Martinez prijst Nederlands elftal: 'Geen incident meer, het is anders'

    Martinez prijst Nederlands elftal: 'Geen incident meer, het is anders'

    woensdag 17 oktober 2018 om 09:47

    Roberto Martinez is onder de indruk geraakt van het Nederlands elftal. Dinsdagavond speelde zijn België voor eigen publiek met 1-1 gelijk tegen het keurkorps van Ronald Koeman. 

    "Het is geen incident meer als je in de Nations League ruim wint van Duitsland en met wat pech net verliest van wereldkampioen Frankrijk", zei Martinez na de remise in Brussel. "Je kan zien dat er in dit team een andere sfeer heerst ten opzichte van twee jaar geleden."

    Voor de camera van VTM vertelde de Spaanse trainer dat de gelijkmaker van Arnaut Groeneveld een 'key moment' in de wedstrijd was. "We startten heel goed – veel beweging met en zonder bal. Het doelpunt dat we maakten was buitengewoon. Het tegendoelpunt vervolgens is een ontgoocheling omdat we de bal weggeven op een onnodige manier."

    "Daarna sloop er wat meer twijfel in onze acties. Het was leuk om Simon Mignolet en nog andere spelers, die normaal minder minuten maken, aan het werk te zien. We vergaren zo weer nieuwe informatie na een match tegen een sterk team."

    Na de pauze konden De Rode Duivels, met de nodige wissels, niet overtuigen. "Maar ik denk dat we positief moeten blijven. We zijn al een tijdje ongeslagen en eindigden derde op het WK", aldus Martinez. "We geloven dat we nog goede spelers in België zullen produceren. We moeten hen het aantal wedstrijden gunnen in deze ontwikkeling."

    Lees ook: Belgische pers 'wil derby snel vergeten': 'Nederland heeft een bredere basis'

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:53
    Oké er zit vooruitgang in, maar we hebben nu gewonnen van een Duitsland dat uit vorm is en volgens mij geblinddoekt tegen Nederland speelde en we hebben gelijkgespeeld tegen België-B in een oefenwedstrijd. Poe, poe, poe zeg dat is nog niet echt indrukwekkend vind ik
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:57
    Neem nog een flessie azijn...
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:59
    Of kijk gewoon realistisch naar de wedstrijden?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:01
    Het ziet er gewoon weer goed aan voor Nederland, dat is toch mooi?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:03
    Ja dat zeg ik toch ook, dat er vooruitgang in zit. Laten we alleen niet op de feiten vooruit gaan lopen. En ook gewoon toegeven dat tegen Duitsland zwaar geflatteerd was. We zijn er nog (lang) niet, maar komen er wel langzaam
    Vind ik leuk
    Korm +36693
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:02
    wij waren er ook met een b team ;)
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:03
    Omdat wij alleen maar een B-team kunnen opstellen
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:24
    😂😂😂 zeikerd
    Vind ik leuk
    CR.17 +220
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:49
    Ben het wel met je eens, maar dat je zegt dat nederland alleen B-elftal op kan stellen is natuurlijk overdreven. Blind, strootman en vd beek op het middenveld is nou eenmaal niet je sterkste middenveld.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:56
    Dat laatste was ook een grapje
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:51
    Niet serieus te nemen dus België speelde met een B team, wij ook dus wat? En niet omdat we alleen maar een B-team op kunnen stellen, anders speelden we gisteren met het C-team..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:50
    Als je echt realistisch bent dan had je ook gezegd dat NL met een b elftal stond. Maar alleen de punten benoemen die je eigen standpunt versterken, niet realistisch/objectief dus.
    Feit is dat je 3-0 wint van een vd betere landen ter wereld, 2-1 uit verliest van de wereldkampioen en 1-1 uit tegen de nr 1 van de wereld speelt, niet indrukwekkend genoeg na de afgelopen zaad jaren die we hebben gehad?
    Wanneer ben jij wel een beetje tevreden? Of verwacht jij dat NL iedereen met 5-0 oprolt?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:55
    Daarom zeg ik ook dat het oefen wedstrijd was dus het is niet relevant dat beide ploegen met een B-team staat. En wat jij doet is nu heel kortzinning de statistische uitslagen omschrijven, terwijl je ook de beschrijvende statistieken van de wedstrijd moet gebruiken. Kijk daar eerst maar eens naar en ook eens naar de wedstrijd voordat je een reactie plaatst. En gebruik je profielnaam ook in het echte leven, komt misschien wel van pas
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:34
    Haha ja nogmaals, alleen de dingen benoemen die voor jou standpunt goed uitkomen. Leuk verhaal maar lang verhaal kort is dat je een azijnzeikert bent. Je mening hebben is mooi maar ga het niet verkondigen als een feit, dat is onzin natuurlijk.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:38
    http://lmgtfy.com/?iie=1&q=Beschrijvende+statistiek

    Kom eens met een inhoudelijk standpunt joh

    En het is jouw standpunt. Vervolgens speel je op de persoon. En vervolgens doe je hypocriet.

    Goede reactie man👍
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:40
    Thanks! Als je onzin verkoopt kan je onzin terug verwachten.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:42
    Dat gaat bij jou natuurlijk dagelijks zo
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:47
    Niet dagelijks, maar vast ook wel eens een keer. In dit geval ga ik slechts in op de voorzet.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:53
    Geloof maar waar je in wilt geloven 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:44
    Bedankt voor de tip. Kijk ook naar jezelf zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:50
    Blijkbaar heb ik anderen die alleen maar naar mij kijken
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:59
    Echt? Kan je nagaan hoe betrokken de leden op VP zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:59
    Echt? Is inderdaad ook heel erg betrokken bij mijn persoonlijk leven
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:02
    Gezellig toch, stiekem vinden we elkaar allemaal heel lief.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:05
    VP verbindt en verbroedert
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:07
    Eens. Laten wij deze zinloze conversatie vergeten. Misschien dat ik iets te kinderachtig heb gedaan.
    Ben het niet met je eens maar excuus.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:09
    Kan gebeuren en dat mag
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:41
    Zo zo, je bent wel geliefd hier he? Gezellig hoor whahaha
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:05
    Ik ben tenminste niet geobsedeerd door anderen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:27
    Nederland speelde met 6 wissels ten op zochten van de wedstrijd met Duitsland, lekker objectief ben jij
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:08
    HUP HOLLAND HUP, LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN, HUP HOLLAND HUP, TREK HET BEESTJE GEEN PANTOFFELS AAN, HUP HOLLAND HUP, LAAT JE NIET HET VELD UIT SLAAN, WANT DE LEEUW OP VOETBAL SCHOENNEN KAN DE HELE WERELD AAN, WANT DE LEEUW OP VOETBALSCHOENEN KAN DE HELE WERELD AAN!!!! Oh wat krijg ik op deze manier weer ontzettend veel zin, om weer helemaal uitgedost in oranje, naar het Nederlands elftal te gaan. Dat is een tijd geleden!
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +45
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:20
    Wij winnen het ek 2020
    Vind ik leuk
    huge +500
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:57
    Klopt!
    Prima voorbode, '84 niks, '86 niks, '88?
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +45
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:33
    Jaa precies, zelfde als met 74 eigenlijk
    Vind ik leuk
    windforce11 +1949
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:23
    Het was ook Nederland-B mocht het je zijn ontgaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:37
    Bij mensen zoals jij is het ook nooit goed..dat het niet het beste voetbal was van oranje heeft iedereen wel gezien. Maar om dat nou te benoemen en veder niks positiefs los te laten is gewoon weer typisch de zeikende Hollander.. je kunt ook zeggen dat oranje het goed " gehandeld " heeft de afgelopen 2 wedstrijden en goed geanticipeerd op de tegenstander.
    Nog niet zo lang geleden onder blind was heel Nederland depressief, nu onder Koeman komt er resultaat en is het nog niet goed.

    Wat meer tevredenheid met een laagje kritiek is meer op zijn plaats dan alleen maar roepen dat we voordelen hadden tegen duitsland/België.

    Of dacht je soms dat die 2 landen niet gekomen zijn om te winnen ofzo?

    Daag
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:38
    Ik zeg juist ook iets positiefs, eerst lezen en dan bijdehand doen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:40
    Volgende keer beginnen met je positiviteit goed =)

    Ajuu
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:50
    Ik begin met iets positiefs, dus niet zo gefrustreerd doen en twee keer reageren 😉

    Edit: vier keer reageren zeg, wauw ben je een beetje geobsedeerd?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:52
    Ik ben niet gefrustreerd? Ik had je gewoon nog meer te zeggen thats it 🤣 je voelt je wel een grote meneer he? Als je denkt dat je andere zo makkelijk kan frustreren.. maar ik was al weer klaar met je hoor geen stress 🤣

    Veel plezier met papier prikken.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:54
    Uhu die smileys zijn totaal niet uit frustratie...

    En die puur inhoudelijke opmerkingen die totaal niet op de persoon gericht zijn, zijn ook geen teken van frustratie.

    Wil je praten over je problemen? Misschien raak je je frustratie dan een beetje kwijt?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:01
    Nee die smileys noem je emoticons. Maar dat wist je niet want je zal wel 50 zijn ofzo. Daarnaast was het bedoelt om een landing te geven aan mijn bericht. Een beetje van " ik lach de ballen uit me broek door figuren zoals jij smiley" Zo, nu heb ik het uitgelegd op het niveau waar in je bent blijven hangen sinds groep 8.

    En over je " frustratie" gesproken, je moet niet denken dat anderen altijd het zelfde redeneren als jij zelf. Dus een tip speciaal voor jouw, niet je leven reflecteren op dat van anderen.


    En speciaal voor jouw nog een " smiley " zoals oma het ook altijd noemt🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:04
    Ik ben inderdaad een stuk volwassener dan jij, fijn dat je het eindelijk doorhebt en ook toegeeft.

    Nu nog je tip op jezelf toepassen en dan heb je weer heel wat geleerd vandaag
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:07
    Ja heel volwassen die reacties van jouw! Hahah als je zo volwassen bent, wees dan the bigger man whahaha wat een goofy ga een baan zoeken joh 🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:11
    Dus jij bent de grote man met je niet inhoudelijke persoonlijke opmerkingen? Ik ben nu wel echt benieuwd hoe oud jij bent?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:13
    Ja ik weet dat jij heel benieuwd bent naar mij. Je hebt namelijk niks te doen en je bent oud. Daarom is praten met mij voor vandaag je dagbesteding whahaha
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:14
    Ik heb ook nog melding gemaakt bij het landelijk meldpunt van verwarde personen dat er iemand van zijn begeleiders is ontsnapt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:19
    Okay man dat moet je lekker zelf weten met wie jij allemaal contact hebt =) en het verbaast me helemaal niks dat jij het meldpunt van verwarde personen hebt gecontact Ze hebben tenslotte je moeder van de straat geraapt en geholpen aan een hard woning👍
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:21
    Inderdaad aan een hard woning en nu werkt ze op de wallen. Misschien kun jij ook nog ergens van nut zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:30
    Oh dat wist ik niet, is zeker " hard " werken of niet dan?🤣

    Je kunt niet zeggen of ik ergens van nut ben want je weet helemaal niks van mij.

    Jij vertelt me ineens dat je moeder een hoer Is.

    Misschien kunne jullie samen gaan wonen in der mooie woning te grootte van een schuur.
    Dan kan ze je alle fijne kneepjes van t vak leren 🤣!

    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:33
    Ik weet dat jij of een klein kind bent of iemand die volwassen is en de hersencapaciteit van een kleinkind heeft en daarom hoe dan ook een vorm van begeleiding nodig heeft.

    En ik schaam mij niet voor mijn moeders beroep. Ze heeft tenminste een baan en draagt daardoor dus meer bij dan jij aan de samenleving. En nee we wonen niet samen, maar hebben af en toe wel een leuke tijd samen😉
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:38
    Whahahah dat zijn die kinder brains van je, je denkt dat je het allemaal weet. Zeg ik ook wel is tegen me kinderen =) nou fijn dat jullie het leuk samen hebben joh haha jointjes roken bedoel je dus haha.( hoop ik).

    Oh en over bijdragen gesproken, ik heb een koophuis, een mooie auto, me gezin eet en leeft goed. Ik denk dat het komt omdat ik iets bijdraag..Wat denk jij? In elk geval niet allemaal van een bijstands uitkering.

    Nou jij weer whahah🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:41
    Je kan hier niemand wijsmaken dat jij kinderen hebt, daar ben je fysiek denk ik nog niet voor in staat. Verder moet al je waanbeelden niet geloven, dat hebben je begeleiders hopelijk ook al vaak tegen je gezegd? Bij welke instelling sta je ingeschreven? Dan neem ik even contact voor je op.

    En nee mijn moeder en ik drinken gewoon een wijntje samen en kletsen een beetje
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:56
    Hahah okay man nou niet jaloers worden misschien vind jij ook ooit je geluk. En anders ga je naast je moeder staan achter het raam.

    Pas wel op als je samen " een wijntje " drinkt dat je niet uit t zelfde glas drinkt. Snapje xD! Je zit wss gewoon met je moeder te basen whaha 🤣 wel grappig dat ik er zo dicht bij zat he hahah volgens mij weet ik meer van jou dan jij van mij whaha.😂🤣🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:58
    Lees dit morgen even terug, je hebt nu te veel prikkels en dat is niet goed voor je, en oordeel dan zelf of de frustratie er vanaf druipt?




    Hint: het druipt er erger vanaf dan uit mijn moeders kut op een zaterdagavond
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:01
    Ik wou inhoudelijk reageren maar je walgelijk gepraat over je moeders kut heeft me uiteindelijk gemaakt.. Ik weet nu precies wat voor familie dat is alleen al dat je zo praat.. facking aso's de wereld zou beter af zijn zonder figuren zoals jij.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:02
    Ja jij en inhoudelijk reageren, dat is weer zo een waanbeeld van je
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:02
    Ik heb een prachtig leven niks om gefrustreerd over te zijn al helemaal niet om jou hahah ik was je eigenlijk al weer vergeten.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:04
    Uhu, daarom reageer je minstens twee keer op berichten van mij de ene keer nog gefrustreerder dan de andere keer. Ik wil echt met je skypen, volgens mij ben je ook aan het huilen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:11
    Nee ik reageer gewoon op verschillende uitspraken domme sleutelhanger dat je der bent. Blijf jij maar lekker denken dat ik gefrustreerd ben🤣, heerlijk dat je zo hapt ik heb me erg vermaakt met je whaha en ik hou je maar lekker bezig.😂!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:12
    Uhu laat maar zien op Skype en dan niet eerst je traantjes gaan drogen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:58
    Ik sta in elk geval niet geregistreed bij De jellinek zoals je moeder 2 x per jaar. Met je wijntje drinken whaha
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:59
    2 x per jaar is niet vaak, dat snap je zelf hopelijk ook. Nou vooruit probeer het nog maar een keer
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:07
    Whahah wat een dombo ben jij. 2 x per jaar afkicken is x2 keer teveel stomme megool. Gaat ie blij zeggen dat het niet veel is en daarom een goede zaak.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:10
    Ik heb nooit iets gezegd over afkicken, dat is weer zo een waanbeeld van je. En je begint nu nog meer typfouten dan eerst te maken. Ik vind het prima om nog door te gaan, maar dan wil ik niet dat je je frustratie op andere mensen gaat afreageren. Ik wil vanavond niet in het nieuws zien dat een verward persoon een aantal mensen heeft verwond
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:16
    AFCA G.G. +1365

    woensdag 17 oktober 2018 om 14:59

    2 x per jaar is niet vaak, dat snap je zelf hopelijk ook. Nou vooruit probeer het nog maar een keer

    Je had niks gezegd over afkicken zei je ? Daarmee geef je toch toe of niet? Je verdedigd jezelf alleen met het is maar 2 x. Je zegt niet, mijn moeder zit niet in de jellinek. Ik zat er net ook al dicht bij dus zal dat ook wel zo zijn he.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:18
    Ze staat twee keer per jaar geregistreerd of geregistreed zoals jij zegt. Dat kan als werknemer zijn, als begeleider, als van alles. Jij hebt het alleen over afkicken gehad.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:58
    Ja nee een hoer staat geregistreed bij De jellinek vanwege haar diploma's👍of is ze ook zo een ervarings deskundige. Kan ze een zaal vol losers vertellen dat neuken en crack goed samen gaan 🤣!

    Denk je nou sirieus dat je een scherpe opmerking hebt gemaakt ofzo? Je hebt de brains van je mama zo te zien.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:07
    Ze werkt daar als vrijwilliger. Geloof jij trouwens echt alles wat ik je hier heb verteld? Sinterklaas bestaat namelijk ook gewoon en is de directeur van Jellinek. Ja ik maak scherpe opmerkingen, want jij moet steeds langer "nadenken" om te "reageren". Probeer rustig te blijven en normaal te typen. Je begeleiders zijn naar je opzoek
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:26
    Whahah dus je zegt dat je moeder zich gratis laat neuken ahaha. En als je uit je nek zit te lullen daar over zou je moeder leuk vinden dat je dat soort dingen over je eigen moeder roept🤣 en nee ik heb niet net als jij niks te doen de hele dag. Vandaar dat ik niet net als jij binnen 2 minuten reageer. Maar blijkbaar zat je dus op me te wachten. Je blijft maar roepen dat " begeleiders " op zoek zijn naar mij maar je weet zelf ook wel dat je maar wat aan het brullen bent 🤣 je neemt het woord begeleider zo vaak in de mond misschien heb je zelf enorme behoefte aan begeleiding alleen realiseerde je dat niet tot vandaag.

    Succes bij je intake volgende week maandag👍
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:34
    En daar komen de waanbeelden weer. Nee ik zit niet op je te wachten , de hele wereld draait niet om jou. Je reageert eerst twee tot vier keer per minuut op mijn berichten en als je merkt dat je klem geluld wordt ga je er opeens langer over doen en met meer typfouten. Dat is een teken van blinde woede, maar goed dat heb je zelf ook al vaak genoeg van je begeleiders gehoord. En ik moet toevallig pas om 6 uur bij een afspraak zijn, als journalist doe je ook wel eens nachtwerk. Maar goed de waarheid doet pijn dat snap ik, zeker als je een wereld met zo veel illussies leeft. Ik hoop voor je dat je op een dag een onderscheid kan maken tussen waanbeelden en realiteit.

    Nog iets anders, met het toenemende debat over verwarde personen en gebruik van sociale media in de samenleving zou ik jou graag willen gebruiken voor een reportage. Aangezien je niet op mijn skype-verzoek bent ingegaan neem ik aan dat je het niet prettig vindt om in beeld te komen, dus dat hoeft niet en je blijft anoniem. Laat het mij maar weten als je interesse hebt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:36
    Whahahahahahaahah!!🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:37
    Is dat een nee?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:40
    Dat is, jou totaal niet sirieus nemen en je keihard in je smoel uitlachen.

    Dat betekend, whahahaha🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:42
    Serieus, zo schrijf je "sirieus", mag ik je gezicht dan zien als je zo hard aan het lachen bent?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:33
    Hoe weet jij trouwens dat " mijn begeleiders" op zoek zijn naar mij dan ? Oh dat is ook zo, het is je vanmorgen opgevallen dat er 1 persoon minder bij het ontbijt aan tafel zat op de afdeling.

    Je moet wel je medicijnen blijven slikken..anders ga je iedereen weer kees noemen. Daarom denk je dus dat ik de ontsnapte debiel van je afdeling ben.

    Ik zal persoonlijk een brief schrijven aan de kliniek dat ze de privileges met computer tijd moeten afschaffen. Dan maar computeren zonder Wi-Fi en lekker de hele dag dammen.

    🤣!

    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:35
    Ik heb toch gebeld met het meldpunt verwarde personen. Of ben je dat al weer vergeten in al je woede uitbarstingen?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:36
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:37
    Is dat een ja?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:41
    Schrijf lekker een artikel over jezelf. Hoe het is om op te groeien met een moeder als hoer ofzo. Ga weg joh flapdrol je bent 40+ en je zit dit te doen? Grootste megool die ik tegen gekomen ben ever..
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:42
    Mongool bedoel je, heb je dan geen spiegels in jouw instelling?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:46
    Ja precies mongool, dat heb je goed begrepen en erkend =)

    Bedankt daarvoor.

    Misschien is communicatie niet je sterkste punt gezien je jezelf om de haverklap voor lul zet zonder dat je het zelf door hebt.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:46
    Praat je nu ook tegen jezelf? Het gaat wel steeds meer achteruit. Hoop dat je snel weer hulp hebt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:51
    Ik kan er niks aan doen dat je niet weet wat begrijpend lezen is... ga je nu zo doen terwijl het probleem bij jouw ligt? Dat jij het niet meer kan volgen is niet mijn probleem =)

    Ik hoop dat je mama voor sinterklaas een mooi nieuw toetsenbord voor je koopt met der verdiende blowjob centjes, kan je weer lekker de hele dag de kleuter uithangen op vp =) je oude toetsenbord zit wss onder van al dat gesjor aan je pikkie en de letters zijn versleten van al dat bezeten getyp van je whaha🤣 journalist me reet! Jij bent never journalist! Dat weet ik namelijk want ik heb familie dat werkt in de journalistiek hahah heb jij even jezelf dom neer gezet!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:52
    Uhu ik heb mezelf dom neergezet. Laat je dit gesprek ook even aan je begeleiders lezen? Denk dat je daar nog wat van kan leren
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:58
    Oh geloof mij, jou domme gelul heeft mij en een aantal van me vrienden kostelijk gemaakt =) whahah op niks gebaseerd roep je de hele dag al begeleider hahahahahaha. Als je echt een journalist bent, waar staan de 5 w's voor ? Hahah sjonnie je weet helemaal niks
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:01
    Je denkbeeldige vrienden? Ik ben vereerd. De 5 w's van wie, wat, waar, wanneer, waarom hebben niks met echte journalistiek te maken. Kun jij mij uitleggen wat ethische gedragscode omtrent het gebruik van bronnen in de journalistiek is?
    En dat van jouw begeleiding is gebaseerd op jouw reacties hier en dat heb ik ook al eerder geanalyseerd.

    Heb je inmiddels al contact gehad met je begeleiders?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:01
    Wat is oprolbaar schrijven? Oh nu heb je ineens meer tijd nodig? Even Google gebruiken zeker? Whahahah

    Klaar met jouw niks meer sturen want je bent over.🤣
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 17:01]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:02
    Ga eerst maar mijn vraag beantwoorden. Dus ga maar door
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:05
    Whahaha als je nu een grote jongen was had je antwoord gegeven op deze basis begrippen in de journalistiek. Elke journalist werkt volgens deze methode maar jij niet want je bent helemaal niks! Ja werkloos, of hoe ze dat verbloemt zeggen, werk zoekende. Whahah daag meneer de journalist.

    Ik ken ook een leuk verhaaltje,

    Er was eens een man op vp.
    Hij noemde zichzelf journalist.
    En toen kwam der een grote roze olifant en die blies zo het verhaaltje uit.

    Einde.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:06
    Geef dan antwoord op mijn vraag
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:08
    Je stelt geen serieuze vragen,
    Dan krijg je ook serieus geen antwoord =) ik stel een vraag die jij meteen zou moeten weten. Maar je lult uit je nek daarom draai je der omheen.

    Aju paraplu
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:09
    Kun jij mij uitleggen wat de ethische gedragscode omtrent het gebruik van bronnen in de journalistiek is?
    Dit is een serieuze vraag. Ik heb jouw eerste vraag beantwoord dus nu jij. Je mag eerst even uithuilen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:13
    Nee ik weet namelijk alleen een aantal basis begrippen( neef) en nee ik weet dat niet want ik ben geen journalist en dat heb ik ook niet beweerd ;) ga nou moet smart doen en geef eerst eens antwoord op de makkelijke vragen die ik je gesteld hebt. Maar alles wijst er op dat je het niet weet en nu plak je iets van Google om indruk te maken...?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:16
    Uhm nee jij zat weer met je waanbeelden dat je familie in de journalistiek hebt. Dan moet je deze vraag kunnen beantwoorden. Weet je wat het leuke is: als je op termen als journalistiek voor beginners googled je alleen maar op artikelen over de 5 w's en oprolbaar schrijven krijgt. Dit is dus wat jij hebt gedaan en het is weer mislukt. Je blijft nu hetzelfde doen, maar het blijft mislukken en toch verwacht je een ander resultaat. Maar goed dat heb je natuurlijk al vaker gehoord, want jij weet wel waar dat de definitie van is.

    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:18
    Mijn neef werkt ook pas 2 jaar als journalist wijsneus..logisch dat je dat voornamelijk het over de basis begrippen hebt. En waarmee kan jij bewijzen dat ik waanbeelden heb? Je roept maar wat zonder feiten =)
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:21
    Omdat je je allemaal dingen in beeld in deze "conversatie" en je ook heel naïef bent in het geloven van dingen die ik je heb verteld. En als je neef al twee jaar in de journalistiek werkt moet hij meer weten dan de basis, of hij heeft dezelfde hersencapaciteit als jij. Dat kan natuurlijk in de familie liggen, maar goed hij zal gewoon verzonnen zijn.

    Maar wel goed dat je nu eindelijk begint toe te geven dat je er naast zit
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:24
    Ja ik zat er naast betreft dat ik dacht dat je meer in je mars had.
    Ik had me eerste gevoel moeten volgen..die vertelde me namelijk dat je een gigantische loser bent dat via vp de wereld probeert te vertellen dat ie een geweldig leven heeft.
    Triest..diep triest..

    Beterschap man..Ik heb met je te doen
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:26
    Daar komen je waanbeelden weer. Maar goed ik zal het hier even voor je begeleiding melden: de tips die hij hier gebruikt zijn onderbewust een melding aan zichzelf.

    Zij weten wel wat ze daar verder mee moeten doen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:29
    Okay ben je klaar? Nou weten we t wel met je begeleiders..Ik roep toch ook niet meer steeds dat je moeder zaad doorslikt voor een paar tientjes..Je weet net als ik dat er helemaal geen begeleiders zijn je wilt gewoon op een scherpe manier mij beledigen😂 punt is alleen, dat je alleen maar hapt op wat ik zeg waarmee je jezelf nog meer belachelijk maakt..

    Dag donald
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:31
    Uhu ik blijf happen inderdaad. Voor de begeleiding: dit is weer zo een onbewuste tip aan zichzelf. Ik vermoed dat zijn vorm van schizofrenie alleen maar erger gaat worden. Kunnen jullie mij in ieder geval laten weten als hij weer goed terecht is?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:34
    Zeg je tegen mij dat ik tegen me zelf praat, jij praat met niemand een zogenaamde psycholoog en schizofrenie in je hoofd waar je tegen klets? Je stelt een vraag aan wie? Jij bent echt niet goed!🤣 waanbeelden? Moet je is terug lezen wat je zelf zegt. Dan zie je pas goed datbjij de gene bent met waanbeelden!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:35
    Het staat er bij dat het voor je begeleiders is als ze je terug vinden. Het is je echt zwart voor de ogen van de woede hé?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:16
    Volgens mijn neef is de ethische gedrags code afhankelijk van wat voor soort journalistiek ;) zo zijn daar verschillende vormen van. Jij dacht natuurlijk slim te zijn en te snel Google erbij te pakken, maar je slimme vraagje was dus toch niet zo slim buurman.

    Mazzel
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:18
    Uhm nee er is een algemene ethische gedragscode in de Westerse wereld in ieder geval. Dus wat is de ethische gedragscode voor journalistiek in de Westerse wereld omtrent bronnen? of in Nederland mag ook.

    Is die neef van je ook ingebeeld?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:22
    Pfffff gaap ga alsjeblieft je moeder vingeren ofzo.. Ik ga niet veder in gesprek met iemand die doof,blind en beperkt is.

    Daag donald duck
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:23
    Alleen maar dag blijven zeggen of varianten daarvan werkt niet. Dat moet je inmiddels wel doorhebben
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:25
    Beterschap.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:27
    Heb je je begeleiders gevonden? Ik wil wel weten of het goed met je afloopt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:30
    Hahah jij hebt een begeleider nodig om een begeleider te vinden sleutelhanger🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:31
    Wow je begint nu wel echt op te raken
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:35
    Hey ik ben klaar met je donald.. Ik kan namelijk wel de bigger man zijn ;)

    Ik wens je veder een waardeloos leven toe en dat je moeder maar goed mag verdienen met het verkopen van haar versleten lichaam.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:37
    Je zegt al zolang dat je klaar bent dat dat niet meer geloofwaardig is. Dat is ook weer een soort waanbeeld van je. Heb je vandaag wel gewoon je medicatie gebruikt?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:41
    🤪
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:42
    Goed zo, toegegeven dat je boos bent is de eerste stap naar genezing
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:46
    🤡 💩 kijk deze lijken een beetje op je ouders! Combineert die 2 en jij bent het resultaat 🤣 whahahaha ik heb nog nooit zo vaak iemand uitgelachen.. Daarom zei ik dat het klaar is want ben uitgeput van al dat gelach. Ik slaap vanavond ik elk geval heerlijk. Jij vast ook wel op de bank bij je moeder
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:57
    Welke straat staat je mams? Dan " wip" ik even langs v d week, neem ik der mee naar Parijs en noem jij me ingevolge papa😂!! Whahahaha

    Doei donald
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:52
    Ik reageer even in één berichtje op je totaal niet gefrustreerde en geobsedeerde twee berichten in een kwartier 😉

    Ik hoop echt dat je goed slaapt, maar denk dat ze je daar een goede dosering diazepam voor moeten geven om je een beetje te kalmeren. Mijn moeder kan de centen verder missen dus ik ga zo een verward en gefrustreerd persoon niet op haar afsturen.

    Ben je al in contact met je begeleiders gekomen?

    Ik hoop dat je in ieder geval wat meer tot rust bent gekomen nu en dat je reageert op wat ik zeg zonder al te veel typfouten. Neem gewoon rustig de tijd, dan komt je boodschap misschien ook wat duidelijker over. En als je niet meer wilt reageren snap ik dat ook. Het zal wel een vermoeiende dag voor je zijn geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:54
    Dag Donald. Hier ga ik veder niet eens op in.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:55
    Nee je zou een keer ergens inhoudelijk op ingaan zeg
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:58
    Ssst het is inmiddels grote mensen tijd. Dat betekend voor jouw nog even een donald duckie lezen tanden poetsen en je racewagen bed in.

    Ik heb veder totaal geen interesse om dit gesprek nog met jouw veder te voeren, dus doe me een plezier en sluit je computer af en hou je bakkes;)
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:02
    Reageer dan niet. Of kan je er zo slecht tegen hoe dit gesprek voor je is verlopen en moet je daarom per se het laatste woord hebben? Daarom zeg je ook zo vaak dat je nu gaat stoppen, je kunt er niet tegen dat je de controle hebt verloren. Dat laatste is ook weer een tip voor je begeleiding. Ik ben wel oprecht benieuwd wanneer je weer contact met ze hebt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:06
    Hahaha mr.waanbeeld ( die was ik vergeten net) je weet allemaal precies hoe t werkt in mijn hoofd he hahah ik verlies de controle? Van wat dan? Van een gesprekje met jou? Whahah je maakt een grapje toch..? Je moet jezelf niet zo serieus nemen joh..gekkie
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:07
    Je reageert nogal apart en kan door je blinde woede blijkbaar niet meer in één bericht reageren
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:10
    Hahaha als ik iemand was geweest met een agressie probleem dan had ik nou niet meer zo gepraat hoor..Je hebt duidelijk echt het idee dat je me " klem " hebt ofzo..Je hebt het maar over een niet bestaande instelling met begeleiders..begin is realistisch te praten wie weet heb ik dan nog een heel klein beetje respect voor je.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:18
    Wil het een beetje lukken? Je dacht ik moet even kakken dus ik maak er van dat ik aan het werk ben?

    Schrijf je toevallig voor de duck krant? Er gebeurt een hele boel in duck stad! Maak maar een mooi artikeltje over de zware jongen en over de appeltaarten van mevrouw baktaart.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:11
    Ik reageer weer even in één berichtje. Als jij niet wilt geloven dat ik journalist ben moet je dat vooral doen, je gelooft wel in meer onzin. En verder ik hoef geen respect van jou hoor, dat zegt mij namelijk helemaal niks. Heb je ook God-complex? Ik heb het al eerder gezegd de hele wereld draait niet om jou. Wie doet zich nou beter voor? Maar dat hoort natuurlijk bij jouw stoornis.

    En ja het is overduidelijk dat ik je klem heb, te zien aan je 3 reacties op eerdere berichten en de vele spelfouten en extra leestekens die dan verschijnen. Het is verder ook niet heel moeilijk met jouw stoornis, je was zeg maar een makkelijk slachtoffer.

    Dat neemt niet weg dat ik oprecht hoop dat je een beetje kalm raakt en dat je begeleiding je weer op de goede weg kan helpen. Het is helemaal niet erg om in jouw conditie wat hulp te hebben. Met de juiste hulp kun je in ieder geval een beter onderscheid maken tussen jouw waanbeelden en de realiteit.

    Voor mij gaat nu het echte werk beginnen zeg maar, dus ik check morgen weer bij je in of het allemaal goed is gekomen. Slaap lekker alvast en tot morgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:13
    Ben je er nou nog!!? Ga weg joh low life figuur ik was je allang weer vergeten je doet er niet toe. Ga dood of hou je smoel lekker =)
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:32
    Aan de drie meldingen die weer van je had, kan ik toch alleen maar opmaken dat je weer zat te schreeuwen om mijn aandacht. Heb je toevallig ook gevoelens voor mij?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:33
    Whahaha begin je weer om half 9 sochtends. Mocht je willen joh. Ga lekker met je broertje spelen ofzo randdebiel.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:55
    Ontkenning is de eerste stap naar toegeven in de liefde, dus voel me wel vereerd. Ben alleen niet geïnteresseerd in je, dan moet je eerst wat stabieler in je koppie worden. En om half 9 was ik thuis en nu gaat mijn dag weer beginnen. Wil je nog meer over mij weten?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:03
    Fucking levenloos dat je bent..er is geen momentje op de dag dat je niet meteen kan reageren he? Achter je computer zitten de hele dag met een bureau vol lege bekers en snoep verpakkingen. Dat is het beeld wat ik van jou gekregen hebt. En het zal vast nog kloppen ook want ik had het ook goed dat je moeder een hoer Is met een hard woning. Dus ik weet duidelijk wel waar ik het over heb.

    Hier voor jouw nog een paar woordjes die je elke dag gebruikt. Dan kan je misschien wat anders roepen.

    Schizofrenie
    Diazapam
    Begeleider
    Verwarde personen

    Volgens mij was dat het toch? Je hebt wel een klein woordenboek om andere te beledigen zeg..jeetje erg vindingrijk ben je niet.

    Beuk nog even lekker veder met je hoofd op het toetsenbord Donald! Prachtig dit
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:06
    Wat een geweldige woordenschat heb jij zeg. En ik heb nu even pauze na mijn eerste gesprek. Zoals ik al eerder zei ben ik nu aan het werk. Ik ben gewoon bezorgd om je en hoop dat je jezelf en niemand anders verwondt of hebt verwond in je woede uitbarstingen. Ik moet nu weer even verder werken, maar zal zo reageren op je volgende berichtje. Ik hoop dat je dan weer contact met je instelling hebt gehad.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:09
    Hahah ja precies 🤣 ja is goed hoor schrijf jij nog maar wat dingetjes in je kladblok meneer de journalist haha neem vooral lekker je zelf in de zeik joh. Je hoeft je echt niet beter voor te doen dan je bent..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:39
    Ik was al klaar met je joh Je hebt jezelf al compleet belachelijk gemaakt met je moeder op de wallen 😂, goedzo! Lekker man dat je er van overtuigd bent dat ik boos / gefrustreerd ben =) doet me goed om hier uit op te maken dat ik je flink heb laten happen en dat ik je blijkbaar dus bezig hou =)

    Mijn werk zit erop de lol is er van af nu.. ga maar lekker tegen andere nu roepen dat je mama een hoer Is.

    Doei
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:41
    Mag ik a.u.b. jouw tranen zien? Of kun je de kleur rood van je hoofd beschrijven?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:44
    Whahaha vraag je ma, die jankt vaak omdat ze zich een waardeloze moeder vind en je niet heeft opgevoed waardoor je nu een uitkering moet trekken.
    De kleur van me hoofd is zoals die hoort te zijn. De kleur van je moeders doos weet ik wel, die is namelijk grijs.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:46
    Je was toch klaar met me? Ben jij altijd zo rood dan? Bij mij kleurt de hemel nu zelfs rood van de gloed die van jou koppie afkomt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:00
    Vertel me nog even waar je moeder vanavond staat, misschien als ik je naam noem dat ik korting kan krijgen.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:04
    Vanavond is haar vrije avond, maar morgen staat ze er weer. En nee ze doet niet aan familiekorting.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:39
    Je zou je trouwens wel moeten schamen. In deze tijd zijn er andere mogelijkheden om je kop boven water te houden ;) om maar gewoon voor hoer gaan spelen is gewoon opgeven en snel willen cashen.

    Lekker man.

    Over lekker gesproken, is ze lekker of wa?🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:43
    Kan je even in één berichtje reageren? Dat maakt het wat overzichtelijker. Ik snap dat dat lastig gaat en dat je verblindt bent door je frustratie, maar probeer het.

    En ja mijn moeder is wel een MILF, maar denk dat jij haar niet kan betalen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:53
    Ja goedzo! Maak je reactie nog doper man😎 hahahahahahah
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:57
    Doe ik dat zo goed😎🤣?

    Of 🤣 moet 😎 ik 😉 de 🤣 smileys 😁 ook 🤣 midden😎 in 😆 de😎 zin🤣 gebruiken 😉? 🤣🤣😎😎
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:03
    Nee nu laat je alleen maar zien dat je een ongelooflijke goofy bent die zich makkelijk op de kast laat jagen en op elk willekeurig bericht hapt😎

    Jammer joh...
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:08
    Uhu, wat je zegt ben je zelf is wel op jouw van toepassing en nog op jouw niveau 👍
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:11
    Mijn niveau? Haha dat is weer dat reflecteren naar andere want je nu aan het doen bent🤣!

    Ik had ook al zoiets verwacht van iemand die is blijven hangen op basisschool niveau. Niet janken tegen mij dat je al 30 jaar fietsbanden plakt gekkie🤣
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:12
    Lees is terug hoe jij begint tegen mij. Of is dat te veel moeite voor je?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:13
    Ja dat is nou net weer even teveel moeite sorry🙂
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:14
    Luie donder, ik zou vanavond maar even goed met begeleiders praten of je niet aan nieuwe medicatie moet
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:17
    Lees jij maar even terug hoe erg je jezelf hebt laten kennen🤣 zelfs me zoon van 8 weet jou nog te laten happen hahaha!!

    Hij wil ook even wat typen komt ie,

    Hoi flapdrol. Mijn papa zit de hele tijd te lachen werk jij in het circus?

    Whahahah daag mister uitkering.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:18
    Uhu wil je even met mij skypen? Wil je rode koppie wel zien
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:05
    en vraag a.u.b ingevolg aan je te zware kleinzoon of je het goed doet op je smartphone( mobiele telefoon, gsm).
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:07
    Of ik smileys goed kan gebruiken? Nou nee daar laat ik hem zijn energie niet aan verspillen. Hoeveel vrije tijd krijg jij per dag van je begeleiders?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:09
    Whahah je noemt mij geobsedeerd omdat ik je een paar berichten stuur en nu doe je t zelf ook😂
    Wat zal jij een kut leven hebben zeg.. hahahah ik heb je blijkbaar flink geraakt 😅
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:09
    4 keer reageren op een bericht👍
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:46
    Het is natuurlijk niet leuk om elke dag te werken met behoud van je uitkering, maar dan hoef je nog niet zo te doen tegen iedereen.

    De zon schijnt vandaag smile 😎🤣
    Vind ik leuk
    John M. +4773
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:31
    Zijn jullie twee nu eindelijk klaar? Ik krijg kramp in mijn duim van het doorscrollen zonder iets te lezen van jullie "conversatie".
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:55
    Leuk he😁! En anders klik je toch lekker iets anders aan.

    Fijne dag oma duck
    Vind ik leuk
    Oeb +96
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:53
    indrukwekkend is t nog niet,maar je praat alsof dat normaal zou zijn. We hebben gespeeld tegen frankrijk ,duitsland en belgie! Toplanden! Tegen frankrijk lieten we bij vlagen echt goed spel zien,maar verloren we (weer) . Tegen duitsland en belgie was t spel mss iets minder,maar wonnen we wel. Duitsland wou echt niet verliezen,vol op aanval,dan kom je gewoon onder druk en ontstaan er kansen,maar ook ruimte voor nederland,kon nederland niet beter uitspelen als toen. Zelfde geld voor belgie,die doen nu net of ze niet wouden verliezen...tuurlijk wouden ze winnen!!! Winnen of gelijkspelen met niet echt goed voetbal is ook n kwaliteit,zie PSV,hoewel ik voor ajax ben,ben ik niet zo naief om te zeggen dat zoiets niet goed is,tis gewoon zakelijk en spelen naar je mogelijkheden..dat doet nederland keurig!
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:56
    Voetbalprimeur is wel op zoek naar artikelen waarin buitenlanders positieve dingen zeggen over het Nederlands elftal. Als je zelf gaat kijken in buitenlandse kranten gaat het vooral over het feit dat hazard de 1e 20 minuten Nederland alle hoeken van het veld liet zien.

    Misschien leuk om vast een opstelling te bedenken waarvan we denken die gaat spelen op het ek van 2020 (als we ons plaatsen)

    Cillessen
    Dumpfries De ligt Van dijk Ake

    Propper

    Frenkie Wijnaldum

    Bergwijn Memphis Groeneveld


    Edit: We zoeken nog een goede rechtsback en een goede spits. Dat zijn de minder bezette posities. Memphis speelt uiteraard dan vanaf links/rechts.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:04
    Ik heb wel vertrouwen in dumfries. Speelde 2 wedstrijden naar behoren en zit nog veel rek in. Een goede spits erbij zou fijn zijn, aangezien Luuk de jong alleen bruikbaar is als aanspeelpunt of breekijzer
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:07]
    Vind ik leuk
    ajaksiet +375
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:18
    Nou, in jouw opstelling zie ik wel meer zwakke plekken:

    Proper is niet best

    en voorin 2 killers naast Depay is ook geen overdreven luxe. De huidigen kunnen me echt niet bekoren
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:34
    Over 4 jaar maken we meer kans om iets te winnen. Spelers als Redan, Chong, Simons en Zirkzee zijn dan oud genoeg. Hoop dat ze zich zo door blijven ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    John M. +4773
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:34
    Ik ben even niet op de hoogte, waar speelt Simons en is het een nederlander die ook voor Nederland kiest als het zover is?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:59
    Xavi Simons speelt bij barca en is een jaar of 15. Zoek maar eens op. Het is alleen te hopen dat hij voor Nederland kiest..
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:57
    De gevestigde namen van België zijn nu gewoon op hun top (of net er overheen) en het Nederlands elftal is in opbouw. Wat eerder al geschreven is in een artikel, de Nederlandse selectie is breed. Het gaat voor Koeman lastig worden om een vaste 18 spelers te selecteren en er een geoliede machine van te maken.

    Cilissen
    Dumfries, de ligt, v dijk, ake
    wijnaldum, F.de jong, pröpper,
    Promes/bergwijn, Depay, Groeneveld
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    Korm +36693
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:03
    Die vraagtekens kan alleen wijnaldum zijn!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:06
    Was nog aan het twijfelen toen ik met worstenvingers op "plaatsen" drukte 😅
    Vind ik leuk
    onbemind +256
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:15
    De Belgen zijn op de weg terug, na 2 of 3 jaar zijn ze op het niveau
    van Andorra en Lichtenstein.
    Terwijl Oranje op de weg omhoog is ingeslagen, en staat Oranje
    binnen 2 of 3 jaar weer no 1 op de Fifa ranglijst.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:57
    België is net als Nederland in de topjaren een net niet team. Super spelers maar zonder prijzen. Jammer want ook België zal lang moeten wachten op een speciale generatie als deze.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:02
    Wat heeft die 4 jaar Hiddink\Blind een schade aangericht dat we nu al blij als een kwispelend puppie staan te bedelen om een complimentje van de belgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws