'Barcelona praat met zaakwaarnemer en geeft afwezige Dembélé laatste kans'

    'Barcelona praat met zaakwaarnemer en geeft afwezige Dembélé laatste kans'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 19:49wo 14-11-2018 om 19:49

    FC Barcelona heeft dinsdag een gesprek gevoerd met de zaakwaarnemer van Ousmane Dembélé. De 21-jarige aanvaller uit Frankrijk ligt onder vuur in Camp Nou vanwege zijn gedrag en houding.

    De problemen rond Dembélé bereikten afgelopen week een dieptepunt. Omdat de aanvaller een training oversloeg en urenlang niet bereikbaar was, liet Barça-trainer Ernesto Valverde hem afgelopen weekend buiten de wedstrijdselectie. De Fransman kwam vervolgens te laat voor het competitieduel met Real Betis (3-4). Dinsdag is er een gesprek gevoerd.

    Volgens de Spaanse pers heeft een delegatie van Barça, waaronder technisch directeur Eric Abidal, om de tafel gezeten met Moussa Sissoko, de agent van Dembélé. De uitkomst zou zijn dat de 21-jarige aanvaller nog een laatste kans krijgt. Dembélé was zelf niet aanwezig, omdat hij zich met Frankrijk voorbereidt op de Nations League-wedstrijd tegen Oranje.

    Puyol
    Barça-icoon Carles Puyol hoopt dat Dembélé zich verbetert. "Ousmane is nog jong. Het team moet hem helpen, want het is niet makkelijk om je aan te passen aan de filosofie van Barcelona. Maar hij is nu al een paar keer te laat gekomen en hij moet leren dat dat echt niet kan. Het is belangrijk dat hij bij zichzelf te rade gaat en eens goed gaat nadenken."

    Poll

    Gaat Dembélé het nog maken bij Barça?

    (1775 stemmen)

    Plaats een reactie

    Riszh +350
    woensdag 14 november 2018 om 19:59
    Gewoon naar de 2e elftal sturen voor paar weken, draait ie wel bij.
    Vind ik leuk
    power +6193
    woensdag 14 november 2018 om 20:01
    Gewoon geen salaris en gelijk verkopen,, want Barca verdient beste spelers ter wereld,,, niet zo eentje.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7246
    woensdag 14 november 2018 om 20:02
    De spelers hebben de macht. Wat kan Barcelona dan doen? Hem ontslaan? Dan staan de andere clubs in de rij.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:17
    Heel snel laten gaan dan want geen enkele speler waarook ter wereld is groter dan de club
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    vrijdag 16 november 2018 om 11:10
    Zlatan is groter dan de club...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:43
    Zlatan is 1.99
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    dinsdag 20 november 2018 om 13:27
    1.95
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6589
    woensdag 14 november 2018 om 20:54
    Hij heeft er blijkbaar de balen van daar. Anders komt hij niet te laat.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7246
    woensdag 14 november 2018 om 20:57
    Als je Deschamps hoort doet hij dat overal. Slecht karakter. Fout van Barca.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3062
    woensdag 14 november 2018 om 22:15
    Hij doet het ook in de Nationale ploeg volgens zijn bondscoach , waar zit Barça dan fout volgens jou?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7246
    woensdag 14 november 2018 om 22:19
    Deze jongen heeft blijkbaar een historie. Dat hadden ze beter moeten uitzoeken, navragen. Het totale mens principe naleven.
    Nu zitten ze ermee en dat is de eigen schuld.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6589
    woensdag 14 november 2018 om 23:54
    Ik zeg niet dat het een fout van Barça is. Maar het zal geen jongen zijn met veel discipline. Zolang hij met plezier naar de club gaat is er weinig aan de hand. Maar hij speelt natuurlijk minder. Misschien is er een taalbarrière. Is weg uit een vertrouwde omgeving met vrienden. Geen idee wat het is.
    Vind ik leuk
    MVD +700
    woensdag 14 november 2018 om 22:28
    Duidelijk aan de coke, altijd te laat en denken dat je de beste bent..
    Vind ik leuk
    Marco S +6034
    donderdag 15 november 2018 om 00:26
    Luis moet zich er even in vastbijten
    Vind ik leuk
    b-wared +30
    donderdag 15 november 2018 om 07:03
    Les voor de volgende keer als ze een contract opstellen. Tegenwoordig worden de meest vreemde eisen in een contract gesteld. Heeft de club hinder van de houding over verzakking van afspraken is de club gemachtigd om salaris in te houden
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:05
    Gelijk de laan uit sturen, die gasten worden teveel in de watten gelegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:51
    Idd hij vind zichelf waarschijnlijk herl goed. Hij moet maar goed naar Messi kijken
    Die heeft zich altijd redelijk gedragen en kan nog goed voetballen ook en heeft dat ook bewezen en nog steeds
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:24
    Messi is een voorbeeld prof, kunnen menige een puntje aan ruiken.
    Vind ik leuk
    Romarioo +287
    woensdag 14 november 2018 om 20:47
    Volgens mij mag je bij geen enkel werkgever te laat komen
    Zelfs 15 jarige mogen niet te laat komen bij de ah
    Vind ik leuk
    lemon9 +884
    woensdag 14 november 2018 om 21:39
    Een trap geven dat verwende kind
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    woensdag 14 november 2018 om 22:13
    Zijn 6e laatste kans..
    Wil ik ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:20
    Domme hond, weer eentje die denkt dat hij God is. Eruit pleuren en verhuren aan derde rangsclub. Dat soort gasten eindigt waar ze vandaan komen: de goot.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +997
    woensdag 14 november 2018 om 22:31
    105 miljoen betalen en dan kan die gozer nog niet eens klokkijken?? Tering hey.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7591
    donderdag 15 november 2018 om 00:02
    Direct op de transferlijst plaatsen voor een vaste prijs. En word die niet verkocht is het heel jammer voor hem want Barca houd hem aan zijn contract
    Vind ik leuk
    Marco S +6034