'Mijn tweelingbroer doet het ook goed. Samen in Ajax 1, dat is onze droom'

'Mijn tweelingbroer doet het ook goed. Samen in Ajax 1, dat is onze droom'

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 23:56ma 15-10-2018 om 23:56

Quinten Timber verloor maandagavond met Jong Ajax op bezoek bij Jong PSV, maar kijkt met een voldaan gevoel terug op de wedstrijd. De zeventienjarige jeugdinternational maakte samen met ploeggenoten Serginho Dest, Kenneth Taylor en Brian Brobbey zijn debuut in het betaald voetbal.

Nadat het viertal werd vereeuwigd voor de social media-kanalen van Ajax, kon Timber FOX Sports te woord staan. "We hebben met zijn vieren ons debuut gemaakt. Daar kunnen we dus wel blij om zijn." Ook over het spel van de Amsterdammers was Timber tevreden. "We hebben goed druk gezet op PSV. Volgens mij hebben ze ook maar één of twee kansen gecreëerd. We verliezen hier onnodig."

Het debuut van de zeventienjarige Utrechter smaakt naar meer: Timber hoopt dat zijn tweelingbroer Jurriën snel zijn voorbeeld zal volgen. "Hij heeft mij succes gewenst. Toevallig zit hij nu bij Oranje Onder 19, dus hij doet het ook goed. We blijven hard werken en we willen nog een stap hoger. Samen in Ajax 1, dat is onze droom."

Plaats een reactie

Tjoep Cola +6604
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:00
Weer een nieuwe Messi.
Vind ik leuk
2cents +57669
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:02
En deze Messi heeft iets wat de echte Messi niet heeft: een tweelingbroer.
Vind ik leuk
Aal +22896
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:10
4 debutanten in 1 wedstrijd.... ik ken weinig andere clubs met zo'n top doorstroming!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:21
Ja.....
Pure armoede:0

Althans niet helemaal correct, omdat er veel internationals weg zijn (dus goed voor elkaar). Maar je opmerking slaat nergens op.
Vind ik leuk
COYG +7622
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:13
Ligt er maar net aan hoe lang de club wacht met deze jongens te laten debuteren.
Vind ik leuk
JanTa48 +6768
dinsdag 16 oktober 2018 om 01:53
De nieuwe Frank en Ronald, we zullen het wel zien en ik hoop het voor ze.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:56
Maar geen vrouw die Vorkie heet. Zo is het ook.
Vind ik leuk
krul +252
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:08
Zelfs als ze tegenwoordg verliezen worden ze opgehypt hahaha ajaxmedia
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:13
Zelfs vrouwmensen begrijpen dat je beter kan zijn en toch verliezen. Dus wat snap je er niet aan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 00:13]
Vind ik leuk
Mosquito +18301
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:14
Vrouwmensen hahaha.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:20
Tsja, ze steken heel anders in elkaar dan mannen. Vandaar.
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:13
Yep....blijft een wispelturig en onbetrouwbaar soort....
Vind ik leuk
floormunges +1229
dinsdag 16 oktober 2018 om 07:39
Hij heeft zijn vocabulaire uitgebreid, hele verbetering hahaha
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:17
Nou kerel....ook ik kan me af en toe aan de Ajax supporter, niet allemaal, ergeren....maar ik zag gisteren de laatste 20 minuten.....en eerlijk is eerlijk....PSV stond zwaar onder druk....neemt niet weg....dat als je constant loopt te roepen dat je de betere bent.....je ook gewoon zult moeten winnen.....anders hedde er weinig aan he...😁😉
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 01:01
Jong/A1 Ajax speelde goed, jongelingen hun minuten gemaakt op de uitslag na weer mooi om te zien! Poh komt weer echt een goede lichting aan! Top!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 05:56
Een jaar geleden was Feyenoord 1 nog jullie droom aangezien jij en je broer daar vandaan komen. Alleen toen speelde ze onder de naam maduro.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:34
Maar nu pas zijn het toptalenten ... althans volgens de media.
Vind ik leuk
HupHolland +3247
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:18
Brobbey komt eraan. Dat is in mijn ogen een spits die Ajax hard nodig heeft al is het maar als pinch-hitter
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:35
Eerst Sierhuis toch?
Vind ik leuk
HupHolland +3247
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:40
Daar zie ik persoonlijk wat minder in. Brobbey is een fysiek beest, die zou dit seizoen nog wel eens heel snel wat minuten in het 1e kunnen maken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:42
Ik andersom.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752