Jans komt met reactie: Over de constructie met Ajax kan ik niks zeggen

Jans komt met reactie: "Over de constructie met Ajax kan ik niks zeggen"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 13:34vr 12-10-2018 om 13:34

FC Groningen heeft in de zomer geprobeerd Arnaut Groeneveld over te nemen van NEC. Dat bevestigt Ron Jans. De technisch manager slaagde niet in die opzet.

"Wij waren geïnteresseerd, maar dat waren er meer. Vaak ook grotere clubs", onthult Jans in gesprek met RTV Noord. Groeneveld, uitblinker van Club Brugge en inmiddels ook neo-international van het Nederlands elftal, stond in de belangstelling van Ajax, dat hem vervolgens aan Groningen wilde verhuren. Dat ging niet door, omdat Groeneveld de voorkeur gaf aan een move naar België. "Over de constructie met Ajax kan ik niks zeggen", aldus Jans.

Naast Groeneveld claimde ook Oussama Assaidi dat Groningen een poging heeft gedaan om hem over te nemen. De aanvaller zag dat echter niet zitten en besloot bij het gedegradeerde FC Twente te blijven. "We hebben één keer oriënterend met Oussama gesproken. Maar dit is wel een beetje mosterd na de maaltijd, want dit speelde allemaal vorig seizoen."

Plaats een reactie

vrijdag 12 oktober 2018 om 13:40
Jans blinkt niet echt uit als TD, vooralsnog.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1010
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
Klopt.
Vind ik leuk
ABAB +143
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:18
Ach hij is tenminste baas in eigenhuis
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15276
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:12
En Groningen niet als voetbalclub, vooralsnog. Passen dus prima bij elkaar die twee.
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:57
Zijn spontane uitlatingen uit het verleden hebben plaats gemaakt voor een zwaar overspannen gelaat.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:57
Mooi nietszeggend artikel. Laat het weekend maar beginnen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:57
Had dat maar gedaan. Nu zitten jullie opgescheept met mispeer Cassierra. Die blijkt nog door Pohl gepasseerd te zijn
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:35
Cassiera valt me inderdaad erg tegen.
Vind ik leuk
ABAB +143
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:20
Ja heel Groningen blinkt ook uit! Aanvoer is niet normaal hoog haha
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:58
Jans moet zijn bek houden en eens goed werk doen voor FC Groningen en anders oprotten
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:36
Nou Henk, dat niet alleen, dat volk dat op het veld staat mag ook wel eens wat beter hun best doen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:13
Nou heel interessant. De scouting van groningen had hem al veel eerder in het vizier moeten hebben. En achter onhaalbare spelers aanzitten heeft ook geen zin.
Vind ik leuk
floormunges +1543
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
Jans OUT
Vind ik leuk
Cookee +12953
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:02
Wazige constructie... nooit doen, tekenen bij Ajax en dan geparkeerd in Groningen, malloten.
Ik zou kiezen voor een club die mij echt wil, zoals Brugge, dus prima keuze.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
die kunnen niet beter zultkop sommigen kunnen net hun veters zelf strikken daar ia Ronnie al blij mee daarop zijn ze ook aangekocht volgens mij zelf je veters kunnen strikken maar voetbal inzicht en kunnen voetballen is een bijzaak voor schoolmeester Jans
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws