Debutant Dilrosun verbaasd: Ik zal hem het volgende week wel even vragen

    Debutant Dilrosun verbaasd: "Ik zal hem het volgende week wel even vragen"

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 17:32di 13-11-2018 om 17:32

    Javairo Dilrosun heeft geen idee waarom Pal Dardai, zijn trainer bij Hertha BSC, heeft gezegd dat de jonge aanvaller 'nog helemaal niet klaar is voor het Nederlands elftal'. "Misschien wil hij mij scherp houden", aldus de Oranje-debutant. 

    Dardai toonde zich maandag opvallend kritisch over de oproep van de buitenspeler. "Misschien wil hij mij scherp houden of is hij bang dat ik ga zweven. Maar dat is niet het geval hoor. Ik blijf gewoon normaal doen hoor en hard werken. Ik zal hem het volgende week wel even vragen", liet Dilrosun een dag later weten aan het ANP. 

    De voormalig speler van Manchester City en Ajax doet het goed tijdens zijn debuutseizoen in de Bundesliga. Het niveau is onvergelijkbaar met de Eredivisie, zegt Dilrosun. "De verschillen zijn klein, je moet wekelijks alles geven. We hebben dit seizoen al gewonnen van Bayern München maar zaterdag verloren we ook met 4-1 van Fortuna Düsseldorf."

    Lees ook: 'Overmars belde pas toen ik mijn jawoord al had gegeven aan Man City'

    Poll

    Terecht dat Dilrosun bij Oranje zit?

    (1355 stemmen)

    Plaats een reactie

    Klopper456 +2960
    dinsdag 13 november 2018 om 17:38
    Interessant... een trainer die probeert z'n spelers minder zelfvertrouwen te geven.
    Vind ik leuk
    Emnu +5592
    dinsdag 13 november 2018 om 17:58
    Met beide pootjes in de modder is niks mis mee hoor.
    Ken de omstandigheden niet goed genoeg om te oordelen waarom hij dit doet maar hij zal er ongetwijfeld z’n redenen voor hebben.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    dinsdag 13 november 2018 om 18:09
    Zal hij ook wel. Bespreken ze wel bij terugkomst.
    Vind ik leuk
    Laliga +2237
    dinsdag 13 november 2018 om 17:59
    Was omdat hij de afgelopen weken zijn niveau helemaal niet heeft gehaald en zijn trainer daarom verbaasd was. Opzich niet heel gek , het is zijn eerste jaar op het hoogse niveau had een goede start maar heeft nu een kleine dip overkomt de meeste .
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    dinsdag 13 november 2018 om 18:08
    Trainer kent de term jongensdroom blijkbaar niet.
    Vind ik leuk
    Arie1970 +19
    dinsdag 13 november 2018 om 23:10
    Wat een onzin kraam je uit zeg, dat mannetje heeft nog niets bewezen maar wellicht is het een aardige speler, we zullen het op langere termijn zien
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    dinsdag 13 november 2018 om 17:38
    Twee blije jochies op de foto
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:40
    Leuke gast.
    Vind ik leuk
    Mari +10267
    dinsdag 13 november 2018 om 18:26
    Natuurlijk wil hij je scherp houden . Bovendien denkt hij dat er nog veel rek in je zit, mits je het niet te gemakkelijk opneemt
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    dinsdag 13 november 2018 om 18:52
    Liep bij Ajax al snel naast z'n schoenen. Ook in z'n 2e wedstrijd bij Jong Oranje zag je dat hij veel teveel in zichzelf begon te geloven. Probeerde de show te stelen maar faalde daar hopeloos in. Benieuwd hoe hij het bij het grote Oranje zal gaan doen
    Vind ik leuk
    Gerro +7487
    dinsdag 13 november 2018 om 22:56
    Overmars belde pas toen hij zijn ja woord al aan city had gegeven. Hij had ook bij Ajax aan kunnen geven dat ie een aanbieding van City op zak had en als Ajax hem geen aanbieding zou doen dan te gaan vertrekken.Dan had ie wellicht een betere afweging kunnen maken.Wel gek dat spelers van 15/16 jaar menen al een contract te moeten hebben en hun eigen club daarvoor dan de kans niet geven de club waar ze notabele het grootste gedeelte of een deel van hun opleiding hebben genoten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws