Koeman vult 1'tje in: Een uitgelezen mogelijkheid om het te laten zien

Koeman vult 1'tje in: "Een uitgelezen mogelijkheid om het te laten zien"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 13:18vr 12-10-2018 om 13:18

Het Nederlands elftal heeft goede papieren voor een overwinning op Duitsland. Dat stelt Ronald Koeman, die vertrouwen put uit de eerste Nations League-wedstrijd tegen Frankrijk (2-1).

"Als we over een langere periode het niveau halen van Frankrijk-uit - en dat verwacht ik van het elftal - dán denk ik dat we gaan winnen. Maar dat moet morgen (zaterdag, red.) bevestigd worden", aldus Koeman, die een 1'tje zou invullen bij z'n toto, op de persconferentie in Zeist. "Ik wil goed voetbal zien en wil dat we spelen om te winnen. Dat moet gepaard gaan met resultaat."

Koeman verwacht van zijn internationals dat ze geloven in een zege op Duitsland. "Het is een uitgelezen mogelijkheid om het te laten zien. Ik heb er wel een goed gevoel bij als de ontwikkeling van de groep zie en hoe ze met elkaar werken. Uiteindelijk is resultaat de ultieme beloning voor waar je mee bezig bent."

De Oranje-bondscoach heeft respect voor tegenstander Duitsland. "Ze hebben een voorbeeld genomen aan ons en nu kijken wij weer naar hen. Ik heb respect voor hun prestaties. Wij denken dat we op de weg terug zijn. Nu is het zaak om dat niet alleen met woorden te zeggen, maar het ook te laten zien."

Lees meer over:NederlandNederland

Poll

Wat wordt Nederland - Duitsland?

(5158 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 12 oktober 2018 om 13:26
Een 1 levert tenminste nog wat op
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:34
Of je zet het dubbele in op Duitsland, dat levert ook wat op
Vind ik leuk
Hengelaar +109
zaterdag 13 oktober 2018 om 15:16
Daar verdien je meer mee. Sportief gezien hoop ik dat we winnen, kijkend naar mn unibet hoop ik dat Duitsland wint
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 16:00
Ik ook
Vind ik leuk
fier&koen +2959
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:29
Laten we het hopen zou mooi zijn als wie in iedergeval goed partij kunnen geven, dan ben ik allang tevreden. Verder bouwen aan een hopelijk succesvol en goed voetballend Nederlands elftal. Met al dat aanstormend (top)talent heb ik er vertrouwen in en ook dat Koeman de juiste bondscoach is. Laat het maar zien heren 💪
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
Vak-T +1922
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30
Ik heb er vertrouwen in dat ze winnen.
Ook benieuwd naar de opstelling van Koeman.
Vind ik leuk
Fritske01 +5316
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:32
Man man man we gaan weer winnen.
we zijn weer bijna wereldkampioen
Vind ik leuk
Lucky Kes +7933
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:16
Eerst Europees kampioen nog.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
Lekker man, WK finale met glühwein, met een groot scherm op de Kerstmarkt. Ik zie het gebeuren, ben alvast op zoek naar oranje winterjas. Geen idee wie ze erin gaat schieten voor NL, maar wereldkampioen gaan we worden, ik voel het :-)
Vind ik leuk
Stack5 +3251
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:47
Frenkie de Jong natuurlijk.
Volg je VP uberhaupt wel eens?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:17
Die was ik even vergeten, hij is de afgelopen dagen zo weinig in het nieuws geweest...
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:37
Ff uit je bubbel stappen meneer Koeman!
Vind ik leuk
B. Alrond +1887
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:41
Koning toto maakt hier een keizerlijke fout.
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:58
Ik zou er een Belgische scheids opzetten.

Dan flink cashen met de toto.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:21
wij gaan gewoon winnen van die moffen :d ! 2-0
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:22]
Vind ik leuk
henk1952 +307
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:24
Zullen we met zijn stoppen met "moffen". Wordt tijd.
Vind ik leuk
Happy +11
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:30
Op de 1 of andere manier geloof ik ook dat wij gaan winnen van duitsland en uiteindelijk dat wij ons gaan plaatsen voor EK 2020. Komt allemaal omdat wij koeman al jarennn als bondscoach willen. Je ziet dat iedereen vertrouwen in hem heeft, want zelf na een verloren wedst heeft niemand hem afgebrand. Dit was wel het geval bij blind advocaat. Je ziet ook aan de spelers dat ze weer wat vrolijker erbij lopen dat het echt een hecht team begint te worden
Vind ik leuk
Jatsee +25
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:57
Nou gedaan al mijn geld zit op NL
Vind ik leuk
Janste +395
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:59
Dit is toch eigenlijk gewoon een oefenwedstrijd, alleen ander naampje. Zal mij een zorg zijn wie er wint
Vind ik leuk
RtdDub +13292
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:11
Zit ook stiekem te denken aan een gokje Nederland winnen\beide teams scoren voor 6x inzet.

Nederland weten we zo langzamerhand wel, is niet speciaal, maar die Duitsters zijn dat ook niet meer.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:13
Duitsland wint die pot gewoon. Je hebt er teveel PSV'ers erin lopen die niet kunnen voetballen...
Vind ik leuk
soplul +3564
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:28
27 jaar....een trolletje van 27 jaar :))
Aandoenlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 02:53
En de rest wat er nog aankomt! ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:20
Ook ik met volle moed kijken naar dit prachtige team

Geen ego's meer
Vind ik leuk
torinofc +599
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:29
Waar basseren ze dit toch ineens op?
Vind ik leuk
Kingb +45
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:44
Zuid Korea - Duitsland Mexico - Duitsland Zweden - Duitsland. Wat zijn de dragers vh Duitse team? Goede spelers maar niet exceptioneel. Chauvinisme leeft dus 3-0 voor het Nederlands elftal
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:08
Doordat Ajax een goed resultaat heeft neergezet tegen Bayern, zijn deze jongens niet bang voor Duitsland
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:11
eeeeeeeeuuuuuuhm ja hoor koeman
Vind ik leuk
repeP +2251
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:14
Kan niet ontkennen dat Koeman het vooralsnog wel voor elkaar heeft weten te krijgen dat menigeen hier weer denkt dat Oranje er weer helemaal bovenop is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws