Update: 'Amerikaan (18) aanwezig bij PSV-training, overgang bijna rond'

Update: 'Amerikaan (18) aanwezig bij PSV-training, overgang bijna rond'

Gepubliceerd: dinsdag 18 december 2018 om 14:31di 18-12-2018 om 14:31

Laatste update: dinsdag 18 december 2018 om 14:36di 18-12-2018 om 14:36

PSV verwacht zich rond het ingaan van de winterstop te versterken met Richard Ledezma. De achttienjarige Amerikaan zal in eerste instantie de selectie van Jong PSV gaan versterken.

Het Eindhovens Dagblad meldt dat over de komst van Ledezma mondeling een overeenkomst is bereikt. De middenvelder liep afgelopen zomer al stage bij PSV. Omdat hij een speler van buiten de Europese Unie is mag PSV hem pas op achttienjarige leeftijd inlijven. Daarom reisde Ledezma niet al eerder naar Eindhoven af. Pas vanaf 1 januari mag Ledezma officiële wedstrijden spelen voor PSV.

Eerder dit jaar werd al bekend dat PSV onder de indruk was van de tiener, die nu nog onder contract staat bij Real Monarchs in de Verenigde Staten. Ledezma speelde in zijn proefperiode met Jong PSV wedstrijden tegen Jong FC Utrecht en Darlington FC, een club die actief is op het vijfde niveau van Engeland.

Eerder woensdag werd bekend dat drie PSV'er in januari eventueel mogen uitkijken naar een andere club. Het gaat om Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist.

Update 17/12 20.40: Ledezma heeft het vliegtuig naar Eindhoven gepakt, meldt het Eindhovens Dagblad maandagavond. Beide partijen gaan deze week de laatste formaliteiten afronden, waarna Ledezma zijn contract ondertekent en zich meldt bij de selectie van Jong PSV.

Update 18/12 14:31: De komst van Ledezma naar PSV is nu echt bijna rond. De middenvelder was dinsdagochtend toeschouwer bij de training van de Eindhovenaren, zo meldt het Eindhovens Dagblad. 'Zaakwaarnemer en PSV werken de principe-deal rondom de aanstaande PSV-middenvelder nog uit', meldt het medium.

Ledezma komt transfervrij over.

Plaats een reactie

Arvin +6666
woensdag 5 december 2018 om 10:16
We gaan het zien. Denk dat het een Scamacca verhaal gaat worden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:16]
Vind ik leuk
Leeuw +6198
woensdag 5 december 2018 om 10:25
Tja, tussen al die talenten moet er wel 1 tussen zitten die succesvol zou kunnen zijn. Het blijft een gok.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 10:30
Het is een beetje schieten met hagel, inderdaad. Vaak hebben die jongens wel de potentie, maar tussen hun 17e en 21e moet er een enorme sprong gemaakt worden in hun ontwikkeling om ook echt te kunnen slagen op een behoorlijk niveau.

En dat lukt niet iedereen. Het is vooraf niet te voorspellen waar iemand's plafond zit.
Vind ik leuk
dhrwobo +40094
dinsdag 18 december 2018 om 14:38
Exact. Maar laten we voor de eredivisie hopen dat het onze Nederlandse clubs gunstig gezind is en dat er veel toppers doorbreken de komende jaren, dan kunnen we flink verkopen aan de grote competities en zo financieel daadkrachtiger worden om Europees nog enigszins mee te kunnen doen. Waar Ajax natuurlijk al financieel redelijk daadkrachtig is t.o.v. PSV, Feyenoord enz.
Vind ik leuk
Post Malone +2008
maandag 17 december 2018 om 21:02
Bergwijn is goed uitgepakt ;-)
Vind ik leuk
Gerro +8444
maandag 17 december 2018 om 22:31
Ik dacht ze zullen wel een mexicaan halen maar die schijnen alleen naar Amsterdam te willen.
Vind ik leuk
Mad Max +1037
dinsdag 18 december 2018 om 07:13
Ajax is heeeeel groot in Mexico, na Fulham en Brighton al snel de 67e club, hoor ik van vd Sar.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2193
woensdag 5 december 2018 om 10:28
Dan zeg ik alvast: "Welkom bij PEC Ledezma!"
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 10:45
Beetje gemakkelijk onrust stoken dit.. Met argumenten komen mag best hoor. Vertel eens, waarom denk je dat dit een Scamacca-verhaal gaat worden?
Vind ik leuk
Arvin +6666
woensdag 5 december 2018 om 13:19
Haha het was niet als onrust stoken bedoeld. Ik doelde meer op het aantal (grote) talenten dat binnenkomt en vervolgens in de vergetelheid verdwijnen. Scamacca stond te boek als een toptalent, maar heeft nooit een kans gekregen en is uiteindelijk vertrokken (naar sassuolo zo uit mn hoofd?)
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 23:52
Arvin verdiep je eens wat meer voordat je zomaar dingen roept. Scamacca mocht vertrekken omdat hij een waardeloze mentaliteit had. Het meteen op 'een gebrek aan geboden kansen' gooien is wel degelijk stemmingmakerij en dus stoken. :-)
Vind ik leuk
Arvin +6666
donderdag 6 december 2018 om 00:34
Haha je weet dat ik PSV'er ben toch? 😂 Ik bedoel het echt niet als stemmingmakerij, maar gewoon dat alle talenten met bombarie binnenkomen en vervolgens via de achterdeur vertrekken, dat het in dit geval door mentaliteit kwam doet daar toch geen afbreuk aan? Het komt overigens in negen van de tien gevallen door een gebrek aan mentaliteit.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 21:41
Onzin hij had een professionele organisatie verwacht, met een goeie opleiding. Trainingen vielen enorm tegen. Scamacca is daardoor vertrokken.
Vind ik leuk
Futjebal +2615
woensdag 5 december 2018 om 11:24
Want? Die kwam ook uit Amerika...of wat bedoel je?
Vind ik leuk
Iniesta 8 +35
maandag 17 december 2018 om 22:33
Behendige voetballer. Uitstekende techniek.
1 op de 100 breekt door en ontwikkelt zich juist. We zullen zien wat hij kan brengen bij PSV
Vind ik leuk
benny-boys +1808
dinsdag 18 december 2018 om 16:45
Arvin de Stoker voor Duimpjes
Je moet het denken aan PSV overlaten!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 december 2018 om 16:48]
Vind ik leuk
3Bier +12582
woensdag 5 december 2018 om 10:17
Familie van?
Wel even zijn gun in beslag nemen in dat geval.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 10:26
Had ik gedacht dat ajax daar zijn connecties had,gaan de Amerikanen toch naar psv. Fijne samenwerking met ajax daar in amerika
Vind ik leuk
El Pibe +1339
woensdag 5 december 2018 om 10:44
Ze hebben een fanshop geopend in New York. Dat is om geld op te halen ipv brengen...
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:52
Was een geintje maar dat snapt niet iedereen. Ook al heb je connecties met een land wil dat niet zeggen dat elke speler van dat land alleen naar jouw club komt. Maar ja niet iedereen snapt een grapje
Vind ik leuk
Elohim +828
maandag 17 december 2018 om 20:58
Je kunt het ook missen als een ander een grapje (terug) maakt..
Vind ik leuk
Futre +4283
maandag 17 december 2018 om 21:11
Volgens mij hebben ze een “office” geopend in Manhatten maar geen fanshop.

Ik zou niet weten waar die zit.

Als jij wel een adres hebt; let me know.
Vind ik leuk
El Pibe +1339
dinsdag 18 december 2018 om 03:02
Die zal wel in die “office” zitten...
Vind ik leuk
Futre +4283
dinsdag 18 december 2018 om 07:59
Nee, daar zit geen shop. Sterker nog; ik heb in heel NY geen Ajax fanshop gezien. En ik weet eigenlijk wel zeker dat die er ook niet komt. Geen enkele voetbalclub heeft een fanshop in Manhatten.
Vind ik leuk
El Pibe +1339
dinsdag 18 december 2018 om 11:56
Ben je daar helemaal voor naar NY gevlogen joh? Had het ff gegoogled.
De grap blijft dat ze daar zitten om geld te verdienen...
Vind ik leuk
#Keizerout +41260
woensdag 5 december 2018 om 10:45
Ja, als je een kantoor opent heb je toch gewoon binnen een week dat hele land in kaart gebracht?
Sterk denkwerk weer rob.
Vind ik leuk
appeltje +2887
woensdag 5 december 2018 om 12:53
Deze gast was al in beeld voordat Ajax uberhaupt die vestiging opende.

Ajax heeft overigens ook al twee Amerikanen in de jeugdopleiding lopen: Pynadath en Dest.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:59
Volgens mij begrijpen jullie grapjes niet
Vind ik leuk
appeltje +2887
woensdag 5 december 2018 om 13:05
Juwwal
Vind ik leuk
Maan88 +6489
maandag 17 december 2018 om 20:49
PSV had dit talent al eerder op proef en dit vloeit daar uit door. Ik snap wel dat je het sarcastisch bedoelde maar wilde het toch even kwijt. Toch denk ik dat de stap van ajax naar Amerika en van PSV naar Mexico ze beide naamsbekendheid, geld en talenten op zullen leveren. Voor het niveau van de eredivisie niet goed maar om dalijk (beide!) mee te kunnen in de CL toch wel mooi als we hier een bayern/dortmund krijgen. Hopelijk gaat het snel beter en beter met de opleidingen, oprotten van kunstgras, oranje en de Europese punten van Nederlandse teams waardoor we ieder jaar weer mooi 2 teams in de CL kunnen krijgen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4361
woensdag 5 december 2018 om 10:28
Darlington Football Club is an English football club based in Darlington, County Durham. They are members of the National League North, the sixth tier.

Ja.... ik ben een genot op feestjes
Vind ik leuk
Pancev +951
woensdag 5 december 2018 om 11:15
Ben je nog te boeken voor komend weekend?

De organisatoren van het NK Kontjeknallen zoeken nog iemand die het hele gebeuren met interessante weetjes kan opleuken.
Vind ik leuk
#Keizerout +41260
woensdag 5 december 2018 om 11:52
Stuur ze anders wat weetjes over jezelf
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4361
woensdag 5 december 2018 om 13:50
Aan je bijdrages hier te zien maak je grote kans op de hoofdprijs op dat NK.
Vind ik leuk
Korm +39367
woensdag 5 december 2018 om 10:30
Tja heb liever versterkingen die er direct staan :) ik mis nog een verdediger :)
Vind ik leuk
Maan88 +6489
maandag 17 december 2018 om 20:53
Ik heb ook liever directe versterkingen. Maar talenten heb je ook nodig. Zeker als je ze goedkoop kan halen. Daarnaast had een Bergwijn even nodig om te worden wie hij nu is, is ook nog lang niet uitgeleerd. Maar in deze vorm kon PSV hem nergens kopen. Zelfde geld voor Malen. Als jeugdspeler gekomen, rustig brengen, die kan dan weer Bergwijn of lozano opvangen. We kunnen niet elk jaar geluk hebben dat we spelers als dumfries en Angelino zo goedkoop kunnen halen als talent zijnde en dat ze er dan ook direct staan en zelfs iedere wedstrijd uitblinken. Als dat toch een zou kunnen...
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 10:30
Hadden ze nog geen Amerikaan?? Zou er in Nederland geen speler ergens rondlopen die net zo goed is.. of is het moderner om zo veel mogelijk buitenlandse spelers te halen,... ?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 10:47
Ik denk het niet Henkie. Daarnaast zijn 18 jarige (grote) talenten in Nederland al echt niet meer goedkoop als PSV op de stoep komt. Succes Ledezma!
Vind ik leuk
Futjebal +2615
woensdag 5 december 2018 om 11:22
Kijk het werpt nu al zijn vruchten af die promotietour van Ajax in de VS....oh wacht...ik lees nu pas dat hij naar PSV gaat
Vind ik leuk
johny +103
woensdag 5 december 2018 om 12:02
Psv denkt nu al stiekem aan om het gat in de begroting te dichten . Dit gat wat ontstaan is door het te hoog inzetten van aankoop van te dure spelers met het oog op de Champions League . Door het resultaat de uitschakeling van de Champions league en ook geen Europees voetbal komen er ook geen Miljoenen wat PSV verwacht had binnen,Zodat er toch een enorm gat in de begroting gekomen is wat toch gedekt moet worden vandaar dat Psv langzaam begint te denken aan het verkopen van spelers. Psv maakt zich langzaam zorgen nu dat het Europees avontuur niet meer erin zit dan ook nog het Miljoenenbal de Champions league de Nederlandse beker dan al eerder de Johan Cruif schaal Ja je kan zeggen dit jaar was voor dit peper dure Psv niet weggelegd. het heeft voor Psv geen windeieren gelegd.Maar nog grotere zorgen komen nog aan in de Ere divisie voor Psv want AJAX is Psv kort genaderd op maar 2 punten achterstand en zullen dit PSV snel voorbij gaan want daar waar Psv zich al langzaam de Kampioen waande zal de titel Kampioenschap langzaam maar zeker naar AJAX gaan . Psv zal aan het einde van het seizoen met lege handen staan. Gerbrands zal wel denken dat Ajax met niet zo'n dure selectie maar met vele jonge talenten de toon aangevende ploeg is hier in Nederland en dat Gerbrands met al die dure spelers totaal geen ene prijs kon halen wat toch een grote misstap is.PSV is een grote tegenvaller en moet een diepe buiging maken voor AJAX wat veel pijn zal doen in EINDHOVEN . PSV is toch nog lang geen TOP ploeg wat wel verwacht werd in Eindhoven.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:35
Johny zeverzak
Vind ik leuk
Bullet +3273
woensdag 5 december 2018 om 13:52
Ja, ofnie
Vind ik leuk
Maauwert +865
maandag 17 december 2018 om 20:54
Gi ga zever zak
Vind ik leuk
michelhx +4414
woensdag 5 december 2018 om 12:49
Grapjas.
- PSV begroot geen Champions League.
- Ajax met niet zo'n dure selectie? Alleen aan salaris betalen ze al 2-3x zoveel als in Eindhoven.

Veel plezier nog verder met je troll account, geniet er van zo lang het duurt.
Vind ik leuk
Vooruit +197
woensdag 5 december 2018 om 13:58
Johny, je lult maar wat. Maar je raakt wel een pijnlijk punt van PSV: schulden en nog eens schulden. Daarbij een te dure huishouding.
Vind ik leuk
Maauwert +865
maandag 17 december 2018 om 20:55
Valt best mee voorhuid.
Vind ik leuk
UpOne +1055
dinsdag 18 december 2018 om 14:54
Haal eens ff heeeeeel diep adem kerel. Nog niet zo lang geleden heeft ons tegenvallend ploegje met 3-0, JA JE LEEST HET GOED 3-0, gewonnen van de TOP ploeg en godenzonen Ajax. CRISIS!
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:20
Johny jij bent pas echt dom. Gefeliciteerd
Vind ik leuk
johny +103
woensdag 19 december 2018 om 17:22
Nee maar da geeft wel
Dommer als jou zeer zeker niet .Want dat blijkt want je bent supporter van PSV en dan moet je geen hersens hebben.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:59
Hij kan beter beginnen bij een andere club zo als FCutrecht
Vind ik leuk
appeltje +2887
woensdag 5 december 2018 om 13:04
Ledezema heeft wel geteld 5 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen op het tweede niveau van de VS. Laatste wedstrijd was op 5 juni. Ben benieuwd wat PSV in 'm ziet.
Vind ik leuk
Bullet +3273
woensdag 5 december 2018 om 13:50
Het schijnt dat PSV ook interesse heeft getoond in een enorm talent, Behich geheten. Of... hadden ze die al binnengehaald... ben het ff kwijt
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 20:49
Wat is het met die foto? Zijn de donkere wolken symbolisch? Mij een raadsel.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 20:49
Gaat PSV nu ineens ook spelers kopen boor de KKD. Moeten ze Ajax weer nabouwen om die prijs ook eens te winnen. ;)
Vind ik leuk
Marco S +6564
maandag 17 december 2018 om 20:50
Type Lamptey?
Vind ik leuk
Caniggia +1128
maandag 17 december 2018 om 21:08
Beetje jammer dit word er ook weer zo een die op de bank blijft,de Psv coaches zijn te bang om hun eigen jeugd te gebruiken.
Vind ik leuk
Vak-T +1518
maandag 17 december 2018 om 21:19
Daarom speelt Rosario ten koste van Gutiérrez of Pereiro natuurlijk......m.a.w. bulshit.
De beste spelers spelen.
Vind ik leuk
Caniggia +1128
maandag 17 december 2018 om 21:27
Heb je er 1 gevonden die toevallig nu meedoet.Rosario moet daar wel staan omdat Pereiro zo slecht is dat die er echt niet kan staan. Bij Ajax,Feyenoord en Az krijgen jeugdspelers tenminste wel kansen om beter te worden.Maar Psv is te angstig om es geen kampioen te worden.Ja ik snap het ook wel als Ajax aan het eind van het seizoen voor 250 miljoen aan spelers verkoopt dan word de kans om ooit nog eens Kampioen te worden wel heel klein.Dan kunnen ze dan hun eigen jeugd in gaan passen.Dan is er alleen nog de strijd om plaats 2 die telt voor Feyenoord,Psv,Az,Utrecht en Vitesse
Vind ik leuk
Vak-T +1518
maandag 17 december 2018 om 22:18
Voor ons telt maar 1 prijs, kampioen worden......met de spelers die we hebben, liefst met eigen jeugd maar dit is geen must bij PSV.
Vind ik leuk
Caniggia +1128
dinsdag 18 december 2018 om 06:12
Nee dat zeg ik ze worden liever kampioen dan dat ze de jeugd in gaan passen.En dat is zonde want waarom heb je dan een jeugdopleiding als je ze toch niet durft brengen.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2309
dinsdag 18 december 2018 om 14:42
Al had PSV 800 miljoen eigen vermogen, het boeit mij geen ene reet, ik wil dat ze vanaf 2017 elk jaar kampioen worden/ blijven.
Vind ik leuk
Caniggia +1128
dinsdag 18 december 2018 om 20:10
Psies voetbalkneus dat vele geld hebben ze nodig om mee te kunnen blijven doen in de Eredivisie.Als je dat niet ziet blijf dan maar lekker je kop in het zand steken.Nog 2 jaar en Ajax staat er financieel zo vreselijk sterk op dat ze elk jaar kampioen gaan worden.Kijk naar Feyenoord die loopt nog verder achter en kan alleen nog voor plek 3 blijven gaan,dat vind ik zonde ja.Zo krijg je hele scheve verhoudingen.Op een gegeven moment zullen alle talenten die nederland rijk is alleen nog door Ajax gekocht kunnen worden en dat moet je toch niet willen.
Vind ik leuk
UpOne +1055
dinsdag 18 december 2018 om 14:58
Jij bedoeld zeker eigen jeugd Onana, Ziyech, Schöne, Dolberg, Neres, Tadic, Labyad, Blind, Tagliafico????
Vind ik leuk
Caniggia +1128
dinsdag 18 december 2018 om 20:05
Blind is inderdaad eigen jeugd en De Ligt,Kluivert,De Jong,Van de Beek,Onana,Mazraoui,Dolberg.Hoeveel wil je er horen en dan als je terugkijkt vanaf 2010 zijn dat er tientallen.Vanaf 2010 zijn dat er ongeveer 10 bij Psv en dat vind ik jammer.Dat zou jij ook jammer moeten vinden of je moet gelukkig zijn dat Psv een koopclub is.Ajax koopt inderdaad ook spelers maar die laten tenminste ook veel jeugd doorstromen.Ik ben overigens geen fan van Ajax zelfs van geen enkele club in de eredivisie of waar dan ook.Alleen vind ik dat als je als club mee wilt blijven doen je toch echt je jeugd moet laten spelen.zodat ze voor veel geld weg kunnen waardoor jij als club weer sterker word.
Vind ik leuk
UpOne +1055
woensdag 19 december 2018 om 09:01
hahaha laat me niet lachen Onana, de Jong en Dolberg eigen jeugd noemen. Zegt genoeg over jou kijk op voetbal, denk dat je beter naar dames hockey kan gaan kijken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 december 2018 om 09:01]
Vind ik leuk
Caniggia +1128
woensdag 19 december 2018 om 20:42
Wat dat met kijk op voetbal te maken heeft snap jezelf waarschijnlijk alleen maar.
En inderdaad spelers die uit de jeugd doorstromen naar het eerste noem ik jeugdspelers en die komen inderdaad uit de eigen jeugd of ze daar nu al 10 jaar inzitten of 1 maakt niet uit.Dan heeft geen enkele club eigen jeugd want de meeste komen van een amateurclub.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 21:31
Caniggia, PSV is de huidige kampioen van Nederland. Dit werd afgelopen seizoen bewerkstelligd met een groot aantal uit de PSV-jeugd doorgestroomde spelers, zoals: J. Zoet, J. Hendrikx, J. Locadia (half seizoen), J. Brenet en S. Bergwijn. Met een gemiddelde leeftijd van 24,42 jaar had PSV de op één na jongste selectie van alle kampioensploegen van Europa afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
Caniggia +1128
dinsdag 18 december 2018 om 06:23
Poehee Zoet stroomde in 2008 door Hendrix in 2013 Locadia in 2011 Brenet in 2012 en Bergwijn in 2014.Das alweer 4 jaar geleden hoor.Bij Ajax en Feyenoord stromen elk jaar jeugdspelers door,ook Psv heeft die jeugdspelers maar ze durven ze niet te brengen.
Vind ik leuk
-40 +1068
maandag 17 december 2018 om 21:29
Eindhoven, veel slechtere keus kun je niet maken als jeugdspeler.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 21:32
En ook voor jou -040: PSV is de huidige kampioen van Nederland. Dit werd afgelopen seizoen bewerkstelligd met een groot aantal uit de PSV-jeugd doorgestroomde spelers, zoals: J. Zoet, J. Hendrikx, J. Locadia (half seizoen), J. Brenet en S. Bergwijn. Met een gemiddelde leeftijd van 24,42 jaar had PSV de op één na jongste selectie van alle kampioensploegen van Europa afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
-40 +1068
maandag 17 december 2018 om 21:44
Natuurlijk, en nu een antwoord zonder bril.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 21:52
Ik snap dat het voor zo’n stemmingmaker, zoals jij er daar één van bent hier, moeilijk te accepteren is dat er personen zijn die wel de juiste feiten en waarheden opschrijven hier.
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
maandag 17 december 2018 om 21:34
Nu zijn ze in Eindhoven al snel onder de indruk, als het maar niks met AJAX heeft te maken.
Kijk maar naar Romero.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1899
maandag 17 december 2018 om 22:45
Niet in beeld bij Ajax, is dus niks.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 23:16
Ik zie vaker berichten over een transfer waarbij een jongen bij jong psv aansluit. Dan gaat er een tijd overheen, vergeet ik de naam en dan komt die opeens toch in het nieuws dat die weer vertrekt.. Zou inderdaad niet de eerste zijn. Van die Italiaan werd ook veel verwacht en werkelijk niks van gezien helaas.
Vind ik leuk
michelhx +4414
dinsdag 18 december 2018 om 14:38
Maar die speelt nu wel bij PEC Zwolle! Tel uit je winst! ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:01
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig wedstrijden van pec zie. Speelt die daar wekelijks? En is het wat dan?
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 23:57
psv en ajax zeiken altijd als de engelse grootmachten aan hun spelers zitten, maar ondertussen doen ze precies het zelfde bij andere clubs. Het blijft kinderhandel
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
dinsdag 18 december 2018 om 03:16
Ik wist niet dat je vanuit de VS op Eindhoven kunt vliegen...
Vind ik leuk
michelhx +4414
dinsdag 18 december 2018 om 14:38
Kijk, PSV heeft gewoon een speler van Real aangetrokken!
Vind ik leuk
Ron83 +605
dinsdag 18 december 2018 om 14:47
Wie niet waagt wie niet wint. Ps wat filmpjes gezien en het ziet er best goed uit. Maarja nooit geen garantie natuurlijk. Hopelijk een parel op de NL velden...
Vind ik leuk
Zultkop +6368
dinsdag 18 december 2018 om 14:49
Klein ventje met zijn 1.68m.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 14:52
Haha....welk verhaal zal er nu weer komen? Zoiets als:"omdat AJAX in de Mexicaanse PSV vijver aan het vissen is moeten we wel naar andere gebieden"??

Vind ik leuk
UpOne +1055
dinsdag 18 december 2018 om 15:00
Jij bent helemaal koekoek, ga lekker met je pistooltje schieten.
Vind ik leuk
Messicaan +895
dinsdag 18 december 2018 om 16:18
Dude who the fuck cares
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
dinsdag 18 december 2018 om 20:52
Klasse PSV ! Zal wel iets te maken hebben met Reyes ?
Vind ik leuk
Mad Max +1037
dinsdag 18 december 2018 om 21:51
Ach hij zal zeker kwaliteiten hebben, eerst maar eens kijken hoe hij het bij jong PSV gaat doen. Als het maar geen Maxi Romero type is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws