Van Bommel pareert kritiek: 'Je pakt er twee uit, dat vind ik niet eerlijk'

Van Bommel pareert kritiek: 'Je pakt er twee uit, dat vind ik niet eerlijk'

Gepubliceerd: zaterdag 3 november 2018 om 18:30za 03-11-2018 om 18:30

Mark van Bommel is het niet eens met de kritiek op de Australiërs Aziz Behich en Trent Sainsbury na de verloren bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk. De oefenmeester van PSV wil niet naar individuen kijken.

"Ik vind het wel heel makkelijk dat je er twee uitpikt. We zijn een team, waar ik verantwoordelijk voor ben", aldus Van Bommel voor de camera van FOX Sports. "Je pakt er twee uit. Dat vind ik niet eerlijk. Wij praten over het team."

Wel gaf de trainer toe heel chagerijnig te zijn geweest na de nederlaag in de beker. "Ik denk dat iederen chagerijnig is als hij verliest. Maar je moet wel zo snel mogelijk omschakelen en aan Vitesse denken." Bij de Eindhovenaren keert Steven Bergwijn terug in de basis. "Steven is hartstikke fit", aldus Van Bommel.

De Eindhovenaren trappen zaterdag om 18.30 uur af tegen Vitesse, de huidige nummer vijf van de Eredivisie.

Plaats een reactie

zaterdag 3 november 2018 om 18:34
Hij kan beter naar zichzelf kijken
Vind ik leuk
#Keizerout +37630
zaterdag 3 november 2018 om 18:35
Ik vind het niet eerlijk dat Van Bommel Bergwijn eruit pikt. Je kan toch ook zeggen dat iedereen hartstikke fit is? Het is een team.
Vind ik leuk
Spiegel +10296
zaterdag 3 november 2018 om 21:30
Denk dat van Bommel ook wel snapt dat Behich het niet is...
Toen Angelino voor rust trekkebenend liep, kreeg ik in ieder geval de rillingen haha
Vind ik leuk
Roeptoeter +8956
zaterdag 3 november 2018 om 18:35
Vind ik ook te makkelijk. In dit geval moet je ze echt alle 11 afbranden.
Vind ik leuk
#Keizerout +37630
zaterdag 3 november 2018 om 18:37
12
Vind ik leuk
ajaksiet +644
zaterdag 3 november 2018 om 18:38
Eikel, je praat altijd over individuele prestaties. Natuurlijk is het team ook belangrijk, maar de individu maakt altijd het verschil.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 3 november 2018 om 18:41
Da’s niet eerlijk, oh nee.
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
zaterdag 3 november 2018 om 18:41
Topcoach.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 3 november 2018 om 18:45
Yup, pik uit de broek met 30 uit 10, lekker meespelen in de CL en je spelers uitkotsen nadat je de beker vergooit tegen veredelde amateurs.

Toppie Joppie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 18:45]
Vind ik leuk
Iggy +4096
zondag 4 november 2018 om 01:51
Droeftoeter.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
zaterdag 3 november 2018 om 18:45
Twee spelers halen op 24uur vliegen hier vandaan. En dan blijken het 2 flops. Mag je niks van zegen of over vragen, want zijn 2 misperen van Bommeltje.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 3 november 2018 om 18:47
Nee, dat mag niet want nepotisme viert al decennia lang hoogtij in Eindhoven.
Vind ik leuk
Just dekler +1949
zaterdag 3 november 2018 om 18:55
Nee schatje, landstitels vieren al decennia lang hoogtij in Eindhoven.

Daley blind terug bij Ajax. Van de sar mooie positie gekregen zonder ervaring. De pot verwijt de ketel.....
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 3 november 2018 om 19:13
Haha, mooi.

Jammer dat door t bijna religieus adoreren van n coach met zo goed als nul ervaring, aan de hand van schoonpapa, de bal toch echt in t PSV park ligt.
Vind ik leuk
#Keizerout +37630
zaterdag 3 november 2018 om 19:28
Frank de Boer had ook geen ervaring en zijn schoonvader was niet eens een goede trainer.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 3 november 2018 om 19:37
N kroketje happen terug naar huis na de wedstrijd is beter dan naar laffe Bertje moeten luisteren, toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +37630
zaterdag 3 november 2018 om 19:53
Ik denk eigenlijk dat hij dankzij Bert meer kans heeft om te slagen dan De Boer, Cocu en Gio.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 3 november 2018 om 19:58
N kruiwagen is n lekkere binnenkomer maar ook niets meer dan dat.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:29
En hoe is Bert een kruiwagen voor Van Bommel? Van Bommel stond al onder contract bij PSV en was de beoogde opvolger voor Cocu. Alleen, Cocu vertrok plots een jaar eerder dan verwacht. Dus schoof Van Bommel eerder door. En wilde Bert ook aan boord hebben.

Mark was dus eigenlijk de kruiwagen voor Bert. Waar we overigens nauwelijks iets van horen. Hoe vaak is die nu helemaal op De Herdgang te vinden? In ieder geval valt 'ie daar ook bij de regelmatig aanwezige journalisten niet echt op.
Vind ik leuk
John Garp +2964
zaterdag 3 november 2018 om 21:50
Van der Sar heeft eerst twee jaar meegelopen met de directie, juist om ervaring op te doen.
Blind terug bij Ajax vertalen als nepotisme, betekent niets anders dan dat jij niet weet wat dit woord betekent.

Je bent zelluf een nepotisme.

Vind ik leuk
Just dekler +1949
zondag 4 november 2018 om 03:08
Aangezien blind het bedrag wat ervoor betaald is niet waard is en pappie als werknemer van ajax en zaakwaarnemer er geld voor ving durf ik dat wel een vriendendienst te noemen hoor.

En meelopen met de directie (stage lopen 😂) is niet hetzelfde als ervaring hebben.

Volgende ronde beter....
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 19:13
Want elke andere zichzelf respecterende coach zeikt zijn spelers in de media af?
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
zaterdag 3 november 2018 om 20:02
Van Bommel zeikt zijn spelers af, met zijn vlucht naar voren.
Vind ik leuk
Harrie82 +3808
zaterdag 3 november 2018 om 20:18
Behich is gewoon een waardeloze speler. Nog niets goed zien doen.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:29
Vriendjes van de pastoor van Bommel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws