PSV haalt verhaal bij Tottenham: 'Pijnlijk dat een mooie avond is ontnomen'

    PSV haalt verhaal bij Tottenham: 'Pijnlijk dat een mooie avond is ontnomen'

    donderdag 8 november 2018 om 08:27

    PSV gaat bij Tottenham Hotspur aankloppen om navraag te doen over gebeurtenissen van dinsdagavond. Meerdere fans van de club werden tijdens de Champions League-clash op Wembley uit het stadion gezet. Sommigen mochten zelfs niet naar binnen. 

    Onder meer misdaadjournalist John van den Heuvel deed na de wedstrijd zijn beklag. Hij moest Wembley verlaten omdat hij in een Spurs-vak had gejuicht bij de 0-1 van Luuk de Jong. "We begrijpen dat er regels zijn en die moeten nageleefd worden, waarbij we altijd voor de menselijke maat zijn", laat PSV-woordvoerder Thijs Slegers weten aan Eindhovens Dagblad. 

    "Het is pijnlijk dat een aantal mensen een mooie voetbalavond is ontnomen. Ons advies is altijd om kaarten voor uitwedstrijden via ons te kopen. We gaan de klachten inventariseren en de zaak zeker met Tottenham bespreken."

    Slegers wil daarbij een opmerking plaatsen. "Daarbij geldt wel dat de stadionorganisatie van Wembley eigen stewards in dienst heeft, naast Tottenham. Onze eerste indruk is dat een aantal stewards van Wembley een 'zero-tolerance' beleid heeft gevoerd. Die hebben waarschijnlijk wel hun regels nageleefd."

    Lees ook: Tienjarige (!) PSV-fan Wembley uitgezet: 'Ging lomp, hij was erg onder de indruk'

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 08:34
    10 jarige hooligan.....uhm schaam je was vast wel anders op te lossen
    Vind ik leuk
    jochempje +3189
    donderdag 8 november 2018 om 08:52
    Ach, bij PSV maken ze er zelf ook een punt van als er kinderen een ander tenue dan het PSV-tenue aanhebben.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 09:04
    Edit VP : Reactie verwijderd.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26571
    donderdag 8 november 2018 om 09:25
    Amen to that. Juist omdat PSV ten stelligste afkeurt wat er destijds in ons stadion is gebeurd, juist daarom, kaart PSV dit aan.

    Jochempje wilt zich graag verwennen op de likes die ie krijgt. Sneu figuur inderdaad.
    Vind ik leuk
    jochempje +3189
    donderdag 8 november 2018 om 16:08
    Ik zeg gewoon de waarheid. Dat jij de waarheid niet aankan, dat is jouw probleem. Overigens is het gebruik van scheldwoorden een teken van onmacht, en een teken dat je de discussie niet waard bent. Overigens zou ik niet eens weten wat ik met die likes moet, dat kan ik beter aan jou vragen.

    Als je dingen aankaart, dan doe je dat buiten de pers om. PSV probeert hier niet-nadenkende zieltjes mee te winnen, en zo te zien lukt dat ze aardig in jouw geval.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    Vak 129 +395
    vrijdag 9 november 2018 om 08:31
    'Jochempje' zegt niks geks. Bij PSV werden Feyenoord kinderen gedwongen hun shirt om te keren. Op initiatief van de club PSV. Dus PSV keurt dit helemaal niet af. Maar wanneer het eigen kinderen gebeurt, is Leiden is last.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26571
    vrijdag 9 november 2018 om 09:30
    Nee op initiatief van één steward, PSV heeft daarna duidelijk aangegeven dat zij dit betreuren en dat dit niet de bedoeling kan zijn. Als jij tijdens je werk dingen doet die niet als zodanig zijn afgesproken, dan ga jij ook je boekje te buiten en zal je werkgever zich daar ook van distancieren lijkt me.

    Ik ken geen PSV-supporter/-bestuurder die niet betreurt dat dat destijds is gebeurd, getuige ook de actie van vele supporters na afloop.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    Vak 129 +395
    vrijdag 9 november 2018 om 10:43
    Een steward werkt in opdracht van. PSV heeft het slaan van een Feyenoord fan met een beperking veroordeeld, niet het aanpakken van die kleine fans.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:01
    Gefrustreerd nog zeker van de uitschakeling....jammer maar helaas
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 21:26
    Als je de laatste jaren de titel pakt is er weinig reden om gefrusteerd te zijn. Wat is de huidige stand overigens in de competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 07:49
    Wat moet ik zeggen.....keurig hele tijd 1 goal. Dus kwestie van tijd dat de stand er anders uit ziet.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    vrijdag 9 november 2018 om 09:09
    Tuurlijk. Ben jij het broertje van Schone. Die roept ook altijd dergelijke dingen in de media. Resultaat: 0
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:13
    Had gekund idd. Aan die zure reacties te zien....broertje van Valentijn Driessen. Maar kan ook zijn dat je niet goed hebt geslapen vannacht. Wens je een fijne dag toe
    Vind ik leuk
    LutherPSV +14
    donderdag 8 november 2018 om 10:24
    In het Philips Stadion zat Tottenham U19 met staf en al in een thuisvak, dus als je niks zinnigs te melden hebt kun je de volgende keer misschien beter je mond houden.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    donderdag 8 november 2018 om 10:47
    In het Wembley Stadium zat PSV U19 met staf en al in een thuisvak. Dus wat wil JIJ nou met deze opmerking bereiken?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:41
    Vind het toch mooi dat die beter wetende John van den heuvel juist eruit gestuurd word, die had toch beter moeten weten zou je denken
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:27
    Makkelijk scoren, die worden nooit of te nimmer het stadion uit gezet.
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 10:09
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:36
    Tja eerlijk gezegd zou ik John vd Heuvel ook niet in mijn stadion willen, dus dat begrijp ik dan weer wel
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3931
    donderdag 8 november 2018 om 08:37
    Peter Rrrrr. De Vries wel dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:38
    Die al helemaal niet, en vraag nu niet Alberto want dat is de ergste XD
    Vind ik leuk
    Maan88 +3897
    donderdag 8 november 2018 om 08:41
    Alberto wel?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26571
    donderdag 8 november 2018 om 09:25
    Rob Geus?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5101
    donderdag 8 november 2018 om 11:51
    Als die er had gezeten had hij op zeker gezegd “ man man man kansloos “ ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26571
    donderdag 8 november 2018 om 11:58
    Smakeloze grap Johnny..
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5101
    donderdag 8 november 2018 om 12:00
    Vind hem stiekem
    Wel leuk
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:38
    Hem zeker niet !! , maar dan heb je natuurlijk wel altijd een alibi 😉
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3931
    donderdag 8 november 2018 om 08:37
    De regels gelden wel, maar nu even niet???
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    donderdag 8 november 2018 om 08:37
    Dit is wel extreem maar in Nederland mogen ze er wel iets scherper in worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:38
    Kan me herinneren dat PSV hetzelfde deed ergens dit seizoen, niet heel veel recht van spreken dus..
    Vind ik leuk
    Maan88 +3897
    donderdag 8 november 2018 om 08:42
    Daar ga je dus de mist in hypocriete Tinus! Bij PSV werd het netjes en ludiek opgelost en gevraagd of de jonge mannekes hun shirt om wilde draaien. Maar waarom mag ajax wel in de Benfica vakken zitten van deze supporters en mogen dat 10 jarige manneke en John van de heuvel dat niet van de supporters hier? Oja wacht jullie zijn voor ajax!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:46
    Ik ben gewoon een PSV'er maat, maar dat betekent niet dat je geen kritiek mag hebben. Overigens als je de berichtgeving van toen terugleest is dit allesbehalve netjes en ludiek opgelost.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    Ik denk dat de bestrijding van hooligans in Engelse stadions zo succesvol is omdat men erg strak optreedt. En je hebt ook onder stewards mensen die dit prima oplossen en anderen die alles volgens protocol doen uit angst aangepakt te worden als iets misgaat (dat zo'n kereltje zelf door een idioot wordt aangevallen bijvoorbeeld). En ja, het is verschrikkelijk voor die jongen en andere supporters maar maak er nou niet weer een clubding van. En ook liever niet met de zin 'maar hij begon'.
    Edit: en zeker gezien de reactie van 'Tinus'.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:10
    Netjes en ludiek. Als 2 jochies met hun moeder al een gevaar vormen waaraan ligt dat dan?

    https://www.voetbalprimeur.nl/videos/832188/sneu-twee-jonge-feyenoord-fans-moeten-feyenoord-shirt-verplicht-omdraaien.html
    Vind ik leuk
    Pimman +4971
    donderdag 8 november 2018 om 09:16
    Beste Maan88, jij noemt dát een oplossing dat jongetjes hun shirtje moeten omdraaien?..wel eens nagedacht wat een invloed dat heeft op die jochies én begeleiders en of vaders dat heeft. Gewoon te gek voor woorden dat dít als normale ludieke oplossing wordt gezien..Zo diep zíjn ze gezonken dus niét alleen in London maar óók in Eindhoven! Overigens ook in vele andere stadions.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3108
    donderdag 8 november 2018 om 09:50
    Och gut, de jochies hebben nu een trauma voor het leven.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3897
    donderdag 8 november 2018 om 11:15
    Hoe noem je het dan wat ze nu bij Spurs gedaan hebben?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:29
    Nou nou, wat zullen die jongetjes een trauma hebben zeg. Alleen maar hun shirtje om moeten draaien en verder gewoon de wedstrijd kunnen zien. Echt exact hetzelfde als gewoon de toegang tot het stadion ontzegt worden omdat er 1 klein rood streepje te zien is.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1924
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    Het is maar net hoe je “netjes en ludiek” defineert...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14379
    donderdag 8 november 2018 om 09:33
    Het duurde 6 reacties maar jawel hoor daar is de eerste calimero alweer op een Psv-topic die Ajax erbij haalt!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:32
    En dat vind jij geil hè?
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    donderdag 8 november 2018 om 10:52
    Wat heeft Ajax hier nou weer mee te maken?! Tsjongejonge.

    De laatste tijd zijn er genoeg gelijkende incidenten in het Philips Stadion gebeurd. Dus het zou beter zijn als PSV'ers hier niet zo hooghartig over zouden doen.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +395
    vrijdag 9 november 2018 om 08:34
    Het is uiteindelijk de schuld van Ajax dat Van de Heuvel en het kind buiten zijn gezet in Londen. Want die van Ajax mochten wel los zitten bij Benfica.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 09:06
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:18
    Bedankt voor je inbreng!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14379
    donderdag 8 november 2018 om 09:34
    Lekker onderbouwd ook Qalsi! Zal dus wel niet waar zijn wat je roept.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 10:07
    Cursus begrijpend lezen volgen voordat ook jij je zinloze mening geeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:15
    Zeg dan niks... Gewoon te triest voor woorden hoe de stewards van PSV toen handelde net zoals het nu triest is hoe er in London met supporters is omgegaan. Ik zag ook iemand zeggen dat de hooligan scene in Engeland minder is omdat ze er in stadions strakker op zitten zoals nu bij PSV maar dit heeft veel meer te maken met de extreem hoge straffen daar. Je krijgt voor voetbal gerelateerd geweld eigenlijk standaard een gevangenisstraf en vaak geen korte dus dan is de “lol” er gauw af voor de meeste hooligans.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 10:18
    Hoe reageerde de stewards dan in Eindhoven. Ook jij bent gewoon een meeloper zonder de feiten te kennen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:35
    Die reageerde nogal spastisch op een klein kind. Zogenaamd om die kids in bescherming te nemen waar ze die paar debielen moesten aan pakken die mogelijk voor problemen kunnen zorgen. Kortom een overtrokken reactie van een steward waar iedereen zich na afloop voor schaamde.

    Hoe zie jij het als ik vragen mag? Aangezien jij een eigen mening hebt en die met feiten kan onderbouwen. Ik ben slechts een meeloper kennelijk die de feiten niet kent...
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 10:55
    Daarom besteed ik ook verder geen aandacht aan jou.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:56
    Jammer. Beetje laffe reacties overal plaatsen. Je besteed toch al aandacht door weer te reageren.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 13:36
    Ga jij dan eens bij ons op de tribune zitten met je de graafschap shirtje. Ben benieuwd of je dan in bescherming genomen moet worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:24
    Goede inhoudelijke reactie, ben je 12 ofzo?
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 21:23
    Hier draaide het toch om kleuter. Jij kan nog veel leren van een twaalfjarige.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:05
    Het ging er om dat jij overal loopt te zeiken dat niemand de feiten weet en daarmee impliceer je dat jij wel de feiten kent. Je loopt zo veel onzin uit te kramen hier dat je waarschijnlijk al niet eens meer weet wat je reactie was. Het feit dat jij 2 reacties terug al zegt dat je geen aandacht aan mij wil besteden om vervolgens tot 2x toe alsnog te reageren zegt mij genoeg. Misschien moet je voortaan gewoon niks zeggen als je geen zin hebt in een reactie. Maar dat heb ik al eerder als reactie op je bericht geplaatst.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 23:11
    Ga aan een touw hangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:30
    Wat wil je nou bereiken met dit soort achterlijke reacties? Laat je dit anders ff aan je moeder lezen nadat ze je eten heeft gekookt en je was heeft gedaan. Wat ben jij een klein klein mannetje zeg. Ga je schamen...
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    vrijdag 9 november 2018 om 09:18
    Steun aan Willem II-fans.
    Moeten jullie war zeggen!
    Als voorzitter van de supportersvereniging volgt Timmermans nauwgezet de ontwikkelingen bij buurman Willem II in Tilburg. Zo'n 150 fans van die club werden afgelopen weekend in Amsterdam door de politie vastgehouden op het centraal station van de hoofdstad. Tegen hun wil in en, volgens de Tilburgse fans, volstrekt onnodig.

    "Als echt blijkt dat ze om een onzinnige reden zijn vastgehouden, dan vind ik dat ze alle steun verdienen", laat Timmermans weten. "En die krijgen ze als ze bijvoorbeeld een rechtszaak beginnen. Je kunt zelfs een boom opzetten of het geen wederrechtelijke vrijheidsberoving is geweest."

    Allemaal tuig
    Timmermans en zijn mede-supporters weten hoe het werkt als ze uit naar Ajax moeten. "In Amsterdam zijn wij nog nooit prettig ontvangen", zo stelt hij. "Een heleboel supporters laten de wedstrijd in Amsterdam dan ook schieten. Ik voel me nooit welkom in Amsterdam door de bejegening van de stewards en de politie aldaar. Dat is ernstig. En op het moment je er iets van zegt, zegt de goegemeente: 'Dat zijn voetbalsupporters, dat is allemaal tuig'.

    Auteur: Ronald Sträter
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:18
    Mooi knip en plak werk maar wat heeft dit te maken met wat ik eerder zei over stewards in London en Eindhoven? Je bent te dom om een fatsoenlijke reactie in elkaar te knutselen en deze reactie laat dat wederom zien. Qalsi zet zichzelf voor lul deel zoveel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:25
    Nog al een groot verschil om te vragen of ze een shirtje willen omdraaien, of om iemand om diezelfde rede de toegang tot de wedstrijd te weigeren. Mag toch wel hopen dat jij dat ook in ziet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:29
    Mag toch hopen dat je snapt dat ik het niet 1 op 1 vergelijk. Ik schrijf duidelijk dat beide gevallen triest zijn maar niet dat ze hetzelfde zijn toch? Maar misschien ben jij het type die alles als een aanval op zijn club ziet. Ik wil alleen zeggen dat het gewoon erg slecht gaat met de belangen van de supporters de laatste jaren en dit is daar weer een voorbeeld van.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:48
    Nee, zo een type ben ik absoluut niet. Begreep je dan misschien gewoon verkeerd. Wat je hier nu zegt ben ik het helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:59
    Zaterdag zullen er waarschijnlijk ook hier en daar wel PSV supporters op de thuisvakken zitten bij ons maar ik hoop dat ze er bij ons op een normale manier mee om gaan. Zeker als het om gezinnen met kinderen gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:18
    Hoop ik ook zeker en hoop dat het bij ons de volgende keer ook anders gaat. Het liefst zie ik bij elke wedstrijd de supporters gewoon door elkaar zitten, maar dat is een utopie denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:00
    Lees net dat die jongen die geweigerd werd op Wembley is uitgenodigd door de Graafschap om zaterdag de wedstrijd te komen kijken. Misschien een klein lichtpuntje in de richting van normalisatie. Wellicht een druppel op de gloeiende plaat maar toch een mooi gebaar.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +534
    donderdag 8 november 2018 om 10:55
    Jij roept alleen maar dat iedereen het fout heeft en dat iedereen dom en een pannekoek is...maar met antwoorden en de "waarheid" kom je ook niet....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:27
    Ook voor jou: Nog al een groot verschil om te vragen of ze een shirtje willen omdraaien, of om iemand om diezelfde rede de toegang tot de wedstrijd te weigeren. Mag toch wel hopen dat jij dat ook in ziet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:28
    Zij waren al binnen en deze fans nog niet..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:31
    Precies en ze mochten ook gewoon binnen blijven, hebben dus gewoon de wedstrijd kunnen zien. Dus niet voor niks een hele reis gemaakt (want laten we eerlijk zijn, voor jongetjes van die leeftijd zijn beide reizen even imposant).
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:33
    Absoluut
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 08:41
    Verspilde moeite!
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 10:19
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 10:25
    Bij deze bewijs je het tegenovergestelde: Je reageert op mij!.(by the way: tegenwoordig zit er een spelling checker op de computer....)
    Vind ik leuk
    Babelagtig +534
    donderdag 8 november 2018 om 10:55
    Jouw.....
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    donderdag 8 november 2018 om 10:56
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    Babelagtig +534
    donderdag 8 november 2018 om 10:59
    Tja...wat moet ik hier op zeggen? Zie je hierboven iets vertellen over een klok die wel gehoord is , maar een klepel die maar niet gevonden wil worden...laat ik het hier maar bij laten.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 08:48
    Het hoort niet, maar PSV deed exact hetzelfde in een zeer recent verleden.

    Die vader moeten ze trouwens maar eens aan een hersenonderzoek onderwerpen. Een hond zou beter nadenken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:09
    Hahaha inderdaad.

    1. Kaartje kopen op thuisvak. Als hjj even wat onderzoek had gedaan, had hij kunnen zien dat ze in Engeland extreem streng zijn laatste jaren.

    2. Als je dan op een thuisvak gaat zitten, ben dan iig zo slim om geen Psv shirt aan te doen.

    3. Als je dan toch je shirtje aan wil, doe het dan zo dat hij niet zichtbaar is.

    Mensen wijzen vaak alleen naar anderen als er iets gebeurd wat ze niet zint. Vaak zou het nuttig zijn om ook even in de spiegel te kijken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14379
    donderdag 8 november 2018 om 09:35
    Hallo het gaat hier over Psv, die wijzen per definitie altijd naar anderen (bij voorkeur naar Ajax).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:11
    Hallo, inmiddels is dit al weer jouw 3e reactie op een PSV-topic. Zo te zien, ben jij als Ajacied ook goed bezig om jezelf bezig te houden met PSV. Je kunt wel heel belerend PSV'ers op hun nummer zetten, en hen voor Calimero uitmaken, maar zelf doe je precies hetzelfde.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:45
    Er zijn mensen na 70 minuten het stadion uitgezet omdat ze voor psv waren, zonder shirts of herkenbaar uiterlijk vertoon, ze spraken nederlands dus waren ze een gevaar.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    In Engeland is dit al jaren zo, niets nieuws, over het algemeen wordt men vriendelijk verzocht weg te gaan en wanneer mogelijk zetten ze je in het uitvak. Heeft alles te maken met de veiligheid van iedereen, zo houden ze het in de stadions al geruime tijd rustig.
    Vind ik leuk
    ritje +204
    donderdag 8 november 2018 om 09:03
    hallo mooie voetbal avond? Het was een afgang! Psv is onwaardig in de CH LEQUE, Het leek nergens op! Dat zij bovenaan staan in de Eredivisie is een wonder! mvg ritje
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:19
    Hallo Ritje, wie is "mooie voetbal avond" aan wie jij jouw reactie hierboven richt? En wat is "CH LEQUE"? Is dat misschien een Pools woord? En wij snappen er ook allemaal niets van dat PSV bovenaan staat in de ED en bovendien nog zo vaak kampioen werd de afgelopen 4 seizoenen. M.v.g. Woo Ping
    Vind ik leuk
    Maan88 +3897
    donderdag 8 november 2018 om 11:19
    CH Leque?? Ga naar school man frikandel
    Vind ik leuk
    Pimman +4971
    donderdag 8 november 2018 om 09:09
    Helaas normaal naar een uitwedstrijd is vrijwel niet meer mogelijk. Het is een maatschappelijk probleem. Zélfs bij een Sinterklaas-intocht wordt je tegenwoordig gefouilleerd en zijn er toegangspoorten in Zaandam eerdaags las ik. Jammer jammer jammer!
    Vind ik leuk
    Wim59 +104
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    Regels zijn er niet voor niets dus........
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3126
    donderdag 8 november 2018 om 10:10
    Spurs heeft gewoon alle recht dit te doen. Het is ook gewoon hartstikke naïef om te denken dar je met een PSV shirt in een thuisvak kan gaan zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:11
    Ze hadden kaartje gekocht omdat ze natuurlijk dachten dat er toch niks te juichen viel.
    Vind ik leuk
    MarkvB +22
    donderdag 8 november 2018 om 10:18
    Ze hebben hier goed gehandeld. De toegang wordt niet geweigerd omdat ze voor psv zijn maar voor hun eigen veiligheid. Wat supporters kunnen doen heb je zelf niet altijd in de hand. Kijk naar het voorbeeld van de Cruijf schaal. Waar een psv supporter een klap gaf aan een feyenoord supporter met een handicap. Uiteindelijk wordt je hier als club op aangekeken dus kun je het beter zo oplossen/voorkomen.
    Vind ik leuk
    reggie +1735
    donderdag 8 november 2018 om 10:21
    Dit is de schuld van de ajax "supporters" die hebben in het verleden overal rotzooi geschopt ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:37
    Nou, die hebben massa's fonteinen in Rome gesloopt, toch?
    Vind ik leuk
    Farmer +12235
    donderdag 8 november 2018 om 10:45
    Er uit gezet omdat ze juichten bij een PSV-doelpunt...

    Waar dient een voetbalstadion eigenlijk voor? Waarvoor houden ze een voetbalwedstrijd? Wat is sportieve ambiance ook nog maar weer?

    Het is gewoon ontmoedigingsbeleid. Uit-fans worden altijd als vuil behandeld. En voordat.... Nee, het selecte groepje raddraaiers valt niet te vergelijken met de overgrote meerderheid aan gezellige supporters.
    Toch is het altijd deze laatste groep die gedupeerd wordt, en de eerste groep die overal mee weg komt.

    De regels zijn er zelfs zo voor opgesteld; Als een welwillende supporter dus juicht voor een doelpunt, wordt hij uit het vak verwijderd om een hooligan niet te 'provoceren'.

    Omgekeerde beredenatie.....Hetzelfde als dat je een heel dorp maar in een gaskamer ombrengt, want er is een moordenaar op pad in die stad, dus beter maak je iedereen maar vast dood. dan kan die moordenaar ook niemand meer vermoorden daar.....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:44
    Goed verhaal, in de ideale wereld zou dit moeten kunnen, maar daarin leven we niet.

    Ik begrijp uit jouw verhaal, dat jij je fiets en auto niet op slot doet? de deur van je huis wagenwijd open laat staan en je portemonnee in publieke ruimtes onbeheerd laat liggen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Farmer +12235
    donderdag 8 november 2018 om 12:09
    Een stadion als dat van Tottenham(Wembley momenteel) heeft men toch wel een beetje ingedeeld dat de ergste fans een beetje ver van bv het uitvak,en de mix-vakken zitten? En in de mix-vakken kaarten van neutralere fans en dagjesmensen bv?

    In zulke vakken(daarom heten ze ook mix-vakken bv!) kunnen fans gewoon door elkaar zitten etc. Maar omdat dus de Tottenham-fans zich niet kunnen gedragen, worden de goedwillende fans, er uit gezet?

    In jouw vergelijking, jij vind het dus correct dat jij bv een boete krijgt als je de deur van je huis niet dicht hebt gedaan, of je auto/fiets niet op slot hebt gezet?

    We weten wel dat het geen ideale wereld is, of zal worden, maar door de regels zó op te stellen en uit te voeren, straf je de verkeerde mensen, en tegelijk heb je dus een draagvlak voor de hooligans? Die worden getolereerd, maar de welwillende supporter niet. Dát is toch precies het tegenovergestelde van wat men probeert te bereiken met die regels?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:23
    Blijkbaar zaten zij niet in een vak waar dit is toegestaan. Dan is voorkomen beter dan genezen.

    In mijn vergelijking krijgen deze mensen geen boete, maar worden zij behoed voor het feit dat er iets ergs gebeurd.
    Het is namelijk zo dat die mensen / de club verantwoordelijk zijn op het moment dat er iets gebeurd.

    Ook is het zo dat als jou spullen gejat worden zonder dat je ze op slot hebt gezet, ben je niet verzekerd en kun je ook niks claimen. Maar mijn punt was meer dat je weet dat sommige dingen niet handig zijn om te doen. En met je fiets, dat is materiaal, dan ben je gewoon je fiets kwijt en klaar. Maar hier hebben meerdere mensen last van als er wat gebeurd.
    Vind ik leuk
    Farmer +12235
    donderdag 8 november 2018 om 12:33
    De fout ligt hem toch niet bij de mensen die een kaartje kopen, maar bij de organisatie die dat niet overziet, of beter opzet.

    We leven in 2018, niet het stenentijdperk, er zijn middelen genoeg om dit tegenwoordig veel beter te stroomlijnen dan dat kinderen van 10 gewoon het stadion worden geweiged of uitgezet omdat ze een shirtje van de tegenpartij aanhebben.

    En in een ander perspectief: Als dít het product is van die zgn 'superstrenge voetbalwetgeving' in Engeland, dan is de conclusie dus, dat het totaal niet werkt; Al die hooligans zijn er nog altijd, en zijn ze nog net zo bang voor, dús proberen ze die in toom te houden door zoveel mogelijk factoren, díe de hooligans kunnen provoceren, maar te weren?

    Problemen moet je bij de bron aanpakken., en onkruid trek je er met wortel en al uit, het helpt niet als je zand er omheen wegschept, of je andere planten verpoot...

    En mbt je fiets oid, t ging in de vergelijking niet om de fiets, maar het gegeven dat jíj dan een boete zou moeten krijgen, als jij je fiets niet op slot zet, want daar lok jij een fietsendief mee uit bwvs: Dát is toch de omgekeerde logica?

    En je slotzin, ja dat is eigenlijk ook mijn punt: Meerdere mensen hebben er last van als er wat gebeurd... Als wát gebeurd precies? Als een jochie van 10 daar juicht voor de tegenpartij? Of als er een paar in het vak opstaan en juichen bij een doelpunt vd tegenpartij? Of de hooligan-reactie die daarop dréigt te volgen?
    Toch het laatste hé? Wie is er dan fout? Degenen die juichen, of...
    Toch die hooligans die, éigenlijk om helemaal niks, iemand moeten mishandelen ofzo?

    En in dit verhaal, Wie is er fout? Nou, in mijn ogen de organisator, die dus geen enkel stukje veiligheid kan organiseren voor neutralere fans of fans van de tegenpartij.

    Slechte gastvrijheid, slecht fatsoen.... Slechte regels dus?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:38
    John van de Heuvel wil overal provoceren, de volgende keer gewoon lekker laten zitten en wachten tot hij helemaal verrot geslagen wordt. Dan begint hij natuurlijk te janken dat ze garant moeten staan voor zijn veiligheid.

    Als je een kaartje heb bemachtigd voor het thuis vak moet je zorgen dat men niet weet dat je voor de tegenpartij bent. Dat kan provocerend werken en de maatschappij is nou eenmaal zo dat dit vervelende gevolgen kan hebben.

    Dat weet je, dus handel er ook naar.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5518
    donderdag 8 november 2018 om 11:47
    Weten ze bij PSV nog niet dat er in Engeland uitermate scherpe regels zijn wat betreft bezoekende supporters, de beruchte rellen tussen onderlinge hooligans waren de rede dat GB nu 1 van de strengste voetbalwetgeving heeft en daar worden geen uitzonderingen op gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:42
    Kan je zien hoe achterlijk sommige zijn. Naïef en niks anders.
    Vind ik leuk
    ritje +204
    donderdag 8 november 2018 om 12:13
    hallo het valt niet mee om psv suporter te zijn? Champions LEQUE 1puntje Ja het was een zware poule. Ajax heeft ook een zware poule maar wel 8 punten! PSV is gewoon niet goed genoeg ! mvg ritje
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:28
    Natuurlijk geen enkel recht van spreken als je het in je hoofd haalt om uitgebreid te juichen in het thuisvak, wellicht hadden ze hem nog net getolereerd als hij zich koest had gehouden.
    Vind ik leuk
    wil +1110
    donderdag 8 november 2018 om 17:12
    Eigen schuld. DIKKE bult.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:31
    Eigen schuld ze hebben zich niet goed geinformeerd over de regels in England. Vooral met hun hooligan verleden.
    Plus het verhaal van vader van jongen klopt gewoon niet.
    Je moet bij de spurs geregisteerd zijn voor 29 augustus om een volledig membership (lidmaatschap) te krijgen. Zo niet kan je nooit een kaart kopen. Loting CL was 30 augustus. Niet voor niets !
    Ik heb dit zelf ondervonden. Na CL loting heb ik me gelijk ingeschreven als member bij de spurs om zkr te zijn dat ik alsnog kaartjes kon krijgen mocht het bij psv niet lukken. Bij het bestellen van de kaarten kreeg ik constant de melding dat het niet mogelijk was omdat ik niet geregistreerd was voor 29 augustus.
    We zijn toch gegaan.
    Daar maandag naar ticketbox van de spurs bij het nieuwe stadion gegaan. Zelfde verhaal en er werd ook gezegd dat er zerro tolerance beleid is in England.
    We waren gewaarschuwd en de vader van die jongen heeft dus geen kaarten gekocht via spurs site.
    Wij en zij zijn dus overgeleverd aan de zwarte markt. Op de wedstrijddag bij het kopen van de zwarte kaartjes vraag je toch hoe het hier werkt en je maakt een babbeltje. Hij zei om problemen te voorkomen praat geen nederlands tegen elkaar bij de ingangs controle.
    En no colours met andere woorden geen clubkleding dragen. Logisch ook je bent te herkenbaar dat je nederlands bent en je gaat immers tussen de engelse supporters zitten.
    En hij zei ook dat er een zero tolerance beleid is in Engeland met hun verleden.en dat er ook in veel vakken helemaal geen voetbalshirtjes of clubsjaaltjes zijn toegestaan.
    Dus als je opvalt door te juichen of anders wordt je uit voorzorg eruit geknikkerd om problemen te voorkomen. Ook logisch je gaat immers bij risico ploegen in Nederland ook niet in sommige vakken zitten met je psv kleding aan bij sommige clubs helemaal niet ajax en feyenoord.
    Engeland heeft met hooligans veel meer ervaring mee. En hebben dit goed aangepakt via de wet. Kunnen wij wat van leren.
    Als nederlander heb je dit gewoon te respecteren de regels van een land.
    Iedereen die eruit geknikkerd had dit zelf kunnen voorkomen. En dan niet zielig doen en achteraf zeiken in de media.
    Psv supporter
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws