Buijs onder de indruk van Padt-consternatie: 'Toen een ouderwetse Nokia'

    Buijs onder de indruk van Padt-consternatie: 'Toen een ouderwetse Nokia'

    woensdag 26 september 2018 om 14:07

    Alle commotie rondom zijn arrestatie en het inleveren van de aanvoerdersband is Sergio Padt niet in de koude kleren gaan zitten. Dat laat FC Groningen-trainer Danny Buijs woensdag weten aan Dagblad van het Noorden. 

    "Natuurlijk merk ik wel aan hem dat er het een en ander is gebeurd. Het is een mens. Hoewel ik het absoluut afkeur wat hij heeft gedaan, ken ik Padt wel als iemand die structureel klaar staat voor alles en iedereen", aldus de oefenmeester.

    "Oke, hij is in de fout gegaan. De gevolgen komen hard aan. Heel Nederland heeft het er over. Dat heeft ook consequenties voor zijn kinderen, zijn familie, noem maar op. Uiteraard doet dat wat met hem."

    Publiciteit
    Buijs is onder de indruk van alle publiciteit die is ontstaan na het veelbesproken treinincident. "Ik keur het absoluut niet goed wat er is gebeurd, maar ik moet je eerlijk bekennen dat dit soort incidenten vijftien tot twintig jaar geleden ook wel plaatsvonden, toen ik zelf nog speelde."

    "Het verschil is dat we toen nog die ouderwetse Nokia hadden waar we alleen maar mee konden bellen of een tekstberichtje versturen. Als je toen de fout in ging, lag dat veel minder snel op straat."

    Donderdagavond neemt FC Groningen het voor eigen publiek op tegen FC Twente. Padt staat in het bekerduel 'gewoon' onder de lat. 

    Lees ook: Buijs heeft mededeling voor spelersgroep: nieuwe aanvoerder bekend

    Plaats een reactie

    RtdDub +13241
    woensdag 26 september 2018 om 14:13
    "Als je toen de fout in ging, lag dat veel minder snel op straat."

    Goeie reden om dan maar te zorgen dat je niet in de fout gaat.

    Aan de andere kant.... als ik terug denk aan wat ik zelf in mijn jeugd heb uitgevreten, zeker als er drank in het spel was, ben ik blij dat toen nog niet iedereen met een HD camera op zak liep.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:19
    Zijn er beelden van dan? Heb nog niks gezien..
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    woensdag 26 september 2018 om 14:28
    ""Het verschil is dat we toen nog die ouderwetse Nokia hadden waar we alleen maar mee konden bellen of een tekstberichtje versturen. Als je toen de fout in ging, lag dat veel minder snel op straat."

    Mijn reactie was ook mede op die opmerking gebaseerd.

    Veel meer dan dat ik weet dat ie zich niet best heeft gedragen in een trein weet ik ook niet. Detaisl interesseren me niet zoo heel erg ook.
    Vind ik leuk
    Fok58 +162
    woensdag 26 september 2018 om 14:21
    Ben ik blij dat ik vroeger een braaf jongetje was, en nog steeds. Nu als volwassene. Had en heb ik geen last van van drank. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Heb geen drank in huis en nooit gehad.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    woensdag 26 september 2018 om 14:29
    Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:06
    😂
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1955
    woensdag 26 september 2018 om 15:38
    Drank is eerder op dan je lief is.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3118
    woensdag 26 september 2018 om 17:35
    En melk repareert ook niks.
    Vind ik leuk
    mazu +1895
    woensdag 26 september 2018 om 14:43
    Toch is proberen, een biertje of baco op z'n tijd kan erg lekker zijn brave broeder!
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1158
    woensdag 26 september 2018 om 15:46
    Als hij zegt 'drank maakt meer kapot dan je lief is' dan zal hij er wel zijn
    ervaringen mee hebben om dat te zeggen.
    Ga jij vrolijk roepen dat hij het eens moet proberen...is lezen nou zo moeilijk?
    Vind ik leuk
    mazu +1895
    woensdag 26 september 2018 om 18:09
    @Radya Joh humorloze, ga jij ff serieus reageren......neem een biertje ipv azijn zou ik zeggen, daar knap je van op!
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5195
    woensdag 26 september 2018 om 15:54
    Ik heb net een baco voor me staan. Lekkah :)
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5165
    woensdag 26 september 2018 om 15:08
    Dan kan je er ook niet.over meepraten ;P
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1158
    woensdag 26 september 2018 om 15:42
    Roken is uit, zuipen is in.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1158
    woensdag 26 september 2018 om 14:39
    In je jeugd... deze man is 28 jaar en vader van 2 kinderen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    woensdag 26 september 2018 om 15:30
    Klopt. Maar in mijn jeugd liep nog niet iedereen met een mobieltje met camera rond.
    Ging me meer om het feit dat je je tegenwoordig helemaal niks meer kan permitteren, hou oud je ook bent. omdat er altijd wel iemand loopt te filmen.
    Liefst ook nog VVS
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1158
    woensdag 26 september 2018 om 15:40
    Ik snap m, maar mensen doen het ook zelf door hun hele hebben en houwen op
    internet te gooien, dat vind ik nog dommer VVS of niet.
    Als Oranje international zou ik mezelf een beetje koest houden dat weet ik wel.

    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    woensdag 26 september 2018 om 16:50
    Oh ja...... breek me de bek niet open over facebook en dat soort narigheid.
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    woensdag 26 september 2018 om 15:53
    In mijn jeugd betekende VVS; Verbond van Vlaamse Speleologen.
    Tegenwoordig kun je je eigenlijk niet meer permitteren dat je geen flauw idee hebt wat VVS is.......
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    woensdag 26 september 2018 om 16:50
    De doodstraf moet ingevoerd worden voor VVS
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    woensdag 26 september 2018 om 16:57
    Voor Voetbal Vereniging Scherpenzeel of voor Voetbal Vereniging Spanbroek????
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +172
    donderdag 27 september 2018 om 06:34
    Radya.G. 3 kinderen zelfs 😁
    [Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 06:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:13
    dan had hij maar normaal kunnen doen. Gewoon verkopen aan Rail Madrid
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:14
    Sergio weet zelf ook dat hij fout zat, nu weer focus op de fc stad
    Vind ik leuk
    de buffels +674
    woensdag 26 september 2018 om 14:19
    wie zonder zonde is werpe de eerste steen
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:20
    Onzin argument, het is niet eens gefilmd naar mijn weten. Er zat toevallig een journalist in de trein van DvhN, daarom lekte het zo snel uit. Dat was evenzeer met een Nokia 3310 gebeurd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:36
    Dat is natuurlijk niet helemaal waar, omdat in de tijd van de nokia 3310 niemand het nieuws kon delen via Facebook of uberhaupt makkelijk kon lezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:31
    De aandacht is ook overdreven, hopelijk gaat zijn spel er niet door achteruit want dan hebben Groningen en Buijs er nog een probleem bij.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:38
    waarom is de aandacht overdreven dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:43
    Wat hij gedaan heeft hoort niet en daarvoor heeft hij zijn excusses aangeboden en geen aanvoerder meer bij FCG maar de aandacht is alsof hij iemand neergeschoten heeft ipv een duwtje.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:44
    Volgens mij is de aandacht gewoon alsof een keeper, met voorbeeldfunctie, zich behoorlijk misdragen heeft in de trein.

    Weinig reden om dat af te doen als "een duwtje".
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:46
    Hij heeft iets gedaan wat niet hoort nee maar de nogmaals hij heeft niet een een klap gegeven maar wat geduwd het hoort niet maar de hoeveelheid aandacht het krijgt is imo gewoon zwaar overdreven.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:54
    Als ik het mag geloven, komt het veel dichter bij een klap dan bij een duwtje.

    Ik denk dat je het wel heel makkelijk recht lult nu.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:59
    Nou nee de aandacht is gewoon overdreven imo, dat jij dat anders vind dat mag maar ik zeg niet dat het niet fout was alleen de aandacht ervoor vind ik gewoon overdreven.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:05
    ja dat zei je al.

    En ik vind dus van niet.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5165
    woensdag 26 september 2018 om 15:11
    Lul dan niet eerdt 6 berichten over.dat iemand het rechtlult omdat je het niet eens bent Trump 2.0
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:29
    Lees je eigen reactie even en kijk wie hier praat als Trump.

    Koekoek.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5165
    woensdag 26 september 2018 om 15:10
    Iedereen heeft opeens een voorbeeld functie,.pleurt toch op man, we zijn allemaal mensen.

    Zoals ik eerder al las, wie zonder zonde is gooi de eerste steen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:32
    Nee, niet iedereen. De keeper van het eerste elftal van Fc Groningen wel.

    Ik werp ook geen stenen, veroordeel hem ook niet, maar vind de aandacht absoluut terecht.
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    woensdag 26 september 2018 om 17:04
    De aandacht is terecht en hij zal nog heel veel kedengedeng liedjes horen maar kun je het juridisch gezien verdedigen dat hij zijn beroep niet meer mag uitoefenen?
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5165
    woensdag 26 september 2018 om 18:52
    Ben ik het niet mee eens, niemand word voetballer om een voorbeeld figuur te zijn.

    Dan kan je beter een publieke functie nemen of.politie agentje.
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 09:16
    Het gaat er ook niet om of je voor die voorbeeldfunctie gekozen hebt of niet. Je hebt hem wel.

    overigens, Peter, hij mag zijn beroep toch gewoon nog uitoefenen?
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5165
    donderdag 27 september 2018 om 09:42
    Het gaat mij erom.dat we jeugdige mensen willen plaatsen als voorbeeld.figuren.

    In mijn optiek is dat totale onzin, ooit heeft.iemand dat geroepen en alle papegaaien hollen erachteraan.
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 11:35
    Maar het is geen onzin, want ze zijn het wel degelijk.

    Maar het maakt ook verder weinig uit. Zelfs zonder voorbeeldfunctie is wat hij doet gewoon niet normaal. En dat weet hij zelf ook wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 16:18
    @michie2424,
    Weet jij het naadje van de kous dan. Kom op man, doe es normaal. Er is eigenlijk niets gebeurd, alleen een beveiliger een knal voor z'n kop gegeven, nou én, als dat het al is. Die beveiliger had ook terug kunnen slaan maar zal wel zo'n mietje geweest zijn die alleen maar "beveiliger" is geworden omdat het zo goed wordt betaald.
    Vind ik leuk
    ELD070 +729
    woensdag 26 september 2018 om 16:31
    Want echte mannen slaan meteen? Slaan is voor stoere mannen en het zonder geweld willen oplossen is voor mietjes?
    Intelligente opmerking man...
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 09:15
    "Er is eigenlijk niets gebeurd, alleen een beveiliger een knal voor z'n kop gegeven"

    Daar laat ik het even bij, bij die quote. Goed?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1389
    woensdag 26 september 2018 om 14:31
    Kunnen we het niet over voetbal hebben?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:35
    En door.
    Vind ik leuk
    patjeado +253
    woensdag 26 september 2018 om 14:37
    tot zover de voorbeeldfunctie van de profvoetballer in Nederland
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:38
    Tuurlijk moet je je gedragen als Padt zijnde, maar wat wordt er weer lekker Hollands op gereageerd he. Iedereen breekt die jongen nu terwijl we allemaal zelf misschien wel 3 keer zo erge shit hebben uitgevroten.

    Tegenwoordig zijn voetballers 'voorbeelden voor de jeugd'. Rot op man, je kan toch niet verwachten dat gasten die gemiddeld een IQ van een verotte pijnboompit hebben, weten hoe ze een voorbeeld moeten zijn?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 17:08
    We spelen momenteel ook als een nokia (lees waardeloos) benieuwd of we richting een iphone gaan dit seizoen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws