Update: 'Groningen-goalie Padt weer op vrije voeten na verhoor door politie'

    Update: 'Groningen-goalie Padt weer op vrije voeten na verhoor door politie'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 14:43ma 24-09-2018 om 14:43

    Het Dagblad van het Noorden meldt dat Sergio Padt zondagavond is opgepakt door de politie. De doelman van FC Groningen zou door het lint zijn gegaan in de trein.

    Padt had naar verluidt geen geldig vervoersbewijs en toen de conducteurs hem hiervoor een boete wilden geven, werd hij boos. De doelman begon te schelden en haalde uit naar een beveiliger. Het incident gebeurde rond 21.00 uur. De trein werd stilgezet bij station Kropswolde. Alle deuren werden door de machinist afgesloten, zodat Padt niet kon vertrekken voor de politie gearriveerd was.

    Het Dagblad van het Noorden heeft bij algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen om een reactie gevraagd, maar die wilde niet reageren. Technisch manager Ron Jans gaf wel een korte reactie, maar ging inhoudelijk niet op de zaak in. "Voor ik reageer wil ik weten wat er precies is gebeurd, daarvoor zal ik eerst met de betrokkenen moeten spreken en dat heb ik nog niet gedaan."

    Vervoerdersorganisatie Arriva bevestigt dat er incident heeft plaatsgevonden in de trein, maar bevestigt niet dat Padt daarbij betrokken was. 'De vervoersorganisatie doet onderzoek vanwege geweld tegen hun medewerker en meldt dat ook de politie een onderzoek naar het voorval start', schrijft het Dagblad van het Noorden. 

    Update 11.03: Padt zit maandagochtend nog steeds vast. Dagblad van het Noorden meldt dat. De aanvoerder van FC Groningen 'wordt onder meer verdacht van geweldpleging', weet de krant. Er zijn twee aangiftes tegen de goalie gedaan: van belediging en van mishandeling. Groningen-directeur Hans Nijland wil voorlopig niet reageren op het incident. Wel liet hij al weten dat Padt sowieso op het matje wordt geroepen.

    Update 14.43: FC Groningen-doelman Sergio Padt is weer op vrije voeten. Dat meldt RTV Noord. Padt werd zondagavond gearresteerd, nadat hij in de trein naar Kropswolde werd betrapt op zwartrijden en vervolgens agressief gedrag vertoonde. Er is aangifte gedaan vanwege mishandeling en belediging. Padt is verhoord, maar de politie ziet geen reden om hem langer vast te houden.

    Plaats een reactie

    zondag 23 september 2018 om 22:43
    Die gozer lijkt behoorlijk van het padtje.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26624
    zondag 23 september 2018 om 23:09
    Bureau Halt brengt hem wel weer op het rechte Padt
    Vind ik leuk
    broedkip +1793
    zondag 23 september 2018 om 23:18
    Een padtjepeeer dus.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    maandag 24 september 2018 om 03:40
    Nee hoor, hij was gewoon zichzelf.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:56
    Net als zijn oude club met de wereldspeler Blind
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:22
    Je bent een voetbal dier lees ik?

    Wist niet eens dat een varken kon voetballen
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5019
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Hij voetbalt niet maar hij geeft een reactie.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 14:58
    Jij weet wel meer niet....
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 11:07
    De laatste woorden van dit artikel.

    'Op het padje wordt geroepen'...

    My gosh! hahahahaha
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10704
    maandag 24 september 2018 om 11:13
    Hij was anders wel op "het rechte spoor"...
    Vind ik leuk
    henk008 +44
    maandag 24 september 2018 om 12:39
    Zeker nadat hij op het madtje is geroepen.....
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1123
    maandag 24 september 2018 om 16:40
    Hoe durven ze ook joh..........,de 'grote' Sergio Padt een boete geven?!?! Ze lijken wel gek.......
    Vind ik leuk
    Frevol54 +127
    maandag 24 september 2018 om 17:28
    Hopelijk komt hij weer op het rechte padt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:43
    Wat een vage actie van zo'n man. Waarom hij überhaupt met de trein gaat is al een raadsel
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    zondag 23 september 2018 om 22:45
    Hij is international.
    Het was vast een internationale trein
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:47
    Hij wilde eerst alleen drinken wanneer Groningen wedstrijden zou winnen. Maar ja...... dan word je nooit dronken
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    zondag 23 september 2018 om 22:49
    Hij was het spoor bijster en ontspoorde.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    maandag 24 september 2018 om 03:41
    Omdat hij teveel gedronken had...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13288
    maandag 24 september 2018 om 11:11
    Waarschijnlijk gezopen..
    Vind ik leuk
    Wijndalum +572
    zondag 23 september 2018 om 22:43
    Die heeft er een paar gedronken om zijn verdriet te verwerken in het supportershome.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    zondag 23 september 2018 om 22:43
    Huh? Trein?

    FC Groeningen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:44
    Dikke wijsneus
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3128
    zondag 23 september 2018 om 22:45
    Op padt met de trein ...
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5652
    zondag 23 september 2018 om 22:45
    Dacht eigenlijk dat het een grap was.. vanuitgaand dat het wel waar is, slaat het natuurlijk nergens op. Boos worden op wat ieder mens zou overkomen.. (hoe kwam hij de poortjes eigenlijk binnen?)

    Anderzijds zijn media goed in dingen overdrijven dus eerst maar afwachten of het klopt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:53
    In Groningen heb je geen ov poortjes
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2795
    zondag 23 september 2018 om 22:57
    Hebben ze daar uberhaupt een station dan?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:41
    Gelukkig niet zo druk als in al die grote toeristensteden. Laat het maar lekker zo blijven hier.
    Vind ik leuk
    HanV +4632
    maandag 24 september 2018 om 11:42
    Pas 152 jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:44
    Ga weg joh met je achterlijke opmerking
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2795
    maandag 24 september 2018 om 16:12
    Achterlijk? Ik vond het een hele normale vraag hoor, ben er nooit geweest en aangezien ze daar geen OV-poortjes hebben dacht ik misschien dat dat is omdat ze er uberhaupt geen station hebben :)
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    maandag 24 september 2018 om 17:27
    Compleet achterlijke 'vraag'.....


    T is eigenlijk geen vraag t is meer zoiets van
    "Heey! kijk mij ook grappig zijn allemaal!"
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2795
    maandag 24 september 2018 om 17:42
    kijkend naar het aantal likes zijn er genoeg mensen die het grappig vinden, tuurlijk loop ik te kutten, mijn reactie noem je humor, het kan zijn dat iemand het niet grappig vind maar dat praat onnodig schelden niet goed...

    en kijkend naar het aantal likes zijn er toch mensen die het leuk vonden, gun die mensen ook het plezier in hun leven...
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    maandag 24 september 2018 om 18:11
    En laat likes nu het anoniemste medium zijn om iets mee te meten. Elke dombo kan o pdat knopje drukken ,zonder je reactie gelezen te hebben bv.

    Maar als je een beetje van Groningen weet, dan weet je bv dat Groningen Studentenstad no1 is in Nederland. Dat de Rijksuniversiteit Groningen, ook zeer hoog staat aangeschreven-> werken nauw samen met het UMCG, wat op haar beurt, weer 1 va nde beste ziekenhuizen in Nederland is.
    Al meer dan 50 jaar voorziet het Groningse aardgas, Nederland van een aardig extratje, dus een stukje respect voor deze lichtbevolkte, doch zeer waardevolle provincie, zou niet misstaan ;)

    En in onze binnenstad, kun je zomers gewoon op pad, zonder dat je door een leger 'zakjapanners met Nikon om de Nek", wordt gevraagd waar de hoeren zitten bwvs :P (Hebben we in Groningen, praktisch opgelost, als je van Centraal naar de Grote Markt loopt(immer gerade aus als je de museumbrug overgaat), dan kruis je de 'Nieuwstad', als je het Gedempte Zuiderdiep over bent.

    Zo zie je maar weer, er gaat niets boven Groningen :P
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2795
    maandag 24 september 2018 om 20:27
    haha, hier laat je je wel echt enorm kennen zeg, allereerst vat jij het veel te serieus op, het is maar een stukje grond dus om je zo aangevallen te voelen door een grapje is al erg zwak van je...

    daarnaast, ik maak een klein grapje over Groningen, daarbij gebruik ik het beeld van Groningen dat mensen uit de randstad hebben, jij doet exact hetzelfde door daaruit te concluderen dat ik een Amsterdammert bent ofzo door te beginnen over zakjapanners met een Nikon om hun nek, ik heb ze nog niet gezien in mijn woonomgeving...

    over je laatste zin, er gaat niks boven Groningen... mwaah, er gaat veel boven Groningen, sterker nog door al die aardbevingen zakken ze zelfs steeds verder weg...
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    dinsdag 25 september 2018 om 03:09
    "sterker nog door al die aardbevingen zakken ze zelfs steeds verder weg..."


    Ej wat jonge? Ik woon hier... ik heb last van deze NAM-shit...

    Ik ken mensen die -gezin en al - hun huis uit moesten, dus ga daar even niet zo grappig over lopen doen ok?

    Ik spot ook niet met de mensen die jij kent, die aan bv kanker zijn overleden toch?

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 03:12]
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2795
    dinsdag 25 september 2018 om 18:54
    mag je doen, jij begon over die gasboringen... dan kan je zo'n opmerking toch wel verwachten...

    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    dinsdag 25 september 2018 om 19:41
    Ik noem het voordeel voor Nederland, in alle decennia, jij nu de ellende waar de Groningers de laatste jaren mee zitten(en dan tov de zwakke steun die de rest van Nederland daar aan geeft bv.. Nee, dan is dat geen humor kerel.)
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2795
    woensdag 26 september 2018 om 20:29
    ik was best goed in begrijpend lezen op de basisschool maar hier begrijp ik echt helemaal niks van. Misschien de volgende keer duidelijke zinnen gebruiken en de tekst nog is nalezen voordat je hem plaatst. De redactie van VP doet het gemiddeld nog beter...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:06
    Geweldig verhaal. Hij stapt in de trein zonder kaartje. Zat ‘m natuurlijk te knijpen voor de conducteur en i.p.v. de boete zonder blikken of blozen op tafel te leggen, met een dikke fooi, gaat Padt uit zijn dak.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    Lampenpit +946
    zondag 23 september 2018 om 23:16
    Dat ov is ook helemaal kut hier. 20 euro voor een ritje die je maar 1/5 deel van dat bedrag kost. Mag je vervolgens met je 18 euro verdomme niet eens terug.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:20
    Padt had gewoon een koe moeten lenen uit een weiland. Dan was ie nu thuis geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:45
    Ik heb je verhaal nou een paar keer herlezen, maar begrijp er geen snars van. Je betaalt € 20,- voor een rit die je € 4,- kost. En dan krijg je je € 18,- niet terug?

    In de krant lees ik regelmatig over de kwaliteit van ons onderwijs en dan denk ik altijd dat het wel zal meevallen. Help!
    Vind ik leuk
    Lampenpit +946
    maandag 24 september 2018 om 00:00
    Volgens mij begrijp je het dondersgoed en probeer je even de wijsneus uit te hangen.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1395
    maandag 24 september 2018 om 11:10
    Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet. Wat bedoel je dan?
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    maandag 24 september 2018 om 13:16
    Hij bedoeld : Er moet €20 op je OV kaart staan.. als je dan een ritje maakt van €2 ( of €4 ) ( ja zijn berekening met 1/5 klopt niet ) dan komt je OV kaart met een bedrag onder de €20 en dan kun je niet meer reizen voordat je er meer geld op zet tot minimaal 20€ of meer.

    ( Ook de NS gaat voorruit.. Er komt nu een manier om met OV te reizen en maandelijks een rekening te krijgen )
    ( Zodat je geen €20 dood geld op je kaart heb staan )
    Vind ik leuk
    Lampenpit +946
    maandag 24 september 2018 om 14:53
    Bedankt. Mijn berekening klopte niet, maar was ook als voorbeeld genoemd. Het gaat mij er gewoon om dat het ov in nederland helemaal kut is op het moment wanneer je niet vaak met de trein gaat.
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zondag 23 september 2018 om 22:45
    Pfff... prof voetballer en dan nog de NS pakken... Heb je dan niks geleerd?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:59
    Geen NS trein naar kropswolde is arriva. ;)
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    maandag 24 september 2018 om 19:01
    Ingecheckt bij het verkeerde paaltje dus.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:46
    Dit is een bericht waarvan ik echt denk: kan niet waar zijn!

    We zullen zien of dit nog een staartje krijgt. Mocht het waar zijn dan verwacht ik een fikse taakstraf minimaal. Handen af van hulpverleners en mensen die hun werk uitoefenen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 22:57
    En als het niet waar is. Correctie en vergoeding wegens smaad.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    maandag 24 september 2018 om 19:04
    Een hoop van dat soort dienstkloppers zijn tachtig jaar te laat geboren.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:46
    Niet best
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:46
    Weet je wel hoe duur een treinkaartje is tegenwoordig, ik snap zo'n onderbetaalde keeper wel
    Vind ik leuk
    satesaus +977
    zondag 23 september 2018 om 22:47
    Je mag niet gratis op Padt met de NS.
    Vind ik leuk
    Garnaal +343
    zondag 23 september 2018 om 22:48
    In t weekend op doel bij grün, doordeweeks gewoon met t ov naar de appie boodschappen dün.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:51
    Rare gast zit dan bij Oranje omdat Koeman wat wil doen voor de club Groningen maar bewandeld kennelijk nu het verkeerde pad of neemt de trein....
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    zondag 23 september 2018 om 22:51
    Wat moeten wij ook met z’n Amsterdammer hier.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    zondag 23 september 2018 om 22:52
    Ideale opvolger voor Zoet volgend jaar.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5162
    zondag 23 september 2018 om 23:06
    Doe maar unnerstal
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    zondag 23 september 2018 om 23:15
    Die hebben ze al, Padt als reserve doelman
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:57
    Pad van het pad en Buijs van de buis.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4941
    zondag 23 september 2018 om 22:58
    Zeer triest dit, hoe beland een jonge vent nou in Kropswolde.

    Zonder gekheid, dit is niet zo fraai.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:01
    Omdat hij er woont natuurlijk. En heeft een mooi huis daaro.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34273
    zondag 23 september 2018 om 22:58
    Hij is de padt kwijt...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:50
    De Padt nog wel
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34273
    maandag 24 september 2018 om 11:01
    De padt, het pad 😎
    Vind ik leuk
    haarlemx +436
    zondag 23 september 2018 om 23:03
    Is die ff van het padt zeg
    Vind ik leuk
    repeP +1394
    zondag 23 september 2018 om 23:05
    Kan blijkbaar erg slecht tegen zijn verlies. Wel opvallend overigens dat hij blijkbaar met de trein reist. Of heeft Groningen geen autosponsor soms?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:06
    Zuipschuit had geen geld voor een trein kaartje,dat vind ik behoorlijk logisch.

    Of groningen heeft niet betaald vanwege geld gebrek op het veld?


    Of hij is van het padje
    Vind ik leuk
    jari11 +1114
    zondag 23 september 2018 om 23:07
    Is het nou zo erg bij Groningen dat ze zelfs geen treinkaartje meer kunnen betalen?
    Vind ik leuk
    Lampenpit +946
    zondag 23 september 2018 om 23:13
    Opgepadt
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2240
    zondag 23 september 2018 om 23:26
    Van het padje en heel groningen voetbalt alsof ze de trein gemist hebben
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:29
    Hebben ze bij Grunnen geen auto's???
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:30
    Opgeblazen verhaal senatie krant roddelkrant net als de telegraaf ze z p eken gewoon een slachtoffer uit geloof er geen barst van
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 24 september 2018 om 00:08
    Heb jij samen met Padt wat pintjes gepakt??
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 24 september 2018 om 00:08
    Vage actie. Verdriet na de nederlaag weggedronken en met de trein naar huis.. Althans dat was vast de bedoeling..
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    maandag 24 september 2018 om 00:10
    Mag da ok al ni meer dan 😂
    Vind ik leuk
    fdev86 +789
    maandag 24 september 2018 om 00:10
    Hij was van het padtje af
    Vind ik leuk
    CPP +917
    maandag 24 september 2018 om 00:32
    Van zijn bondscoach weet hij dat die ‘voorbijrazende trein, maar 1 keer voorbij komt”. Is dus een beetje aan het oefenen zodat hij hem niet mist en in de keukenkampioendivisie terecht komt.
    Dat hij daarbij geen geld moet uitgaven heeft hij weer van zijn vorige bondscoach geleerd.
    Vind ik leuk
    Ruud 22 +0
    maandag 24 september 2018 om 00:45
    Geef ayoub een kans en doe niet aan vriendjes politiek v. Bronkhorst
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:40
    uhh en wat heeft dat met dit onderwerp over padt te maken?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:11
    Padt alias koning BaCo is tenminste geen ideale schoonzoon. Hadden we maar wat meer van deze klootzakjes!
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    maandag 24 september 2018 om 01:38
    T zal wel aangedikt zijn, de conducteurs op de route Winschoten-Groningen zijn ook altijd zo vriendelijk...

    Vroeger kon je ook gewoon een kaartje kopen bij de conducteur, maar dat is wegbezuinigd, nu moet je van te voren die kaart kopen, en krijg je een BOETE dus...

    Ergens slaat het nergens op, waarom kun je niet normaal een kaartje bij de conducteur betalen bv?

    Daarbovenop: op bepaalde tijden zit het treinstel wel stampvol, alsnog moet je hetzelfde bedrag betalen bv, dat klopt anderzijds ook niet. Er moet genoeg voor die kaartjes betaald worden.

    Maar goed, ontopic, we zullen zien hoe dit afloopt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 02:10
    Vanaf "vroeger" ben ik het helemaal met je eens.. Los van de conducteurs op het traject en de situatie ben ik ook benieuwd hoe dit verhaal zich verder gaat ontwikkelen 🤪
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 02:14
    Groningen en Arriva komen met een gezamenlijk, alternatieve straf: Padt wordt wissel gezet🤥
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 05:11
    Leuk man 😂
    Vind ik leuk
    R3knoj +142
    maandag 24 september 2018 om 05:16
    Triest hoor, miljonair en dan geen kaartje kopen enzo. En dan nog lopen muiten ook.
    Vind ik leuk
    fier&koen +836
    maandag 24 september 2018 om 12:34
    Miljonair ben je daar wel zeker van?
    Ik niet namelijk.
    Vind ik leuk
    R3knoj +142
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    Nah iig meer dan de gemiddelde Nederlander lijkt mij. En al helemaal voor zijn leeftijd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:08
    Krijgen ze bij FC Groningen geen tractor van de club ofzo?
    Vind ik leuk
    5697956 +3724
    maandag 24 september 2018 om 15:18
    Groningen is geen boerendorp he.
    Vind ik leuk
    Floaz +940
    maandag 24 september 2018 om 06:18
    Hij had stiekem een paar ballen gepakt in de trein...
    Vind ik leuk
    Ties020 +7
    maandag 24 september 2018 om 06:41
    Tonnen verdienen en dan nog te gierig zijn om een kaartje te kopen. Wat een pannenkoek
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11595
    maandag 24 september 2018 om 07:03
    Paar ton per jaar verdienen en dan geen geld uitgeven voor een kaartje. Blij dat we hem niet hebben gekocht.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +478
    maandag 24 september 2018 om 07:14
    Sergio Padt woont sinds een jaar 10 km buiten Groningen. Zijn kinderen gaan trouwens nog steeds in de stad naar de basisschool. Gelukkig is hij zo verstandig om na wat glazen alcohol niet achter het stuur te stappen, maar gaat hiermee alle perken te buiten. Arriva wil niet bevestigen dat het om Padt gaat, maar voor het in de media kwam wist ik al van het incident. Het gaat wel degelijk om Sergio Padt. Als FC supporter en OV medewerker is dit dan ook een pijnlijke constatering.
    Vind ik leuk
    pos +8834
    maandag 24 september 2018 om 07:46
    Ja nu nog zo verstandig worden om een kaartje te kopen.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +478
    maandag 24 september 2018 om 08:28
    Ja, ik begrijp ook echt niet dat hij zo de trein in stapt. Is gewoon een vorm van arrogantie en denken dat je er mee weg komt. En als je al de sjaak bent, betaal als bekend persoon dan gewoon de opgelegde boete en hou je rustig.
    Hebben op hetzelfde traject ooit ene meneer Zivkovic gehad die regelmatig zwart reisde. Die trok ook altijd een arrogante kop, maar betaalde gewoon en nam zijn verlies.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    maandag 24 september 2018 om 11:25
    Beter een snorder opgesnort, je gast toch niet met het ov
    Vind ik leuk
    El Lobo +2116
    maandag 24 september 2018 om 07:37
    Gaat het dan zo slecht met Groningen dat ze al geen treinkaartje meer kunnen betalen?
    Vind ik leuk
    pos +8834
    maandag 24 september 2018 om 07:45
    Tja van AZ verliezen kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    jave +1546
    maandag 24 september 2018 om 07:52
    Gelukkig is in Nederland blijkbaar iemand bij voorbaat schuldig en veroordeeld alvorens de feiten etc te weten..
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    maandag 24 september 2018 om 10:44
    Nooit gedacht dat deze Jongen zo op het slechte pad zou komen
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +779
    maandag 24 september 2018 om 11:05
    Padt wordt op het padje geroepen? Een stagiair met humor maar dat moet vast het matje zijn😂!
    Vind ik leuk
    HJR +8276
    maandag 24 september 2018 om 11:08
    Ik waardeer het wel. Als VP het niet doet, krijg je de opmerking wel in de reacties eronder ;)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:30
    Hele slechte "mop" en ja, dat na papegaaien hier op dit forum. Zielige figuren allemaal!!!!!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    maandag 24 september 2018 om 11:05
    Voorlopig niet meer loslaten, eindelijk iemand bij Groningen die voorlopig zeker is van z'n plekje 🤣
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3911
    maandag 24 september 2018 om 11:05
    Hij wordt sowieso op het padje geroepen? Serieus VP?
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9271
    maandag 24 september 2018 om 11:08
    Heel heel slecht dit als "serieuze" nieuwsbron
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 11:06
    'Op het padje wordt geroepen'


    Het staat er echt!!!!


    Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:13
    Of ram van het padje af :)
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9271
    maandag 24 september 2018 om 11:08
    Hij is maar in de aanval gegaan, want de verdediging is tot nu toe niet best dit seizoen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:13
    Kleinigheidjes houd je toch he
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 24 september 2018 om 11:14
    misschien word hij geschorst door Groningen en krijgen ze een keeper die wel de 0 kan houden.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    maandag 24 september 2018 om 11:16
    Als je weet hoe irritant die controleurs zijn... en ja als ze in kropswolde al geen respect voor je keeper kunnen opbrengen! Maar ja , nu nog in de cel voor dit vergrijp? Kom op jongens... niets anders te doen
    Vind ik leuk
    Deck010 +8197
    maandag 24 september 2018 om 11:21
    Ik zou hem hier ook niet voor opsluiten.
    Een Padt in het nauw maakt rare sprongen.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    maandag 24 september 2018 om 11:37
    Als in rotterdam iedereen die een handgemeen met een conducteur opgesloten zou worden.. dan zit se halve binnenstad vast
    Vind ik leuk
    Deck010 +8197
    maandag 24 september 2018 om 11:44
    Verschil is alleen dat, dat nou eenmaal geen publieke figuren zoals een reservekeeper van het Nederlands elftal zijn.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    maandag 24 september 2018 om 11:49
    Klopt, maar het blijft een mens
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 24 september 2018 om 11:16
    Wat een puinhoop bij Groningen zeg. Telkens als je denkt dat het dieptepunt is bereikt komt er weer een nieuwe bij. Echt jammer, hoe kan je in een paar jaar een club laten aftakelen.
    Vind ik leuk
    Busk +1418
    maandag 24 september 2018 om 11:18
    Als dit allemaal klopt, is het doodzonde.
    Padt is een uitstekende keeper.
    FC Groningen zit sws in zwaar weer, en kan dit niet gebruiken.
    Padt is juist degene die puntjes kan sprokkelen voor een ploeg als FC Groningen.

    Maar als het waar is, dan ben je gewoon ontzettend stom bezig.
    Koop een kaartje , of betaal die prent met je uitstekende loon.
    (ook al vindt ik het ook stront-irrtant dat je geen kaartje meer kan kopen i/d trein)
    Vind ik leuk
    Vowtar +5436
    maandag 24 september 2018 om 11:19
    Hij had vast een tientje op Ajax gezet!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:23
    Zijn vrouw is ook een dikke Padt
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +478
    maandag 24 september 2018 om 12:38
    Die heb jij dan zo te lezen nog nooit gezien, als je dat al dik vindt? Zijn vrouw mag er best zijn en is ook nog eens een uitermate sociaal mens.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:32
    Net zo dik als dat wijf van jouw Nelis, en loopt die ook mank???
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    maandag 24 september 2018 om 11:24
    Triest is dit. Nooit meer opstellen. Je hoort je als prof te gedragen.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +478
    maandag 24 september 2018 om 12:42
    Beetje kort door de bocht niet? Je hebt gelijk, iedereen hoort zich te gedragen, zeker mensen met voorbeeldfuncties. Maar zoals jij het stelt waren er al veel profvoetballers geweest die hun carrière konden afsluiten na een incident.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    maandag 24 september 2018 om 11:31
    Zie hier regelmatig een peleton aan fluoriserende controleurs staan om 1 persoontje, met wijze taal en je luchamelijk blokkeren. En als ze richting bijlmer moeten zijn ze opeens meegaand. Vaak zijn het mensen om agressief van te worden... heeft padt de controleur neergestoken? Dat hij nog vast zit? Zo zie je maar gewoon taxi nemen op kosten van Jans
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    maandag 24 september 2018 om 12:31
    Je bent echt een debacle ja
    Vind ik leuk
    debacle +487
    maandag 24 september 2018 om 12:52
    En jij controleur! Of niet? Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:46
    Dan heb je extra pech dat je keeper van Groningen bent. Dit gebeurt honderden keren per dag en er beland zelden iemand in de cel.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2198
    maandag 24 september 2018 om 11:55
    Misschien kan hij in de bak even goed gaan trainen en afgetraind terugkomen van zijn 'vakantie'. Ziet er niet uit met die pens in dat keepersshirt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:57
    In de padtstelling, iemand?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8197
    maandag 24 september 2018 om 12:03
    Nou zeg....ben je verstandig om niet met de auto te gaan omdat je lekker een baco'tje heb gepakt krijg je dit.
    Dat word dus een fietsPadt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:04
    Snap echt niet dat Padt met het geld wat ie verdiend nog op een trein moet stappen zonder vervoersbewijs/ongeldig bewijs. Had van hem toch wel wat meer verstand verwacht. Of misschien het slechte resultaat weggedronken en dronken op een trein gestapt. Ja dan heb je nu een hele flinke kater
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    maandag 24 september 2018 om 17:37
    Reken even zo: Die is, savonds het stadion uitgekomen, en kon nog nét de trein van even voor 9 pakken, net geen tijd meer om een kaartje te kopen, maar anders had hij bv een uur moeten wachten.

    En uit ervaring weet hij(ik ook, jij ook wel, denk ik) dat Traject Groningen-Winschoten, maar zelden gecontroleerd wordt, vooral op de (dure)zondagavond(200% overuren).

    De conducteurs hier zijn ook niet altijd even vriendelijk. Ik heb het ook wel eens gezien dat ze gewoon boetes uitschreven omdat je je kaartje niet gestempeld had(dikke trammalant in de trein, spoorwegpolitie dr bij, en conducteur even berispt; een Kaartje-zonder datum, is altijd nog wel een geldig vervoersbewijs. De conducteur zet er immers een stempel op toch? Het geintje is; Zonder datum, zou je zo'n kaartje wel 10, 100x kunnen hergebruiken als Arriva weer eens geen Conducteur op de trein zet. Vandaar dat ze gelijk met boetes komen. T is niet meer dienstverlenend, t is puur uitmelken).
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:23
    Eerst afwachten wat er echt waar is. Maar als FC speler heeft hij wel een voorbeeld functie en een kaartje niet hebben?lijkt me onlogisch met zo'n salris. Frustraties lekker eruit voetballen en Groningen weer op niveau brengen. En betrokken gewoon excuses maken bloemstuk erbij etc. Maar niet oordelen voor we weten wat er aan het padje,sorry,handje is
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    maandag 24 september 2018 om 12:30
    Wat zal Groningen slecht betalen zeg ,zwartrijden in de trein 😁
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    maandag 24 september 2018 om 14:02
    mischien is dit nog maar het puntje van de ijsberg, en moeten die zwaar onderbetaalde Jongens van Grun zelfs af en toe op het dievenpad of een weedplantage runnen om het karige salaris een beetje op te krikken
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:54
    Dikkertje Dap gaf de conducteur een trap
    Vind ik leuk
    LIO7 +1269
    maandag 24 september 2018 om 13:50
    Dikke padt
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    maandag 24 september 2018 om 13:58
    is toch slecht weer, lekker de uitloop training binnen vandaag
    Vind ik leuk
    almsend95 +289
    maandag 24 september 2018 om 14:26
    Weet iemand meer over wat de beste man in deze trein deed? Reist hij altijd met de trein van en naar euroborg? Niet dat het iets afdoet aan misdragingen maar het valt toch te prijzen dat ie gewoon lekker normaal met de trein reist..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:31
    Wel een hele stomme reactie van Sergio Padt maar we moeten er vandaag de dag toch wat genuanceerder tegenaan kijken. Er zal hem een zware straf toebedeeld worden niet zozeer
    een gerechtelijke veroordeling maar de dagelijkse confrontatie met de mensen om hem heen.
    Het is stom maar ik kan van mezelf ook wel iets herinneren uit mijn jeugd jaren net zoals de
    meeste van ons weleens iets hebben gedaan waar ze niet trots op zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 24 september 2018 om 14:54
    Zijn ze niet bang dat hij het hazepadt kiest?
    Vind ik leuk
    Koos +46
    maandag 24 september 2018 om 15:48
    En nu weer op het rechte Padtje.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5671
    maandag 24 september 2018 om 16:48
    Er zijn er inmiddels ruim honderd die dit padt voor je bewandeld hebben. Of dacht je dat nog niemand deze grap gemaakt had?
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5671
    maandag 24 september 2018 om 16:51
    Wie reist er dan ook zwart naar Kropswolde...
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    maandag 24 september 2018 om 18:05
    VEE PEE!!!

    DIKKE K*TSITE!

    Hoevaak moet die site van jullie vastlopen als je een reactie plaatst zeg?

    Dit had al lang verholpen moeten worden, maar VP heeft de tijd wel: elke keer als je de pagina opnieuw laad, telt dat weer als een bezoeker hé?

    Ik ga VP nu aanmelden bij de NMA, dit is knettergek zo.
    Jullie cashen wel je premies van bv DailyOdds en andere reclameshit, maar de site goed laten draaien, ho maar...
    Vind ik leuk
    pico323 +6606
    maandag 24 september 2018 om 18:12
    kleine crimineel is van het padje.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    maandag 24 september 2018 om 20:09
    Hij was gewoon van het padje door de prachtige pegel van Maher
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws