LIVE-discussie: Vuurdoop Advocaat tegen Feyenoord met twee nieuwe namen

    LIVE-discussie: Vuurdoop Advocaat tegen Feyenoord met twee nieuwe namen

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 11:08zo 23-09-2018 om 11:08

    Met twee nieuwe namen in de basiself begint Dick Advocaat zondagmiddag aan zijn avontuur als trainer van FC Utrecht. Om 12.15 uur staat in De Kuip de ontmoeting met Feyenoord op het programma. Cyriel Dessers en Gyrano Kerk krijgen een kans van de 71-jarige coach.

    Advocaat, die maandag begon aan zijn klus in Utrecht, kondigde reeds aan dat Dessers het mag laten zien tegen Feyenoord. De Belgische spits zat onder Jean-Paul de Jong vaak op de bank. Nu vormt Dessers een aanval met Oussama Tannane en Gyrano Kerk. 

    Kerk en Dessers spelen in plaats van Sander van de Streek en Urby Emanuelson. Laatstgenoemde kreeg rood tijdens het thuisduel met FC Emmen. Van de Streek kampt met een blessure. Advocaat heeft niets gewijzigd aan zijn defensie. 

    Feyenoord, dat vorige week met 1-1 gelijkspeelde bij AZ, is ongewijzigd. Dat betekent onder meer dat Yassin Ayoub op de bank zit tegen zijn oude club. Het Rotterdamse middenveld bestaat uit Jordy Clasie, Jens Toornstra en Tonny Vilhena. 

    De opstellingen

    Feyenoord: Bijlow, St.Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie en Larsson.

    Utrecht: Jensen, Klaiber, Janssen, Letschert, Guwara, Gustafson, Van Overeem, Gavory, Tannane, Dessers en Kerk

    Poll

    Gaat Advocaat z'n eerste potje als FC Utrecht-trainer winnen?

    (494 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 23 september 2018 om 11:09
    2x Tannane😂

    Ze vonden 2x tannane toch iets teveel van het goede dus hebben nu kerk maar aan het elftal toegevoegd
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    zondag 23 september 2018 om 12:42
    Kerk en ook Dessers.. Ach, Dick is net begonnen!
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    zondag 23 september 2018 om 11:10
    2-0....feyenoord gaat dit varkentje wassen, sorry tannane...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 11:12
    Laat ayoub toch eens starten man.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:18
    De gebroeders Tannane doen ook mee zie ik.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    zondag 23 september 2018 om 11:20
    In de Galgenwaard? Serieus?
    Vind ik leuk
    mcmodd +24236
    zondag 23 september 2018 om 11:23
    Hooeeeee, de zenuwen komen langzaam hun tol eisen. Dessers en Kerk, net de twee waarvan ik hoopte dat Advocaat ze niet zou opstellen. Dessers omdat ik hem nog niet de klasse zie uitstralen die voor de eredivisie nodig is, Kerk omdat ie naast zijn enorme snelheid niet veel gebracht heeft dit seizoen. Teveel op zichzelf gericht ook, maar misschien dat Dick hem dit inmiddels verboden heeft?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:56
    We moeten wat Modd het roer moest om hij geeft die jongens vertrouwen , dat hebben we nodig .
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:27
    Dick gok op snelheid, dat is niet zo slecht gedacht tegen de trage verdediging van Feyenoord. Ik verwacht ( net als gisteren) weer een doelpuntenfestijn , ik denk 6-3 of zo:)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:41
    Hmmm... veel doelpunten zou leuk zijn, maar FC Utrecht scoort dit seizoen heel moeizaam. Dus ik zie het niet gebeuren. Dessers en Kerk gaan daar niet veel verandering in aanbrengen ben ik bang.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:39
    Alsof hij een inbreng heeft. Geblesseerd of geschorst, wat een dombo koptitelinvulling.
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    zondag 23 september 2018 om 11:42
    OFFTOPIC: Kan een moderator naar de reactuesvan Apollo85 kijken en deze verwijderen en hem IP-bannen? Gaat om een ander topic dan deze. Bedankt alvast!

    ONTOPIC: Wordt een leuk potje denk ik. Ik verwacht 3-1.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zondag 23 september 2018 om 11:42
    Valt nog mee dat er niks afgelast is !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 11:48
    Vp, houd eens op met het verwijderen van reacties. Het is geen noord korea hier. Iedereen maakt weleens een foutje en daar hoort een grapje bij ;).
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:52
    Ik ga nergens op in we wachten af ik heb vertrouwen , in Dikkie dan zullen we zien wie de punten pak .
    Geloof mij nou de staat vanmiddag een andere ploeg Uuuuuuuuuuu For Ever
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 12:14
    St juste ziet er echt niet uit. Om je dood voor te schamen.

    Net een kudde schapen allemaal elkaar na apen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1598
    zondag 23 september 2018 om 13:12
    'Mooie' woordspeling😅
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 13:19
    Geweldig he.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1598
    zondag 23 september 2018 om 13:22
    Ja en jij en ik doen precies hetzelfde aangezien we aan kuddegedrag doen. Of ben jij uniek Smith?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 13:27
    Net als mora, de enige echte 😂😂
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zondag 23 september 2018 om 12:29
    Feyenoord gaat vandaag gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    zondag 23 september 2018 om 12:29
    Gio blijft Larsson maar op de flank zetten, hij speelt en is ongelukkig op die plek.
    Zet hem gewoon op 10 misschien komt dan zelfs het spel ten goede van Feyenoord
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:34
    En als Feyenoord-City klaar is, zitten de supporters droog!!
    Vind ik leuk
    Joee +287
    zondag 23 september 2018 om 12:41
    De sfeer in de kuip is ook niet meer wat het geweest is zeg...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zondag 23 september 2018 om 12:42
    hahaha mooi gezicht man dicky en petro naast elkaar op de bank ...
    2 prachtige zenuwpezen dat moet dit seizoen nog vuurwerk op gaan leveren
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 12:52
    Had al 3-0 moeten staan.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    zondag 23 september 2018 om 12:59
    Het is nat in de kuip maar feijenoord nog niet best hoor
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    zondag 23 september 2018 om 13:05
    Gio, less dit effe: wissel Vilhena en Clasie voor Ayoub en Tapia en Feyenoord wint simpel met 3-0. Wat een nepvoetballers....balletje breed, balletje terug, pass te kort, voorzet onzuiver, schot op goal als een terugspeelbal, echt kansloos deze jongens.
    Vind ik leuk
    poklane +5227
    zondag 23 september 2018 om 13:09
    Het is op een paar momenten wanneer het tempo wat omhoog gaat en mensen zonder bal bewegen wel wat, maar verder is het zoals gewoonlijk weer 10x niks.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:11
    Utrecht had bij een soortgelijke overtreding nu met 10 man gestaan.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:12
    Wat een Feyenoorder die verslaggever.
    Vind ik leuk
    stock3 +764
    zondag 23 september 2018 om 13:19
    Nou echt hij heeft ze Feyenoord shirtje ook aan. Met de naam van Persie op zijn rug
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:32
    Feyenoord valt ver terug, opmerkelijk.
    Vind ik leuk
    derksen +8932
    zondag 23 september 2018 om 13:37
    Die bijlow die is echt een goede keeper
    Pfffff
    Wat een kut keeper hebben wij toch
    Godverdomme wat een kut keeper
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 13:43
    Wat een kuthelft.breng ayoub er toch eens ij man.

    En berghuis stel je niet zo aan.
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1048
    zondag 23 september 2018 om 13:44
    Wat is dit Feyenoord matig.
    Zei er ook nog een, dat het mogelijk was om kampioen te worden.
    No way.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zondag 23 september 2018 om 13:45
    Haha Berghuis 🤣
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:46
    Wat een jankers in de Kuip. Na van Persie nu ook Berghuis.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    zondag 23 september 2018 om 13:48
    Vilhena, de meest irritante en slechtste voetballer op het veld. Gio, durf nou eens een keer in te grijpen!!!! Nee, dan haal je Toornstra eraf....die zegt niets terug zeker...Vilhena leidt zoveel balverlies waardoor Utrecht kan counteren, niet normaal! Gio heeft echt een plaat voor zijn kop!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    zondag 23 september 2018 om 13:49
    Wat een kans voor Van Persie, huizenhoog over...wat een niveau..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 13:53
    Gio lafbek wissel toch eens man.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    zondag 23 september 2018 om 13:55

    hoe Vilhena ook dit weer verprutst...wat een amateur! Gioooooo!! haal hem eruit en Ayoub erin, niet pas in de 85e minuut joh angsthaas!
    Vind ik leuk
    markpark +1015
    zondag 23 september 2018 om 14:03
    Wat onterecht, zeg ik als Feyenoord-fan. Op basis van de tweede helft onverdiend, maar ik accepteer hem toch zeker weten ;)

    Wat vind ik het overigens leuk om Advocaat zo te zien zeg, lekker schelden aan de zijlijn, mooi hoor.
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    zondag 23 september 2018 om 14:07
    knap voorgezet van die clown
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws