St. Juste verbaasd door storm aan reacties: Dat vond ík nou bijzonder

    St. Juste verbaasd door storm aan reacties: "Dat vond ík nou bijzonder"

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 11:44do 06-12-2018 om 11:44

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 11:53do 06-12-2018 om 11:53

    Jeremiah St. Juste is verbaasd door de massale reacties op zijn paarse haar. In september koos de Feyenoorder voor de opvallende coup, wat hem op de nodige kritiek kwam te staan.

    St. Juste schuwt een haarkleurtje niet. "Dat gaat heel spontaan. Ik zit vaak bij de kapper. Een paar maanden terug dacht ik ineens paars, doe maar paars", vertelt hij aan de Volkskrant. Het riep veel (negatieve) reacties op. "Dat vond ík nou bijzonder. Iedereen moet zijn ding doen, toch? Iets accepteren wat iemand anders mooi vindt, is voor sommigen kennelijk nog een leerproces."

    Kinderen waren wél positief. "Die hadden zoiets van: als hij het doet, kan ik er ook uitzien zoals ik dat wil. Dat is mooi", aldus St. Juste, die nu weer zwart haar heeft. Dat heeft niets te maken met zijn rode kaart in de Klassieker tegen Ajax. "Ab-so-luut niet. Ik wil het nu lekker laten groeien, misschien een afro-coupe. Misschien doe ik toch ineens iets anders. Nee, voorlopig geen rood, denk ik. Die kaart is nog iets te vers."

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 11:47
    Je kan alles goed maken St. Juste, ja zelfs je achterlijk haarkleur zal je vergeven worden als je mee helpt om VVV Venlo op te rollen vanavond.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 11:54
    VVV verslaan moet wel lukken toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:24
    Tuurlijk..........;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 12:01
    Moet toch wel lukken vanavond voor Feyenoord?!.' Ze hebben psv van de mat gespeeld en vvv mist 6 basisspelers. Én met goede verlichting is het helemáál appeltje eitje ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:24
    Maar natuurlijk Pimman, maar natuurlijk is het appeltje eitje vanavond......Maar jij kent Feyenoord dus niet goed........;-)
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    donderdag 6 december 2018 om 12:33
    Kenmerk van een subtopper is dat het vaak verliest nadat het heeft gepiekt tegen een topploeg. Zo verliest Utrecht vaak punten de eerste beste wedstrijd nadat ze tegen Ajax gespeeld hebben.
    Feyenoord kan laten zien dat ze nog steeds een topclub zijn door vanavond gewoon simpel VVV op te rollen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Gelukkig speelt utrecht tegen ajax de laatste wedstrijd voor de winterstop. Kunnen ze dus goed knallen😌
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 12:46
    Oké Hans ik heb er ook alle vertrouwen in! ..wie weet hebben we het er vanavond of morgen nog over. Fijne wedstrijd en succes ;) grt Pim
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 12:10
    Als hij vanavond een paars prints maakt, dan moet een assist wel lukken iig
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 14:16
    Heel bijzonder, eigenlijk om in te plakken: een paarse sprint. Maar zonder dolle. Ik zou er maar op rekenen dat plastic velden in de nabije toekomst ook zomaar ineens paars of blauw, danwel oranje zijn. Als het in de clubkleuren kan, beter nog. Dan speelt de thuisspelende club met schutkleuren. Makkelijk om stiekem door de defensie van de tegenstander te stiefelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 11:48
    Ga voetballen vent.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:49
    Doet ie toch ook, vanavond zelfs al
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:48
    Die dag dat je met dat knal paarse haar het veld op kwam had je al spontaan een rode kaart mogen krijgen.
    Hij is gewoon geen RB, hoort gewoon in het hart van de verdediging.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    guusje +1197
    donderdag 6 december 2018 om 11:48
    Gedurfde uitspraak. stel je voor; 0 - 0 tegen Ajax. 10 seconde voor tijd gaat Neres alleen op de keeper af. tja, dan zou je hem dus moeten laten lopen......
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    donderdag 6 december 2018 om 11:48
    Wat is hij dan...de neef van Babel?

    Die loopt ook al met zo een maffe coupe
    Maar goed

    Leven en laten leven toch 🤪
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:51
    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
    Vind ik leuk
    Hyena +30542
    donderdag 6 december 2018 om 11:52
    ''Iets accepteren wat iemand anders mooi vindt, is voor sommigen kennelijk nog een leerproces."

    Wat een dom gelul van deze teletebbie. Als je bewust kiest voor een afschuwelijk aandachttrekkend kapsel, moet je zowel positieve als negatieve reacties verwachten. Zo werkt het nu eenmaal in een vrij land waar iedereen zijn of haar mening mag verkondigen. Nu waren die reacties helaas voor hem overwegend negatief, en terecht natuurlijk.

    Als Jeremiah denkt dat een belachelijk kapsel als het zijne geen negatieve reacties oproept, is hij denk ik degene die nog midden in een leerproces zit. Prima dat hij zijn haar verft, natuurlijk mag dat, maar dan mogen mensen hier ook vrijuit hun mening over geven vriend.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 11:59
    Mwah.... hij heeft wel een punt.
    Als hij het nou mooi vindt, paars haar, moet ie dat lekker zelf weten.

    Hij is voetballer, op zijn spel mag je kritiek hebben maar iemand bekritiseren omdat je zijn kleur haar niks vindt, is onzin.
    Als hij afgelopen zondag in de laatste minuut een bal van de lijn haalt boeit me zijn kleur haar bijzonder weinig.
    Net zoals zijn haar me ook niet bezig hield toen ie rood tegen Ajax kreeg.


    Overigens moet je ook niet zeiken als er door je keuzes bepaalde dingen niet meer mogelijk zijn voor je.
    Iemand met 47 piercings in zijn of haar hoofd en 7 tattoos in het aangezicht met paars haar moet niet raar opkijken als ze niet in aanmerking komen voor een baan als receptionist in het Hilton hotel.
    Vind ik leuk
    Hyena +30542
    donderdag 6 december 2018 om 12:04
    Natuurlijk moet ie dat lekker zelf weten, het is zijn eigen vrije keuze. Maar het is van de criticasters vervolgens hun goed recht om het lelijk te vinden. Daar moet meneer dan niet gepikeerd over lopen doen.

    Op zijn spel krijgt hij overigens gelukkig ook genoeg kritiek, en ook dat is naar mijn mening weer terecht. De jongen heeft zeker talent, maar doet af en toe dingen..

    Behoorlijk gebrek aan concentratie en maakt geregeld domme keuzes. Maar dat laatste verbaast mij niks als iemand er vrijwillig zo bij gaat lopen en er vervolgens nog raar van opkijkt ook dat mensen daar wat van zeggen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 12:09
    Je kunt iemands haar ook lelijk vinden en er geen punt van maken.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:23
    Dus als ik jou toevallig tegen het lijf zou lopen in een bedrijf waar ik wat van nodig heb, is het helemaal prima als ik je voor alles en nog wat ga lopen uitmaken vanwege je haar (als je dat tenminste (nog) hebt)?
    Of je je werk nou wel of niet goed doet, ik besluit om effe gestrekt been te gaan op je kapsel omdat IK het niet mooi vind en jij mag daar dan niks van zeggen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 12:08
    Ik denk niet dat in die situatie het paarse haar de druppel is.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:17
    Ik ook niet maar ik dacht.. kom, gooi er ook nog wat paars haar tegenaan om het plaatje kompleet te maken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 12:18
    Ik vind het idee wel leuk. Dat zo iemand dan ook teleurgesteld thuiskomt en z'n vriendin vraagt 'weer het haar lieverd?' :p
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:20
    Ja... haar niet bijgehouden, de originele kleur kwam er een beetje doorheen en dat was het probleem.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 12:22
    Maar ja, dat kun je verwachten bij een beauty salon
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:40
    Als jij het zegt....
    Ik kom daar bijzonder weinig.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:15
    Paars is gewoon dom. Klaar. Niemand kan zoiets mooi vinden.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:19
    En iets zegt me dat je Ziyechs geblondeerde pet wel lekker intelligent en stijlvol vond.

    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:22
    Nee. Ook dat ziet er niet uit. Alleen blond is wel wat anders dan paars.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:24
    Ah gelukkig.... de "Alleen" waar je op kon wachten.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:26
    Blond rood, is gewoon wat normaler dan paars.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:40
    Ga dat effe bij de eerstvolgende partijvergadering van die freakshow van Bij1 vertellen en kom daarna hier even vertellen hoe dat ging? ;D
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Maar wie bepaalt of iets 'normaal' is?
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Dat is een algemeen gegeven.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 12:55
    Hoezo? Voor de één kan iets 'normaal' zijn wat voor de ander totaal niet 'normaal' is.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:57
    Sommigen dingen zijn gewoon niet normaal, een vrouw verkrachten is niet normaal toch? Dat vind ieder Normaal persoon.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 13:04
    Totaal niet te vergelijken met de kleur van iemands haar.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 13:28
    Wel met, het begrip normaal.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Het is goed joh, wat jij 'normaal' vindt is 'normaal'...
    Vind ik leuk
    Mama +307
    donderdag 6 december 2018 om 13:04
    Gereformeerden zijn volgens mij ruimdenkender dan jou. Was het 1918 ,nou vooruit , maar het is 2018
    Vind ik leuk
    Mama +307
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Leuk toch ,iemand met 47 piercings in het gezicht. Heb ik totaal geen moeite mee. Sterker, vind dat veel leuker dan de eenheidsworstvolgers.

    De 1 vind dit mooi, de ander dat,je kan niet iedereen het naar z’n zin maken. Moet je ook niet willen. Je moet het vooral je zelf naar de zin maken.
    Vind ik leuk
    Emnu +4755
    donderdag 6 december 2018 om 12:03
    Jij zit duidelijk nog in dat leerproces.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 13:45
    Ik ?
    Vind ik leuk
    Emnu +4755
    donderdag 6 december 2018 om 14:56
    Hyena
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    donderdag 6 december 2018 om 11:56
    Hij mag zijn haar verven en anderen mogen dat lelijk vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:04
    Helaas zal VVV verliezen teveel blessures
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:06
    Steeds vaker denk ik: wat lees ik nu weer voor non-nieuws, Waarom?
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1277
    donderdag 6 december 2018 om 12:09
    Lkkr laten doen..kan mij het schelen wat die gasten doen(mits binnen de normen en waarde).

    Zelfde als mensen zich irriteren aan v bommel met het praten tegen de 4de man.of ziyech die rare handgebaartjes heeft na een doelpunt.

    Leven en laten leven en als allereerste na jezelf kijken..daar hebben we het al druk genoeg mee lijkt me.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:21
    Nu is mijn dag weer goed.... een artikel gelezen over paars haar..... vent ga presteren en dan zal iedereen het een worst zijn welke kleur je haar is maar praten ze over je voetbalkwaliteiten. Ben alleen bang dat dat nog wel even duurt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    pos +8824
    donderdag 6 december 2018 om 12:24
    En ik zou het pas bijzonder vinden als ik morgen met een knalrode coupe op mijn werk verschijn en niemand heeft er commentaar op. Beetje slap geleuter van hem.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +432
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Rsnddebielen zijn dat ,iemand zijn doen en laten gaan bepalen.
    Alsof die gast een misdrijf gepleegd heeft ,al zou hijnzijn haar groen willen kleuren moet hijzelf weten.gadverzieke de mensen toch man .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:49
    Had beter zijn haar rood kunnen laten verven zoals Babel hahaha
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    donderdag 6 december 2018 om 13:08
    Paars haar is wel een mode blunder
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:24
    Hoezo verbaasd ???
    Wat had hij dan verwacht 🤔
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1184
    donderdag 6 december 2018 om 13:37
    Eerst opvallen met je voetbal, dan zullen mensen zich er niet zo aan storen.
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:22
    Dat komt st juste omdat jullie tegenwoordig te veel met randzaken zoals jullie image bezig zijn. Jullie moeten je meer bezig houden met voetbal. Daarom heeft iedereen kritiek.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:48
    Hoe noemt men mannen die altijd met hun uiterlijk bezig zijn?
    Antwoord; Nee, geen Homo maar een voetballer.

    Hoe noemt men een vrouw die bij de beste van de wereld hoort?
    Die zich inspant om steeds beter te worden.
    Antwoord; een Leeuwin.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws