Nieuwe hoofdsponsor NEC dichtbij: 'We verwachten donderdagmiddag goed nieuws'

Nieuwe hoofdsponsor NEC dichtbij: 'We verwachten donderdagmiddag goed nieuws'

Gepubliceerd: woensdag 24 oktober 2018 om 11:30wo 24-10-2018 om 11:30

De zoektocht van NEC naar een nieuwe hoofdsponsor verloopt voorspoedig. EnergieFlex vroeg vorige week al surseance van betaling aan en is nu officieel failliet verklaard, waardoor de Nijmegenaren zonder hoofdsponsor zijn komen te zitten.

EnergieFlex was sinds 2016 hoofdsponsor van NEC en prominent aanwezig op het Nijmeegse tricot. Wilco van Schaik, algemeen directeur van NEC, benadrukt dat er geen sprake is van paniek in De Goffert. "We hebben ons direct strijdbaar getoond om een nieuwe hoofdsponsor te vinden die op ons balkenshirt wil prijken", meldt Van Schaik op de clubsite van de nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie. "Vele mensen rondom de club zijn opgestaan om ons te helpen en contacten aan te reiken."

De zoektocht van NEC lijkt volgens Van Schaik niet al te lang te gaan duren. "Wij willen opnieuw een hoofdsponsor waar we het verschil mee kunnen maken op het veld en in onze prachtige stad en omgeving. Morgenmiddag verwachten we met goed nieuws naar buiten te kunnen treden, want zoals het er nu naar uit ziet hebben we niet voor niets met z'n allen zo hard gewerkt."

Plaats een reactie

windforce11 +3005
woensdag 24 oktober 2018 om 11:31
Zal de HEMA wel worden, die verkopen heel veel voor in de keuken heb ik wel eens gehoord.
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 11:32]
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 11:35
Of iets met panda’s, dat schijnt niet zo lekker te lopen
Vind ik leuk
ja_daarom +324
woensdag 24 oktober 2018 om 14:59
Net zo lekker als NAC. Lutsers
Vind ik leuk
FCG1971 +4042
woensdag 24 oktober 2018 om 18:01
Of een combinatie, een panda verwerkt tot Hema worst. Boekhoorn wil natuurlijk wel rendement zien.
Vind ik leuk
poklane +5487
woensdag 24 oktober 2018 om 11:46
Hopelijk dan wel zo'n mooi worst op het shirt
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 11:32
Nu weten we waarom Boekhoorn vorige week zo nodig de Hema over moest nemen.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 11:34
Natuurlijk wordt het die Hema, want ze hebben gewoon verschrikkelijk lekkere worsten.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6944
woensdag 24 oktober 2018 om 11:45
Wanneer je een huisvrouw een hele HEMA worst in zijn geheel naar binnen ziet werken dan doet dat wat met een persoon.
Vind ik leuk
imho +1436
woensdag 24 oktober 2018 om 11:55
met bocht en al?
Vind ik leuk
ihvmmdk +6944
woensdag 24 oktober 2018 om 12:20
We hebben een kenner!:D
Vind ik leuk
FC Treurwilg +6672
woensdag 24 oktober 2018 om 12:02
Liever dat dan zien hoe diezelfde huisvrouw dat ding een dag later weer naar buiten perst
Vind ik leuk
ihvmmdk +6944
woensdag 24 oktober 2018 om 12:21
Er zijn mensen die dat net zo goed kunnen waarderen.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 12:04
Dat is wel zuur. Ik hoop dat NEC een hoofdsponsor kan vinden die minimaal zelfde kan inleggen als de oude, die uiteraard nu niks meer inlegt gezien het faillissement.
Vind ik leuk
NvC +6755
woensdag 24 oktober 2018 om 12:11
Ik ben benieuwd. Niets mis mee als het de HEMA wordt. Maar kan me ook voorstellen dat Ouwehands Dierenpark weer tijdelijk terug komt tot eind vh seizoen. In ieder geval goed als er weer een hoofdsponsor is die geld in het NEC kassatje stopt.
Vind ik leuk
El Cazador +8079
woensdag 24 oktober 2018 om 12:53
Tuut, tuut, das snel gevonden, die Hema sponsor.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2005
woensdag 24 oktober 2018 om 13:03
Dat zal alles met Boekhoorn te maken gaan hebben. Hema. Of toch weer de panda's op de borst? We wachten af. Wel prettig voor Nec dat er gelijk een nieuwe sponsor klaar staat.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 23:08
Nieuwe hoofdsponsor klok logistiek
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws