LIVE-discussie: AZ en Willem II starten met de gebruikelijke namen

LIVE-discussie: AZ en Willem II starten met de gebruikelijke namen

Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 19:27za 01-12-2018 om 19:27

Willem II hoopt op bezoek bij AZ de nare smaak van de 3-1 thuisnederlaag tegen Vitesse weg te kunnen spoelen en de stap richting het linkerrijtje te kunnen maken. De Alkmaarders willen met een thuiszege op de bezoekers uit Tilburg richting de vierde plek op de ranglijst.

Bij AZ speelt Teun Koopmeiners wederom als centrale verdediger. Middenvelder Koopmeiners vervangt de nog steeds geblesseerde Ron Vlaar in het hart van de Alkmaarse defensie. Het was niet zeker of rechtsback Jonas Svensson aan de wedstrijd zou kunnen beginnen bij AZ wegens een liesblessure, maar de Noor staat gewoon aan de aftrap.

Elmo Lieftink ontbreekt bij Willem II door een polsblessure. De verdedigende middenvelder moet worden geopereerd en komt waarschijnlijk pas na de winterstop weer in actie. Het Tilburgse middenveld word daardoor gevormd door Vurnon Anita, Pol Llonch en Daniel Crowley. Voorin is er op de rechtsbuitenpositie weer een basisplaats ingeruimd voor Damil Dankerlui, die van nature rechtsback is.

AZ: Bizot; Svensson, Hatzidiakos, Koopmeiners, Ouwejan; Mitsjö, Maher, Til; Gudmundsson, Seuntjens, Idrissi.

Willem II: Wellenreuther; Lewis, Meissner, Heerkens, Palacios; Anita, Llonch, Crowley; Avdijaj, Sol, Dankerlui.

Poll

Wie wint er?

(129 stemmen)

Plaats een reactie

Stefan01 +174
zaterdag 1 december 2018 om 19:29
Ferdy druijf erin en haztidiakos eruit
Vind ik leuk
roland64 +14
zaterdag 1 december 2018 om 19:37
Onbegrijpelijk dat die arrogante kwast van een trainer nog steeds Dankerlui en Anita blijft opstellen als er een beter alternatief is. Of het moet zijn dat je persé niet wilt winnen als trainer zijnde. Een winnende trainer heeft tenslotte altijd gelijk. Hij dus niet, dat is duidelijk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 19:38]
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
zaterdag 1 december 2018 om 19:50
Hup adonis avdijaj
Vind ik leuk
pico323 +7311
zaterdag 1 december 2018 om 19:50
0-1 niet te geloven of niet
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 19:54
AZ is geen wonderploeg dus zo gek is dat niet hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:50
Als ik Guus Til mocht geloven was Az al Nederlandse top. Hij verlengde zijn contract bij AZ met de woorden: Ik zie Ajax of PSV niet meer als een stap hoger. Welkome to the real world, Guus.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:54
Til is zelf heel matig bezig en AZ mag blij zijn als ze in het linker rijtje eindigen. Hebben het nodige geluk gehad de afgelopen weken en nu houdt het geluk is een keer op-:)
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
zaterdag 1 december 2018 om 19:55
Rechterrijtje John!
Vind ik leuk
Vb.twente +127
zaterdag 1 december 2018 om 20:18
die Maher brengt ook geen geluk zo lijkt het wel .
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 20:19
Wat speet die Gudmundsson slecht zeg, hele matige speler

Snap ook niet waarom Druijf nooit eens een kans krijgt van die arrogante vd Brom
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 20:24]
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 20:21
De trainer van AZ heeft geen verstand als je maar blijft vasthouden aan de slechtste prof voetballer in Nederland Hatzidiakos. Bij de 1e goal schiet hij de bal niet weg en staat als een pupil te schutteren bij de 2e goal geeft hij geen rugdekking en staat weer eens lucht te dekken.
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 20:30
Die kan er inderdaad heel weg van. Maar aan de andere kant, wie is het alternatief? Koopmeiners wordt al noodgedwongen van zijn natuurlijke plek op het middenveld gehaald wegens gebrek aan centrale verdedigers. Die idioot van een Huiberts heeft zijn werk afgelopen zomer niet gedaan
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 20:40
Er wordt altijd gezongen helemaal niets in …...maar deze kan echt helemaal niets.
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:04
Nee, maar wie moet daar anders staan. Zegt wel veel dat die Duitser en die jongen van Ajax die Griekse kluns niet uit de basis kunnen spelen
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 21:22
Niets kan slechter zijn dan die Griek. Zie nu Bergsma invallen die speelt naar de goede kleur en geeft ook nog eens rugdekking. Die Griek snapt er echt niets van en rommelt maar wat aan.
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:27
Deze tweede helft is amper een graadmeter, er gebeurd helemaal niks meer. Bergsma zal vast beter zijn maar Huiberts had een betere verdediger gehaald.
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 21:31
Wie?
Vind ik leuk
Tilburgia +397
zaterdag 1 december 2018 om 20:25
Hatseflats!
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 20:27
Haha dat AZ is ook niets meer waard. 0-2 tegen Willem II kom op zeg he.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
zaterdag 1 december 2018 om 21:39
Jullie zijn over een paar weken ook gewoon aan de beurt 😉
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:43
Willem II is een van onze favoriete tegenstanders. Pas maar op kan hard aankomen-;)

Gefeliciteerd met de puntjes!
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
zaterdag 1 december 2018 om 22:05
Als we na 17 jaar in alkmaar winnen kunnen we ook eindelijk weer van ado winnen ;)
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 22:27
We gaan het meemaken en ik ben aanwezig.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 09:53
Heb je niet meer gezien de afgelopen tijd? 0-3 vriend-;)
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 09:54
Haha, was er inderdaaf ff he-le-maal klaar mee.

Maar alsnog gefeliciteerd natuurlijk!
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 09:58
Dank je wel maat.

Ik moest diep gaan om dit bericht nog te achterhalen..maar kon het niet laten om te reageren.😁😉
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 09:59
Andersom had il precies tzelfde gedaan 😉
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 10:05
Ik moest en zal het je laten weten😁
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 09:56
Dat hebben we kunnen zien ja🙈 0-3... je was nergens te bekennen in de topics van Willem II-Den Haag?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 10:01
Tsja, ik zit me zo te ergeren op dit moment dat ik er ff klaar mee was. Ik dacht dat vd looi een pannekoek was maar koster is nog veel erger
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 10:07
Koster kan er niet veel van, maar de spelers moeten het toch ook zelf doen, toch? Je was die dag wel heel erg actief op tilbo-;)
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 10:13
Haha, vandaar dat ik geen tojd meer had om hier te reageren.

Tuurlijk moeten spelers t zelf doen. Maar een trainer moet wel de handvaten aanrijken. Tegen jullie weer een belachelijk experiment door özbiliz op 10 te zetten en onze beste dpeler crowley op linkshalf. Mislukte volledig! En wat denk je wat die lul gisteren tegen AFC deed? Gewoon tzelfde.
Zo zijn er nog meer dingen maar dat heb je op tilbo vast zelf al gelezen 😉
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 10:14
Aanreiken met ‘ij’ 🤪
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 10:24
😁👍
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 10:27
Is ie nog steeds aan het experimenteren...dacht dat hij
altijd wel met de vaste 11 spelers speelde. Anita is een ramp en heel dat middeveld klopt voor geen meter.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 13:43
Precies. Iedereen ziet dat. Behalve degene die het moet zien...

Ons verval is niet geheel toevallig begonnen met opstellen van anita.

Sowieso onbegrijpelijk dat een niet fitte huurling de voorkeur krijgt boven een eigen talent als allkaynak
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
woensdag 19 december 2018 om 16:40
Waarom
die Allkaynak niet eens de kans krijgt om zich te bewijzen vraag je je dan af, veel slechter kan die het denk ik toch niet doen.

Succes goos!
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
woensdag 19 december 2018 om 22:51
Thx....

Nog 3x met geluk winnen in de beker en we gaan europa in
Vind ik leuk
Enkidoe +310
zaterdag 1 december 2018 om 20:31
Is Az zo slecht of hebben de Willem 2 spelers deze keer niet naar Koster geluisterd? Hoe kan het anders dat Willem 2 flink voorstaat.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 20:33
Zwaar geflatteerd in mijn optiek. AZ heeft 73% balbezit en is erg onfortuinlijk.
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 20:43
Bossie maak van onfortuinlijk maar even ONKUNDE.

Zowel van spelers, trainer als TD. Alles heeft gefaald tot nog toe.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 20:53
Toch blijft het geflatteerd.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:05
Het is al weken niks hoor. Met heel veel geluk wat potjes gewonnen, anders had je gewoon in het rechter rijtje gestaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:05]
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 21:32
Je doet nu net of Willem II AZ helemaal zoek tikt. Want dat was de vraag.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:35
Dat niet..maar als je 0-2 thuis verliest dan ben je niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 21:37
Dat mag niet, inderdaad.
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 21:23
Nee hoor AZ mag blij zijn dat het nog steeds 0-2 staat. Iedereen wilde Druyff in AZ maar die kan er ook geen hout van. Is geen eredivisie speler maar een prima houthakker van Keukens in een andere divisie.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 21:29
Druijf is geen AZ 1 materiaal.
Wordt tijd dat Boadu terug komt en 2 CV's
Vind ik leuk
broedkip +1925
zaterdag 1 december 2018 om 21:33
Moet je bij Huiberts zijn maar die heeft dit seizoen ongeveer 10 miljoen gekost, niets goed gedaan en is de hoofdschuldige van dit armetierige zootje.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 21:35
Specificeer die 10 miljoen eens
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:36]
Vind ik leuk
broedkip +1925
zondag 2 december 2018 om 13:02
Johnson 2,5 miljoen + minimaal 500.000 voor onderhandelingen en salaris = 3,5 miljoen Gudmunsson 3,0miljoen Maher 1 miljoen Rotariu 1,5miljoen v Rhijn 1 miljoen is al 10 miljoen
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zondag 2 december 2018 om 17:57
Je vergeet 100 miljoen tekengeld voor Koopmeiners.

Maakt 110 miljoen.
Vind ik leuk
broedkip +1925
zondag 2 december 2018 om 21:17
Zo veel jochie?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29101
zaterdag 1 december 2018 om 21:00
Met balbezit alleen maak je goals..
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:06
Tikkie breed tikkie terug zeker niet nee-:)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29101
zaterdag 1 december 2018 om 21:40
Frank de Boer noemde ook altijd het percentage balbezit. Het voetbal was oersaai, door tikkie breed en terug..
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:44
Zo zie je maar dat je daar niets aan hebt.
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:04
Eerste minuut staat met name Hadtidiakos opzichtig te slapen. Willem II beperkt zich verder tot verdedigen en counteren wat hun goed recht is. Hebben daarna twee kansen gehad waarvan eentje er in ging.

AZ heeft veruit meeste balbezit maar voorin te weinig kwaliteit zoals al heel het jaar. En als je achterin ook geen kwaliteit heb wordt het zelfs tegen Willem II lastig
Vind ik leuk
johnz27 +74
zaterdag 1 december 2018 om 20:37
Wat is er met Branderhorst aan de hand? Nu zelfs al derde keeper. Was een goede doelman vorig jaar. Einde carrière bij Willem II.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
zaterdag 1 december 2018 om 21:40
Hoezo 3e keeper? Is gewoon geblesseerd hoor
Vind ik leuk
stratumseind +191639
zaterdag 1 december 2018 om 20:41
Tis toch wel een klein fenomeentje die sol
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:05
Prima Eredivisie spits, voor een club als Willem II echt een topspeler
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 20:59
Az moet gewoon met 3-1 voorstaan. Wat een kansen. En voetballend is Willem2 echt een matige ploeg. Wederom de belangrijke Sol met twee doelpunten. Wel echt knap in zo’n elftal.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
zaterdag 1 december 2018 om 21:43
Jij hebt echt wel een fobie voor willem II he? Altijd maar zeuren, sol kan er niks van. Maakt niet uit dat hij topscoorder vd eredivisie is...

Laat me raden? Uit breda? Ja? Dan heb ik nieuws. Deze dramatische ploeg met dramatische spits heeft gewoon dubbel zo veel punten als die topploeg van onze buurtjes
Vind ik leuk
wil +1283
zondag 2 december 2018 om 00:27
Matige ploeg?? Hoe verzin je het.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 08:55
24% balbezit 😂😂 aan de bal zo matig en traag.
Vind ik leuk
wil +1283
zondag 2 december 2018 om 14:04
Tilburg lacht om jou reactie.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29101
zaterdag 1 december 2018 om 20:59
Sol al 2x! Het ene seizoen is het andere niet in Alkmaar
Vind ik leuk
Come on Utreg +29101
zaterdag 1 december 2018 om 21:02
Heeft Pinkelman zijn accountje opgeheven?

Ik mis de verhaaltjes over de Alkmaarse talentenfabriek die de wereld gaat veroveren..
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:08
Als het niet loopt reageren er maar weinig-:)
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:08
Die Alkmaarse talentjes zijn het probleem niet. Het zijn de aankopen van deze zomer die stuk voor stuk falen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29101
zaterdag 1 december 2018 om 21:38
Nou, Til, Hadzidiakos, Koopmeiners.. Ze steken niet in de beste vorm.
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:52
Til niet nee, maar dat is sowieso een speler die erg afhankelijk is van medespelers. Is ook geen topspeler.

Hadtzidiakos is sowieso een hele matige speler. Probleem is dat ofwel de td twee verdedigers heeft gehaald die nog slechter zijn ofwel de trainer om niet sportieve redenen hem toch blijft opstellen.

Koopmeiners vond ik als een van de weinig wel iets goed doen. Had een paar goede passes waardoor er nog wat kansen kwamen. Hij wordt alleen door die kneus van een trainer steeds van het middenveld gehaald.

Zowel Gudmundsson als Rotariu waren heel zwak vandaag. Al het gevaar moest vanaf links komen. En doordat Johnsen een miskoop blijkt is er voorin ook te weinig slagkracht
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 1 december 2018 om 21:16
Dat AZ van die Alkmaarders :D haha
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:25
Wat een bedenkelijk niveau deze tweede helft zeg.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:38
Pijnlijk gewoon.
Vind ik leuk
Shelbourne +5869
zaterdag 1 december 2018 om 21:30
Wat een idiote taktiek ook, zet je met Druijf een echte spits erbij geeft niemand een voorzet. Vanaf rechts komt helemaal niks met die Roemeense huurling die niks kan. Op links is Idrissi de enige die wel wil, maar door de lamlendigheid om heen alles zelf doet en zich meestal vast loopt. Ga dan opportunistisch die bal vroeg voorgeven. Zet Til kort achter Druijf en hopen dat desnoods vanuit de tweede bal wat kansen komen. Heel bijzonder deze tweede helft
Vind ik leuk
Zalkerboy +488
zaterdag 1 december 2018 om 21:31
Willem II maakt AZ even Soldaat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
zaterdag 1 december 2018 om 21:33
Elleboog Koopmeiners is rood hoor scheids!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws