Padt betuigt spijt na treinruzie en levert aanvoerdersband in: Dat doet me pijn

Padt betuigt spijt na treinruzie en levert aanvoerdersband in: "Dat doet me pijn"

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 20:39ma 24-09-2018 om 20:39

FC Groningen-doelman Sergio Padt is niet langer de aanvoerder van de Eredivisie-hekkensluiter. De sluitpost heeft zijn aanvoerdersband ingeleverd, nadat hij zondagavond werd aangehouden na een ruzie in de trein.

De 28-jarige Amsterdammer laat weten dat hij spijt heeft van het incident. "Ik ben in de trein gestapt en op een bepaald moment heb ik mij toen onfatsoenlijk gedragen. Dit is ongelooflijk dom geweest", laat hij weten aan de clubsite van FC Groningen. "Daarom vind ik ook dat ik niet langer aanvoerder kan zijn van FC Groningen en dat doet me pijn, want iedereen weet hoe vereerd ik was met de aanvoerdersband."

Padt zal echter niet geschorst worden door de club en hoeft niet te vrezen voor de KNVB Bekerwedstrijd tegen FC Twente van donderdagavond. "Sergio is zelfbewust en weet dat hij fout zat. Voor ons als club natuurlijk een zeer vervelende en ongewenste situatie. Wij laten aan het Openbaar Ministerie hoe dit verhaal verder gaat lopen", vertelt directeur Hans Nijland.

Plaats een reactie

Bengelino +12575
maandag 24 september 2018 om 20:44
Had hij die band om in de trein?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 20:46
Hij was dus al een gevangene
Vind ik leuk
Phoxy75 +624
maandag 24 september 2018 om 20:44
Padt is het spoor bijster.
Vind ik leuk
Vak-DD +11655
maandag 24 september 2018 om 22:23
Hij had Paddestoelen op denk ik.
Vind ik leuk
Het Brein +4532
maandag 24 september 2018 om 20:45
Padt ziet er lekker mollig uit op die foto! Trainen keepers hier niet ofzo, tzjesus...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 21:06
Dat krijg je ervan he, als je met de trein reist. Die broodjes bij de kiosk zijn veel te lekker.
Vind ik leuk
Vak-DD +11655
maandag 24 september 2018 om 22:24
Familie van Jeroen "Pizza" Verhoeven denk ik,
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4480
maandag 24 september 2018 om 20:46
Nijland op TV nu: geen schorsing/boete vanuit de club
Vind ik leuk
Polley +5
maandag 24 september 2018 om 20:54
En die zagen we niet aankomen haha
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
maandag 24 september 2018 om 20:47
De spontaniteit van dit bericht spadt er vanaf. Wel goed opgelost door Groningen zo.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 20:47
Ik zat gisteren bij hem in de trein. Wat een downy. Schreeuwen en agressief doen jonge. Conducteur werd eigrnlijk gewooj mishandeld. Ging tegen iedereen schreeeuwen dat er niet gefilmd mocht worden Door mensen😂
Vind ik leuk
komoanFC +2205
maandag 24 september 2018 om 21:02
Goeie reactie ook. 💪
Foute punten, spaties, komma's, spelfouten en verkeerd hoofdlettergebruik in één bericht.
Vind ik leuk
FACT +2324
maandag 24 september 2018 om 20:50
Kom-toe ooit nog op 't rechte pad(t)?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 20:56
Sergio Zat klapt donderdag wat tukker van het padt
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 21:00
Hahaha dat mocht je willen, wij gaan jullie dik verslaan.
Vind ik leuk
Martinus69 +5040
maandag 24 september 2018 om 21:03
Off
Lees elders dat Zeefuik twee wedstrijden geschorst is....
Schande. Te schijterig om consequent op te treden in de wedstrijden waar de mediaaandacht groot is maar nu in Zeist wel de grote jongens uithangen. Compensatiegedrag en inconsequent. Lafaards.
Vind ik leuk
Metsie +206
maandag 24 september 2018 om 21:06
Ondanks dat Padt fout zat, blijft het een held
Vind ik leuk
Smithsonian +37781
maandag 24 september 2018 om 21:10
Terecht. Hij moet wel het juiste padt volgen.
Vind ik leuk
sweeper +95
maandag 24 september 2018 om 21:13
Wie had dat gedacht, van een aanvoerdersband van je cluppie, naar een enkelband van justitie...🤣
Vind ik leuk
Spiegel +10313
maandag 24 september 2018 om 21:14
Slappe hap van Groningen, om hem niet te schorsen. Je club is zwaar in diskrediet gebracht.
De eerste Nederlandse international sinds jaren die ze afleveren.
Is die reservekeeper nou zo slecht dat ze daar niet op vertrouwen tegen Twente?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 21:16
Niets menselijks is hem vreemd....
Vind ik leuk
wil +1227
maandag 24 september 2018 om 21:18
Advies aan Groningen koop voor die jongen een trein abonnement.
Vind ik leuk
Tweey +2123
maandag 24 september 2018 om 21:26
Is dat niet een erg zware straf?
Vind ik leuk
Nightcrawler +5928
maandag 24 september 2018 om 21:40
De trein naar Kropswolde, wie zou daar nou niet opgefokt van worden
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 22:11
Als het een jeugd speler was geweest was hij geschorst
Vind ik leuk
Cookee +11797
dinsdag 25 september 2018 om 14:26
Ik voorspel deze leuze, Sergio is van het Padtje af.
Nou loopt het bij Groningen nog niet als een trein.
Maar dan is een keeper welkom zolang die spoort.
Is zijn vrouw de slechtste chauffeur van Nederland?
Want waarom stapte hij daar niet bij in?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws