Ziyech: Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze

Ziyech: "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze"

Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 22:34ma 08-10-2018 om 22:34

Hakim Ziyech zit lekker in zijn vel bij Ajax, zegt hij in een video van AT5. De spelmaker speelt al weken goed en was tegen zowel Bayern München (dinsdag) en AZ (zondag) een van de blikvangers.

Ziyech was tegen AZ verantwoordelijk voor de 4-0. Hij speelde drie AZ'ers uit en passeerde doelman Marco Bizot vervolgens. "Dank je wel", neemt Ziyech de complimenten dankbaar in ontvangst. "Galleryplay? Ik kon vallen, hè", lacht hij. "Wat er met mij gebeurd is? Ik zit lekker in mijn vel." Ajax walste over AZ heen. Ziyech had medelijden met de Alkmaarders. "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze."

Aan het begin van het seizoen werd gesuggereerd dat Ziyech geen klik zou hebben met Dusan Tadic. "Tja, nu hoor je ze niet meer", reageert de Marokkaan. Ziyech wilde niet te lang stil blijven staan bij de 3-0 nederlaag van twee weken geleden bij PSV. "Ze komen ook nog hier, dus."

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
maandag 8 oktober 2018 om 22:36
Dat had ik ook met Ajax toen ze met 3-0 achter stonden bij PSV
Vind ik leuk
Snapje? +8062
maandag 8 oktober 2018 om 22:39
Had ik ook met Psv toen ze opgericht werden, altijd zo gebleven.
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:42
Doet zeer hé,4 jaar geen prijs
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 23:36
Zorg eerst maar eens een prijsje voor jou clubje.
Vind ik leuk
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:31
Helaas,ik sta zelf niet in de basis
Vind ik leuk
Strijp +13989
maandag 8 oktober 2018 om 22:44
Was jij er toen al joh :o
Vind ik leuk
100%PSV +3252
maandag 8 oktober 2018 om 22:49
Wist niet dat jij al zo oud bent! Hulde dat je op zo’n leeftijd nog steeds actief bent op dit forum. Ga zo door!
Vind ik leuk
14forever +8968
dinsdag 9 oktober 2018 om 00:42
Ahhh wist niet dat dit forum een leeftijdsgrens had. Wat een.sukkelige opmerking.
Vind ik leuk
Spiegel +10797
maandag 8 oktober 2018 om 22:49
Dus jij bent 105 jaar oud? Dat je dat bij de oprichting al had?

Complimenten dat je op die leeftijd nog zo met het digitale tijdperk mee gaat. Het raaskallen is alleen wel al ingezet, getuige je reacties.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9390
maandag 8 oktober 2018 om 23:06
Met de jaren is de walging volledig verschoven van Feyenoord naar PSV. Ik ken ook niemand die die club een warm hart toe draagt. Sterker nog; ik ken niemand die PSV uberhaupt iets vindt. Ja, alleen die dikke van de Jumbo reclame. Oh ja en die kale presentator (met een neus lijkend op een eikel) van Ontvoerd.
Vind ik leuk
Snapje? +8062
maandag 8 oktober 2018 om 23:41
Precies, kijk ook ff hoe ze Nederland weer vertegenwoordigen in Europa, ze zijn het lachertje waar je met gemak 3 puntjes kan halen. Schande voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9390
maandag 8 oktober 2018 om 23:45
Vergeet die walgelijke trainer niet: de grootste matennaaier in de voetballerij MvB 🤒🤢🤮
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:46]
Vind ik leuk
Snapje? +8062
maandag 8 oktober 2018 om 23:48
Bommetje gaat nog ontploffen als het misgaat, heeeerlijk!!! Tis een kwestie van geduld.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:59
💣
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:43
Ik snap niet waarom een Heracles supporter hier moet trollen. Ik snap trolls al sowieso niet maar jij bent waarschijnlijk een psv trolletje.
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:45
Zoiets heet sarcasme of voetbal humor,kunnen incasseren is ook een gave
Vind ik leuk
El Cazador +8575
maandag 8 oktober 2018 om 22:48
Heb jij je reet wel leren afvegen, zit namelijk nog onder de stront, je stinkt!!!
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:49]
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:49
Ander??? Beter typen neusje
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:50
Heel goed gewijzigd, top
Vind ik leuk
alffie +1922
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:21
Dat heet niet sarcasme, dat heet kinderlijk.
Vind ik leuk
Mr. O +1495
maandag 8 oktober 2018 om 22:50
Dat noemen ze, ‘likes scoren’...
Sarcasme?
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:50]
Vind ik leuk
Bocajuun +907
maandag 8 oktober 2018 om 23:08
Net als tegen Inter! Waar ze uiteindelijk gewoon werden weggespeeld
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:08]
Vind ik leuk
Dani82 +2756
maandag 8 oktober 2018 om 22:38
Nog 26 wedstrijden te gaan........
Vind ik leuk
Il Gordo +16841
maandag 8 oktober 2018 om 22:40
Ons heldere licht, Arno Vermeulen, nog roepen dat ie na de komst van Tadic overbodig is..
Vind ik leuk
Darter 876 +793
maandag 8 oktober 2018 om 22:41
Ajax was gewoon beter!! Ziyech is weer als vanouds goed....
En hij zal alleen maar beter worden!
Samen met Neres en Tadic, een bijna niet te stoppen machine.......
Vind ik leuk
Futjebal +2615
maandag 8 oktober 2018 om 22:43
Daar denken Heracles!! en PSV heel anders over
Vind ik leuk
Cruijfffan +1233
maandag 8 oktober 2018 om 23:04
4 van de 8 wedstrijden minder dan de tegenstander zijn, lucky in de laatste minuten winnen, volledig weg getikt door PEC en dan nog een grote mond hebben.... Tja.. PSV loopt nog tegen wat lampjes aan dit seizoen. Nog 26 wedstrijden te gaan en geluk blijf je niet houden.
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:04]
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
dinsdag 9 oktober 2018 om 06:02
Wordt flauw zeg , roepen jullie al 5 jaar kneus. Hij leeft weer
Vind ik leuk
Futjebal +2615
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:53
Hahaha...en jij hebt Ajax tegen VVV en Fortuna zeker niet gezien??
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
dinsdag 9 oktober 2018 om 16:44
Gewoon slopen die handel 👊🏻
Vind ik leuk
cj_fey +4293
maandag 8 oktober 2018 om 22:41
"Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze."....
Waarmee hij zegt,of bedoelt?
Vind ik leuk
100%PSV +3252
maandag 8 oktober 2018 om 22:42
Dacht dat Zyech moest revalideren van zijn “ernstige” blessure.....
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:43
Hij doet voorkomen dat het wel meevalt, in de hoop dat AS Roma nog belt
Vind ik leuk
wattenstaafje +23439
maandag 8 oktober 2018 om 22:46
Doet ie het interview rennend?
Vind ik leuk
ivdr +126
maandag 8 oktober 2018 om 22:44
Aah, daarom schoot hij die laatste bal op de paal..
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 8 oktober 2018 om 22:47
Weer geen prijs Ajax , sorry alleen een troostprijs.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
maandag 8 oktober 2018 om 23:01
Dat hadden wij ook met de 3-0 in Eindhoven met rust. Jammer dat ziech toen niet meedeed
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 23:12
Zielig? Niks, ze hadden er makkelijk 4 bij kunnen prikken.
Vind ik leuk
stratumseind +190935
dinsdag 9 oktober 2018 om 07:19
hilarisch topic 7-8 ajacieden die hun plasje niet op kunnen houden over hun frustratie psv en onder elkaar hun hersendiaree delen.

De 1 nog lachwekkender dan de ander
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:20]
Vind ik leuk
tremere +733
dinsdag 9 oktober 2018 om 10:47
Mooiste vind ik, dat ze zeggen dat opmerkingen over 3-0 een beetje oud beginnen te worden om daarna toch weer over de eigen (laatste jaren niet bijgevulde) prijzenkast te beginnen want dat is wel o zo origineel :P.
Vind ik leuk
stratumseind +190935
dinsdag 9 oktober 2018 om 10:51
struisvogels hebben de eigenschap hun kop in het zand te steken
Vind ik leuk
burgos +13