Van Seumeren: 'Dit zijn vier jongens die in mijn hoofd zitten voor FC Utrecht'

    Van Seumeren: 'Dit zijn vier jongens die in mijn hoofd zitten voor FC Utrecht'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:29

    Frans van Seumeren lijkt op de achtergrond al bezig met een opvolger voor Dick Advocaat. Wie het mogelijk gaat worden wil de grootaandeelhouder van FC Utrecht niet verklappen. Wel laat hij weten gecharmeerd te zijn van vier trainers.

    Van Seumeren krijgt bij Een Berg Sport, een programma van RTV Utrecht, een foto te zien waar John van den Brom (AZ), Mitchell van der Gaag (NAC Breda), Henk Fraser (Sparta) en Maurice Steijn (VVV-Venlo) op te zien zijn. Opvallend genoeg zijn alle vier de trainers al eens aan Utrecht gelinkt.

    "Ik moet je zeggen dat je redelijk voorgesorteerd hebt. Dit zijn vier jongens die in mijn hoofd zitten", geeft Van Seumeren toe. "Of een van hen het wordt? Dat weet ik niet. Misschien zit er nog een heel grote verrassing aan te komen", lacht hij.

    Van Seumeren weet ook niet of Advocaat misschien aanblijft als trainer. "Het ligt eraan wat voor resultaten hij haalt, maar het is ook zo dat ik niet te lang wil wachten. Daar zal een spanningsveld komen. Als wij in de winterstop op plek vier of vijf staan, is het mogelijk dat hij nog blijft."

    Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

    Poll

    Welke van de genoemde trainers is het meest geschikt?

    (1854 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +170938
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:32
    Frans is Pep aan het polsen .
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:34
    José Mourinho zoekt binnenkort werk...
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:41
    The special one in utrecht .... ok mooi
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1699
    zaterdag 20 oktober 2018 om 01:11
    Het probleem van seumeren is:het hart spreekt en niet het verstand. Zakelijk gezien dodelijk en al helemaal qua voetbal,kijk psv:oud spelers maar een bestuur en achterban die relaxed is,in utreg is het pats boem morgen...straat begin me cluppie te haten,waarom?een Marokkaanse jochie speelt bij mij jochie in het elftal O8-1. Utreg zegt nee en wat denk je:Ajax pakt hem. Heb zelf in de jeugd gespeeld van utreg. Heb jongens ala Ronaldinho weg zien gaan. Mentaliteit speelt uiteraard een rol maar utreg is kampioen weg sturen qua talenten. Deze gekke Griek kon ballen. Ik zou zeggen vraag het oud psv scout Wessel van de bosch maar. Probleem was. Geen mentaliteit helaas en de meiden uiteraard Yamas proost straat
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:02
    Yamas maat dankzij jou krijg ikaltijd weer zin in een ouzootje
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 03:45
    Boekhoorn kan Pep nogeens niet betalen, laat staan Seumer...
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2409
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:39
    Mogelijk wordt het Simeone...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:40
    Zidane nee heb je...
    Vind ik leuk
    Lampenpit +827
    zaterdag 20 oktober 2018 om 02:55
    Ja ga je niet krijgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:42
    ik denk dan niet dat advocaat blijft, plaats 4 of 5 is niet realistisch met utrecht
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:46
    ik zou niet weten waarom niet.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:46
    Nou, Utrecht is niet veel minder dan Vitesse of AZ. Kan dus prima.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2573
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:48
    Utrecht is echt een stuk minder dan Vitesse en AZ.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:53
    Qua huidige prestaties, maar niet qua eerste 15 spelers.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2573
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:01
    Er zit geen 1 speler van Utrecht bij die AZ beter maakt en andersom wel.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:09
    Nee, ik denk dat AZ ook beter af is met het duo Vlaar-Hatzidiakos dan met Janssen-Bergström of Letschert.

    En verder, Til? Wat heeft hij tot nu toe laten zien? Een V.d. Streek, Gustafson, Strieder en Van Overeem zijn niet veel minder dan wat er nu bij AZ rondloopt.

    Tuurlijk, over de gehele linie heeft AZ de betere spelers. Maar het verschil is nu ook weer niet heel groot.
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1060
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:16
    Van overeem moest juist weg omdat hij tekort kwam bij az.en strieder? Kom op zeg ..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:20
    Van Overeem kwam niet meer aan bod door doorbraak Til. Is ie dan opeens een mindere speler?

    En ja, Strieder. Volgens mij niet minder dan de controlerende spelers die er nu lopen bij AZ.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1060
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:24
    Die is zeker minder dan wat er bij az loopt.en van overeem was niet goed genoeg op het middenveld .was zelfs 3e keus.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:30
    Prima.
    Vind ik leuk
    companen +1359
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:32
    Overeem heeft zoveel kansen gehad bij AZ niet goed genoeg, past perfect bij Utrecht.
    Janssen-Bergström of Letschert ook niet het niveau wat AZ nastreeft. Strieder whahaha
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:07
    strieder is misschien wel de beste cm die er is in de eredivisie je heb geen idee waar je over praat
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2573
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:30
    Midtsjø is een klasse beter dan een strieder..

    Bizot klasse beter
    Svensson gelijkwaardig
    Janssen of Vlaar dan altijd Vlaar.
    Koopmeiners/wuytens beter dan bergstrom
    Ouwejan beter
    Midtsjø klasse beter dan strieder
    Til/koopmeiners klasse beter dan overeem
    Gustafson legt het af tegen gudmundsson/til.
    Dan heb je Boadu, Stengs, Idrissi, Rotariu, wijndal als talenten die Utrecht sowieso niet heeft. Met Maher, vejinovic, Johnsson, seuntjens, velthuizen, van rhijn spelers die ervaren zijn en meestal op de bank zitten bij AZ. Die kwalitatief beter zijn dan Wat er bij Utrecht loopt.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1279
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:29
    Zullen we vanavond zien !! Utrecht - az 3-1
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:45
    V.d. Gaag, prima keus.

    Maar Frans, wat is er mis met Gio? Pakt prijzen en............... Nou ja, maakt niet uit. Pakt Feyenoord wel een andere trainer.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2573
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:47
    Neem maar brommetje over van AZ. Wordt tijd voor een nieuwe fase bij AZ.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9378
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:09
    Plek 4 of 5 is niet realistisch. Plek 2 of 3 ligt meer voor de hand.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5494
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:15
    Frank de Boer?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:23
    Jaap Stam word het gok ik zo.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 02:49
    Reiziger zou ook wel een interessante optie kunnen zijn!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 02:52
    Ik vind dat maurice steijn wel de kans verdient na 5 jaar Venlo. Hij had voor Venlo al even contact met Feyenoord maar Utrecht daarvoor lijkt me niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:26
    Ik vind VVV nou niet bepaald vlammen.
    Het is deugdelijk allemaal, maar als liefhebber zie ik graag iets meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 03:06
    Mischien kunben ze labyad in winter terugkopen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:47
    Bosz moet het konijn uit de hoge hoed worden.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1561
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:03
    Advocaat mag blijven als hij in de winterstop 4e of 5e staat, anders wegwezen. Als je zo met trainers om gaat, heb je elk jaar een andere trainer nodig. Stel Ajax, PSV, Feijenoord, Vitesse en AZ staan rond kerst boven Utrecht, ligt dat dan aan Advocaat??
    Ik vind het respectloos naar Advocaat om hem te beoordelen op ranglijstpositie 5 of 6.
    Vind ik leuk
    030_Joep +265
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:22
    Advocaat mag dit seizoen sowieso aanblijven. Als hij in de winterstop 4e of 5e staat is er een moglijkheid dat hij volgend jaar ook nog coach is.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1561
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:24
    Behalve als Kuwas van Heracles het op zijn heupen krijgt en Utrecht over twee maanden 6e staat. In dat geval kan Advocaat voor volgend jaar een nieuwe baan zoeken.
    Dat is toch geen beleid voeren?
    Vind ik leuk
    030_Joep +265
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:49
    Je moet advocaat zien als een interim trainer, hij zet iedereen weer op ze plek omdat het redelijk de mist in gegaan is met/door JP. Door advocaat kan de volgende trainer gewoon in de zomerstop beginnen met een schone lei. Want er is niks ergers om midden in een seizoen in te stappen. Advocaat heeft ook maar een 1 jarig contract trouwens.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1561
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:30
    Dat zie ik precies zo.
    Of advocaat nu wel of niet geschikt is, heeft in mijn ogen echt niets te maken met de prestaties van Heracles , AZ of Vitesse.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1279
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:26
    Hansie hansie !!! 100% dat hij het goed gaat doen bij utrecht , heeft echt verstand van voetbal en word populair bij de aanhang !!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:31
    Geen vd Brom aub. Vd Gaag laat het nu ook niet zien ondanks de kwaliteit in zijn selectie. (Zie artikel).
    Steijn of Fraser kan. Onhaalbaar maar wel de man die FC groter kan maken: Peter Bosz.
    En anders een buitenlander. Die trainer van Heracles zou denk ik ook passen. Die laat zien dat hij het vak beheerst.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:33
    Ik zie vd brom echt niet bij AZ vertrekken voor Utrecht
    Vind ik leuk
    mchollie +3440
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:48
    Twee vliegen in een klap, brommerje naar utrecht wij Bosz.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:26
    Van Seumeren moet zijn mond houden en zich niet met het voetbal bemoeien.

    De grootste problemen ontstaan wanneer die rijke eigenaartjes zich met het voetbaltechnische gedeelte van een club bemoeien.

    Hiervoor heeft de club een technisch directeur. Van Seumeren wegwezen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:10
    vseumeren moet helemaal niets wie betaald bepaald lijk mij logisch
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:19
    Ik vind ze alle vier wel mindere punten hebben. McMod had heel snel door hoe goed Bommel zou worden, wie is zijn favoriet... ik bedoel loopt er geen geweldig trainerstalent ergens zoals Bommel?
    Beste optie is misschien ten Hag, die krijgt toch nooit aanzien bij Ajax en bij Utrecht kan hij wel zijn ei kwijt. Overigens is Bosz van de lijst af zie ik.
    Best gek vind ik dat Dick er zit en dat men openbaar zoekt naar een ander.
    Vind ik leuk
    030_Joep +265
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:50
    Bosz moet je zien als eventueel buitenkansje.
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:13
    Ik vind de spelers-aankopen prima maar dan moet er ook een trainer bij die daarin past. Weet niet of Dick daarin past, de groep is perfect voor 442 en Dick wil nu 4-3-3 spelen... heb zo mijn twijfels.
    Bosz wil ook diep staan en druk zetten, dan moet je ook andere spelers halen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1094
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:54
    Allemaal niks
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:00
    Van Seumeren,ouwe pik,verlos AZ van vd Brom!
    Gouden keuze voor Utrecht!
    Kom op spijkers met koppen slaan Fransie.
    Vind ik leuk
    Friend +119
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:38
    Van Seumeren moet geen van die vier gasten nemen , ik hoop dat hij nu eens met een echte naam komt !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws