Van Bommel pareert kritiek: 'Je pakt er twee uit, dat vind ik niet eerlijk'

Van Bommel pareert kritiek: 'Je pakt er twee uit, dat vind ik niet eerlijk'

Gepubliceerd: zaterdag 3 november 2018 om 18:30za 03-11-2018 om 18:30

Mark van Bommel is het niet eens met de kritiek op de Australiërs Aziz Behich en Trent Sainsbury na de verloren bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk. De oefenmeester van PSV wil niet naar individuen kijken.

"Ik vind het wel heel makkelijk dat je er twee uitpikt. We zijn een team, waar ik verantwoordelijk voor ben", aldus Van Bommel voor de camera van FOX Sports. "Je pakt er twee uit. Dat vind ik niet eerlijk. Wij praten over het team."

Wel gaf de trainer toe heel chagerijnig te zijn geweest na de nederlaag in de beker. "Ik denk dat iederen chagerijnig is als hij verliest. Maar je moet wel zo snel mogelijk omschakelen en aan Vitesse denken." Bij de Eindhovenaren keert Steven Bergwijn terug in de basis. "Steven is hartstikke fit", aldus Van Bommel.

De Eindhovenaren trappen zaterdag om 18.30 uur af tegen Vitesse, de huidige nummer vijf van de Eredivisie.

Plaats een reactie

zaterdag 3 november 2018 om 18:34
Hij kan beter naar zichzelf kijken
Vind ik leuk
#Keizerout +45433
zaterdag 3 november 2018 om 18:35
Ik vind het niet eerlijk dat Van Bommel Bergwijn eruit pikt. Je kan toch ook zeggen dat iedereen hartstikke fit is? Het is een team.
Vind ik leuk
Spiegel +11084
zaterdag 3 november 2018 om 21:30
Denk dat van Bommel ook wel snapt dat Behich het niet is...
Toen Angelino voor rust trekkebenend liep, kreeg ik in ieder geval de rillingen haha
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
zaterdag 3 november 2018 om 18:35
Vind ik ook te makkelijk. In dit geval moet je ze echt alle 11 afbranden.
Vind ik leuk
#Keizerout +45433
zaterdag 3 november 2018 om 18:37
12
Vind ik leuk
ajaksiet +1246
zaterdag 3 november 2018 om 18:38
Eikel, je praat altijd over individuele prestaties. Natuurlijk is het team ook belangrijk, maar de individu maakt altijd het verschil.
Vind ik leuk
Emnu +7052
zaterdag 3 november 2018 om 18:41
Da’s niet eerlijk, oh nee.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zaterdag 3 november 2018 om 18:41
Topcoach.
Vind ik leuk
Emnu +7052
zaterdag 3 november 2018 om 18:45
Yup, pik uit de broek met 30 uit 10, lekker meespelen in de CL en je spelers uitkotsen nadat je de beker vergooit tegen veredelde amateurs.

Toppie Joppie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 18:45]
Vind ik leuk
Iggy +4517
zondag 4 november 2018 om 01:51
Droeftoeter.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2124
zaterdag 3 november 2018 om 18:45
Twee spelers halen op 24uur vliegen hier vandaan. En dan blijken het 2 flops. Mag je niks van zegen of over vragen, want zijn 2 misperen van Bommeltje.
Vind ik leuk
Emnu +7052
zaterdag 3 november 2018 om 18:47
Nee, dat mag niet want nepotisme viert al decennia lang hoogtij in Eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 19:13
Want elke andere zichzelf respecterende coach zeikt zijn spelers in de media af?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2124
zaterdag 3 november 2018 om 20:02
Van Bommel zeikt zijn spelers af, met zijn vlucht naar voren.
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
zaterdag 3 november 2018 om 20:18
Behich is gewoon een waardeloze speler. Nog niets goed zien doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws