'PSV heeft mondeling akkoord: 18-jarig talent sluit rond winterstop aan'

    'PSV heeft mondeling akkoord: 18-jarig talent sluit rond winterstop aan'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 10:12wo 05-12-2018 om 10:12

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 11:59wo 05-12-2018 om 11:59

    PSV verwacht zich rond het ingaan van de winterstop te versterken met Richard Ledezma. De achttienjarige Amerikaan zal in eerste instantie de selectie van Jong PSV gaan versterken.

    Het Eindhovens Dagblad meldt dat over de komst van Ledezma mondeling een overeenkomst is bereikt. De middenvelder liep afgelopen zomer al stage bij PSV. Omdat hij een speler van buiten de Europese Unie is mag PSV hem pas op achttienjarige leeftijd inlijven. Daarom reisde Ledezma niet al eerder naar Eindhoven af. Pas vanaf 1 januari mag Ledezma officiële wedstrijden spelen voor PSV.

    Eerder dit jaar werd al bekend dat PSV onder de indruk was van de tiener, die nu nog onder contract staat bij Real Monarchs in de Verenigde Staten. Ledezma speelde in zijn proefperiode met Jong PSV wedstrijden tegen Jong FC Utrecht en Darlington FC, een club die actief is op het vijfde niveau van Engeland.

    Eerder woensdag werd bekend dat drie PSV'er in januari eventueel mogen uitkijken naar een andere club. Het gaat om Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist. 

    Plaats een reactie

    Arvin +5632
    woensdag 5 december 2018 om 10:16
    We gaan het zien. Denk dat het een Scamacca verhaal gaat worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    Leeuw +6199
    woensdag 5 december 2018 om 10:25
    Tja, tussen al die talenten moet er wel 1 tussen zitten die succesvol zou kunnen zijn. Het blijft een gok.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:30
    Het is een beetje schieten met hagel, inderdaad. Vaak hebben die jongens wel de potentie, maar tussen hun 17e en 21e moet er een enorme sprong gemaakt worden in hun ontwikkeling om ook echt te kunnen slagen op een behoorlijk niveau.

    En dat lukt niet iedereen. Het is vooraf niet te voorspellen waar iemand's plafond zit.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    woensdag 5 december 2018 om 10:28
    Dan zeg ik alvast: "Welkom bij PEC Ledezma!"
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:45
    Beetje gemakkelijk onrust stoken dit.. Met argumenten komen mag best hoor. Vertel eens, waarom denk je dat dit een Scamacca-verhaal gaat worden?
    Vind ik leuk
    Arvin +5632
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Haha het was niet als onrust stoken bedoeld. Ik doelde meer op het aantal (grote) talenten dat binnenkomt en vervolgens in de vergetelheid verdwijnen. Scamacca stond te boek als een toptalent, maar heeft nooit een kans gekregen en is uiteindelijk vertrokken (naar sassuolo zo uit mn hoofd?)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:52
    Arvin verdiep je eens wat meer voordat je zomaar dingen roept. Scamacca mocht vertrekken omdat hij een waardeloze mentaliteit had. Het meteen op 'een gebrek aan geboden kansen' gooien is wel degelijk stemmingmakerij en dus stoken. :-)
    Vind ik leuk
    Arvin +5632
    donderdag 6 december 2018 om 00:34
    Haha je weet dat ik PSV'er ben toch? 😂 Ik bedoel het echt niet als stemmingmakerij, maar gewoon dat alle talenten met bombarie binnenkomen en vervolgens via de achterdeur vertrekken, dat het in dit geval door mentaliteit kwam doet daar toch geen afbreuk aan? Het komt overigens in negen van de tien gevallen door een gebrek aan mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2229
    woensdag 5 december 2018 om 11:24
    Want? Die kwam ook uit Amerika...of wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:31
    Op basis van wat kan je nu al een oordeel vellen dat het een Samacca verhaal gaat worden. Ken je deze jongen? Heb je hem ooit zien voetballen?
    Vind ik leuk
    Arvin +5632
    woensdag 5 december 2018 om 13:22
    Ik vel geen oordeel, ik zeg "ik denk". Dat is puur mijn mening en is gebaseerd op het feit dat dit soort uit het buitenland aangetrokken talenten veelal geen kans krijgt en uiteindelijk via de achterdeur weer vertrekken.
    Vind ik leuk
    3Bier +10706
    woensdag 5 december 2018 om 10:17
    Familie van?
    Wel even zijn gun in beslag nemen in dat geval.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:26
    Had ik gedacht dat ajax daar zijn connecties had,gaan de Amerikanen toch naar psv. Fijne samenwerking met ajax daar in amerika
    Vind ik leuk
    El Pibe +1024
    woensdag 5 december 2018 om 10:44
    Ze hebben een fanshop geopend in New York. Dat is om geld op te halen ipv brengen...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:52
    Was een geintje maar dat snapt niet iedereen. Ook al heb je connecties met een land wil dat niet zeggen dat elke speler van dat land alleen naar jouw club komt. Maar ja niet iedereen snapt een grapje
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 5 december 2018 om 10:45
    Ja, als je een kantoor opent heb je toch gewoon binnen een week dat hele land in kaart gebracht?
    Sterk denkwerk weer rob.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +668
    woensdag 5 december 2018 om 11:43
    Ajax ruikt gewoon weer eens geld.

    Ajax de billboards, PSV de talentjes. Win = win.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 5 december 2018 om 11:51
    Je snapt niet hoe win-win werkt denk ik
    Vind ik leuk
    Josip Broz +668
    woensdag 5 december 2018 om 12:00
    Geloof mij, ben aardig op de hoogte wat dat betreft. 😉
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 5 december 2018 om 12:20
    Oke dan zal ik wel gek zijn
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +668
    woensdag 5 december 2018 om 12:21
    Kom op. Niet zo streng zijn voor jezelf.
    Vind ik leuk
    appeltje +1421
    woensdag 5 december 2018 om 12:53
    Deze gast was al in beeld voordat Ajax uberhaupt die vestiging opende.

    Ajax heeft overigens ook al twee Amerikanen in de jeugdopleiding lopen: Pynadath en Dest.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:59
    Volgens mij begrijpen jullie grapjes niet
    Vind ik leuk
    appeltje +1421
    woensdag 5 december 2018 om 13:05
    Juwwal
    Vind ik leuk
    Josip Broz +668
    woensdag 5 december 2018 om 14:30
    Egnie
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    woensdag 5 december 2018 om 10:28
    Darlington Football Club is an English football club based in Darlington, County Durham. They are members of the National League North, the sixth tier.

    Ja.... ik ben een genot op feestjes
    Vind ik leuk
    Pancev +150
    woensdag 5 december 2018 om 11:15
    Ben je nog te boeken voor komend weekend?

    De organisatoren van het NK Kontjeknallen zoeken nog iemand die het hele gebeuren met interessante weetjes kan opleuken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 5 december 2018 om 11:52
    Stuur ze anders wat weetjes over jezelf
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    Aan je bijdrages hier te zien maak je grote kans op de hoofdprijs op dat NK.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +668
    woensdag 5 december 2018 om 18:32
    Je vroeg er wel een beetje om... Ik kon er anders wel om lachen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +668
    woensdag 5 december 2018 om 18:26
    Pancev! Haha... Die naam heb ik lang niet meer horen vallen. Crvena Zvezda uit 1991, winnaar van de CL. Namen als Savicevic, Prosinecki, Mihajlovic... man man man.

    Het waren voornamelijk Savicevic en Prosinecki die het verschil maakten. Sinisa met zijn dodelijke vrijetrappen maar ook Pancev had zeker zijn bijdrage.

    Stojkovic, ook een gouden oude! Hij was toen echter al verkocht aan Marseille maar is naar mijn mening veel te vroeg naar Japan gegaan daarna, waar ze hem tot de dag van vandaag kennen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    Korm +37502
    woensdag 5 december 2018 om 10:30
    Tja heb liever versterkingen die er direct staan :) ik mis nog een verdediger :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:30
    Hadden ze nog geen Amerikaan?? Zou er in Nederland geen speler ergens rondlopen die net zo goed is.. of is het moderner om zo veel mogelijk buitenlandse spelers te halen,... ?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:47
    Ik denk het niet Henkie. Daarnaast zijn 18 jarige (grote) talenten in Nederland al echt niet meer goedkoop als PSV op de stoep komt. Succes Ledezma!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:03
    Zolang Nederlandse clubjes de hoofdprijs vragen voor spelers die nog niks gepresteerd hebben zullen clubs als PSV en Ajax voornamelijk in het buitenland kijken, waar dit soort spelers veel goedkoper zijn.



    .
    Vind ik leuk
    Futjebal +2229
    woensdag 5 december 2018 om 11:22
    Kijk het werpt nu al zijn vruchten af die promotietour van Ajax in de VS....oh wacht...ik lees nu pas dat hij naar PSV gaat
    Vind ik leuk
    johny +55
    woensdag 5 december 2018 om 12:02
    Psv denkt nu al stiekem aan om het gat in de begroting te dichten . Dit gat wat ontstaan is door het te hoog inzetten van aankoop van te dure spelers met het oog op de Champions League . Door het resultaat de uitschakeling van de Champions league en ook geen Europees voetbal komen er ook geen Miljoenen wat PSV verwacht had binnen,Zodat er toch een enorm gat in de begroting gekomen is wat toch gedekt moet worden vandaar dat Psv langzaam begint te denken aan het verkopen van spelers. Psv maakt zich langzaam zorgen nu dat het Europees avontuur niet meer erin zit dan ook nog het Miljoenenbal de Champions league de Nederlandse beker dan al eerder de Johan Cruif schaal Ja je kan zeggen dit jaar was voor dit peper dure Psv niet weggelegd. het heeft voor Psv geen windeieren gelegd.Maar nog grotere zorgen komen nog aan in de Ere divisie voor Psv want AJAX is Psv kort genaderd op maar 2 punten achterstand en zullen dit PSV snel voorbij gaan want daar waar Psv zich al langzaam de Kampioen waande zal de titel Kampioenschap langzaam maar zeker naar AJAX gaan . Psv zal aan het einde van het seizoen met lege handen staan. Gerbrands zal wel denken dat Ajax met niet zo'n dure selectie maar met vele jonge talenten de toon aangevende ploeg is hier in Nederland en dat Gerbrands met al die dure spelers totaal geen ene prijs kon halen wat toch een grote misstap is.PSV is een grote tegenvaller en moet een diepe buiging maken voor AJAX wat veel pijn zal doen in EINDHOVEN . PSV is toch nog lang geen TOP ploeg wat wel verwacht werd in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:35
    Johny zeverzak
    Vind ik leuk
    Bullet +3235
    woensdag 5 december 2018 om 13:52
    Ja, ofnie
    Vind ik leuk
    michelhx +3769
    woensdag 5 december 2018 om 12:49
    Grapjas.
    - PSV begroot geen Champions League.
    - Ajax met niet zo'n dure selectie? Alleen aan salaris betalen ze al 2-3x zoveel als in Eindhoven.

    Veel plezier nog verder met je troll account, geniet er van zo lang het duurt.
    Vind ik leuk
    Vooruit +75
    woensdag 5 december 2018 om 13:58
    Johny, je lult maar wat. Maar je raakt wel een pijnlijk punt van PSV: schulden en nog eens schulden. Daarbij een te dure huishouding.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:20
    Johny jij bent pas echt dom. Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:59
    Hij kan beter beginnen bij een andere club zo als FCutrecht
    Vind ik leuk
    appeltje +1421
    woensdag 5 december 2018 om 13:04
    Ledezema heeft wel geteld 5 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen op het tweede niveau van de VS. Laatste wedstrijd was op 5 juni. Ben benieuwd wat PSV in 'm ziet.
    Vind ik leuk
    Bullet +3235
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    Het schijnt dat PSV ook interesse heeft getoond in een enorm talent, Behich geheten. Of... hadden ze die al binnengehaald... ben het ff kwijt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws