Ziyech: Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze

    Ziyech: "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze"

    Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 22:34ma 08-10-2018 om 22:34

    Hakim Ziyech zit lekker in zijn vel bij Ajax, zegt hij in een video van AT5. De spelmaker speelt al weken goed en was tegen zowel Bayern München (dinsdag) en AZ (zondag) een van de blikvangers.

    Ziyech was tegen AZ verantwoordelijk voor de 4-0. Hij speelde drie AZ'ers uit en passeerde doelman Marco Bizot vervolgens. "Dank je wel", neemt Ziyech de complimenten dankbaar in ontvangst. "Galleryplay? Ik kon vallen, hè", lacht hij. "Wat er met mij gebeurd is? Ik zit lekker in mijn vel." Ajax walste over AZ heen. Ziyech had medelijden met de Alkmaarders. "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze."

    Aan het begin van het seizoen werd gesuggereerd dat Ziyech geen klik zou hebben met Dusan Tadic. "Tja, nu hoor je ze niet meer", reageert de Marokkaan. Ziyech wilde niet te lang stil blijven staan bij de 3-0 nederlaag van twee weken geleden bij PSV. "Ze komen ook nog hier, dus."

    Plaats een reactie

    maandag 8 oktober 2018 om 22:36
    Dat had ik ook met Ajax toen ze met 3-0 achter stonden bij PSV
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    maandag 8 oktober 2018 om 22:39
    Had ik ook met Psv toen ze opgericht werden, altijd zo gebleven.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:42
    Doet zeer hé,4 jaar geen prijs
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 23:36
    Zorg eerst maar eens een prijsje voor jou clubje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:31
    Helaas,ik sta zelf niet in de basis
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    maandag 8 oktober 2018 om 22:44
    Was jij er toen al joh :o
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    maandag 8 oktober 2018 om 22:49
    Wist niet dat jij al zo oud bent! Hulde dat je op zo’n leeftijd nog steeds actief bent op dit forum. Ga zo door!
    Vind ik leuk
    14forever +8738
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:42
    Ahhh wist niet dat dit forum een leeftijdsgrens had. Wat een.sukkelige opmerking.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10075
    maandag 8 oktober 2018 om 22:49
    Dus jij bent 105 jaar oud? Dat je dat bij de oprichting al had?

    Complimenten dat je op die leeftijd nog zo met het digitale tijdperk mee gaat. Het raaskallen is alleen wel al ingezet, getuige je reacties.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8074
    maandag 8 oktober 2018 om 23:06
    Met de jaren is de walging volledig verschoven van Feyenoord naar PSV. Ik ken ook niemand die die club een warm hart toe draagt. Sterker nog; ik ken niemand die PSV uberhaupt iets vindt. Ja, alleen die dikke van de Jumbo reclame. Oh ja en die kale presentator (met een neus lijkend op een eikel) van Ontvoerd.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    maandag 8 oktober 2018 om 23:41
    Precies, kijk ook ff hoe ze Nederland weer vertegenwoordigen in Europa, ze zijn het lachertje waar je met gemak 3 puntjes kan halen. Schande voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8074
    maandag 8 oktober 2018 om 23:45
    Vergeet die walgelijke trainer niet: de grootste matennaaier in de voetballerij MvB 🤒🤢🤮
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    maandag 8 oktober 2018 om 23:48
    Bommetje gaat nog ontploffen als het misgaat, heeeerlijk!!! Tis een kwestie van geduld.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3359
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:59
    💣
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Ik snap niet waarom een Heracles supporter hier moet trollen. Ik snap trolls al sowieso niet maar jij bent waarschijnlijk een psv trolletje.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:45
    Zoiets heet sarcasme of voetbal humor,kunnen incasseren is ook een gave
    Vind ik leuk
    El Cazador +7547
    maandag 8 oktober 2018 om 22:48
    Heb jij je reet wel leren afvegen, zit namelijk nog onder de stront, je stinkt!!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:49
    Ander??? Beter typen neusje
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:50
    Heel goed gewijzigd, top
    Vind ik leuk
    alffie +1924
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:21
    Dat heet niet sarcasme, dat heet kinderlijk.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1092
    maandag 8 oktober 2018 om 22:50
    Dat noemen ze, ‘likes scoren’...
    Sarcasme?
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    maandag 8 oktober 2018 om 23:08
    Net als tegen Inter! Waar ze uiteindelijk gewoon werden weggespeeld
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    Dani82 +2259
    maandag 8 oktober 2018 om 22:38
    Nog 26 wedstrijden te gaan........
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11183
    maandag 8 oktober 2018 om 22:40
    Ons heldere licht, Arno Vermeulen, nog roepen dat ie na de komst van Tadic overbodig is..
    Vind ik leuk
    Darter 876 +725
    maandag 8 oktober 2018 om 22:41
    Ajax was gewoon beter!! Ziyech is weer als vanouds goed....
    En hij zal alleen maar beter worden!
    Samen met Neres en Tadic, een bijna niet te stoppen machine.......
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Daar denken Heracles!! en PSV heel anders over
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1128
    maandag 8 oktober 2018 om 23:04
    4 van de 8 wedstrijden minder dan de tegenstander zijn, lucky in de laatste minuten winnen, volledig weg getikt door PEC en dan nog een grote mond hebben.... Tja.. PSV loopt nog tegen wat lampjes aan dit seizoen. Nog 26 wedstrijden te gaan en geluk blijf je niet houden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    dinsdag 9 oktober 2018 om 06:02
    Wordt flauw zeg , roepen jullie al 5 jaar kneus. Hij leeft weer
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:53
    Hahaha...en jij hebt Ajax tegen VVV en Fortuna zeker niet gezien??
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:44
    Gewoon slopen die handel 👊🏻
    Vind ik leuk
    cj_fey +4165
    maandag 8 oktober 2018 om 22:41
    "Ja, op een gegeven moment was het wel zielig voor ze."....
    Waarmee hij zegt,of bedoelt?
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    maandag 8 oktober 2018 om 22:42
    Dacht dat Zyech moest revalideren van zijn “ernstige” blessure.....
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Hij doet voorkomen dat het wel meevalt, in de hoop dat AS Roma nog belt
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    maandag 8 oktober 2018 om 22:46
    Doet ie het interview rennend?
    Vind ik leuk
    ivdr +80
    maandag 8 oktober 2018 om 22:44
    Aah, daarom schoot hij die laatste bal op de paal..
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    maandag 8 oktober 2018 om 22:47
    Weer geen prijs Ajax , sorry alleen een troostprijs.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    maandag 8 oktober 2018 om 23:01
    Dat hadden wij ook met de 3-0 in Eindhoven met rust. Jammer dat ziech toen niet meedeed
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 23:12
    Zielig? Niks, ze hadden er makkelijk 4 bij kunnen prikken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174607
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:19
    hilarisch topic 7-8 ajacieden die hun plasje niet op kunnen houden over hun frustratie psv en onder elkaar hun hersendiaree delen.

    De 1 nog lachwekkender dan de ander
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:20]
    Vind ik leuk
    tremere +733
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:47
    Mooiste vind ik, dat ze zeggen dat opmerkingen over 3-0 een beetje oud beginnen te worden om daarna toch weer over de eigen (laatste jaren niet bijgevulde) prijzenkast te beginnen want dat is wel o zo origineel :P.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174607
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:51
    struisvogels hebben de eigenschap hun kop in het zand te steken
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:23
    Zyech, Tadic en Neres het wordt met de week beter. Daarnaast nog even wachten tot Dolberg weer zijn draai gevonden heeft en we kunnen gave wedstrijden verwachten!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    burgos +13