Jans komt met reactie: Over de constructie met Ajax kan ik niks zeggen

    Jans komt met reactie: "Over de constructie met Ajax kan ik niks zeggen"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:34

    FC Groningen heeft in de zomer geprobeerd Arnaut Groeneveld over te nemen van NEC. Dat bevestigt Ron Jans. De technisch manager slaagde niet in die opzet.

    "Wij waren geïnteresseerd, maar dat waren er meer. Vaak ook grotere clubs", onthult Jans in gesprek met RTV Noord. Groeneveld, uitblinker van Club Brugge en inmiddels ook neo-international van het Nederlands elftal, stond in de belangstelling van Ajax, dat hem vervolgens aan Groningen wilde verhuren. Dat ging niet door, omdat Groeneveld de voorkeur gaf aan een move naar België. "Over de constructie met Ajax kan ik niks zeggen", aldus Jans.

    Naast Groeneveld claimde ook Oussama Assaidi dat Groningen een poging heeft gedaan om hem over te nemen. De aanvaller zag dat echter niet zitten en besloot bij het gedegradeerde FC Twente te blijven. "We hebben één keer oriënterend met Oussama gesproken. Maar dit is wel een beetje mosterd na de maaltijd, want dit speelde allemaal vorig seizoen."

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:40
    Jans blinkt niet echt uit als TD, vooralsnog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Peterfc +769
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:31
    Dat kan zijn maar dat hij Assaidi niet gecontracteerd heeft dat is heel erg goed gezien en dat een speler Brugge verkiest boven Ajax daar kan Jans niks aan doen.
    Vind ik leuk
    ABAB +126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:19
    Beter lezen en vooral leuk als Brugge zo terug gezet wordt inderdaad.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    ABAB +126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:18
    Ach hij is tenminste baas in eigenhuis
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12950
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:12
    En Groningen niet als voetbalclub, vooralsnog. Passen dus prima bij elkaar die twee.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:57
    Zijn spontane uitlatingen uit het verleden hebben plaats gemaakt voor een zwaar overspannen gelaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:57
    Mooi nietszeggend artikel. Laat het weekend maar beginnen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4979
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:57
    Had dat maar gedaan. Nu zitten jullie opgescheept met mispeer Cassierra. Die blijkt nog door Pohl gepasseerd te zijn
    Vind ik leuk
    Zultkop +5001
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:35
    Cassiera valt me inderdaad erg tegen.
    Vind ik leuk
    ABAB +126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:20
    Ja heel Groningen blinkt ook uit! Aanvoer is niet normaal hoog haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:58
    Jans moet zijn bek houden en eens goed werk doen voor FC Groningen en anders oprotten
    Vind ik leuk
    JoTaPe +304
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
    Daar is geen woord Frans bij...of Gronings.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:11
    non anders was het Frans Jans gewsst maar tis Ron
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:13
    Er mogen daar wel wiet neuf dies spelers bij. Zo daar heb je je woorden Frans.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5001
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:36
    Nou Henk, dat niet alleen, dat volk dat op het veld staat mag ook wel eens wat beter hun best doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:13
    Nou heel interessant. De scouting van groningen had hem al veel eerder in het vizier moeten hebben. En achter onhaalbare spelers aanzitten heeft ook geen zin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
    Jans OUT
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:02
    Wazige constructie... nooit doen, tekenen bij Ajax en dan geparkeerd in Groningen, malloten.
    Ik zou kiezen voor een club die mij echt wil, zoals Brugge, dus prima keuze.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
    die kunnen niet beter zultkop sommigen kunnen net hun veters zelf strikken daar ia Ronnie al blij mee daarop zijn ze ook aangekocht volgens mij zelf je veters kunnen strikken maar voetbal inzicht en kunnen voetballen is een bijzaak voor schoolmeester Jans
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws