VP-voetbalkantine: 'Ajax wint probleemloos van AEK Athene'

    VP-voetbalkantine: 'Ajax wint probleemloos van AEK Athene'

    woensdag 19 september 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: ‘Barca was een maat te groot, maar PSV kan Spurs en Inter wel aan'

    Stelling 2: 'Wöber is de beste optie om De Ligt te vervangen'

    Stelling 3: 'Ajax wint probleemloos van AEK Athene' 

    Plaats een reactie

    Mari +8549
    woensdag 19 september 2018 om 11:06
    Inter en Spurs moeten meer angst voor PSV hebben dan omgekeerd.
    Ze moeten maar vechten om die derde plek
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:07
    Stelling 1: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 11:09
    David Molenaar: Hahahahaha. Grapje van het jaar ben je.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:55
    Meneer grap voor jouw, jochie.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 11:59
    hahaha, meneer:)

    Jongeheer, jongeman of knulletje past beter.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    woensdag 19 september 2018 om 13:31
    Of lamzakje.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:10
    al jouw reactie's : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    on topic ; het moet allemaal nog maar blijken , of PSV ze echt aan kan , dan moet het allemaal echt mee zitten , ze moeten hun kansjes afmaken en verdedigend wel iets volwassener spelen als gisteren
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    woensdag 19 september 2018 om 13:31
    Lompe reactie, ha, ha.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:08
    Stelling 1:

    Ja, als die 2 zo blijven voetballen liggen er (zeker in Eindhoven) kansen om punten te pakken.

    En ik hoop ook dat ze dat gaan doen!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:21
    van jouw reactie kunnen een hoop mensen wat leren
    sportief
    ik hoop dat Ajax ook wint vanavond , veel succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    Motley +65
    woensdag 19 september 2018 om 12:07
    Ook wint ? Wie heeft.er dan ook gewonnen?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:56
    Nep-Ajacied!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 12:14
    ff serieus: Ik zou voor je eigen veiligheid je facebook profiel ff op onzichtbaar zetten....zeker als je je eigen naam op een forum als dit gebruikt....het is maar een tip.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:23
    Want? Moet ik bang van je worden?
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 12:27
    Ik ben niet kwaadwillend, anderen misschien wel. Er is nog genoeg persoonlijke info te vinden waar kwaadwillenden iets mee kunnen. Ik ben beveiligingsexpert dus ik weet er wel iets vanaf.
    Maar zoals ik al zei, het is maar een goedbedoelde tip. Als je gelijk negatief gaat reageren, dan bekijk je het maar.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:29
    Knap.....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:26
    Je mag alles van mij weten hoor jochie. Benieuwd welke informatie je allemaal al hebt gevonden.....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 17:12
    dat je ergens in een gesloten kliniek zit waarschijnlijk .....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 17:53
    Dat klopt.
    Vind ik leuk
    Couto76 +621
    woensdag 19 september 2018 om 11:10
    Tottenham en Inter zijn als PSV zelf een goede dag heeft zeker te verslaan.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 11:12
    Stelling 2: waarop zou je aan kunnen duiden dat PSV wel van Tottenham en Inter zou winnen? Elke punt die PSV pakt is boven mij verwachting.
    Vind ik leuk
    Motley +65
    woensdag 19 september 2018 om 12:10
    Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Maar als Nederlander hoop ik natuurlijk dat psv het goed gaat doen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1675
    woensdag 19 september 2018 om 11:16
    Als ze zo spelen als gister zou het zomaar kunnen.
    Alleen ik weet niet of de PSV defensie tegen Icardi en Kane opgewassen zijn.
    Vind ik leuk
    Op afstand +510
    woensdag 19 september 2018 om 11:18
    Psv komt tegen alle drie te kort, Barca speelde op 75%.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:57
    Barca speelde op 50%. Gaven een kwartiertje echt gas en hop, het stond 4-0.
    Vind ik leuk
    Chielus +126
    woensdag 19 september 2018 om 11:18
    Psv kan zeker winnen van tottenham en inter, zolang je isimat niet gebruikt, want die liet zijn zone wel heel erg onbedekt bij de 3 en 4-0. Maar die twee clubs hebben niet zoveel exceptionele spelers als Barcelona. Dus laten we het hopen! Alles is nog mogelijk
    Vind ik leuk
    pos +8759
    woensdag 19 september 2018 om 11:18
    Tottenham is normaliter een maatje te groot ook. Zeker als die weer enigszins in vorm geraken. Inter moet thuis zeker te pakken zijn. Voor een 3e plek moet het gewoon een klein beetje meezitten.
    Vind ik leuk
    Motley +65
    woensdag 19 september 2018 om 12:20
    Effe voor de duidelijkheid Tottenham heeft verloren van inter. Dus waarop baseer jij dat als het psv een beetje meezit dat ze 3 de kunnen worden ? Barcelona wint met 4-0 van psv. Tottenham.is.volgens jou een maatje te groot voor psv.. en inter wint van Tottenham die een maatje te groot voor psv zijn volgens jou..ik moet eerlijk zeggen dat is wel een aparte logica .
    Vind ik leuk
    pos +8759
    woensdag 19 september 2018 om 13:13
    De wedstrijd van Inter tegen Tottenham bekijken en dan snap je het wellicht. En zoals gezegd is Tottenham ook momenteel niet in beste vorm. Die schat ik ondanks de nederlaag ook een klasse hoger in.
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    woensdag 19 september 2018 om 11:23
    stelling 1 ) natuurlijk kan psv beide teams niet aan

    ze moeten hopen op een mindere dag van een van de 2 ploegen

    Vind ik leuk
    Christiano +1092
    woensdag 19 september 2018 om 11:26
    Tegen Barca heeft PSV 10% kans op een puntje. Tegen Spurs schat ik die kans op 25% en tegen inter op 30%

    PSV zal dus een hele goede dag moeten hebben en Inter / Spurs een mindere.

    Gisteren had Barca een mindere dag (behalve Messi) maar alsnog geen kans voor PSV
    Vind ik leuk
    129 +931
    woensdag 19 september 2018 om 11:37
    PSV kon gisteren leuk meedoen, omdat Barcelona zelf ook wil voetballen. Inter verkracht voetbal, die willen niet. Gaat PSV het heel lastig mee krijgen, hopelijk 4 punten.

    Spurs zit in een enorme dip, maar hebben wel de betere spelers. PSV is een veel beter team. Daar moet wel wat mogelijk zijn. Een keer winnen, en je doet volop mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:58
    PSV kon gister meedoen, omdat dit voor Barca een opwarmertje was voor de rest van de CL. Dit was gewoon een veredelde oefenwedstrijd voor de catalanen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:01
    We spreken elkaar maandag, als PSV weer is weggetikt door een ploeg die ze op aarde deponeert
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 12:05
    1) Ja maar ook tegen Spurs en Inter zul je gewoon te kort gaan komen door indivudiele kwaliteiten, hoop dat ik fout zit maar zie het helaaas niet gebeuren dat een Nederlandse club kansen heeft tegen Spurs en Inter
    Vind ik leuk
    Motley +65
    woensdag 19 september 2018 om 12:29
    Daar heeft zeker een Nederlandse club kans tegen alleen komt die club dit jaar helaas niet uit Eindhoven .
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    woensdag 19 september 2018 om 12:30
    Oneens. Psv mag blij zijn als ze in de thuiswedstrijden van Inter kunnen winnen ook de Spurs zijn te goed. Helaas
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:54
    Droom verder.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:57
    Jongens, jongens, jongens. Na kansloos met 4-0 van barca op je kloten gehad te hebben, zou je toch denken dat het realisme langzaam inzinkt. Maar als ik hier de reacties lees, gaat PSV nipt achter Barca eindigen in deze poule. Komop man, PSV mag blij zijn als ze 3 punten over houden uit 6 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10633
    woensdag 19 september 2018 om 13:08
    Ik zag geen bal tussen de palen, dat was slecht.
    Dat zie je ook vaak als een kleine club tegen PSV speelt, dan gutst de adrenaline door de aderen.
    Verder prima gespeeld.
    Maar als je zoveel halve kansjes creeert, dan moet je koel zijn.
    is gewoon ontzettend dom om over te knallen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    woensdag 19 september 2018 om 13:30
    Stelling 1:thuis wel als je een goede dag hebt en hun niet. Uit misschien bij spurs een puntje of zo.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    woensdag 19 september 2018 om 13:53
    Tegen Barca verliest bijna elke club dus niks aan de hand staat prima achterin bij Psv.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    woensdag 19 september 2018 om 14:18
    1. Ja
    2. Nee absoluut niet.Schuurs is de beste optie. Meer voetballende qualiteit
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 14:33
    2) Ja of Schuurs
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 19 september 2018 om 14:53
    Er is nie echt een goede vervanger voor de Ligt. Wöber is matig en een linkspoot (naast Blind) en Frenkie kan heel riscant zijn in de verdediging zonder een de Ligt naast m. Per Schuurs ga je natuurlijk niet laten debuteren in de basis in de CL.
    Vind ik leuk
    Birdiemann +342
    woensdag 19 september 2018 om 16:12
    PSV kan de andere teams in de poule allemaal niet aan . Wöber is te licht voor dit niveau , dan nog liever Schuurs
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 17:01
    3) hoop het.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 17:04
    1. PSV kan Spurs en Inter wel aan, dat is een beetje overdreven, maar er is zeker resultaat te boeken.
    2. Niet de beste optie wel de leukste, wil De Jong graag op het middenveld zien.
    3. Eens, eerste 20 minuten 1-0 voorkomen en voor rust nog de 2de maken, dan rustig uitspelen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16454
    woensdag 19 september 2018 om 17:15
    Echt heel irritant dat VP alle drie de stellingen in één topic plaatst, lekker onduidelijk zo..
    Of je moet alle reacties willen lezen, pfffff...
    Vind ik leuk
    isnake +2386
    woensdag 19 september 2018 om 17:32
    1: er zijn zeker kansen
    2: nee
    3: ik denk niet dat het "probleemloos" wordt maar zeer goede kans dat ze wel winnen.
    Vind ik leuk
    buddha +8732
    woensdag 19 september 2018 om 17:46
    3. probleemloos en makkie en geen probleem en doen we even die kennen we nu wel. hoop dat ze winnen, dat dan weer wel. succes en proost allemaal vanavond.
    Vind ik leuk
    meloen87 +760
    woensdag 19 september 2018 om 18:08
    1. Spurs wordt echt lastig, zowel thuis en uit. Gister verraste Inter vriend en vijand door ze te verslaan, dus die moeten ze ook niet onderschatten. Maar thuisvoordeel, het helpt echt enorm. PSV moet gewoon geconcentreerd blijven en goed blijven spelen, dan denk ik echt dat ze thuis van elke ploeg kunnen winnen, en hopelijk wat bonuspunten kunnen pakken in de overige uitwedstrijden.
    2. Zeker een goede en logische optie, maar we weten nu dat De Jong hem zal vervangen, wat voor mij ook een goede optie is.
    3. Ze zijn eigenlijk verplicht om probleemloos van AEK te winnen. Ajax is in zeer goede vorm, en AEK is nou niet een team waarvan je zegt dat ze in de CL thuishoren. Ajax speelt thuis, dus dit zal gewoon in een overwinning eindigen voor de Amsterdammers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3397
    woensdag 19 september 2018 om 19:38
    1. Nee
    2. Nee
    3. Nee
    Vind ik leuk
    Pimman +3877
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    Alleenen stelling 3 mee eens!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Ajax wint probleemloos van AEK Athene'