LIVE-discussie: Toch herkansing voor twee vroege wissels bij PEC Zwolle-Willem II

    LIVE-discussie: Toch herkansing voor twee vroege wissels bij PEC Zwolle-Willem II

    vrijdag 9 november 2018 om 19:00

    PEC Zwolle begint vrijdagavond met een sterk gewijzigde basisopstelling aan het thuisduel met Willem II. De Blauwvingers verloren zondag kansloos van Fortuna Sittard en willen voor eigen publiek revanche halen.

    Darryl Lachman en Ouasim Bouy werden in Sittard tijdens de rust gewisseld: beiden mogen het nog eens vanaf de aftrap proberen. Denis Genreau ontbreekt in de basisopstelling: de Australiër kampt met een lichte knieblessure en moet zijn plek op het middenveld afstaan aan.

    Ook bij Willem II werd er vroeg gewisseld in de vorige wedstrijd: Dries Saddiki moest tegen Ajax al na een half uur naar de kant, ten faveure van Thomas Meissner. De Duitser krijgt in Zwolle vanaf de aftrap de voorkeur. Damil Dankerlui keert als gelegenheidsrechtsbuiten terug in de basisopstelling, waardoor Elmo Lieftink naar de dug-out wordt verwezen.

    De opstellingen:

    PEC Zwolle: Van der Hart; Ehizibue, Lachman, Lam, Paal; Bouy, Hamer, Flemming; Namli, Van Duinen, Van Crooy.

    Willem II: Wellenreuther; Lewis, Meissner, Heerkens, Palacios; Llonch, Crowley, Anita; Dankerlui, Sol, Avdijaj.

    Plaats een reactie

    Pec010 +2089
    vrijdag 9 november 2018 om 19:07
    Dit lijkt mij op dit moment de sterkst mogelijke opstelling van Pec. Ik reken op 3 punten vanavond.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1840
    vrijdag 9 november 2018 om 19:09
    Ik had liever ook nog Dekker gezien, maar hopelijk is het goed genoeg
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +14804
    vrijdag 9 november 2018 om 19:13
    Volgens pec speelt lachman gewoon
    Vind ik leuk
    Tossa +2194
    vrijdag 9 november 2018 om 19:16
    John heeft het dus nog steeds niet door...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +14804
    vrijdag 9 november 2018 om 19:20
    Ik zie net dat v d berg maandag maar 60 min heeft meegedaan, dus die zal nog niet fit zijn.
    Ze hadden vd pavert gewoon niet weg moeten doen.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1840
    vrijdag 9 november 2018 om 20:00
    Hij zal wel fit zijn, maar uit voorzorg eerder gewisseld zijn gezien hij zondag toen ook al 45 min had gespeeld
    Vind ik leuk
    klick +895
    vrijdag 9 november 2018 om 20:03
    willem 2 niet onderschatten ik denk gelijkspel
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:08
    Wie komt er nou in de plaats van Genreau?
    Willem2 heeft wat goed te maken en Pec is hopeloos uit vorm.
    Ik denk een gelijk spelletje.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1840
    vrijdag 9 november 2018 om 19:09
    Van Crooij staat erin ipv onze Frans-Australische vriend
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:17
    Fout nieuws. Opstelling pec is : v.d.hart : kingsley, lachman, lam, paal : hamer, flemming, bouy : namli, van duinen, van crooij
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:30
    Lachen man, toch Lachman !
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:17
    Als PEC ooit nog een keer wil winnen, dan vanavond ... 2-1 !
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +402
    vrijdag 9 november 2018 om 19:33
    Dacht ik vorige week ook voor de wedstrijd tegen Fortuna.😒
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:35
    Blijven hopen ! 😉
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +402
    vrijdag 9 november 2018 om 19:37
    Doe mijn best. Valt niet altijd mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:14
    Oei
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +402
    vrijdag 9 november 2018 om 23:35
    Maak je verder maar geen zorgen hoor. Het “wanhopen” betreft alleen PEC. Voor de rest gaat het goed met me.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Zo slecht is de selectie van PEC toch niet?
    Van t Schip moet er eens wat van gaan maken.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4706
    vrijdag 9 november 2018 om 20:01
    Gaan we nog LIVE met de leeuwinnen VP ?
    Of discrimineren jullie ook al ?
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1840
    vrijdag 9 november 2018 om 20:23
    Pfff, heb nou al geen zin meer om het af te kijken, Paal en z'n compagnons achterin kunnen weer eens helemaal niks
    Vind ik leuk
    Tossa +2194
    vrijdag 9 november 2018 om 20:53
    De eerste 5 minuten leek het zowaar nog iets. Wel knap dat ze het zolang vol konden houden...
    Waardeloos!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:29
    Johny sleept PEC het Schip in
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    vrijdag 9 november 2018 om 20:53
    Alle hens aan PEC!
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2538
    vrijdag 9 november 2018 om 20:30
    Viva Fran Sol!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:56
    Lachman is echt een topper 😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:57
    Willem2 overigens laf voetbal maar wel 2-0 voor. Voor dit voetbal komen ze in tilburg niet naar het stadion. Dit is wel beloofd door zoutzak Mathijsen.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    vrijdag 9 november 2018 om 21:18
    Maarten. Als je niks nuttigs te melden heb, stel ik voor dat je je muil dicht houdt.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4009
    vrijdag 9 november 2018 om 22:10
    Jan, maarten heeft gewoon gelijk hoor! Koster is al weken de zwakste schakel en laat ons de laatste weken super negatief voetballen! En tegen ajax, waar dat tegen zou moeten, gaat hij 1 op 1 spelen.
    Dieje koekert is er hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor dat we zo laag staan.

    Wel blij met de suoer belangrijke overwinning
    Vind ik leuk
    Koenbres +785
    vrijdag 9 november 2018 om 21:18
    Ziet er meestal wel anders uit. 8 wedstrijden op rij niet winnen zet je aan het denken zeg maar. Liever gewoon 3 punten dus
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:20
    Ik sta in zwolle en vind het anders prima zo
    Vind ik leuk
    kees ee +597
    vrijdag 9 november 2018 om 21:29
    die van het schip, die komt er wel !?, . . en dan te bedenken dat de vaderlandse sportpers hem op een gegeven moment zelfs geschikt achtte om ajax-trainer te worden ?, eea vanwege het duiden van de kennis van zaken van die lui !!??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws