'Milan slaat grote slag in Brazilië: gewild toptalent tekent voor 35 miljoen'

    'Milan slaat grote slag in Brazilië: gewild toptalent tekent voor 35 miljoen'

    woensdag 10 oktober 2018 om 15:29

    AC Milan lijkt een grote slag te slaan op de transfermarkt. Lucas Paqueta, een 21-jarige middenvelder van Flamengo, komt voor ettelijke miljoenen naar Italië.

    Media in Brazilië en Italië weten het zeker: Paqueta wordt op dit moment medisch gekeurd in Rio de Janeiro en wordt binnenkort verwacht in Milaan, waar hij zijn handtekening zal zetten onder een vijfjarig contract. De Rossoneri trekt 35 miljoen euro uit voor zijn komst. Die transfersom kan de komende jaren nog toenemen door bonussen op basis van prestaties.

    Het is de bedoeling dat Paqueta in januari aansluit bij AC Milan. De tweevoudig international van Brazilië staat in zijn thuisland te boek als één de meest veelbelovende talenten. Hij stond ook in de belangstelling van Liverpool en Paris Saint-Germain. Milan kwam naar verluidt als winnaar uit de bus door het duidelijke toekomstplan: Paqueta ziet in San Siro meer perspectief op speelminuten.

    Plaats een reactie

    Ballotelli +2253
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:32
    Het volgende TOPtalent!
    Vind ik leuk
    slechtekont +4554
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:47
    Dit is wel een toppertje, had gehoopt dat Ajax hem kon kopen van de Ziyech miljoenen. Maar €30-35m is wel wat veel..
    Vind ik leuk
    HJR +7478
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:56
    TOP? Hij speelt toch bij Flamengo ;)?
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +97
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:14
    Heb je m wel eens zien voetballen?
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1078
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:34
    Primalekker
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:35
    Bij dit soort transfers vraag ik me altijd af in hoeverre het meegespeeld heeft dat een Ronaldinho bij AC milaan heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1678
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:43
    En Rivaldo en Kaka en Thiago Silva en Emerson en Cafu etc
    Vind ik leuk
    Martyynho +1295
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:45
    Ronaldinho was zeker niet de enige/belangrijkste, wat dacht je van Ronaldo, Cafu, Kaka, Dida en misschien Pato, Robinho en Thiago Silva.. Zou inderdaad best mee kunnen spelen
    Vind ik leuk
    Zymotic +132
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:51
    Het speelt meer mee dat Leonardo technisch directeur is en Kaka even met hem heeft gebabbeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:36
    Van de gekregen 450 miljoen uit China, heeft AC Milan nog maar 10 miljoen over.

    En nog staan ze in de middenmoot.
    En nu?
    Vind ik leuk
    Rondebal +692
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:41
    Beugelsdijk ophalen voor de resterende 10milj!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1935
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:42
    Die laatste 10 miljoen gebruiken om Gattuso eruit te trappen. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:43
    Ik had meer van hem verwacht.
    Vind ik leuk
    Pimman +3859
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:47
    Tja het wil nog niet écht lukken met de vele miljoenen die geïnvesteerd zijn. Tijdperk Gullit, Rijkaard en Van Basten zie ik helaas niet meer gebeuren..dát was pas een wereldteam!
    Vind ik leuk
    Zymotic +132
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:52
    Chinese eigenaren zijn al een poosje foetsie hebben Amerikaanse miljoenen nu.

    Oh en als Milan zn inhaalwedstrijd tegen Genoa wint staan ze 4e.
    Vind ik leuk
    NumbTen +109
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:02
    Zoveel geld uitgegeven inderdaad aan allemaal net niet spelers. Beter geprobeerd een paar echt goede te halen voor dat geld.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:14
    Doen ze nu beter met Higuian en Caldara
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:11
    Ik wil niet zeggen dat milan top is, maar de laatste wedstrijden voorspellen veel goeds, ik heb nog altijd de hoop dat milan weer een top club wordt
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +97
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:16
    Dat wordt volgend jaar weer geen Champions-League vanwege de Fairplay. Dacht trouwens dat de transfermarkt gesloten was
    Vind ik leuk
    ELD070 +686
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:36
    Ik hoop dat dit een schot in de roos is!
    Het laatste supertalent van AC was Matsour....die stond doodleuk z'n potjes op het kunstgras van PEC af te werken.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2060
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:38
    Nou die zat op de bank of tribune te kijken naar hoe Zwolle speelde.
    Vind ik leuk
    ELD070 +686
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:04
    Overigens niks ten nadele van PEC hoor. Het MacDos3 park heeft alleen niet echt de allure van het San Siro.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2060
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:50
    Klopt. Het Mac3park stadion en het Cars jeans stadion missen beide behoorlijk wat uitstraling van buiten. Gelukkig spelen er mooie clubs en wordt het van binnen steeds beter.
    Vind ik leuk
    ELD070 +686
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:09
    Mooi gezegd! Nu bij beide het kunstgras er nog uit en het is weer echt genieten geblazen!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:14
    Milan moet langzaam weer gaan opbouwen naar een sterk elftal ze hebben een paar toppertjes zoals, Donnaruma, Caldara, Romagnoli, Suso, Cutrone en Higuian. Toch mooi om te zien dat milan wel veel Italianen in het elftal heeft
    Vind ik leuk
    Gwen +176
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:25
    Mee eens
    Caldara speelt helaas nog weinig
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:12
    Klopt mussachio en zapata krijgen vooralsnog de voorkeur
    Vind ik leuk
    Gwen +176
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:46
    Zapata komt net terug van blessure maar speelde ongelukkig.
    Hopelijk is die Caldara wel een talent
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26195
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:16
    35M voor een talent.. de gekte blijft voortduren..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Milan slaat grote slag in Brazilië: gewild toptalent tekent voor 35 miljoen'