LIVE-discussie: Slutsky kiest voor nieuwe spits en Linssen tegen revelatie

    LIVE-discussie: Slutsky kiest voor nieuwe spits en Linssen tegen revelatie

    zondag 7 oktober 2018 om 13:50

    Vitesse-trainer Leonid Slutsky heeft Oussama Darfalou aangewezen als vervanger van Tim Matavz. De Arnhemmers spelen zondag tegen Heracles Almelo.

    Darfalou is de nieuwe spits van Vitesse. Hij moet Matavz doen vergeten. De clubtopscorer uit Slovenië brak vorige week tegen Feyenoord zijn been en is lang uit de roulatie. Bryan Linssen keert terug na een blessure en staat ook meteen in de basis. Thomas Bruns, Danilho Doekhi (beiden geschorst) en Roy Beerens (geblesseerd) ontbreken.

    Bij Heracles is het adagium 'never change a winning team' van kracht. Trainer Frank Wormuth verandert niets aan de basiself, die vorige week met 2-1 te sterk was voor FC Emmen. De Almeloërs zijn de revelatie van de Eredivisie tot dusver en staan keurig vierde. Het duel wordt gespeeld in Arnhem en begint om 14.30 uur.

    De opstellingen:

    Vitesse: Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner; Serero, Bero, Foor; Odegaard, Darfalou, Linssen.

    Heracles: Blaswich; Breukers, Rossmann, Van den Buijs, Van Hintum; Duarte, Osman, Merkel; Kuwas, Dalmau, Peterson.

    Plaats een reactie

    AFCA G.G. +1857
    zondag 7 oktober 2018 om 13:52
    Dit wordt toch wel een spannend potje
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    zondag 7 oktober 2018 om 13:57
    Blijft bizar... Feyenoord mét Van Persie maar Vitesse zónder Bruns en Doekhi....
    Over klassenjustitie gesproken.
    Kan me goed voorstellen als de Russen van Vitesse met een supersonische cyberaanval komen op de KNVB 🤣
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    HanV +4284
    zondag 7 oktober 2018 om 16:02
    Eigen schuld, hadden ze maar bij een traditionele topclub moeten gaan spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:53
    Laat het maar zien Oussama! Alle vertrouwen in! 💪🏻
    Vind ik leuk
    The Iceman +9167
    zondag 7 oktober 2018 om 21:45
    Jij hebt er kijk op.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 22:03
    Meer geluk dan wijsheid natuurlijk, maar de paar minuten dat ie steeds inviel zag je wel dat ie iets in z’n mars had!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1319
    zondag 7 oktober 2018 om 13:54
    Dit worden 3 punten voor Heracles!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:55
    Ik gun het Slutsky wel! Hopelijk wint hij weer eens, want vind hem een goede trainer... Heeft alleen pech met blessures.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:23
    Heracles is de revelatie dit seizoen!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:06
    Nou ik hoop op niet nog meer schade. zet en op geelswert
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    zondag 7 oktober 2018 om 14:16
    Vreemdelingen legioen bij Vitesse maar zo een maffe trainer op de bank
    Vind ik leuk
    The Iceman +9167
    zondag 7 oktober 2018 om 14:20
    Dat gezeur over vreemdelingenlegioen is wel een beetje overdreven. Tegen Bayern had Ajax maar 1 Nederlander meer in de basis staan dan Vitesse nu heeft.
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 7 oktober 2018 om 14:22
    Dat terwijl Heracles alleen maar Nederlanders opstelt en een Nederlandse trainer heeft uiteraard.
    Vind ik leuk
    Ernem83 +6
    zondag 7 oktober 2018 om 14:22
    Man ga de eendjes voeren , aub ! Volgens mij haal je 2 teams door elkaar met dezelfde kleuren ;-).. kwak kwak !! 💛🖤
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 7 oktober 2018 om 14:20
    3/4 zwakke punten bij Vitesse in de basis. Van der Werf, Büttner, Ødegaard, (wellicht Darfalou). Toch moet Vitesse dit winnen. Heracles doet het goed. Maar met Eduardo, Salter, Karavaev, Bero, Serero, Foor en Linssen heeft Vitesse meer kwaliteit. Dat moet zich nu eens uitbetalen. Ik zeg 2-0.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +133
    zondag 7 oktober 2018 om 14:23
    Voor het seizoen begon veel praatjes van spelers en staf van Vitesse. 7 wedstrijden gespeeld en Vitesse staat 10e.
    Slutsky heeft zelfs nu met alle blessures en schorsingen een betere team dan vorig seizoen onder Fraser, maar het spel lijkt helemaal nergens op, er lijkt geen idee of filosofie achter te zitten.
    Ik vind het jammer dat Vitesse Stegeman, Steijn of van der Gaag geen kans hebben gegeven, vooral Steijn die zelf ook aangegeven had Vitesse wel te zien zitten.
    Extra pijnlijk dat Osman het zo goed doet bij Almelo, bij Vitesse nooit echt een kans gekregen.

    Ik hoop natuurlijk voor winst van Vitesse, ook met alle blessures en schorsingen heeft Vitesse op papier een beter elftal dan Almelo maar ik voorspeel weer een nederlaag.
    1-2: Linssen - Osman - Kuwas
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    pico323 +5655
    zondag 7 oktober 2018 om 14:34
    Kijk toch eerst even welke serie ze al gemaakt hebben. Het is niet zo slecht als jij doet overkomen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9167
    zondag 7 oktober 2018 om 14:44
    Precies. Alleen ADO-thuis (en misschien Heerenveen-uit) was een wedstrijd waarin Vitesse slechter presteerde qua resultaat dan je zou mogen verwachten.
    Vind ik leuk
    pico323 +5655
    zondag 7 oktober 2018 om 14:30
    Wat is die Verbeek toch altijd negatief. Vreselijke vent.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9167
    zondag 7 oktober 2018 om 14:32
    Het zou zo een Ernemmer kunnen wezen. T’is nie goed of ‘t deugt nie ;-)
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 7 oktober 2018 om 14:57
    Weer hetzelfde liedje bij Vitesse. Je bent veel beter maar je laat de tegenstander weer in leven.
    Vind ik leuk
    pico323 +5655
    zondag 7 oktober 2018 om 15:56
    Niet echt dacht ik 3-0 is aardig toch
    Vind ik leuk
    Argentario +505
    zondag 7 oktober 2018 om 16:05
    Die Dalmau is echt een idioot , ik snap niet wat die allemaal aan het doen is ... komt geen man voorbij wappert alle kanten op met zn armen, elk duel dat die aangaat trekt duwt slaat de tegenstander. Wat een naar mannetje . Kan geen kans benutten word die in de voet gespeeld in de 16 staat behoorlijk vrij hoeft alleen nog uit te halen .. loopt die terug righting de 16 pffff wie heeft die mongool gescout
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 16:07]
    Vind ik leuk
    Vitheo +11
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:34
    Vanavond is er documentaire over onze populaire coach Leonid Sloetsky. Hij neemt ons mee naar zijn geboortestad en zijn ouderlijk huis en zijn vroegere club CSKA Moskou.
    Dus kijken om 22.00 u op FOx Sport
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws