Wilde Real Madrid-geruchten: hereniging tussen favoriet Mourinho en Ibrahimovic

    Wilde Real Madrid-geruchten: hereniging tussen favoriet Mourinho en Ibrahimovic

    maandag 22 oktober 2018 om 07:20

    Real Madrid-trainer Julen Lopetegui lijkt zijn langste tijd in het Estadio Santiago Bernabeu te hebben gehad, nu De Koninklijke al vijf duels op rij niet heeft gewonnen. In de Spaanse media wordt al volop over zijn opvolging gespeculeerd: José Mourinho is naar verluidt zelfs een gegadigde.

    Clubicoon Guti, momenteel assistent-trainer van Besiktas, werd deze week al naar voren geschoven door AS en ook Antonio Conte zou in beeld zijn. Nu duikt dus ook de naam van Mourinho op: El Chiringuito TV beweert zelfs dat de manager van Manchester United de favoriet is van het Real Madrid-bestuur. De Portugees is geen onbekende bij de regerend Champions League-winnaar. Tussen 2010 en 2013 was hij al trainer van De Koninklijke.

    Het medium Tiempo de Juego heeft nóg een wild gerucht met betrekking tot Real Madrid. De club komt na het vertrek van Cristiano Ronaldo zeer moeizaam tot scoren en wil tijdens de winterstop een extra aanvaller aantrekken. Men zou zelfs interesse hebben in Zlatan Ibrahimovic.

    De 37-jarige Zweed heeft een doorlopend contract bij LA Galaxy, maar kan tijdelijk naar een andere club wanneer de Amerikaanse competitie stilligt. Ibrahimovic werkte bij Internazionale en Manchester United al samen met Mourinho.

    Plaats een reactie

    maandag 22 oktober 2018 om 07:23
    Hahaha, Mourinho en Madrid. Dat was toch werkelijk een verschrikking.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:25
    Naja hij werd wel kampioen, hij had veel pech in de halve finale van de CL tegen Bayern, verliezen met penals is echt heel veel pech. Hij won de Copa del Rey dus dat valt allemaal wel mee hoe slecht hij daar heeft gepresteerd. Alleen tegen Barcelona gaf hij de opdracht aan Ramos en Pepe om Messi helemaal verrot te trappen. Dat zag er inderdaad niet uit.
    Vind ik leuk
    Demi +294
    maandag 22 oktober 2018 om 11:58
    Waar is mourinho geen verschrikking de laatste jaren???
    Hij maakt meer kapot dan wat menig supporter lief is!!!!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32041
    maandag 22 oktober 2018 om 07:24
    Lompe geruchten.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    maandag 22 oktober 2018 om 07:28
    Haha zou wat zijn, in Manchester uitgekotst en even later de zonnekoning in Madrid? Het zal mij benieuwen!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2047
    maandag 22 oktober 2018 om 07:32
    Conte en Mourinho moet je zeker doen als je een zeikerd wilt voor 2 jaar
    Vind ik leuk
    kerel +2099
    maandag 22 oktober 2018 om 07:33
    Past perfect bij madrid..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    maandag 22 oktober 2018 om 07:56
    Paniek! Mourinho willen ze echt niet meer terug in Madrid. Zlatan is een baas! Alleen wel een baas op leeftijd met 37 jaar.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3268
    maandag 22 oktober 2018 om 09:08
    Maar toch zal hij wel gaan scoren denk ik.
    Alleen vraag ik me af of de spelers van Madrid hem wel zouden accepteren aangezien hij overal waar hij kwam als een baas binnen kwam (wat hij ergens ook wel is xD)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 07:58
    Tuurlijk uiteraard. Real had 3 jaar geleden al geen interesse in Ibrahimovic dus ik denk nu ook niet.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3778
    maandag 22 oktober 2018 om 15:46
    Toen hadden ze nog een goedscorende Portugees...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:31
    Klopt maar ik denk niet dat Real Ibra daadwerkelijk wil hebben. Ik zou het wel doen want nog steeds maakt hij het verschil in wedstrijden
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 22 oktober 2018 om 09:04
    Volgende week gewoon winnen van een Messi-loos Barca.
    Sevilla speelde na het uitvallen van Messi 2-2 tegen Barca en had de beste kansen
    Vind ik leuk
    kloakatv +47
    maandag 22 oktober 2018 om 10:06
    NEEE GEEN MOURINHO. Lijkt me echt stug dat zou zelfmoord zijn voor Real.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws