Bijlow, Rosario en sensatie Groeneveld debuteren in voorselectie Oranje

    Bijlow, Rosario en sensatie Groeneveld debuteren in voorselectie Oranje

    Gepubliceerd: woensdag 26 september 2018 om 12:13wo 26-09-2018 om 12:13

    Feyenoord-doelman Justin Bijlow, middenvelder Pablo Rosario (PSV) en Club Brugge-aanvaller Arnaut Danjuma Groeneveld debuteren in de voorselectie van het Nederlands elftal. De KNVB meldt dat woensdagmiddag. 

    Bondscoach Ronald Koeman heeft in totaal 31 spelers geselecteerd voor de interlands tegen buurlanden Duitsland en België. De seelctie van Oranje bevat dus drie nieuwe namen: Bijlow, Rosario en Groenveld.

    Bijlow is sinds dit seizoen eerste keeper in De Kuip. Hij won de concurrentiestrijd van Kenneth Vermeer en nam het stokje over van Brad Jones. De selectie van Bijlow gaat ten koste van Sergio Padt, die sinds zondag volop in de aandacht staat: hij werd opgepakt na een incident in de trein en leverde maandag zijn aanvoerdersband bij FC Groningen in. De andere keepers in de selectie van Koeman zijn Jasper Cillessen, Jeroen Zoet en Marco Bizot. 

    Rosario heeft zich de laatste maanden opgewerkt tot basisklant bij PSV. Afgelopen zondag was de 21-jarige middenvelder de grote uitblinker aan Eindhovense zijde tijdens de kraker tegen Ajax.

    Groeneveld, eveneens 21 jaar, blonk vorig seizoen uit bij NEC en verdiende zo een miljoenentransfer naar Club Brugge. In België is de vleugelaanvaller fantastisch begonnen. Hij scoorde al vier keer in de Jupiler Pro League. Groeneveld, die zichzelf liever Danjuma noemt, beschikt óók over een Nigeriaans paspoort. 

    Geen Janmaat en Berghuis
    Opvallend: Steven Berghuis zat de laatste keer nog bij de voorlopige groep van Koeman. Hij overleefde de schifting uiteindelijk niet. Nu ontbreekt de vleugelaanvaller van Feyenoord ook in de voorselectie. Datzelfde geldt voor Daryl Janmaat (Watford), die tijdens het afscheidsduel van Wesley Sneijder tegen Peru zelfs nog speeltijd kreeg. 

    Daarnaast behoorden Guus Til (AZ) en Eljero Elia (Başakşehir) medio augustus nog tot de laatste voorselectie van Oranje. Hun namen ontbreken nu eveneens. 

    Op zaterdag 13 oktober speelt Nederland tegen Duitsland in het kader van de Nations League. Drie dagen later volgt een oefenduel met België in Brussel. 

    Plaats een reactie

    woensdag 26 september 2018 om 12:17
    Waan van de dag selectie
    Vind ik leuk
    Obl93 +2530
    woensdag 26 september 2018 om 12:22
    Dat is ook de bedoeling als bondscoach😂
    Had alleen Kluivert thuis gelaten, en Hendrix meegenomen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    Bertjes +1320
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    Inderdaad, sterkste spelers moeten er gewoon bij zitten. Mooi ook dat Danjuma erbij zit. Lijkt me toch dat hij en uiteraard ook Bergwijn de voorkeur boven Kluivert gaan krijgen. Wel gaaf, van de Eerste divisie in een kwartaal naar de Champions League en het Nederlands elftal. het kan verkeren..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Niemand is nog meegenomen ;-)
    Vind ik leuk
    munkikiii +2142
    woensdag 26 september 2018 om 12:40
    Henniks? Man man man laat die a.u.b buiten de selectie netzo als een berghuis bv ook totaal ongeschikt voor oranje
    Vind ik leuk
    Rodajc +15689
    woensdag 26 september 2018 om 13:13
    In dat geval zat Dilrosun er ook wel bij. Rosario en Groeneveld presteren toch heel constant goed en de vorm is zeker aanwezig. Bijlow ben ik wat minder fan van maar er is weinig anders te kiezen.
    Vind ik leuk
    PSV noord +1165
    woensdag 26 september 2018 om 12:17
    En Jorrit dan? Die laat zijn specifieke kwaliteiten al jaren zien. Rosario komt pas net kijken.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21348
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    En daarom zou iedere PSV speler de eer aan zichzelf moeten houden. Totaal niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +644
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Och och en daar is calimero weer..een groot complot van de grote boze wereld tegen psv
    Vind ik leuk
    Duckiey +65
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Waarin is vilhena dan beter dan hendrix? Denk eerder andersom
    Vind ik leuk
    Babelagtig +644
    woensdag 26 september 2018 om 12:26
    Wie zegt wat over vilhena dan?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    woensdag 26 september 2018 om 12:27
    Voetballen?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10476
    woensdag 26 september 2018 om 12:30
    Scorend vermogen. Fysiek. Verder doen ze niet veel voor elkaar onder.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    woensdag 26 september 2018 om 12:30
    Daar is Calimero weer zegt sneue Sjakie. "Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht" :)))))
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Babelagtig +644
    woensdag 26 september 2018 om 12:33
    Blijf gewoon ff bij het onderwerp kleutertje
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:36
    Jij begint Sjaak te roepen
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    woensdag 26 september 2018 om 12:37
    Jouw onderwerp is toch "Calimero?!

    Babelagtig +227 woensdag 26 september 2018 om 12:21Och och en daar is calimero weer..een groot complot van de grote boze wereld tegen psv
    Vind ik leuk
    Babelagtig +644
    woensdag 26 september 2018 om 12:41
    Nee mijn onderwerp is het terechte niet selecteren van hendrix
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:34
    Waar is Sjaak dan?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    woensdag 26 september 2018 om 13:55
    Deze keer ook niet opgeroepen.
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    woensdag 26 september 2018 om 12:55
    Sterke, goed onderbouwde reactie.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +644
    woensdag 26 september 2018 om 13:05
    De onderbouwing is te lezen in het comment waarop ik reageer.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Jorrit komt gewoon te kort, heeft ook geen specifieke kwaliteiten, Rosario zit meer potentie en voetballend vermogen in. Begrijp de keuze wel.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    woensdag 26 september 2018 om 12:32
    Vind je? Ik zie niks in die Rosario.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    woensdag 26 september 2018 om 12:43
    Wat was dan de specifieke kwaliteit van bijv. Gattuso?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:54
    Dat was een kuitenbijter die al zijn duels won met of zonder overtreding en overal tussen zat. Hendrix heeft die kwaliteiten niet, want als het tempo iets omhoog gaat is hij overal te laat. Dat hebben we tegen Barca kunnen zien. Rosario daarentegen viel niet door de mand.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    woensdag 26 september 2018 om 12:49
    Waarom zit nou weer Blind erbij? Heeft hij al niet genoeg verziekt
    Vind ik leuk
    3Bier +10704
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Rosario is beter. Hendrikx doet het zeker goed op dit moment maar ziet niet altijd de juiste oplossingen en kiest dan voor een bal breed of terug. Rosario speelt veel meer naar voren. Ook de handelings snelheid van Hendrickx is niet geweldig. Denk dat Koeman goed gekeken heeft naar Barca PSV. Daar viel Hendrikx toch tegen terwijl Rosario zich knap staande hield.
    Vind ik leuk
    Primo +691
    woensdag 26 september 2018 om 14:48
    Mensen schilderen Hendrix graag als iemand die aan de bal niks kan en alleen balletjes breed speelt, maar dit is echt totaal niet waar.

    Hendrix is heel subtiel met zijn spel, en heel erg sober (a la Nigel de Jong) maar hij zoekt juist bijna altijd de diepte op wanneer hij de bal heeft, en houdt hij juist heel vaak het tempo in het spel door de bal gelijk naar de vrije man te spelen wanneer hij deze veroverd.

    Ik zou hem niet wegdenken uit de basis van PSV, en binnen twee jaar is hij vaste basisklant van Oranje.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    Neem aan dat Perr Schuurs nog wordt toegevoegd. Hij moet nodig minuten maken op internationaal niveau, om klaar te zijn voor Ajax. De Ligtroute zeg maar ;-)
    Vind ik leuk
    Zico Ali +483
    woensdag 26 september 2018 om 12:26
    Jorrit...laat me niet lachen man. Prima ballenafpakkertje maar niet meer dan dat. Als hij dat gewoon zou accepteren heb je een goeie aan hem. Maar ik denk dat hij van zichzelf vindt dat hij ook het spel.moet maken en steekpasses moet geven. En dit zeg ik als psv supporter. Rosario laat nu al zien veel meer potentie te hebben.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10476
    woensdag 26 september 2018 om 12:29
    Welke specifieke kwaliteiten heeft Jorrit dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:40
    Specifieke kwaliteiten Jorrit?
    Hij kan redekijk goed met schalen sjouwen.
    Een kwalireit die je bij de gemiddelde Ajacied niet ziet.
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:49
    Leuk voor de ED.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10476
    woensdag 26 september 2018 om 13:13
    Hehe, ja dat heeft zelfs Remko Pasveer een aantal keer gedaan. En zelfs Miquel Nelom heeft met zo'n ding gezwaaid.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:29
    Kun je na gaan wat een bagger niveau de rest is wat er nooit mee heeft staan zwaaien.
    Vind ik leuk
    pos +8830
    woensdag 26 september 2018 om 12:18
    Weer geen Erik Pieters.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6199
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Die gaat Koeman nooit meer oproepen tenzij, gehyped vanuit Engeland.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +574
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Speelt z’n wedstrijdjes tegenwoordig in de kelder van de Championship. Totaal uit beeld en terecht.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    woensdag 26 september 2018 om 12:18
    Bergwijn als je nu niet geselecteerd wordt de eer aan jezelf houden! Neem aan dat Kluivert, Vilhena en Hateboer sowieso afvallen!
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1062
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Relaxed Bergwijn komt er wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:32
    Wat een onzin, laten we afzeggen voor het NL elftal omdat we als jong gastje de vorige keer niet definitief geselecteerd zijn.

    Ongeacht het niveau blijft het een grote eer om voor Oranje uit te komen, als je dat als jong gastje afzegt wil alleen maar zeggen dat je jezelf echt veel te hoog hebt zitten. Je zou juist moeten blijven knokken zodat je er de volgende keer wel bij zit.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    woensdag 26 september 2018 om 12:44
    Als er betere zijn geselecteerd i.p.v. hem oke, maar als er mindere goden worden geselecteerd houdt het op! Is bij jou op je werk ook neem ik aan? Diegene die het verdienen moeten het krijgen..
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:15
    Beter zijn dan iemand anders is bij voetbal sowieso meer een interpretatie dan bij je op het werk neem ik aan. Dus die vlieger gaat niet helemaal op.

    Ik zeg ook absoluut niet dat Bergwijn het niet verdient, in tegendeel. Maar als jonge jonge bij Oranje lijkt me geweldig wie wil dat nou niet? en als je er tegen aanhikt en een keer niet mee gaat, dan knok je voor de volgende keer.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:49
    Voetbalgek123,
    Een eer?
    Om achter een gehypte puber van Ajax op de bank te zitten?
    Nederlands elftal is geen niveau meer laat gaan, laat gaan.
    Je gaat als Zoet toch niet achter Cillessen op de bank zitten.
    Al is het natuurlijk wel zo dat Jasper dit seizoen er minder in de champions league heeft doorgelaten dan Jeroen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    woensdag 26 september 2018 om 13:07
    Eens, als het gelijkwaardig is dan moet je vechten voor je kans! Maar als er rare beslissingen worden genomen die nergens opslaan houdt het op.. Je moet spelen bij je club punt uit!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:17
    Als hij het geen eer vind moet hij sowieso nee zeggen tegen het NL- elftal. Als je er bij zit vertegenwoordig je met circa 30 andere mensen 17 miljoen Nederlanders, dus bank of niet het NL elftal moet een eer zijn voor voetballers, anders inderdaad lekker thuis blijven.

    De Cillesen Zoet discussie blijft inderdaad een punt, al ben ik van mening dat wedstrijdritme voor een keeper minder belangrijk is als voor een veldspeler. Persoonlijk vind ik Cillesen ook beter.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6199
    woensdag 26 september 2018 om 12:18
    Kluivert jr. Weghorst, de Roon kun je afstrepen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:19
    Bijlow? Snap ik weinig van
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Zoet en Cillessen zijn onbetwist. Heb je ook nog Bizot
    Kan je Padt wel op gaan roepen maar die slaat dan de trein weer leeg.
    Kan je beter de keeper van Jong Oranje en toekomstig oranje keeper Bijlow er bij halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:26
    'Kan je Padt wel op gaan roepen maar die slaat dan de trein weer leeg' je heb me overtuigd :-)

    Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo maar een ander kan bedenken. Ik vind alleen dat Bijlow wel heel veel fouten maakt de laatste wedstrijden bij Feyenoord en Jong Oranje (op Utrecht na)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 26 september 2018 om 12:32
    Met Jong Oranje was een fout maar je weet met een 19-jarige dat stabiliteit en routine nog moet groeien.
    En dat gebeurt alleen door te spelen.
    Hiele, De Goey en later Dudek waren allemaal jong of relatief jong toen ze eerste doelman werden bij Feyenoord en alle drie maakten ze fouten.
    Zijn ook alle drie redelijk terecht gekomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:37
    Dat is zeker waar. Viel gewoon op dat een speler die niet in vorm is word beloond met Nl elftal. Niet alleen Bijlow, ook andere spelers. Nu met jouw uitleg, zou het denk toch als derde keeper de beste keuze zijn. Laat alvast maar wennen
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 26 september 2018 om 12:41
    Niet in vorm is wat overdreven.
    Jongen heeft een paar "leermomentjes" gehad.
    Onana's eerste wedstrijden bij Jong Ajax waren lachen, gieren, brullen. Ook in het eerste had ie zo zijn momenten. Dat weet je met jeugd.

    Als Bijlow er 1 grote bende van had gemaakt had Vermeer al weer ouderwets onder de hoge ballen door kunnen gaan nu.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2226
    woensdag 26 september 2018 om 12:53
    Dat klopt dat hij nog beter kan worden, maar als je vindt dat jonge keepers fouten maken, dan moet je ze niet selecteren zoals Blind De Ligt niet had moeten selecteren toen hij nog niet goed genoeg was.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 26 september 2018 om 13:37
    Selecteren kan wel.
    Ze meteen laten spelen is een ander verhaal.

    Bijlow gaat echt niet spelen en zal waarschijnlijk niet eens bij de 23 zitten.

    Vind ik leuk
    Peterfc +2226
    woensdag 26 september 2018 om 13:46
    Dan zou je Gravenbergh ook kunnen selecteren, die is over 5 jaar ook erg goed.

    Bijlow is op dit moment niet de derde keeper van Nederland.
    Maar de spoeling is dun dat zie ik ook, je kunt moeilijk Vermeer of Veldhuizen selecteren.
    Ik ben met je eens dat het bij keepers wat anders ligt. De derde keeper speelt idd nooit.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 26 september 2018 om 13:52
    Keeper is de enige positie waar je 3 specialisten voor selecteert.
    Die 3de plaats is dan prima voor dit soort dingen te gebruiken.
    Bizot wordt nooit 1ste keeper want is net zo oud als Cillessen en Zoet en die zijn gewoon beter.
    Als een nieuwe keeper, of dat nou Bijlow is of niet, die 2 er uit keept, keept ie Bizot er ook uit.

    Sander Boschker ging op zijn 40ste als 3de keeper mee naar een ek of wk.
    Belachelijk, neem daar een jonge gast voor mee in de plaats.

    Maar gezien het feit dat Bijlow niet voor Jong Oranje is geselecteerd, zie ik hem er nog bij blijven ook.
    Vind ik leuk
    COYG +6839
    woensdag 26 september 2018 om 13:29
    Fouten maken mag op die leeftijd. Ik hou er niet van, maar ik doe het toch: De Ligt maakte ook gigantisch veel fouten. Bij hem was het volgens velen wel geoorloofd, vanwege zijn leeftijd. Nou Bijlow is het grootste keeperstalent die we hebben. Dan kan je hem alvast meenemen, aangezien Bizot en Padt ook regelmatig blunderen.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2146
    woensdag 26 september 2018 om 12:35
    Bijlow zit erbij ipv Padt, maar die zal heus niet geselecteerd worden. Is een voorselectie he

    kwalijker vind ik spelers opnemen in voorselectie die nooit spelen zoals Kluivert en Tete
    Vind ik leuk
    COYG +6839
    woensdag 26 september 2018 om 13:31
    Een Dumfries of Janmaat had ik eerder verwacht dan weer Tete.
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    woensdag 26 september 2018 om 12:59
    Inderdaad lachwekkend. Die jongen is één grote brok onzekerheid..
    Vind ik leuk
    Bizzy +21348
    woensdag 26 september 2018 om 12:19
    Rosario moet afzeggen voor Oranje. Laat Koeman maar de rambam krijgen. Focus moet bij PSV liggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Tuurlijk gaat hij dat niet doen. En waarom zou hij??? Als je er voor de eerste keer bij kan zitten zal het alleen maar mooi zijn.
    Vind ik leuk
    3Bier +10704
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    Ja logisch ook. Als kind van de club PSV zal hij PSV natuurlijk boven Oranje kiezen. Verder alles goed met u?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Ipv Kluivert had ik eerder die Dilrosun opgeroepen
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Bijlow? Op basis van wat?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    Ik zou als NAC-er geen opmerkingen over keepers plaatsen....😉
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:26
    Tja, we hebben het zwaar momenteel. Toch is de uitverkiezing van Bijlow wel een beetje gek, vind je niet?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10476
    woensdag 26 september 2018 om 12:31
    Padt en Bizot dan? Op basis van wat?

    Denk dat Bijlow meer toekomst heeft dan die andere 2.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:33
    Zijn alledrie niet echt opties. Blinken niet echt uit. Bijlow lijkt me wel talentvol maar komt nog niet heel betrouwbaar over vind ik
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10476
    woensdag 26 september 2018 om 13:00
    Tsja, wie dan? Theo Zwarthoed? ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:36
    Haha nee , ik zou het niet weten inderdaad. Van leer laat het ook niet echt zien 🤨
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    woensdag 26 september 2018 om 15:29
    Het is niet mijn keeper, maar de rest is te oud of niet beter.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8609
    woensdag 26 september 2018 om 12:26
    tja, hij speelt wel iedere week. Dat doen niet alle keepers die opgeroepen zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Bijlow, serieus?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Rosario😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Leeuw +6199
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Liever Rosario dan Til van az. Die kan er baar weinig van.
    Vind ik leuk
    3Bier +10704
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Ik ben onder de indruk van Rosario. Ik denk dat hij een grote kan worden. Heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft. Is er natuurlijk nog lang niet maar deze jongen heeft toekomst
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    woensdag 26 september 2018 om 13:30
    Beide hebben (nog) niet het niveau. Net als Vormer, Veltman, Hendrix.
    Vind ik leuk
    companen +1401
    woensdag 26 september 2018 om 14:07
    Veltman voetbalt die dan nog? Die zou ik niet eens bij Telstar willen zien. Koopmeiners zal er toekomst wel bijkomen.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Ik begrijp het ook niet, alsof een goede prestatie tegen dit ajax een goede graadmeter is. Hij kan beter eerst presteren tegen een tegenstander van niveau
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5444
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Koeman stop toch eens met het selecteren van spelers die alleen maar op de tribune zitten of amper spelen.

    Cillessen , Tete , Kluivert niet meer selecteren.

    Blind en Strootman bij het grofvuil.

    Dan ziet de selectie er in ieder geval al een stuk competitiever uit.

    Trouwens ik had Dilrosun ook opgenomen . Die jongen was gisteren weer de beste bij Hertha .
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:20
    Waar is de tijd dat je een langere tijd constant moest spelen voordat je geselecteerd werd ipv potentiële spelers voor de toekomst nu al selecteren.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    woensdag 26 september 2018 om 12:30
    Waar zijn de spelers die dat doen?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:53
    Tot mijn schrik kom ik niet verder als Erik Pieters en of dat nou zo'n topper is. Het is gewoon armoe troef. Een Elia, Janmaat, Klaassen zijn niet of nog niet geschikt.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    woensdag 26 september 2018 om 13:42
    Het was ook een oprechte vraag, we worden niet verwend momenteel. Maar goed, na regen komt zonneschijn ;)
    Vind ik leuk
    PDJong +1242
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Prima selectie. Zou niet weten wie er niet bijzit en het wel verdient.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    En natuurlijk bankzitter vd Beek en geen Henrikx. 🤔
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:47
    Na Barca - PSV zou ik geen Hendrikx nemen
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    woensdag 26 september 2018 om 13:01
    Na PSV - Ajax van de Beek ook niet...
    Vind ik leuk
    Cptn PSV +153
    woensdag 26 september 2018 om 12:22
    Hoop dat hij snel Dilrosun ook een kansje geeft. Die speelt echt niet normaal goed de laatste paar weken.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +574
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Het eerste wat ik dacht; nu al...
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Zo sterk mogelijk opstelling tegen Duitsland
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8609
    woensdag 26 september 2018 om 15:09
    zodat we alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.

    Maar dan moet je natuurlijk geen bankzitters selecteren en ook geen spelers die nog nooit iets gepresteerd hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    Ik mis Tom Beugelsdijk...
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8609
    woensdag 26 september 2018 om 12:27
    Dat is lief!

    Ik mis mijn moeder.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Nou zeg, dan maak je het gelijk weer emotioneel...
    Vind ik leuk
    Veteraan +21
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    Alsjeblieft zeg het word steeds gekker 1 goede wedstrijd en je zit bij oranje er veranderd helemaal niks
    Vind ik leuk
    Corse996 +1596
    woensdag 26 september 2018 om 12:24
    en Klaas-Jan en Robin dan... hehe
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Ik had Dumphries wel verwacht
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Leuk dat Rosario erbij zit!
    Vind ik leuk
    Babelagtig +644
    woensdag 26 september 2018 om 12:39
    Ja vind ik ook...ik mis alleen nu de opmerkingen dat t veels te vroeg is..pas een handvol wedstrijden in de eredivisie etc etc wat je wel altijd hoort wanneer een jonge ajacied geselecteerd wordt..maar goed ..verder ben ik het wel met je eens😉
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    woensdag 26 september 2018 om 13:31
    Bij een voorselectie is het prima. Maar ik zou het ook gelacheo8ii vinden als Rosario nu Wijnaldum uit de selectie speelt. Maar voorselectie is gewoon verdient
    Vind ik leuk
    Phiron +191
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Wat heeft die voorselectie voor nut... Rosario komt toch niet opdagen want is ten tijde van de interlandperiode toch geblesseerd
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:47
    Bergwijn is dat
    Vind ik leuk
    Phiron +191
    woensdag 26 september 2018 om 12:54
    Allebei PSVers
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:27
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Weer Luuk de jong en blind😥😥😥😥weg met die grote logge spitsen....liever Huntelaar als pinchitter en drenthe nog liever dan blind, daar zit tenminste vuur in😡😡😡😡😡💪💪💪.....
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Danjuma maar snel minuten laten maken raken we die in iedergeval niet kwijt en is wel een leuke speler.

    Bijlow is mooi voor hem om als reserve te mogen ruiken bij Oranje.

    Rosario zal waarschijnlijk wel afvallen omdat het op het middenveld erg druk is, al zal Vormer imo eerder thuis moeten blijven dan Rosario omdat hij meer voor de toekomst is en zo kan wennen aan Oranje.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2849
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Bankzitters vd Beek, Tete, Kluivert en Cillessen ook weer van de partij.

    Rosario zal wel afvallen. Oranje komt na een handvol basisplaatsen en goede wedstrijden te vroeg vind ik. Ook voor PSV’ers. Had dan Hendrix opgeroepen die al langere tijd laat zien een onmisbare speler te zijn voor PSV.

    Maar goed, zolang Blind steevast wordt opgeroepen, is alles mogelijk.
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    woensdag 26 september 2018 om 12:28
    Padt had dit ongetwijfeld al zien aankomen.
    Vind ik leuk
    floormunges +1077
    woensdag 26 september 2018 om 12:29
    Begrijp alleen niet waarom Blind erbij zit hoe kan die clown nou worden opgeroepen na zijn wantvertoning afgelopen weekend.
    Blind zou realitische conclusies moeten trekken dan komt ie erachter dat het een leuke speler is voor Utrecht of Heereveen kan die prima mee, maar meer ook niet.
    V
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:30
    En die buitenspeler uit de Bundesliga dan? Die een scoorde gisteren wel lekker, waarom krijgt hij geen kans van Koeman? Hij heet iets van Robben ofzo....
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:34
    Hehehe, schijnt van glas te zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:31
    Padt eraf een verrijking nooit oranje waardig geweest !! Was van Koeman te doen om Groningen te helpen zijn transfersom omhoog te drijven ! Bijlow klasse beter ! Danjuma kans geven is verdiend ! Rosario ook! Ik zou ook Linssen een kans geven van Vitesse , Berghuis er weer bij nemen Van Persie ook !!
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +445
    woensdag 26 september 2018 om 12:54
    Onzin reactie, Padt hoort qua keeperskwaliteiten bij de beste van Nederland. Ook al speelt hij bij de nummer 18 van de eredivisie. Maar na zijn achterlijke actie van zondag zou ik hem ook niet selecteren.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1085
    woensdag 26 september 2018 om 12:31
    Bijlow zal ongetwijfeld afvallen. Vraag me af waar die Dilrosun is, speelt goed in Duitsland en aangezien Groenenveld ook op een paar wedstrijden wordt geselecteerd. Kluivert vind ik ook apart zat laatst op de tribune bij zijn club toch? Waarom geen Hoedt of weet ik veel wie in plaats van Blind.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:31
    Met betrekking tot Bergwijn laat hem maar afvallen jezelf te goed voelen voor Jong Oranje is geen kans krijgen in het Oranje
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:46
    Liegen wordt beloont
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1010
    woensdag 26 september 2018 om 12:31
    WTF zit die Kluivert er nog altijd bij?
    Die speelt niet eens wekelijks, was dat eerder niet 1 van de criteria van Koeman? Ja, voor en keeper gold dat al niet, maar kom op zeg, wat moet Kluivert nu bij het Nederlands elftal, net als, met alle respect, een Ruud Vormer? En zo zijn er nog wel een paar, God zij dank vallen er nog een paar af voor we echt gaan voetballen tegen de Duitsers.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    woensdag 26 september 2018 om 12:31
    das mooi klote wat koeman nu doet.... maar weer een paar liesblessures faken want we zitten niet op dat oranje geneuzel te wachten
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:32
    Wie hebben ze vervangen?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:33
    Gelijk laten debuteren kunnen ze ook niet meer terug
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    woensdag 26 september 2018 om 12:34
    Rosario frenkie de jong mooi samen met wijnaldum , loper met diepgang een voetballer en een breker daar kunnen we wel wat mee. Bergwijn depay promes aanval is wel echt dodelijk voor counters. Missen alleen nog echt goeie opkomende backs vind ik
    Vind ik leuk
    Cafu +31
    woensdag 26 september 2018 om 12:35
    Waarom moet zo'n voorselectie eigenlijk gepubliceerd worden?

    Dat een bondscoach continu 30-40-50(?) spelers in de gaten houdt lijkt me niets raars aan. En als de interlands eraan komen selecteer je gewoon de definitieve selectie. Zo'n lijstje als dit voegt toch voor niemand iets toe...?
    Behalve een hoop clicks en een hoop discussie. Oh wacht, nu snap ik het.
    Vind ik leuk
    Harmmm +91
    woensdag 26 september 2018 om 12:37
    Toch een vreemd selectiebeleid. Ik ben zeer onder de indruk van Rosario, maar dit kun je niet maken ten opzichte van Hendrix, die net zo goed een puiken wedstrijd speelde tegen Ajax.

    Daarbij mis ik toch Berghuis. Verdient t ook om er bij te zitten. En Janmaat is die vergeten fso? Velen malen beter dan Tete. En dat Kluivert er nog steeds bij staat is mij ook een raadsel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:45
    Berghuis is het hele seizoen al knudde.. en met die streekjes van hem
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    woensdag 26 september 2018 om 12:55
    net gezegd, . . lariekoek voorgekauwd door de vaderlandse pers !!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:37
    Ik als Ajacied vindt t toch wel schandalig dat Hendrix niet is opgeroepen.Hij heeft er toch meer recht op als Rosario? Wat moet zo'n jongen nou nog meer doen dan?
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:44
    Heb je Hendrix tegen Barca gezien?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:53
    Of dat een goede graadmeter is.Deze jongen speelt al tijden in de basis bij PSV, dan verdien je toch een kans.Speelde tegen Ajax ook gewoon goed.iig verdiend hij t meer als Vilhena en ook vd Beek.
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    donderdag 27 september 2018 om 11:49
    Als je met Oranje naar een bepaald nivo wil dan zal dat moeten met spelers die op een hoger nivo kunnen spelen. Hendrix doet het aardig in de ED maar in europese wedstrijden komt hij te kort.
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 13:43
    Maar wel steeds Strootman selecteren die er niks van bakt in Oranje.Voetbal is een teamsport, misschien loopt wel met Hendrix.Hij staat altijd in de basis bij de landskampioen.Hij verdiend iig een kans.
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    donderdag 27 september 2018 om 15:04
    Strootman hoort al 2 jaar niet meer thuis. Laat Hendrix het maar zien tegen grote tegenstanders!
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 15:57
    Kan die mooi doen in oefenduels met oranje
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    vrijdag 28 september 2018 om 12:16
    Hij kan het ook mooi laten zien in de Champions League! :)
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    woensdag 26 september 2018 om 13:05
    Dan hoef je niemand meer te selecteren als dat de graadmeter is....
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:39
    wat maakt het uit wie je oproept zolang ze het elftal om blind blijven bouwen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:39
    Niet gaan jongens lekker bij psv blijven geen blessures laten ze de briljantjes uit Amsterdam maar oproepen
    Vind ik leuk
    michelhx +3769
    woensdag 26 september 2018 om 12:39
    Bijlow heeft laatste tijd toch wel wat foutjes gemaakt? Dus die zag ik niet aankomen. Leuk voor Rosario en Groeneveld, al zie ik ze beide nog wel afvallen. Maar mooie stimulans voor hen beide.

    Maar inderdaad, wel Rosario en geen Hendrix mag toch wel opvallend genoemd worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Chielus +136
    woensdag 26 september 2018 om 12:40
    Top dat hij rosario en groeneveld in de voorselectie heeft gezet. Hartstikke terecht! Al had hij dumfries er ook in kunnen zetten, zeker omdat tete niks speelt en hateboer ook bar weinig.
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    woensdag 26 september 2018 om 12:53
    st juste had voor die plek ook niet misstaan !!
    Vind ik leuk
    Chielus +136
    woensdag 26 september 2018 om 13:37
    Zeker niet inderdaad, al is hij meer een centrale verdediger
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 26 september 2018 om 12:42
    Sorry, maar Bijlow? Leuk voor hem dat hij eerste keeper van Feyenoord is, maar zo goed keept hij niet.
    Vind ik leuk
    Basschot +2247
    woensdag 26 september 2018 om 12:43
    Waarom Steven Bergwijn? Worden die leugentjes beloont nu?

    Stuur hem naar Jong Oranje dan zal hij ineens wel weer 'geblesseerd' zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:43
    BIJLOW??? De keeper die alles met zijn voeten doet?? Wat een slechte keuze.
    Vind ik leuk
    zomer +1287
    woensdag 26 september 2018 om 12:47
    De voorselectie vind ik een maar waardeloos.
    Wat moet een Bijlow nu in de voorselectie, 3 keepers in de voorselectie lijkt me toch afdoende, daarbij vind ik dat Bijlow eerst wel eens constant mag gaan keepen, neemt niet weg dat ik het wel een talentvolle keeper vind, echter nu nog niet geschikt voor oranje.
    Waarom moet die Strootman er nu nog altijd bij zijn, die heeft keer op keer laten zien niet in oranje te passen.
    Ook het selecteren van Ruud Vormer begrijp ik niet, gezien zijn optredens afgelopen keren in oranje acht ik hem niet geschikt.
    Ik heb dan toch liever dat zo'n Bergwijn bij de selectie blijft.

    Geheel persoonlijk zie ik de volgende opstelling het liefst:

    Cillisen

    Tete - De ligt - De Vrij - Kongolo

    Blind

    Wijnaldum - F. de Jong

    Bergwijn - L. de Jong - Depay
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:05
    Op blind zn plek moet eigenlijk Hendrix staan
    Vind ik leuk
    zomer +1287
    woensdag 26 september 2018 om 13:17
    Zou kunnen, maar persoonlijk vind ik blind op 6 wel een hele goede speler.
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +287
    woensdag 26 september 2018 om 13:19
    Je snapt niet waarom de spelers die jij opnoemt worden geselecteerd maar tegelijkertijd zet je blind in de basis

    Dit is echt ongeloofwaardig
    Vind ik leuk
    zomer +1287
    woensdag 26 september 2018 om 13:27
    Blind heeft afgelopen interland inderdaad een fout gemaakt, echter als je eerlijk en reëel bent weet je ook dat hij niet de enigste was.
    Daarvoor heeft Blind voor het Nederlands elftal altijd prima gespeeld, enkele uitzonderingen daar gelaten.

    Strootman daar in tegen heeft keer op keer laten zien er niet bij te horen.
    Vormer vind ik gewoon niet goed genoeg, voegt mijns inziens niets extra toe.
    Voor Bijlow vind ik het nog te vroeg, laat die eerst maar eens constant spelen bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Harmmm +91
    woensdag 26 september 2018 om 14:10
    Propper wisselen voor Blind. Linksback Aké. Voor de rest ben ik het volledig eens.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +445
    woensdag 26 september 2018 om 12:48
    En terecht, Koeman wil geen onrust binnen de selectie! Toont meer ballen dan de softies binnen mijn club!
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    woensdag 26 september 2018 om 12:51
    te weinig gelegenheid voor mensen in vorm, . . en (ex)amsterdammers zijn on-terecht zekerheidjes, . . raar ??
    Vind ik leuk
    Ennou +93
    woensdag 26 september 2018 om 12:53
    Geen Hendrix ?? Apart.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    woensdag 26 september 2018 om 12:54
    Die kun je wel missen. Geen oranje materiaal.
    Vind ik leuk
    Ennou +93
    woensdag 26 september 2018 om 12:55
    Tijden zijn veranderd, wat is tegenwoordig oranje materiaal?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    woensdag 26 september 2018 om 12:57
    Vormer 😂
    Vind ik leuk
    Ennou +93
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Dat duss!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:04
    Hey ja die mis ik ook. En dumfries
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:53
    Je blijft je verbazen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    woensdag 26 september 2018 om 12:54
    Vormer , weghorst, hateboer en cilessen zou ik niet meer oproepen.

    Cilessen voor de bank of zo.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2689
    woensdag 26 september 2018 om 12:54
    Een grote raadsel waarom Bijlow er bij zit.. zit vaker naast dan dat hij een bal heeft
    Vind ik leuk
    Frevol54 +122
    woensdag 26 september 2018 om 12:56
    Deze voorselectie moet je zien als aanmoediging,natuurlijk komen ze in de definitieve selectie niet voor.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4924
    woensdag 26 september 2018 om 13:02
    Justin Bijlow, hahahahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:03
    Mis dumfries in dit rijtje.
    Dat meneertje blind er nog in staat verwonderd mij
    Vind ik leuk
    DEWEE +2452
    woensdag 26 september 2018 om 13:04
    Rosario eindelijk... Strootman kan met pensioen.
    Samen met de Jong en Wijnaldum op het middenveld.
    Wijnaldum voetbalt een stuk beter zonder Strootman.

    Nu nog fatsoenlijke backs en een spits, jammer van Boadu. Misschien Brobbey over een tijd?. En de finale lonkt weer.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +274
    woensdag 26 september 2018 om 13:06
    Javairo Dilrosun gooi die er dan ook maar in doet het meer als prima in Duitsland..
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    woensdag 26 september 2018 om 13:07
    Wel Rosario, maar geen Hendrix. Das wel heel apart.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3307
    woensdag 26 september 2018 om 13:09
    Prima selectie. We hebben momenteel gewoon niet beter. Wij zijn geen wereldtop meer en dat moeten we maar accepteren. Jammer dat sommigen gaan zeiken op Koeman. Vertel mij maar wie je wel zou selecteren in plaats van wie er wel geselecteerd is.

    Het selecteren van Groeneveld, Rosario en Bijlow vind ik ook terecht. Hoewel ikzelf uiteindelijk Bijlow en Groeneveld in ieder geval zou laten afvallen voor de definitieve selectie.

    EDIT: Dumfries is overigens wel een speler die ik mis.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:09
    Bijlow??? Is dat niet die keeper die niet eens een bal kan stoppen?
    Vind ik leuk
    AjaxRio +73
    woensdag 26 september 2018 om 13:12
    Leuk dat nieuwe namen Rosario en Groeneveld een kans krijgen. Had hier eigenlijk ook wel Dumfries en Hendrix bij verwacht.
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Wat doet Daley Blind nou weer in die selectie?
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +287
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Weer die Blind erbij die structureel elke wedstrijd faalt
    Vind ik leuk
    Asarkan +134
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Dumfries?
    Vind ik leuk
    soccer02 +601
    woensdag 26 september 2018 om 13:18
    Waarom geen Vorm en Stekelenburg en ook geen dumfries of moet jong oranje weer een belangrijke wedstrijd spelen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5444
    woensdag 26 september 2018 om 13:27
    Wel typisch. Sergio Padt heeft 1 dag op het strafbankje gezeten en wordt meteen gepasseerd.

    Kluivert, tete, cillessen zitten er al het hele seizoen en worden niet gepasseerd .

    Janmaat daarentegen speelt een geweldig seizoen en wordt ook gepasseerd.

    Koeman is niet meer te begrijpen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4342
    woensdag 26 september 2018 om 13:32
    De Justins hadden niet gehoeven lol
    Vind ik leuk
    Leuv +16
    woensdag 26 september 2018 om 13:34
    Waar is Janmaat gebleven ??
    Vind ik leuk
    NvC +5118
    woensdag 26 september 2018 om 13:35
    Mooi man! Vooral leuk dat Danjuma is opgeroepen! Hopelijk haalt hij het ook
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:39
    Vroeger las ik een boek als ik me verveelde of een krantje sinds ik dit ontdekt heb heb ik meer fantasies gelezen dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar 🤣
    Vind ik leuk
    Talentscout +1351
    woensdag 26 september 2018 om 13:47
    Laat die Danjuma maar een keer spelen, het hard verneuken, en dan zijn we van al die smeekbedes om Oranje verlost hier op VP.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1847
    woensdag 26 september 2018 om 13:48
    Bijlow??? Serieus?
    Vind ik leuk
    Talentscout +1351
    woensdag 26 september 2018 om 13:49
    Raar, nu Janmaat weer niet en dan Fosu-Mensah weer eens? Die zit ook gewoon te banken volgens mij. Roep dan Dumfries op, die is duidelijk de beste rechtsback op dit moment
    Vind ik leuk
    grunnfan +324
    woensdag 26 september 2018 om 13:50
    Oh Groeneveld is erbij het komt goed mensen!! Al 4 doelpunten in de mini mouse competitie!!
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    woensdag 26 september 2018 om 14:05
    Ik heb die Dumfries nu een paar keer gezien en hij heeft mij verrast. Wat een sterke jongen met een heel groot hart.
    Natuurlijk selecteert Koeman dan ,,geroutineerde'' backs die ondanks die routine nu al veel slechter zijn. Belachelijk voor woorden.
    Het niet selecteren van dorpsidioot Berghuis is prima. Verbaas me wel over de selectie van onze ,,lil'Kluivertje''. Waarschijnlijk kun je als je op de tribune zit en een wedstrijd basis met verlies, gewoon geselecteerd worden.
    Nogmaals, Dumfries mag zeker wel bij de voorselectie zitten toch?
    En Bijlow..... tja, laat maar zitten. Dan nog liever een dronken agressieveling in de reserverol.
    Groenveld, een echte Nederlandse naam maar begrijp dat het ook een Nigeriaan is, leuk hoor voor familie en kennissen.
    Koeman, iedereen is er blij mee, maar maakt er op deze wijze ook een ongeloofwaardig circus van.
    Hendrix van PSV is niet geweldig, maar gaat dan na al die blunders van Strootman, die gast nog voor. Dit gaat niet goed komen, ook niet met die Koeman. Misschien hadden ze toch voor een buitenlandse trainer zonder voorgeschiedenis in de NL competitie moeten kiezen.

    Tot slot! Om het een beetje helder te houden, kunnen we stoppen met het publiceren van die voorselecties. Als er kandidaten zijn voor het NL elftal, dan moet Koeman dat maar persoonlijk mededelen en past publiceren als de selectie definitief is.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21348
    woensdag 26 september 2018 om 14:06
    Weer Daley Blind en Promes ? Whuahahaaaaa.....Koeman is echt van de pleepot gevallen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    woensdag 26 september 2018 om 14:10
    voorselectie van 31 spelers stuk of 10 vallen er nog af

    beetje vreemd selectie beleid sommige spelers spelen helemaal niet, sommige af en toe natuurlijk moet je je beste spelers opstellen maar als ze niet spelen dan heeft dat weinig nut.

    waarom Janmaat niet is opgeroepen is heel vreemd (zou zelfs basis moeten staan in oranje)
    Berghuis kan ik me mischien wel in vinden maar Kluivert zit of op de bank of tribune en Promes nog niets van gehoord bij Sevilla.

    persoonlijk heeft Blind de gehele periode bij ajax en oranje ook niet zo sterke indruk achter gelaten.

    natuurlijk is het mischien niet altijd een goed plan om de oudere spelers op te roepen maar we hebben nou eenmaal weinig goeie spitsen die gemakkelijk doelpunten maken dan zou ik toch proberen om Van Persie of een Huntelaar te selecteren

    Weghorst en een De Jong zijn leuk bij de clubs waar ze spelen maar voor het oranje komen ze echt tekort.
    Dost was ook een leuke speler bij zijn club maar niet voor Oranje
    Vind ik leuk
    Rapoe +12
    woensdag 26 september 2018 om 14:12
    Ik heb een idee. We stoppen met het selecteren van blind. Die gast doet een er een uur over om het veld over te steken, dus aan een voorzet komt die niet en als je wilt opbouwen en naar hem pass, hoef je als aanvaller al niet meer op te letten aangezien die hem toch weer naar achter speelt. Ik hoop verder wel dat bergwijn minuten gaat maken, lijkt me leuk om hem te zien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:20
    Belachelijke keuze, waarom Rosario en Groenveld?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:21
    Ruud vormer en weghorst hou op hoor
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    woensdag 26 september 2018 om 14:22
    Bijlow ? De rest snap ik wel..
    Vind ik leuk
    broedkip +1776
    woensdag 26 september 2018 om 14:26
    Bijlow waarop wordt die geselecteerd? Misschien omdat hij het al voor Jong Oranje verknald heeft?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    woensdag 26 september 2018 om 14:26
    Koeman hoort ook engeltjes zingen blijkt maar weer. Totaal ongeloofwaardig.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +499
    woensdag 26 september 2018 om 14:29
    Frenckie de Jong en Donny van de Beek. Flikker toch op! Die lui schoppen nog geen deuk in een pakje boter in Oranje!

    Laten ze maar eens presteren bij Ajax voordat ze in Oranje komen!

    Heel mijn week is echt letterlijk verziekt! Klootzakken! Laat Ajax maar eens echte kerels kopen in de winterstop. Zeker 5 nieuwe spelers hebben we nodig! En schop Ten Hag er maar eens uit!

    Ik ben er helemaal klaar mee!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:19
    Ja....Frenkie de Jong was echt de slechtste speler bij Oranje tegen wereldkampioen Frankrijk......
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2501
    woensdag 26 september 2018 om 14:35
    Vreemd dat Blind zelfs nu hij al een aantal wedstrijden zeer slecht was wordt geselecteerd..
    Vind ik leuk
    rinirat +2900
    woensdag 26 september 2018 om 17:05
    Je maakt het te persoonlijk zonder enig argument..
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2501
    woensdag 26 september 2018 om 18:55
    zelfs nu hij al een aantal wedstrijden zeer slecht was
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27390
    woensdag 26 september 2018 om 14:35
    Voor Bijlow komt de voorselectie wel wat vroeg. Rosario heeft het dubbel en dwars verdiend. Groeneveld ook vanwege zijn goede start in Brugge.
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    woensdag 26 september 2018 om 15:11
    Berghuis terecht er niet in. GTST heeft misschien wel een plekje voor hem vrij. Misschien ook voor Luuk de Jong ;) maar daar zal niet iedereen hetzelfde over denken gok ik zo :).

    Kluivert, Tete, VD Beek en Hateboer geen basisplek. Zelfde geldt voor Cillessen maar goed die keus is eenmaal gemaakt. En dan Janmaat de enige rb die wel speelt niet selecteren.

    Blind beter even niet. Vormer kan je beter voor Klaassen kiezen. Die speelt weer aardig bij de nummer 2 van Duitsland en deed het in NL elftal nooit slecht eigenlijk.

    En Weghorst tsjaa, gebrek aan beter.

    Zet Rosario er maar gelijk in. Je gaat toch niet winenn van Duitsland en Belgie helaas. Op basis van deze selectie:

    Cillessen,
    Tete, De Ligt, Van Dijk, De Vrij, V Aanholt
    Rosario, F de Jong, Wijnaldum
    Depay, Bergwijn

    Propper mag ook nog wel van mij.

    Wederom
    Vind ik leuk
    rinirat +2900
    woensdag 26 september 2018 om 17:05
    Die opstelling wordt het zeker niet,ik zou mijn geld er niet op zetten.
    Tete..... V Aanholt....Rosario.....de Vrij... gaat hem niet worden komen niet in de basis.
    Vind ik leuk
    heur es +777
    woensdag 26 september 2018 om 15:16
    Van Bommel zijn werk goed gedaan, Bergwijn is erbij !

    Vind ik leuk
    Andreh +1177
    woensdag 26 september 2018 om 20:22
    De media heeft Bergwijn erbij geluld, ongelofelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:18
    Ik mis Sjaak Polak in dit rijtje...
    Of is die niet fit ?
    Vind ik leuk
    heur es +777
    woensdag 26 september 2018 om 15:19
    Koeman en V Wonderen en Lodeweges kunnen niet werken met persoonlijkheden, Padt en Berghuis out !
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    woensdag 26 september 2018 om 15:19
    Bijlow????
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    woensdag 26 september 2018 om 16:07
    Cilissen bankzitter Kluivert dito
    De Ligt geblesseerd Blind dito

    Wat is dit?
    😂
    Vind ik leuk
    rinirat +2900
    woensdag 26 september 2018 om 17:03
    Wat doet Kluivert nog in die selectie... speelt al weken niet afgelopen zondag 0,0 laten zien.
    Maar...ik zie het al allemaal trainers hier ,best grappig al die reacties..
    velen te persoonlijk en clubgericht zonder enig argument.
    16 miljoen trainers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 17:24
    Beste opstelling NL nu:
    Cillessen
    Van Aanholt
    De Ligt
    Van Dijk
    Janmaat
    Wijnaldum
    De Jong
    Pröpper
    Memphis
    Bergwijn
    Berghuis
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 19:04
    Nog een Einstein.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +516
    woensdag 26 september 2018 om 18:20
    Dit wordt ook niks met die Koeman
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 19:02
    Jij weet het beter, natuurlijk, zoals al deze losers hier.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +516
    woensdag 26 september 2018 om 19:38
    Nee jij zal het wel weten bobby
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 20:08
    Ik? nee hoor ik heb nooit verder gevoedbald dan nix behalve jeugd (DVO in Roosendaal, echt niks en kijk graag en heb een mening, leuke wedstrijd of niet, slecht gespeeld of niet. Maar zal niet mijzelf belachelijk maken door mensen die het WEL hebben gemaakt in voetbal als spelers coaches en de diplomas hebben ook nog- hier lopen afbranden alsof ik het zoveel beter weet. Als je er niets van begrijpt, dan snap je ook niet dat je er helemaal niets van snapt- en dan denk je dat je alles weet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 19:06
    onbegrijpelijk dat ze niet jan met de pet coach hebben gemaakt. Dat ben jij.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +516
    vrijdag 28 september 2018 om 12:50
    Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 18:44
    Doorselecteren noemt men dat hier. Maar ja, niet wanneer het gebeurd natuurlijk dan zitten deze ouwe wijven weer te zeuren. Wat een volk hier op VP.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    Andreh +1177
    woensdag 26 september 2018 om 20:20
    Het is de media toch gelukt, Bergwijn bij de selectie. Ongelofelijk en dan ook de fantastisch keepende Bijlow ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 21:53
    Ik hoop niet dat we wéér bij iedere interlandwedstrijd elke keer een andere of veranderde voorselectie krijgen. Denk dat vastigheid rust brengt in het team,ook al is het maar de voorselectie.
    Vind ik leuk
    Yviboo +0
    donderdag 27 september 2018 om 10:39
    Hopeloze selectie, waar is Hendrikx van PSV.

    Onvoorstelbaar dat sommigen die bij hun club volledig door het ijs zakken, gewoon geselekteerd worden.

    Volgens mij wil koeman het niet zien, hij is blijkbaar blind aan het worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws