dat er iets heel anders speelt.
    Psychisch niet lekker, ruzie, faalangst.... Is echt gissen hoor, maar vind het erg vaag allemaal rondom zijn blessures. Bij een Robben werd en wordt er altijd duidelijk gezegd wat er is en hoe lang dat duurt.
    Vind ik leuk
    3Bier +8631
    dinsdag 18 september 2018 om 11:34
    Komt ook door die privacy wetgeving. Ze mogen tegenwoordig niet meer zeggen wat hij mankeert.
    Vind ik leuk
    Ron777 +75
    dinsdag 18 september 2018 om 10:12
    Weer zo'n schopper die terug komt nu wachten op die andere schopper veltman
    Vind ik leuk
    Echt? +3334
    dinsdag 18 september 2018 om 10:55
    Die hoop ik nooit meer terug te zien , grootste kwal op de Nederlandse velden. Ik heb altijd gedacht dat ik niemand een zware blessure toewens, maar hij maakt me aan het twijfelen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    dinsdag 18 september 2018 om 10:15
    Smerige overtreding.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3665
    dinsdag 18 september 2018 om 10:41
    Ik dacht dat bij Ajax altijd bij elk elftal het doel is kampioen te worden.

    Klagen veel hier dat Twente zo'n hoog budget heeft, maar dat valt echt in het niets wat (jong) Ajax te spenderen heeft.
    En dan kunnen ze ook nog veel A-elftal spelers laten spelen voor wedstrijdritme, mits ze niet te oud zijn.
    Maar een Neres, Frenkie de Jong, van de Beek, Eilting etc etc kunnen allemaal nog voor jong Ajax uitkomen.
    En dan niet het doel kampuioen te worden? Schaam je.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    dinsdag 18 september 2018 om 11:33
    jong is er om 3 spelers klaar te stomen voor ajax1 de rest is handel en opvulling dat is het enige doel en enge waarde van dat team zo hoort het ook
    Vind ik leuk
    popiejopie +2617
    dinsdag 18 september 2018 om 11:50
    inderdaad, maar ow wee als je er iets van zegt.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3665
    dinsdag 18 september 2018 om 12:23
    Dus Perr Schuurs, vorig seizoen de beste speler in de toen nog JL, is gehaald voor opvulling.
    Wat een lul dat hij niet eerst jouw verhaal aangehoord heeft en in de gladde praatjes van de technische directeur van Ajax trapte.
    Had hij dus 1000X beter bij Fortuna kunnen blijven om EN eredivisie voetbal EN zich in de kijker laten spelen voor bv PSV
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25065
    dinsdag 18 september 2018 om 11:20
    Aan de titel dacht ik even dat het over Ajax 1 ging
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'We zien wel waar we komen. Het kampioenschap is geen doel voor ons'