LIVE-discussie: Willem ll mist twee man, wijzigingen bij NAC

LIVE-discussie: Willem ll mist twee man, wijzigingen bij NAC

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 11:27zo 21-10-2018 om 11:27

De voetbalzondag begint met de beladen derby tussen NAC Breda en Willem ll. Trainers van beide clubs hebben wijzigingen aangebracht in hun elftallen.

NAC-trainer Mitchell van der Gaag kan voorlopig geen beroep doen op Robert Mühren. De huurling van Zulte Waregem staat voorlopig aan de kant. Gervane Kastaneer speelde twee weken geleden tegen FC Utrecht, maar is er nu niet bij. Mounir El Allouchi en Luka Iliç zijn wel van de partij tegen Willem ll.

Bij de Tilburgers is Dries Saddiki de vervanger van Aras Özbiliz. De Armeniër heeft het duel met NAC niet gehaald. Opvallend genoeg staat ook Damil Dankerlui in de basis op een voor hem ongebruikelijke positie: hij begint als rechtsbuiten.

De opstellingen:

NAC: Van Leer, Sporkslede, Koch, Mets, Carolina, Nijholt, Kali, Ilic, Rosheuvel, El Allouchi, Te Vrede

Willem ll: Wellenreuther; Lewis, Meissner, Heerkens, Palacios; Saddiki, Crowley, Llonch; Dankerlui, Sol, Avdijaj

Plaats een reactie

FCGrunn050 +683
zondag 21 oktober 2018 om 11:35
Zet em op W2, laat NAC onder ons blijven😁 Alle gekheid, ga er eens goed voor zitten, zijn vaak leuke derby's. Laat de beste winnen💪
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:37
Jullie verliezen ook gewoon van heracles vanmiddag
Vind ik leuk
FCGrunn050 +683
zondag 21 oktober 2018 om 11:39
We zullen zien, laat de beste winnen. Maar heb tot tegenstelling tot alle andere wedstrijden dit seizoen het gevoel dat er vanmiddag wel eens verrast kan gaan worden 😀
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:46
Heracles heeft petterson, en die is echt in blakende vorm. Danny heeft vandaag echt een overwinning nodig, hoop voor jou dat de spelers alles zullen gaan geven
Vind ik leuk
FCGrunn050 +683
zondag 21 oktober 2018 om 11:57
Klopt, dat is bij Heracles momenteel de grote man. Kijken hoe ze die vandaag proberen te remmen. Laten we hopen dat iedereen bij Groningen vanmiddag vuur gaat vreten, zal eens tijd worden😠
Vind ik leuk
rebelkushh +379
zondag 21 oktober 2018 om 12:19
Heb je wel de doelpunten gezien van Peterson? Die gast kan niet voetballen, het zijn lucky goals. Hij zou niet eens in de basis staan van Ajax onder 16 met zijn snelheid, techniek of schot. Bovendien zeer irritant, begrijpelijk dat Kali zijn kaken had gebroken paar seizoenen geleden.
Vind ik leuk
Mo +11860
zondag 21 oktober 2018 om 11:41
De kwaliteit van Sol en Avdijaj gaat de doorslag gegeven vandaag denk ik.
Vind ik leuk
derksen +8937
zondag 21 oktober 2018 om 11:47
Willem II 1-4
Vind ik leuk
CPP +1015
zondag 21 oktober 2018 om 11:55
Wel fijn dat Robert er niet bij is.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:18]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:04
Vul
Maar een eentje in vandaag!!
Vind ik leuk
Sooike1208 +4467
zondag 21 oktober 2018 om 12:06
Dat had je alleen maar moeten doen als onze spelersbus niet was gearriveerd.. helaas dus.

Suc6
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:37
Succes, sooike! Dat de best mag winnen!
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
zondag 21 oktober 2018 om 12:08
Ben benieuwd hoe deze wedstrijd gaat verlopen.

Denk een fouten festival van 2 kanten.
Vind ik leuk
Jafio +1983
zondag 21 oktober 2018 om 12:09
Sorry hoor maar dan zeggen ze dat Nac een vreemdelingenlegioen is! Bij de Stillems staan toch aardig wat nationaliteiten!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4416
zondag 21 oktober 2018 om 12:47
Gozubuyuk weer bezig om zijn eigen wedstrijdje te fluiten?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4416
zondag 21 oktober 2018 om 12:59
Enorme goal, maar hier gaat toch gewoon een overtreding aan vooraf? Waar fluit Gozu niet?
Vind ik leuk
ihvmmdk +6925
zondag 21 oktober 2018 om 13:06
Die van NAC heeft toch gewoon de bal te pakken in dat duel?
Vind ik leuk
Sooike1208 +4467
zondag 21 oktober 2018 om 13:24
Omdat het gewoon een duel is en die naccer te slap was
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
zondag 21 oktober 2018 om 13:04
Leuke pot. Forza Tilburg.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6925
zondag 21 oktober 2018 om 13:05
De 1-2 zat er heerlijk en de aanloop ervoor was ook mooi.
Vind ik leuk
Shelbourne +5320
zondag 21 oktober 2018 om 13:45
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat dit een wedstrijd in de KKD zou zijn. Wat een bedroevend niveau
Vind ik leuk
sambam203 +55