Ziyech: Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze

    Ziyech: "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze"

    maandag 8 oktober 2018 om 22:34

    Hakim Ziyech zit lekker in zijn vel bij Ajax, zegt hij in een video van AT5. De spelmaker speelt al weken goed en was tegen zowel Bayern München (dinsdag) en AZ (zondag) een van de blikvangers.

    Ziyech was tegen AZ verantwoordelijk voor de 4-0. Hij speelde drie AZ'ers uit en passeerde doelman Marco Bizot vervolgens. "Dank je wel", neemt Ziyech de complimenten dankbaar in ontvangst. "Galleryplay? Ik kon vallen, hè", lacht hij. "Wat er met mij gebeurd is? Ik zit lekker in mijn vel." Ajax walste over AZ heen. Ziyech had medelijden met de Alkmaarders. "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze."

    Aan het begin van het seizoen werd gesuggereerd dat Ziyech geen klik zou hebben met Dusan Tadic. "Tja, nu hoor je ze niet meer", reageert de Marokkaan. Ziyech wilde niet te lang stil blijven staan bij de 3-0 nederlaag van twee weken geleden bij PSV. "Ze komen ook nog hier, dus."

    Plaats een reactie

    maandag 8 oktober 2018 om 22:36
    Dat had ik ook met Ajax toen ze met 3-0 achter stonden bij PSV
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 8 oktober 2018 om 22:39
    Had ik ook met Psv toen ze opgericht werden, altijd zo gebleven.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:42
    Doet zeer hé,4 jaar geen prijs
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    maandag 8 oktober 2018 om 23:00
    Jezus man bedenk is wat nieuws!
    Vind ik leuk
    Castromann +6924
    maandag 8 oktober 2018 om 23:12
    Doet zeer he waarschijnlijk 5jr geen prijs 😝
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    maandag 8 oktober 2018 om 23:14
    33
    Vind ik leuk
    Castromann +6924
    maandag 8 oktober 2018 om 23:17
    Dat zal toch niet.... dat het 33jr gaat duren 😆😆
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:29
    Waarom niet? Je bungelt er al zo lang achteraan.
    Vind ik leuk
    Benniewies +466
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:48
    Ga er niet op in!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:16
    Doet pijn he als sinds de oprichting in 1913 nooit de grootste club van Nederland kunnen worden?!
    Vind ik leuk
    Castromann +6924
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:37
    De grootste club zijn is ook niet zo interressant.....de beste en de mooiste wel.
    Dat is ons psv al jarenlang 😉😊
    Vind ik leuk
    Benniewies +466
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:50
    Pisvee.
    Europees verkloten ze het Nederlands voetbal.

    Iets om trots op te zijn!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:32
    Maar Europees OSIEK.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:24
    Staan op de eeuwige eredivisie stand meer dan 300 punten achter op Ajax. Dat gaan ze echt never nooit niet inhalen.
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:15
    Dat is persoonlijk.
    Een kinderhand is snel gevuld.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13515
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:03
    Wilbert hou je eigen eens in.
    Vind ik leuk
    Vak-T +625
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:06
    Wilbert is druk met zijn bruinen armen te halen bij de Ajax supporters.... volgens mij bestaat zijn leven hier uit. ;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +13515
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:41
    Jazeker 😂😂😂👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:28
    Doet zeer he misschien 4 e eindigen in de poule ?
    Werkelijk waardeloos.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 06:27
    Doet zeer he, al 4 jaar wat winnen en nog niet als de grootste club worden gezien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:21
    Daarom zullen jullie altijd dat provincie clubje blijven.komt door die bekrompen gedachte
    Vind ik leuk
    Youri99 +9020
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:09
    Doet het geen pijn dat je Europees niets te vertellen hebt? Al jaren trouwens...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 23:36
    Zorg eerst maar eens een prijsje voor jou clubje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:31
    Helaas,ik sta zelf niet in de basis
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:15
    In het seizoen dat Feyenoord kampioen werd, beleefde PSV ook een regelrecht rampjaar.
    Vind ik leuk
    Benniewies +466
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:51
    4e zelfs. Dat lukte Frank de boer niet eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:33
    Moest Opa Hiddink er bij komen.
    Philips geen hoofdsponsor meer.
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    maandag 8 oktober 2018 om 22:44
    Was jij er toen al joh :o
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 8 oktober 2018 om 22:49
    Wist niet dat jij al zo oud bent! Hulde dat je op zo’n leeftijd nog steeds actief bent op dit forum. Ga zo door!
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:42
    Ahhh wist niet dat dit forum een leeftijdsgrens had. Wat een.sukkelige opmerking.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:36
    Psv is een zaalvoetbal club meer niet.
    Wat een slechte CV en keeper.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9746
    maandag 8 oktober 2018 om 22:49
    Dus jij bent 105 jaar oud? Dat je dat bij de oprichting al had?

    Complimenten dat je op die leeftijd nog zo met het digitale tijdperk mee gaat. Het raaskallen is alleen wel al ingezet, getuige je reacties.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    maandag 8 oktober 2018 om 23:06
    Met de jaren is de walging volledig verschoven van Feyenoord naar PSV. Ik ken ook niemand die die club een warm hart toe draagt. Sterker nog; ik ken niemand die PSV uberhaupt iets vindt. Ja, alleen die dikke van de Jumbo reclame. Oh ja en die kale presentator (met een neus lijkend op een eikel) van Ontvoerd.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 8 oktober 2018 om 23:41
    Precies, kijk ook ff hoe ze Nederland weer vertegenwoordigen in Europa, ze zijn het lachertje waar je met gemak 3 puntjes kan halen. Schande voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    maandag 8 oktober 2018 om 23:45
    Vergeet die walgelijke trainer niet: de grootste matennaaier in de voetballerij MvB 🤒🤢🤮
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 8 oktober 2018 om 23:48
    Bommetje gaat nog ontploffen als het misgaat, heeeerlijk!!! Tis een kwestie van geduld.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:59
    💣
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Ik snap niet waarom een Heracles supporter hier moet trollen. Ik snap trolls al sowieso niet maar jij bent waarschijnlijk een psv trolletje.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:45
    Zoiets heet sarcasme of voetbal humor,kunnen incasseren is ook een gave
    Vind ik leuk
    El Cazador +6113
    maandag 8 oktober 2018 om 22:48
    Heb jij je reet wel leren afvegen, zit namelijk nog onder de stront, je stinkt!!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:49
    Ander??? Beter typen neusje
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:50
    Heel goed gewijzigd, top
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    maandag 8 oktober 2018 om 23:02
    4 jaar 3345 x herhalen is geen sarcasme, maar neigt naar dementie!
    Vind ik leuk
    Benniewies +466
    dinsdag 9 oktober 2018 om 02:00
    Wat is er met 4 jaar?
    De 4 jaar dat Ajax kampioen werd?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:20
    33 jaar × 765423689 keer herhalen....

    Ik zal de stropdas met de 1 erop nooit vergeten...hoe klein kun je zijn als club.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:03
    Ze hebben weinig alternatieven JustH
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:48
    Weinig of geen?
    Het is ook frustrerend om altijd achter een ander aan te sjokken. Ik snap het ook wel hoor.
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:21
    Dat heet niet sarcasme, dat heet kinderlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:14
    Heracles is toch een kut club met een huilende Jan Smit. Heracles komt toch altijd niet verder dan de 8ste plaats, zinloos ga eerst maar in de Keuken oefenen.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1030
    maandag 8 oktober 2018 om 22:50
    Dat noemen ze, ‘likes scoren’...
    Sarcasme?
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    Bocajuun +445
    maandag 8 oktober 2018 om 23:08
    Net als tegen Inter! Waar ze uiteindelijk gewoon werden weggespeeld
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:40
    Door simpel recht toe recht aan voetbal en dan hebben we hier over Inter, wat dan als PSV tegen Sevilla, Valencia, Athletic (de rest laat ik voor het gemak achterwege) zou moeten. PSV excelleert goed in de ED (vooral thuis), maar de weerstand en tegenstand van de andere Eredivionisten is op het niveau van minder dan The Champions Ship.
    Helaas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:27
    Had ik ook met Psv toen het 2- 1 door Icardi werd tegen Inter THUIS
    Au au au. De pijn is nu nog voelbaar.
    In de ED weinig weerstand maar Europeesch is Psv slechts dekoratie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:27
    Decoratie....geeft niks,het was vroeg
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:04
    Hele goedkope xenos decoratie
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:09
    Een opvullertje
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:17
    😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:21
    Wauw die is hard. Xenos is nog te duur, misschien Bazar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:30
    😂
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:51
    @Coco, probeer eerst eens zelf één zin zonder schrijffouten te fabriceren alvorens je met je nietszeggende berichten op de proppen komt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:54
    Doe het met mijn goedkope phone, inhoudelijk is het toch duidelijk ? Nietszeggends ? Toch reageer jij op. Heb genoeg medestanders hoor. Begrijp je wel hoor als PSV-er.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:58
    Ik begrijp ook je frustratie na 4 jr. zonder prijzen. Daarnaast gaat zo’n afgetekende nederlaag tegen ONS PSV je ook niet in de koude kleren zitten. Sterkte met dit proces!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:50
    Ah kinderhand is gauw gevuld.Prestaties in Europs dat is pas.

    Psv blijft een regionale club
    Kampioen tegen de kkeintjes.
    Telkens maar weer over de laatste 3-0 zeuren dat is pas frustratie.
    O punten in de groep en straks door Spurs kooje kleiner gemaakt.
    Schaamte voor Ned. voetbal al die jaren.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:02
    Probeer eerst zelf één zin zonder fouten te schrijven alvorens je over een kinderhand spreekt....
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:06
    Kampioen tegen de kleintjes, zoals afgelopen seizoen in onze kampioenswedstrijd...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:44
    Kijk dit bedoel ik nou.
    Steeds maar geilen op die 3-0 overwinning en die 3-0 van vorig seizoen. Is dit nog echt het hoogste wat PSV kan bereiken ? Natuurlijk waren jullie de laatste jaren, weliswaar met geluk en met behulp van scheidsrechterlijke dwalingen, ED kampioen en van mij mag PSV dit seizoen en de komende jaren totdat jullie het derde sterretje hebben, kampioen van de ED zijn. Maar het vervolg is in de CL vaak bedroevend armoedig. Ik neem het PSV kwalijk dat ze in de wedstrijd THUIS tegen Inter voetballes hebben gekregen en binnenkort hoogstwaarschijnlijk ook door The Spurs met de grond gelijk gemaakt wordt. De UEFA coëficiëntenlijst wordt mede bepaald door de prestaties van PSV. Bij de ED-competitie gaat het alleen om Ajax en PSV, de rest is door geldgebrek te verwaarlozen. Maar PSV, als je steeds kampioen bent doe er dan internationaal wat aan, maar het schijnt dat PSV niet meer dan een regionale grootheid is en dat wordt bevestigd door het geschreeuw van "boeren boeren boeren". PSV mist gewoon de uitstraling die Ajax internationaal heeft, de mentaliteit in Eindhoven is anders, meer Eindhoven en e.o.
    PSV mag Ajax zgn. "vernederen" maar Ajax is internationaal met andere dingen bezig. De totale waarde van de Ajaxspelers op het veld is om en de nabij de 300 miljoen of meer en die van PSV ?
    PSV denk grensoverschrijdend. C'mon PSV !!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:22
    Zo Cocotje, nu weer snel terug naar je kleuterklas!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:45
    100 procent PSV ha ha ha.
    Lach me een breuk. Ik verheug me op de volgende CL-wedstrijd van je clubje. Schwaab/Viergever/Zoet: lachertjes. Dag hoor, ik ga nu weer lekker spelen in mijn kleuterklasje.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:59
    Goed zo en slaap vanavond lekker (door)!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:07
    Daaag. Ik ga er met mijn kleutervriendjes speciaal voor zitten bij de volgende PSVwedstrijd. We lachen ons een breuk dan als die Zoet weer vliegen vangt. Daaaaag PSVtje daaag daaag.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
    Gelachen hebben wij in E’hoven met die “topkeeper” van jullie. Vooraf een grote mond en vervolgens 2x blunderen en blij mogen zijn niet met rood van ‘t veld te zijn gestuurd.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:17
    Daaaag Psv tje daaag daaag frustreer je niet
    Daaaag 0 punten daaag daaag zwakste van de poule.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:43
    Goed zo en nu snel met dit mooie weer terug de zandbak in....
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:09
    Daaaaag Psv tje daaaaaaag daaaaaag daaaag ook geen EL.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:13
    Pffff, vermoeiend dat infantiele gedrag van je....
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:14
    Ok ik stop er mee slaap lekker.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:06
    Ik weet niet of je al op bed ligt, maar slaap lekker en morgevroeg gezond weer op!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:54
    Ik ga zo naar bed, ga lekker slapen.
    PSV is een sterke ploeg met mooi voetbal en Van Bommel is al geschikt voor bondscoachschap. Laten we de tegenstrijdigheid tussen Ajax en PSV vergeten, het gaat om het Nederlandse voetbal in de breedte en hoogte. Bergwijn, Rosario, André Oyer, Lerby, Arnesen, Ronald Koeman, Ger Bals hebben in beide ploegen gespeeld. Het beste hopen voor PSV in de CL, je weet maar nooit. Jij ook het beste man.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:35
    Eind goed, al goed!
    Vind ik leuk
    Dani82 +1663
    maandag 8 oktober 2018 om 22:38
    Nog 26 wedstrijden te gaan........
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8173
    maandag 8 oktober 2018 om 22:40
    Ons heldere licht, Arno Vermeulen, nog roepen dat ie na de komst van Tadic overbodig is..
    Vind ik leuk
    Darter 876 +626
    maandag 8 oktober 2018 om 22:41
    Ajax was gewoon beter!! Ziyech is weer als vanouds goed....
    En hij zal alleen maar beter worden!
    Samen met Neres en Tadic, een bijna niet te stoppen machine.......
    Vind ik leuk
    Futjebal +2163
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Daar denken Heracles!! en PSV heel anders over
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +786
    maandag 8 oktober 2018 om 23:04
    4 van de 8 wedstrijden minder dan de tegenstander zijn, lucky in de laatste minuten winnen, volledig weg getikt door PEC en dan nog een grote mond hebben.... Tja.. PSV loopt nog tegen wat lampjes aan dit seizoen. Nog 26 wedstrijden te gaan en geluk blijf je niet houden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9477
    dinsdag 9 oktober 2018 om 06:02
    Wordt flauw zeg , roepen jullie al 5 jaar kneus. Hij leeft weer
    Vind ik leuk
    Futjebal +2163
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:53
    Hahaha...en jij hebt Ajax tegen VVV en Fortuna zeker niet gezien??
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:17
    Wat waren die VVV en Fortuna slechte sparringpartners vind je ook niet ? Voortaan moet Ajax maar betere oefenpartijtjes spelen zoals tegen Bayern.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:43
    Heracles zinloze club in de Ed misschien niveau Top Oss.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:44
    Gewoon slopen die handel 👊🏻
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    maandag 8 oktober 2018 om 22:41
    "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze."....
    Waarmee hij zegt,of bedoelt?
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 8 oktober 2018 om 22:42
    Dacht dat Zyech moest revalideren van zijn “ernstige” blessure.....
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Hij doet voorkomen dat het wel meevalt, in de hoop dat AS Roma nog belt
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:18
    In de winterstop Lozaon en Bergwijn weg.
    Maar ja PSV kan nog Lieke Martens en Miedema kopen toch ?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20801
    maandag 8 oktober 2018 om 22:46
    Doet ie het interview rennend?
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    maandag 8 oktober 2018 om 23:03
    Dat was Bergwijn toch?
    Vind ik leuk
    ivdr +37
    maandag 8 oktober 2018 om 22:44
    Aah, daarom schoot hij die laatste bal op de paal..
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1305
    maandag 8 oktober 2018 om 22:47
    Weer geen prijs Ajax , sorry alleen een troostprijs.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9477
    maandag 8 oktober 2018 om 23:01
    Dat hadden wij ook met de 3-0 in Eindhoven met rust. Jammer dat ziech toen niet meedeed
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 23:12
    Zielig? Niks, ze hadden er makkelijk 4 bij kunnen prikken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 01:29
    Wat een topaankoop voor Ajax.
    Nu profiteren ze volop van zijn grote kwaliteiten , en komend seizoen krijgen ze er ook nog een hele flinke smak geld op toe.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:19
    hilarisch topic 7-8 ajacieden die hun plasje niet op kunnen houden over hun frustratie psv en onder elkaar hun hersendiaree delen.

    De 1 nog lachwekkender dan de ander
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:20]
    Vind ik leuk
    tremere +670
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:47
    Mooiste vind ik, dat ze zeggen dat opmerkingen over 3-0 een beetje oud beginnen te worden om daarna toch weer over de eigen (laatste jaren niet bijgevulde) prijzenkast te beginnen want dat is wel o zo origineel :P.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:51
    struisvogels hebben de eigenschap hun kop in het zand te steken
    Vind ik leuk
    Leozao +1386
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:23
    Zyech, Tadic en Neres het wordt met de week beter. Daarnaast nog even wachten tot Dolberg weer zijn draai gevonden heeft en we kunnen gave wedstrijden verwachten!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    burgos +11