Update: Wenger doet vermeende rentree in topvoetbal af als 'fake news'

    Update: Wenger doet vermeende rentree in topvoetbal af als 'fake news'

    dinsdag 6 november 2018 om 21:38

    Arsène Wenger gaat binnenkort zijn rentree maken in het profvoetbal, beweert France Football maandagmiddag. Le Professeur moet naar verluidt de opvolger worden van AC Milan-trainer Gennaro Gattuso.

    De veertigjarige Gattuso heeft AC Milan naar een voorlopige vierde plek in de Serie A geleid, maar volgens France Football nemen de ambitieuze eigenaars van de club daar geen genoegen mee. De Amerikanen Paul en Gordon Singer, vertegenwoordigers van investeringsfonds Elliot Management Corporation, lijken meer te zien in Wenger. Hoewel Gattuso nog steeds onder contract staat in San Siro, is er naar verluidt al sprake van een akkoord tussen Wenger en AC Milan.

    De 69-jarige Wenger zit sinds afgelopen zomer zonder club nadat hij 22 (!) jaar lang de leiding had over Arsenal. De Fransman liet echter weten dat hij voorlopig niet wil denken aan een voetbalseizoen. Wenger kan in Milaan herenigd worden met directeur technisch directeur Ivan Gazidis, die ook een verleden heeft bij Arsenal.

    Update 6/11, 21.38 uur: Arsène Wenger doet de berichten dat hij de nieuwe trainer van AC Milan wordt af als 'fake news'. "Als ik ergens zou tekenen, zal ik het je zeggen. Maar het is verkeerde informatie", laat de Fransman weten aan beIN Sports.

    Lees meer over:Serie AAC Milan

    Poll

    Zie jij Wenger nog bij een andere club werken als trainer?

    (3376 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 5 november 2018 om 19:04
    Nou lekker dan als je nu trainer van ac milaan bent
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2337
    maandag 5 november 2018 om 19:27
    Zou je liever thuis op de bank zitten weg te kwijnen dan?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6460
    maandag 5 november 2018 om 19:27
    Wespennest. Niet aan beginnen. Plus ik vind het wel mooi dat Gattuso daar zit. Hoop stiekem dat hij een soort Simeone voor Milan wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:10
    Juist gezellig met Zlatan erbij straks
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:54
    4e plaatst met dit AC Milan vind ik oprecht een prima prestatie hoor.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8712
    maandag 5 november 2018 om 19:27
    Dat weet je als je in dat trainerskerkhof stapt. Hoeveel trainers hebben ze afgelopen jaren wel niet versleten?
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1363
    maandag 5 november 2018 om 20:29
    Wenger is in iedergeval gewend om 4e te worden
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:54
    Zijn laatste 2 seizoenen toch niet (5e en 6e).
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +117
    maandag 5 november 2018 om 19:04
    Mooi om te zien dat ze bij Milan door blijven gaan om het laatste restje Charme te vernielen. Wat een zielloze bende is dat geworden. Nu weer de volgende clublegende die bij het grofvuil wordt gezet. Mag hopen dat Wenger hiervoor bedankt...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6644
    maandag 5 november 2018 om 20:43
    Misschien moeten ze eens gevestigde namen binnenhalen. Bijna alle trainers bij Milan die de zak kregen waren oud-speler van van de club en dat heeft niet goed uitgepakt.
    Een trainer die lang en breed zijn sporen heeft verdiend zou Milan goed doen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 20:44]
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +117
    maandag 5 november 2018 om 21:05
    Ja tuurlijk maar dat deden ze drie keer achter elkaar!!! (Of mis ik er hier zelfs nog eentje)

    Achterlijk beleid van compleet afgegleden vergane glorie...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    maandag 5 november 2018 om 19:05
    Niet meer aan beginnen.

    Wenger is klaar.
    Vind ik leuk
    Me! +9
    maandag 5 november 2018 om 19:06
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij het doet. De laatste jaren flink afgezeken maar wel 22 (!) jaar PL ervaring...
    Vind ik leuk
    The Iceman +10624
    maandag 5 november 2018 om 19:06
    Wel z’n bijnaam inleveren dan. Bij AC Milan is er maar één Il Professore.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:11
    Bij ajax
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:12
    Als Wenger tekent komt Zlatan niet.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    maandag 5 november 2018 om 19:50
    Kan mooi z’n assistent worden. Lijkt me goeie aanvulling.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 22:24
    Wenger Zlatan zn assistent. Niet andersom
    Vind ik leuk
    Hast57 +2125
    maandag 5 november 2018 om 19:58
    Als ze hoger dan de vierde plaats willen eindigen moeten ze geen Wenger nemen, is bij voorbaat al een kansloze zaak.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    maandag 5 november 2018 om 20:25
    De Fransman liet echter weten dat hij voorlopig niet wil denken aan een voetbalseizoen, huh?
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +178
    maandag 5 november 2018 om 21:35
    Vond ik ook al een merkwaardige zin. Trainer zijn en dag in dag uit leven voor een club prima, maar een voetbalseizoen, bah
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:26
    Oh oh Wenger naar AC, Zlatan naar AC. Dát gaat nooit lang goed !
    Vind ik leuk
    Mr bien +2762
    maandag 5 november 2018 om 20:31
    Als je 4e wilt worden dan moet je die faal coach zonder zelfreflectie aanstellen
    Vind ik leuk
    Sanders +3957
    maandag 5 november 2018 om 21:10
    4e worden was al een prestatie op zich voor hem de laatste jaren...
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:15
    Verbaasd me eigenlijk dat Wenger totaal niet werd genoemd bij Real Madrid
    Vind ik leuk
    Talentscout +1173
    maandag 5 november 2018 om 21:32
    Inderdaad, had daar uitstekend gepast. Italiaans voetbal moet je niet aan willen beginnen, een en al armoede.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    dinsdag 6 november 2018 om 06:28
    Wenger lijkt me de man er niet naar om al een akkoord te hebben met een andere club als de andere coach er nog zit.....dan doet ie gewoon een mourinhootje! Tijd zal het leren!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:42
    Zou ik nooit doen. Je moet Gattuso natuurlijk wel een kans geven, hij is pas net trainer daar, verwacht je dan echt dat ie meteen 1 punt boven Juventus staat? Geef hem de tijd. Ik heb allang gemerkt aan hem dat hij dat trainer's gevoel zegmaar in zich heeft. En ik denk nou niet dat het onder Wenger fantastisch beter zal gaan. Laat Gattuso daar nou zitten, en omdat 't zo'n harde is zullen ze ook veel harder gaan werken omdat ze weten dat ze anders een probleem hebben. Dat zal onder Wenger waarschijnlijk een stuk minder zijn.
    Vind ik leuk
    AhlyFC +518
    dinsdag 6 november 2018 om 21:51
    Je kan op dit moment niet 1 punt boven Juve staan gezien de gespeelde wedstrijden :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws