Update: NEC vindt drie dagen na faillissement al een nieuwe hoofdsponsor

    Update: NEC vindt drie dagen na faillissement al een nieuwe hoofdsponsor

    donderdag 25 oktober 2018 om 16:36

    NEC heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden, melden Omroep Gelderland en fansite Forza NEC woensdagavond. Het Nijmeegse vervoerbedrijf De Klok Logistics lijkt de sponsoring van het failliete EnergieFlex over te gaan nemen.

    Bronnen rondom de nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie zouden het nieuws al bevestigd hebben aan Omroep Gelderland. NEC zelf heeft nog geen uitspraken over een nieuwe hoofdsponsor gedaan, maar lijkt dat later op de donderdag te gaan doen. Algemeen directeur Wilco van Schaik liet woensdag al via de clubsite weten dat de club spoedig 'met goed nieuws naar buiten zou kunnen treden'.

    EnergieFlex verbond zich in 2016 aan de Nijmegenaren, maar de energieleverancier bleek niet aan zijn financiële verplichtingen te kunnen voldoen. Het pas vijf jaar oude bedrijf wilden uitstel van betaling aanvragen, maar dat verzoek is afgewezen door de rechtbank. Dinsdag werd bekend dat de hoofdsponsor van NEC failliet is verklaard.

    Update 25/10 16:30: De Klok Logistics is de nieuwe hoofdsponsor van NEC. Dat heeft de Nijmeegse club bevestigd tijdens een presentatie in het centrum van de stad. De club is blij met het nieuwe partnerschap, tekende De Gelderlander op uit de mond van algemeen directeur Wilco van Schaik. "Binnen drie dagen hebben we een nieuwe sponsor. En ook nog eens eentje die het resterende contract van EnergieFlex volledig overneemt. Ik ben ontzettend trots."

    Plaats een reactie

    donderdag 25 oktober 2018 om 09:01
    Het zou extra pijnlijk zijn als De Klok te laat is met betalen.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7494
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:09
    De Klok zou toch Wijzer moeten zijn dan geld in NEC te steken
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:45
    De tijd drong voor nec
    Vind ik leuk
    Bertjes +1169
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:42
    Bedoel je niet dat het een race tegen de klok was? ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 20:14
    kwestie van zomertijd/wintertijd misschien!!
    Vind ik leuk
    Arvin +4330
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:02
    Toch wonderlijk dat zo'n bedrijf opeens zo om kan vallen. Knap dat ze nu alweer een nieuwe sponsor binnen hebben.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15220
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:27
    Je kan zeggen knap, maar aan de andere kant kun je je afvragen of die wel zoveel oplevert als het proces zo snel gaat natuurlijk. Maarja, we zitten al op een kwart van het seizoen dus er was ook wel wat haast bij gebaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:05
    Heel erg blij mee, ook dat het een bedrijf uit onze eigen stad is.
    Het laatste half jaar zijn ze bij nec goed bezig, ik verwacht met dit beleid dat we binnen 2 jaar terug zijn in de eredivisie en dan weer kunnen gaan bouwen om een vaste waarde te blijven, zoals vroeger.
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:41
    Ook knap dat ze zo snel hebben gehandeld. En eens huidig beleid heeft tijd nodig gehad. Vorig seizoen was een ramp en een goeie leerschool voor Oversier. Als het dit jaar niet lukt via de playoffs dan denk ik dat we volgend seizoen er wel komen.
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:54
    Ze nemen zelfs het volledige sponsoring van EnergieFlex over. Loopt allemaal prima af!
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 20:14
    Nu morgen nog 3 punten. 😉
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    donderdag 25 oktober 2018 om 20:22
    Wordt nog spannend morgen denk ik. TOP Oss kan aardig voetballen en wij hebben nog wel eens een ‘off day’. Maar goed, morgen rookworst en bier 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 25 oktober 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 23:15
    Oh dat is wel wat. Wilde bijna typen dat een lokale partij op je shirtje zetten, voor waarschijnlijk een prikkie, niks knaps aan is. Maar als je in een handomdraai een partij vindt die het hele pakket overneemt, is dat inderdaad wel goed gehandeld. Ook tegen zelfde tarief dan dus?
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:12
    Het gaat helemaal mis daar in Nijmegen. Het duurt nog zeker drie jaar eer zij terug zijn in de eredivisie. Ze spelen als een jojo in de Keuken divisie. De ene week leuk en de andere week als een drama. Nu de hoofdsponsor failliet is hebben ze een nieuwe sponsor gevonden Klok logistics. Nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    ppdf +1189
    donderdag 25 oktober 2018 om 11:45
    Nee en nu dus wel. Das nu net de bedoeling van Sponsoring slimmerik.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 23:39
    Ik ben slim wow bedankt he
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:38
    Lekker snel opgelost! Credits voor de medewerkers daar. En ook nog eens een bedrijf uit de stad. 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:40
    Zo flex was die energie dus niet :P. Ik hoop idd dat ze nu wel een betrouwbare hoofdsponsor kunnen krijgen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:41
    Waar bijna alle ''kenners'' dachten dat de Hema hoofdsponsor zou worden..
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:53
    Heh.. je was mij voor 😉
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    donderdag 25 oktober 2018 om 10:04
    Sorry maat, hahahaa
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:08
    Hema gaat de catering verzorgen, da's wat anders...
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    donderdag 25 oktober 2018 om 09:53
    En veel Arnhemmers maar denken dat het HEMA zou worden.
    Vind ik leuk
    HansVites +5025
    donderdag 25 oktober 2018 om 13:20
    Gaan ze nu met een Klok op het shirt spelen i.p.v een Panda?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    donderdag 25 oktober 2018 om 13:44
    Ze hopen in ieder geval de juiste route te vinden richting de ED, denk ik.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +292
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:30
    Ik denk dat jij je beter druk kunt maken om je eigen Russenclubje aan de Rijn.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    donderdag 25 oktober 2018 om 17:25
    Ik was redelijk goed in Aardrijkskunde, maat. Mijn club ligt al sinds 1937 aan de Maas..
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:09
    Mijn clubje aan de Dommel...
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 23:33
    Als je echt zo goed bent in Aardrijkskunde zou je het niet weerspreken: de Nieuwe Maas is namelijk gevormd uit de Maas en de Rijn. ;)

    En Feyenoord speelde voor De Kuip ook al dicht bij de rivier hoor.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    zondag 28 oktober 2018 om 15:54
    Maar dicht bij de rivier is niet aan de rivier.
    En wat in vredesnaam je aardrijkskundeles met mijn antwoord te maken heeft... Misschien probeer je nu iets té bijdehand te doen?
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 13:27
    Misschien iets te bijdehand van me inderdaad, maar wel correct.
    Mijn verhaal over aardrijkskunde is antwoord op jouw zin. Jij zegt “ik was redelijk goed in Aardrijkskunde, mijn club ligt aan de Maas” (en niet aan de Rijn). Nou dus dacht ik grappig te zijn, want technisch is de uitloop van de Rijn precies het water waar de Kuip aan ligt. Maargoed, niet elk grapje kan goed vallen.

    Verder is Feyenoord aan het Afrikaanderplein begonnen en dat is toch echt even ver van het water af als de Kuip. Beide 1 blokje gebouwen ertussen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    maandag 29 oktober 2018 om 13:43
    Dat eerste was natuurlijk een koppelzinnetje. Ik had net zo goed kunnen zeggen; 'de laatste keer dat ik keek, zag ik dat mijn cluppie in een stadion, een paar honderd meter naast de Maas ligt. Ben ik dan een opticien?
    Je mag best grappig proberen te zijn hoor. ;-) Liever dát als altijd maar serieus en zakelijk.

    Eigenlijk moest ik aan het stadion denken dat ze aan de Kromme Zandweg in de jaren 20 zijn gaan bespelen. Dat ligt echt wel ver van de Maas af. Afrikaanderplein zeker niet, moet ik je toch nog gelijk geven :-)
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 17:19
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat die aan de Kromme Zandweg lag óók nagenoeg aan het water was, maar bij mijn nadere verklaring even nagekeken en die locatie maar snel achterwege gelaten 😅
    [Reactie gewijzigd op maandag 29 oktober 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    dinsdag 30 oktober 2018 om 09:17
    En ik dacht serieus dat jij iets wist wat ik niet wist.
    Feyenoord, de eerste 15 jaren op het Afrikaanderplein 😉😂👍.
    Als je exact wil weten waar het lag.. hoek met Jsn Ligthartstraat. De huizen op de hoek die een eeuw geleden door de bewoners als gratis tribune dienden, worden op dit moment gesloopt. Nu geen énkel overblijfsel meer uit die tijd. Maar zo gaan die dingen.
    Vind ik leuk
    woensdag 31 oktober 2018 om 09:51
    😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 23:21
    Ik zou HEMA als supporter en club een prima sponsor vinden. Voor welke club dan ook.

    Maar HEMA is al zo’n begrip in Nederland, dat shirtsponsoring een beetje onzin zou zijn.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12664
    zondag 28 oktober 2018 om 15:56
    Kijk, dáár heb je nou een écht punt gemaakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 10:18
    Mooi dat er nog bedrijven zijn welke geen gloryhunters zijn, maar gewoon een club willen ondersteunen waar ze een binding mee voelen. Hoop voor NEC dat ze hierdoor weer extra geld kunnen genereren.
    Vind ik leuk
    De Hout +1750
    donderdag 25 oktober 2018 om 10:30
    HEMA had voor de hand gelegen..
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 10:33
    Kan het grootste evenement van Nederland
    geen sponsor worden?
    De Nijmeegse Vierdaagse!
    En alle spelers gratis startbewijs voor de 50 km!
    Vind ik leuk
    Wurmpie +268
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:43
    Alleen maar goed dat er snel een hoofdsponsor gevonden is zou toch zonder zijn als nec niet meer zou bestaan als profclub
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5289
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:46
    Nou, nu Klok Logistics het hoofdsponserschap volledig overneemt, kan N.E.C. misschien ook nog een kleine meevaller tegemoet zien met extra shirtinkomsten. De Hema rookworsten in de stadion verkopen, lijkt me ook al een leuke financiele opsteker.
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:52
    Lekker hoor! Knap werk om zo snel een sponsor te vinden die ook nog eens het volledige hoofdsponsorschap overneemt van EnergieFlex. En het is een Nijmeegs bedrijf ook nog! 😉 Mooi dit! 😄
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:56
    Ik had Under Armour wel een leuke sponsor gevonden voor NEC
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26685
    donderdag 25 oktober 2018 om 17:11
    Knap van NEC om zo snel een nieuwe sponsor te contracteren.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +204
    donderdag 25 oktober 2018 om 17:57
    Voor iedere wedstrijd boerenkool met een hema rookworst en dan met zn allen in de vrachtwagentrailer op weg naar een uitwedstrijd. Ze hebben het voor elkaar daar zeg!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 18:23
    Is John van Beukering terug bij NEC? Of wie is dit “onsje meer” op de foto?
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 18:51
    Ik vind het super voor NEC en de aanhang .
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 20:17
    Ik ben blij voor NEC en de supporters dat dit zo snel opgelost is. het wegvallen van een hoofdsponsor kan voor een vervelende nawerking zorgen. Dat is NEC en de supporters gelukkig gespaard gebleven. proficiat hiermee
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:17
    Gelukkig maar voor NEC dat het gaat om het logistiek bedrijf in plaats van dat alcoholistenbier.. (nee, geen ervaring met die rotzooi)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32072
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:04
    Op tijd betalen dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws