LIVE-discussie: Willem ll mist twee man, wijzigingen bij NAC

    LIVE-discussie: Willem ll mist twee man, wijzigingen bij NAC

    zondag 21 oktober 2018 om 11:27

    De voetbalzondag begint met de beladen derby tussen NAC Breda en Willem ll. Trainers van beide clubs hebben wijzigingen aangebracht in hun elftallen.

    NAC-trainer Mitchell van der Gaag kan voorlopig geen beroep doen op Robert Mühren. De huurling van Zulte Waregem staat voorlopig aan de kant. Gervane Kastaneer speelde twee weken geleden tegen FC Utrecht, maar is er nu niet bij. Mounir El Allouchi en Luka Iliç zijn wel van de partij tegen Willem ll.

    Bij de Tilburgers is Dries Saddiki de vervanger van Aras Özbiliz. De Armeniër heeft het duel met NAC niet gehaald. Opvallend genoeg staat ook Damil Dankerlui in de basis op een voor hem ongebruikelijke positie: hij begint als rechtsbuiten.

    De opstellingen:

    NAC: Van Leer, Sporkslede, Koch, Mets, Carolina, Nijholt, Kali, Ilic, Rosheuvel, El Allouchi, Te Vrede

    Willem ll: Wellenreuther; Lewis, Meissner, Heerkens, Palacios; Saddiki, Crowley, Llonch; Dankerlui, Sol, Avdijaj

    Plaats een reactie

    Peterfc +1603
    zondag 21 oktober 2018 om 11:34
    Van der Gaag kan al een jaar of dertig geen beroep doen op Arnold Muhren.
    VP zit er wel vaker naast als het niet over Frenkie gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:36
    😂 Misschien gaat Arnold vandaag wel weer eens een balletje trappen. Hebben ze eindelijk weer eens wat kwaliteit
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    zondag 21 oktober 2018 om 11:40
    Haha. Mooi die mannen van Muhren. Er was ooit een interview met Gerrie en Gerrie hield tijdens het interview de bal hoog, ook toen de interviewer en Gerrie wat gingen drinken. Met een colaatje aan de bar babbelde Gerrie door terwijl hij nog steeds de bal hoog hield.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:41
    Arnold zou de kwaliteit van de selectie flink verhogen, ook nu nog ...
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:43
    Ik hoop dat NAC wint
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4012
    zondag 21 oktober 2018 om 12:05
    Ik nie
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3245
    zondag 21 oktober 2018 om 13:52
    Ik wel
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4012
    zondag 21 oktober 2018 om 15:03
    Iedereen pech😉
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:33
    Sinds de overname zit t ook weer wat voller bij Den Bosch, mee die afgekeurde tribune. Trieste bedoeling daar.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3245
    zondag 21 oktober 2018 om 16:30
    haha.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    zondag 21 oktober 2018 om 18:15
    Tegen NAC stonden er vier Nederlanders in het veld waarvan er twee gewisseld werden.
    Waar zit je dan naar te kijken? Hebben ze in Tilburg geen jeugdopleiding meer?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:37
    In Tilburg zitten we geregeld naar een hartstikke leuke voetballende ploeg te kijken. Al staan er 0 Nederlanders in, het gaat uiteindelijk om kwaliteit.

    Verder vergeet je te melden dat er 2 Nederlanders gewisseld werden, maar er ook een Belg in komt.

    Als laatste is er vrij weinig mis met onze jeugd. Laatst weer een 16-jarige een profcontract laten ondertekenen. Verder spelen bijv. van Bergen, Frenkie de Jong geregeld in de eredivisie en ik kan er ook in Europa nog een aantal noemen. Dat er nu “maar” 2 op de bank zaten zegt niks, komen er een paar aan!

    Veel plezier en vergeet vooral nie om een paar plekjes te stijgen, wie weet in de winter huilend bij City aankloppen voor wat spelertjes? Groetjes
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    zondag 21 oktober 2018 om 20:47
    Altijd leuker om naar locale spelers te kijken. Ben benieuwd naar jullie talenten.

    Je zegt wat over City maar ik ben geen NAC supporter!!
    Wij in Den Bosch kopen spelers of huren met optie tot koop en zitten niet te wachten op de c en d keus van City al was Angelino wel een hele goede natuurlijk.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +270
    zondag 21 oktober 2018 om 11:35
    Zet em op W2, laat NAC onder ons blijven😁 Alle gekheid, ga er eens goed voor zitten, zijn vaak leuke derby's. Laat de beste winnen💪
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:37
    Jullie verliezen ook gewoon van heracles vanmiddag
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +270
    zondag 21 oktober 2018 om 11:39
    We zullen zien, laat de beste winnen. Maar heb tot tegenstelling tot alle andere wedstrijden dit seizoen het gevoel dat er vanmiddag wel eens verrast kan gaan worden 😀
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:46
    Heracles heeft petterson, en die is echt in blakende vorm. Danny heeft vandaag echt een overwinning nodig, hoop voor jou dat de spelers alles zullen gaan geven
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +270
    zondag 21 oktober 2018 om 11:57
    Klopt, dat is bij Heracles momenteel de grote man. Kijken hoe ze die vandaag proberen te remmen. Laten we hopen dat iedereen bij Groningen vanmiddag vuur gaat vreten, zal eens tijd worden😠
    Vind ik leuk
    rebelkushh +252
    zondag 21 oktober 2018 om 12:19
    Heb je wel de doelpunten gezien van Peterson? Die gast kan niet voetballen, het zijn lucky goals. Hij zou niet eens in de basis staan van Ajax onder 16 met zijn snelheid, techniek of schot. Bovendien zeer irritant, begrijpelijk dat Kali zijn kaken had gebroken paar seizoenen geleden.
    Vind ik leuk
    Mo +11681
    zondag 21 oktober 2018 om 11:41
    De kwaliteit van Sol en Avdijaj gaat de doorslag gegeven vandaag denk ik.
    Vind ik leuk
    derksen +8844
    zondag 21 oktober 2018 om 11:47
    Willem II 1-4
    Vind ik leuk
    CPP +775
    zondag 21 oktober 2018 om 11:55
    Wel fijn dat Robert er niet bij is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:04
    Vul
    Maar een eentje in vandaag!!
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4012
    zondag 21 oktober 2018 om 12:06
    Dat had je alleen maar moeten doen als onze spelersbus niet was gearriveerd.. helaas dus.

    Suc6
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:37
    Succes, sooike! Dat de best mag winnen!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9546
    zondag 21 oktober 2018 om 12:08
    Ben benieuwd hoe deze wedstrijd gaat verlopen.

    Denk een fouten festival van 2 kanten.
    Vind ik leuk
    Jafio +1789
    zondag 21 oktober 2018 om 12:09
    Sorry hoor maar dan zeggen ze dat Nac een vreemdelingenlegioen is! Bij de Stillems staan toch aardig wat nationaliteiten!
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    zondag 21 oktober 2018 om 12:40
    Goed gezien!

    Uit het clublied van Willem ll:

    t Rood-wit en blauw onzer vad'ren
    Kleurt Willem II zo goed.

    Waar zit je eigenlijk naar te kijken, vraag je je af? Alleen het shirt van Willem ll is rood, wit en blauw.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    zondag 21 oktober 2018 om 12:47
    Gozubuyuk weer bezig om zijn eigen wedstrijdje te fluiten?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    zondag 21 oktober 2018 om 12:59
    Enorme goal, maar hier gaat toch gewoon een overtreding aan vooraf? Waar fluit Gozu niet?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6606
    zondag 21 oktober 2018 om 13:06
    Die van NAC heeft toch gewoon de bal te pakken in dat duel?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4012
    zondag 21 oktober 2018 om 13:24
    Omdat het gewoon een duel is en die naccer te slap was
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zondag 21 oktober 2018 om 13:04
    Leuke pot. Forza Tilburg.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6606
    zondag 21 oktober 2018 om 13:05
    De 1-2 zat er heerlijk en de aanloop ervoor was ook mooi.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4671
    zondag 21 oktober 2018 om 13:45
    Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat dit een wedstrijd in de KKD zou zijn. Wat een bedroevend niveau
    Vind ik leuk
    sambam203 +48