Zoet senior gedupeerd bij PSV-bezoek aan Wembley: Ik vind het niet normaal

    Zoet senior gedupeerd bij PSV-bezoek aan Wembley: "Ik vind het niet normaal"

    woensdag 7 november 2018 om 18:09

    Tientallen PSV-supporters zijn dinsdagavond op Wembley tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur het stadion uitgezet. Eén van hen was Paul Zoet, de vader van PSV-keeper Jeroen Zoet.

    Zoet senior moest zelfs vóór de wedstrijd al samen met ongeveer twintig mensen weg van de tribune. "Ons werd verteld dat het voor ons veiliger was om elders te gaan zitten en daarbij is toegezegd dat we naar een andere plek konden", vertelt hij aan het Eindhovens Dagblad. "Onze tickets werden ingenomen en toen we eenmaal buiten stonden, mochten we niet meer naar binnen. Onder valse voorwendselen zijn we dus van onze plekken gehaald en dat vind ik kwalijk."

    Opvallend genoeg was Zoet niet herkenbaar als PSV-fan. Hij besloot in de openbaring te treden, nadat hij het verhaal van misdaadjournalist John van den Heuvel had gelezen. "Ik vind het niet normaal dat dit gebeurt en wie weet draagt het bij om dit in de toekomst ook maar enigszins te voorkomen."

    Zoet senior miste uiteindelijk het grootste deel van de eerste helft, waarin zijn zoon Jeroen uitblonk. "In de 38ste minuut zaten we op de tribune en daardoor heb ik de goal van PSV en een aantal reddingen gemist. Via PSV heb ik uiteindelijk nog zes kaartjes kunnen krijgen, maar een groot deel van de andere mensen hebben de hele wedstrijd gemist. Dat vind ik het ergste. De beelden van Jeroen ga ik thuis zeker nog terugkijken."

    Lees ook: Tienjarige (!) PSV-fan Wembley uitgezet: 'Ging lomp, hij was erg onder de indruk'

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 18:12
    Normalisatie is ver weg.. maar je weet dat dit kan gebeuren helaas.
    Vind ik leuk
    zomer +1228
    woensdag 7 november 2018 om 18:15
    Zijn er meer onder valse voor wensen uitgezet.
    Is gewoon een klote club daar die Spurs.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10977
    woensdag 7 november 2018 om 18:17
    Àch hij was in ieder geval ruim op tijd weer binnen om de andere twee goals mee te maken :D
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:32
    Het werden er in ieder geval geen 5 voor Tottenham, zoals jij gisteren hier voorspeld had en ook gehoopt had.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10977
    woensdag 7 november 2018 om 18:45
    Ik heb totaal geen voorspelling gedaan hoeveel goals er zouden vallen! Ik zei dat het een ruime overwinning zou worden, maar heb geen 5-0 gezegd, ik daag je uit om te laten zien waar ik dat heb gezegd, op zeker dat je dat niet kan :D
    Vind ik leuk
    PinPelado +1631
    woensdag 7 november 2018 om 18:56
    2-1 klopt, lekker ruim!
    Vind ik leuk
    Florian87 +10977
    woensdag 7 november 2018 om 19:04
    Nee 2-1 is geen ruime overwinning, iets wat ik wel had verwacht. Gaat er nu om dat dat Chinese ventje voor de zoveelste keer weer iets uit zijn duimpje zuigt, ik wacht nog steeds op het bericht waar ik 5-0 heb gezegd :D
    Vind ik leuk
    Aal +22122
    woensdag 7 november 2018 om 19:05
    Wel zout en bitter voor Pa Zoet
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:14
    Oké, vandaar. Succes vanavond D.A.F.!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:55
    Dankjewel man. Jammer van gister! Ondanks dat Tottenham veel beter was geloofde ik wel in een gelijkspelletje
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:36
    Ik ook, maar Tottenham was echt veel beter. Verschil is te groot.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:40
    Ja in de onderlinge duels idd wel ja! Psv heeft gewoon moeite met dat technische en snelle spel van Tottenham. Zonde. Hopen op winst tegen barca en gelijkspel tegen inter. En Tottenham beide duels verliezen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10977
    woensdag 7 november 2018 om 20:57
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:00
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    Motley +99
    donderdag 8 november 2018 om 00:06
    Neem aub op tijd je pilletjes in.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:01
    Je account is niet voor niets verwijderd. Graag het netjes houden en zonder enige vorm van uitlokken te discussiëren.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:04
    Waarom verwijder je de reactie van Florian niet dan?. Jullie zoeken mij gewoon. Al gedaan zie ik!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:08
    Wij zoeken niemand op, maar zulke teksten kan niet, dat begrijp je wel. En de andere teksten worden ook aangepast.
    Vind ik leuk
    cheeks +3686
    woensdag 7 november 2018 om 18:32
    Trollen is niet leuk, kinderachtig zelfs. Maar dit soort humor mag ik wel. 👍
    Vind ik leuk
    Swout +727
    woensdag 7 november 2018 om 19:28
    Paul Zoet? Denk dat ze Paul Zuur bedoelen..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:14
    Dus hij zat gzellig met john vd Heuvel 🤣

    Waren 2 fantastische minuten dat wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:14
    Ronduit schandalig ingrijpen UEFA.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1509
    woensdag 7 november 2018 om 18:26
    2-1 winst omzetten naar reglementaire 0-3 winst 😝
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7480
    woensdag 7 november 2018 om 18:37
    Komt dit van de Uefa dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:49
    Hoezo schandalig?

    Ze horen er niet te zitten. Je kunt het proberen maar als je gesnapt wordt dan is dat een risico dat je zelf hebt genomen.

    Erg vervelend ... zeker ... maar is wel de eigen keuze geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:55
    Jij komt nooit in Engelse stadions. Ik heb verschillende Engelse stadions bezocht, supporters door elkaar, op enkele risicowedstrijden na, geen probleem. Tottenham-Psv was geen risicowedstrijd. Dit is Tottenham-beleid...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:58
    Niet helemaal waar ... 1x geweest! Hahaha ...

    Ok -> ik denk niet dat de UEFA hier wat aan kan doen om bovengenoemde redenen.

    Tottenham-beleid is dan idd zwaar K ... maar wat doe je er tegen? Je hebt geen poot om op te staan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:07
    Toen ik pas geleden voor het thuisvak van ADO-PSV een kaartje bestelde en bij het stadion moest identificeren had ik het geluk dat ik als PSV-supporter in de randstad woon.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:18
    Was een 7-klappert toch?

    Jij bent net uit het ziekenhuis na 7x juichen? 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:29
    Viel wel mee, mijn humor redde mij, mijn auto met Phoxy erin kon ik daarna wèl laten uitdeuken...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:31
    Je moet ook geen psv-shirtjes in die auto ophangen hé.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:34
    Nee, geintje, ik hang niks in mijn auto, maar alleen als je op midden-noord zit moet je jezelf inhouden, ik zat elders in het stadion...
    Vind ik leuk
    John M. +4784
    woensdag 7 november 2018 om 20:45
    Bij ADO loopt een PSVer geen gevaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Nee man, ik hou van Hagenezen, mooi volk...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:38
    Dit is beleid. Kan Tottenham zijn, kan Wembley zijn, maar ze doen dit bij iedere wedstrijd. En terecht. 1 verkeerde grappig bedoelde opmerking en de vlam slaat in de pan. En dan hoeft er somszelfs nogniets gezegd te worden. Kijk maar naarLissabon.
    Vind ik leuk
    Gordito +548
    woensdag 7 november 2018 om 20:36
    je hebt de tickets gekocht. Wel laten betalen maar vervolgens eruit zetten is schandalig. Ben zelf bij Barcelona - PSV geweest en zat daar in Barcelona vak. Niente problema.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:48
    Je koopt ze als home-support.

    Snap de frustratie wel.
    Vind ik leuk
    Enden +4117
    woensdag 7 november 2018 om 20:55
    Het is inderdaad jammerlijk dat dit zo gaat.
    Het is echter ook zo dat het tegenwoordig niet altijd slim is om als supporter van de tegenstander in het thuisvak te gaan zitten.
    Zover ik weet zijn alle supporters in het uitvak gewoon toegelaten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:14
    Belachelijk dit!! Maar waarom krijgt de vader van Jeroen Zoet nog wel zes kaartjes via psv en de andere gedupeerden niet??
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 18:27
    Omdat het de vader van Jeroen Zoet is vermoed ik
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    woensdag 7 november 2018 om 19:02
    Maar is de vader van Jeroen zo breed dat hij 6 kaartjes nodig heeft ?

    Of wil hij liggend de wedstrijd volgen ?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 19:09
    Hij had via Andy van der Meijde ook al 5 prostituees gekregen
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    woensdag 7 november 2018 om 18:46
    Is niet de verantwoording van PSV lijkt me, dus mooi gebaar van die club om de ommissie van spurs deels recht te zetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:08
    Omdat de vader van zoet de connecties heeft en de rest niet?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89608
    woensdag 7 november 2018 om 18:15
    Wat een sukkels bij de Spurs. Kinderachtig allemaal, zelfs de vader van Zoet. Dan is er iets niet helemaal goed gegaan.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    woensdag 7 november 2018 om 18:21
    Je kunt danook wel zeggen: zelfs voor al die fans had PSV nog een kaartje moeten regelen. Deze mensen hadden toch niets gedaan? Ik vind dit een grote schande, bovendien denk ik dat deze mensen financieel geheel tegemoet moeten worden gekomen. Entree, vervoer, misschien zelfs een overnachting, alles.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7480
    woensdag 7 november 2018 om 18:39
    Je kunt ook zeggen waarom verkoopt psv geen kaartjes voor het juiste, veilige vak.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    woensdag 7 november 2018 om 19:02
    Dat zullen ze dan waarschijnlijk niet expres fout hebben gedaan, dat is voor geen enkele club een optie, lijkt me.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 19:34
    Eens! Zo'n trip is al duur zat
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1795
    woensdag 7 november 2018 om 18:20
    Tja, psv supporters vinden het schandalig, de rest doesn't give a fuck... Mij inclusief.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:23
    Hoe anders is dit dan onlangs toen bij PSV een supporter zijn shirt moest omdraaien.. Het kan verkeren blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Valceryn +63
    woensdag 7 november 2018 om 18:42
    Vrij anders op zich, aangezien die 2 jongetjes evengoed de wedstrijd mochten zien, terwijl je hier gewoon naar buiten wordt gewerkt en er uiteindelijk niet meer in komt wat je wel wordt beloofd. Overigens is het natuurlijk eigen risico om in het thuisvak te gaan zitten, vinden ook de meeste PSV supporters.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:57
    Ik vind dat ook Valceryn, ik bedoel eigenlijk vooral dat het erg opvallend is dat diegenen die destijds moord en brand riepen over het "schandalige PSV" dat die jongen zijn shirt liet omdraaien het nu ineens logisch vinden dat deze PSV supporters niet in het stadion mogen... Iets met hypocriet en zo.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171433
    woensdag 7 november 2018 om 18:33
    ach wat jij ervan vind boeit ons dan weer niet ......zo hebben we allemaal iets wat ons niet interesseert
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1795
    woensdag 7 november 2018 om 19:03
    Vindt is met een t op het eind.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171433
    woensdag 7 november 2018 om 19:09
    ik lus geen thee
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    woensdag 7 november 2018 om 23:45
    Grammaticaal goed bezig.
    Kindvriendelijk empathisch is iets anders. Maar proficiat met jullie puntje.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1795
    donderdag 8 november 2018 om 07:53
    Mijn puntje, wat raaskal je nou?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    vrijdag 9 november 2018 om 00:19
    1-1, punt. :-) Proficiat
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1795
    vrijdag 9 november 2018 om 09:56
    ???
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    woensdag 7 november 2018 om 18:47
    Heeft niets met club te maken, dat maak jij ervan. Shit car.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:25
    Belachelijk. De zoveelste. Net als dat jonge ventje in zn PSV shirt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7764
    woensdag 7 november 2018 om 19:26
    Nee, net als die jongetjes in hun Feyenoordshirtje in Eindhoven. Die zaten in een gemengd vak en moesten hun shirtje binnenstebuiten dragen. En dat voor een paar leeghoofden want die zitten er genoeg. Getuige dat 1 van hen in diezelfde wedstrijd 10 rijen omhoog loopt om een geestelijk gehandicapte jongen op zijn gezicht te timmeren.
    Dit heet karma, net als het doelpunt aan het eind van de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:33
    Snap dat je wat dwars zit. Maar dat jongetje mocht gewoon de wedstrijd bekijken.

    Die jongen die gehandicapt is en in elkaar geslagen is geworden. Kan ik geen woord van goed praten. Zoiets is gewoon verschrikkelijk
    Vind ik leuk
    Deck010 +7764
    woensdag 7 november 2018 om 20:17
    Begrijp me niet verkeerd....ik vind het ook vreselijk kut voor dat ventje die is geweigerd op Wembly, maar dat was wel het eerste wat in me opkwam.
    Ik ben persoonlijk van mening dat alles en iesereen door elkaar in een stadion moet kunnen zitten.
    Als ik iemand op zijn smoel wil timmeren ga ik wel op kickboksen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    woensdag 7 november 2018 om 23:48
    Dit kind is dus volgens jouw karma-theorie terecht de dupe geworden van die foute stewardactie bij JC Schaal.
    Culture Club: Karma Kameleon... :-)
    Vind ik leuk
    Sunil010 +197
    woensdag 7 november 2018 om 18:27
    Er bstaat niet voor niets een uitvak!

    Regel geldt voor iedereen meneer Zoet, en geloof me daar in Londen houden ze niet van uitsupporters.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    woensdag 7 november 2018 om 18:41
    Uitvak zat bomvol en als je dan op andere plaats wel binnen kunt dan is dat begrijpelijk. In Eindhoven zaten er ook genoeg Engelse fans tussen het PSV publiek. Ging probleemloos, zwaar overdreven acties gisteren op Wembley. Kinderen en doodnormale fans het stadion uitzetten is ronduit triest👎
    Vind ik leuk
    Sunil010 +197
    woensdag 7 november 2018 om 19:02
    Is het ook, maar probleem blijft nog steeds: een paar debielen die eens in de tijd voorkomen die de hele voerbal wereld doet sidderen.

    Jammer dat zo is gegaan, wel begrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    woensdag 7 november 2018 om 18:48
    In Duitsland geen probleem, supporters onderling, respect.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:27
    Helaas gebeuren deze dingen overal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171433
    woensdag 7 november 2018 om 18:30
    De volgende keer laten we een vak vol engelsen naar eindhoven komen en als de warming up begint jagen we ze de trein in ,brexit ermee.......


    maar serieus dit is eigenlijk best wel triest al die verhalen
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 7 november 2018 om 18:54
    In een koeltruck terug naar Engeland
    Vind ik leuk
    Scherp! +16
    woensdag 7 november 2018 om 18:54
    Jagen jullie de volgende keer ook de Ajacieden de trein in?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171433
    woensdag 7 november 2018 om 18:55
    als ze net als laatste keer weer beginnen te kutkammen met dat vuurwerk naar beneden gooien wel ja
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5268
    woensdag 7 november 2018 om 18:34
    Raar verhaal. Als je wordt verteld dat je ergens anders beter kan gaan zitten had ik al gezegd ik blijf hier zitten. Ten tweede merk je al gauw genoeg dat je niet na een andere plaats loopt maar richting uitgang van het stadion
    Vind ik leuk
    markie +865
    woensdag 7 november 2018 om 18:36
    Ach het was het kijken toch niet waard
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    woensdag 7 november 2018 om 18:41
    Dan moet je het beter spelen hè... ik heb geen medelijden met mensen die tussen het andere publiek gaan zitten...
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    woensdag 7 november 2018 om 18:44
    Dus blijkbaar ben jij er zo een die daar ook problemen mee heeft. Door dese figuren wordt het steeds lastiger voor uitfans😡
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    woensdag 7 november 2018 om 19:33
    Ik heb er helemaal geen problemen mee, zeg alleen dat je het slimmer moet spelen... 😉

    Ik heb als Utrechtfan vaak zat tussen de Vitessefans gezeten en ook bij Ajax, FC Twente en PSV. Het ligt aan je eigen houding, presentatie en slimheid... ik heb nooit een probleem gehad in een ander stadion.
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    woensdag 7 november 2018 om 18:43
    In 2010 was ik erbij op White hart lane, zat welliswaar in het uitvak maar tot aan de deur van het stadion liep alles door elkaar. Supersfeer. Tussen ons uitvak en het thuispubliek zat slechts een hekje van een meter hoog met wat stewards erbij.

    Sfeer was uitstekend. Jammer dat het nu zo gaat.
    Zal ook wel te maken hebben met de "uitbaters" van Wembley dat er zo gedaan wordt.


    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:43
    Haha gaan ze een keer away met een aardige groep, is het weer niets.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:50
    Ranglijst uitsupporters 2018:
    1. Feyenoord: 804
    2. PSV: 758
    3. Ajax: 750
    4. FC Twente: 474
    5. NAC: 457
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:52
    Hahaha kijk deze gast! Geloof je het zelf hahaha.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:09
    Kijk deze link even na Mokums Paradijs:
    https://www.voetbalultras.nl/uitgebreide-statistieken-uitsupporters-eredivisie-en-jupiler-league/
    En nu je snaveltje weer toe houden!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5268
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Ja die ene keer dat feyenoord eens europees speelt willen ze er allemaal
    Bij zijn.
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    woensdag 7 november 2018 om 21:14
    Nee dan geven jullie een beter voorbeeld door de boel te slopen en op de vuist te gaan met de stewards en politie.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:42
    Ach onze Bertus heeft ook wat voorbij zien komen op het nieuws. Was er zoals gewoonlijk niet bij, maar heeft wel weer zijn woordje klaar. Jammer voor jou pik, het viel allemaal wel mee en als je de feiten niet kent niet komen praten pik!
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    donderdag 8 november 2018 om 16:16
    Gelukkig kennen jullie wel alle feiten. Ik lees wat ik lees vriend en dat zal echt niet allemaal verzonnen zijn. Afgelopen voorjaar heb ik ook live kunnen aanschouwen wat een koorknaapjes jullie zijn toen er in het Philips stadion vuurwerk in het PSV publiek werd gegooid. Gewoon de realiteit onder ogen willen zien kerel en ook een keer toegeven dat er vuilnis tussen het Ajax publiek zit. Net zoals die er overal tussen zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:21
    Tuurlijk zullen de Ajax supporters ook vaak zelf fout zitten maar wat er gisteren gebeurde was gewoon weer overdreven. Politie die het vak op komt stormen zonder duidelijk te communiceren wat ze nu eigenlijk willen. Ja dan krijg je dit soort praktijken, heb het al vaker Europees meegemaakt dan gaat het er toch allemaal iets anders aan toe.
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    donderdag 8 november 2018 om 17:16
    Ook bij Spurs hadden ze heel anders kunnen reageren. Bij de thuiswedstrijd van PSV zaten er ook overal Spurs fans tussen het thuispubliek. Er zullen er best wel een paar zijn die zich er aan gestoord hebben maar ze mochten gewoon blijven zitten en er is niks gebeurd. Zoet Sr. hadden ze echt niet hoeven verwijderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:36
    Nee klopt is ook belachelijk! Maar jij begint over Ajax en gisteren was de actie van de politie ook niet echt goed te praten. Hun komen ineens dat vak op en beginnen daar te meppen als een stel gekken. Maar dat is altijd Europees, slechte communicatie!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:49
    Als de mensen maar betaald hebben, de rest interesseert de clubs niks meer. Dan gelden hun nieuwe regels.
    Wist u dat niet? Nou jammer dan en succes ermee. Doei.

    Kassa.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 19:03
    Heeft hij zelfs de goal niet gezien dan moet hij toch wel als PSV-er te herkennen zijn geweest. Of anders overduidelijk als Nederlander.

    Maar triest is het wel....
    Vind ik leuk
    Marco S +4717
    woensdag 7 november 2018 om 19:06
    Wat zuur voor zoet
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:14
    Net zo’n jankerd als zijn zoon
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9487
    woensdag 7 november 2018 om 19:51
    Hahaha en bij de goal van Luuk sprong de halve hoofdtribune op. Denk dat er in totaal wel 8000 Eindhovenaren waren. Wat een feest was het zeg. Ondanks de nederlaag maak je dit nergens mee wat kunnen de boeren feesten zeg. Als andere supporters de grens overgaan moet er van alles gesloopt worden na een paar pintjes. Trots
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:58
    Ook al huilie , huilie?
    Wees blij man. Heb je tenminste niet gezien hoe de naam van Nederlands voetbal weer door PSV door het slijk gehaald werd.
    Wat een bagger zooitje dat PSV. Niet 1 verzorgde aanval gezien, elke bal werd blind naar voren gepeerd in de hoop dat De Jong of die rolleboller er wat mee konden doen: niet dus. Ajax had van dit slechte TH gewonnen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Guust +5707
    woensdag 7 november 2018 om 20:13
    Dat heet veiligheid, als ze juichen en in elkaar geslagen word, wat genoeg gebeurd dan komt de club helemaal negatief in beeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:16
    Een heel dubbel gevoel. Helder is dat er veel fans waren die absoluut niet kwamen om te rellen. Maar ze zaten wel in vakken waar normaal gesproken alleen Engelsen hadden moeten zitten. Hoe kan het dat ze daar kaarten voor hebben gekregen en niet voor het PSV vak.
    Welke risico's lopen ze daardoor en hoe krijg je als beveiliging die supporters zonder morren daar weg om ellende uit te sluiten? Daarbij is het individuele belang om de wedstrijd te willen zien versus het algemene belang veiligheid en voldoen aan de regels (in het juiste veilige vak zitten) strijdig.

    Nu zijn de supporters zonder morren veilig het stadion uitgekomen. Maar dat dat zuur is is zonneklaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws