'Barça moet offer brengen om komst De Ligt en De Jong mogelijk te maken'

    'Barça moet offer brengen om komst De Ligt en De Jong mogelijk te maken'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 12:40do 06-12-2018 om 12:40

    FC Barcelona moest spelers verkopen om ruimte te maken voor de komst van Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong. Dat schrijft El Mundo Deportivo donderdag.

    De Ligt en De Jong worden al geruime tijd gelinkt aan Europese grootmachten als Bayern München en Barcelona. De pers in Catalonië schrijft bijna dagelijks over De Ligt of De Jong - en soms over beide Ajacieden. Dat laatste is donderdag het geval op de laatste pagina van El Mundo Deportivo.

    Volgens de Catalaanse krant moet Barcelona 'een offer' brengen voor De Ligt en De Jong. De verdediger en middenvelder van Ajax moeten na dit seizoen een slordige 150 miljoen euro kosten. Dat is ook een rib uit het lijf voor Barça, waardoor de koploper van Spanje éérst 'een aantal' spelers moet verkopen.

    Een extra struikelblok voor Barcelona is het feit dat Camp Nou binnenkort verbouwd wordt. Dat geld kan niet worden geïnvesteerd in nieuwe spelers. Ook moet Barça korten op het salarisbudget. Onlangs bleek dat de club met afstand de hoogste salarissen betaalt ter wereld.

    Bayern München
    Opvallend genoeg kwam Kicker donderdag met een vergelijkbaar verhaal. Bayern München is concreet geïnteresseerd in De Jong, maar de Duitse grootmacht moet eerst Javi Martinez verkopen. Het geld dat vrijkomt met de verkoop van de Spanjaard kan worden geïnvesteerd in De Jong.

    Poll

    De Ligt en De Jong naar Barça: zie jij het gebeuren?

    (4763 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 12:43
    Ja, ik zie het wel gebeuren. Maar ik zou het erg jammer vinden, ik zie graag de heren zich nóg verder ontwikkelen in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 12:49
    Ze moeten bij Barça éérst sparen..Ajax heeft dat geld gewoon op de plank ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 13:09
    Nou... 150 miljoen kan Ajax ook niet even ophoesten voor 2 spelers denk ik hoor ;-). Dat zou ook voor Ajax onverantwoord zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3265
    donderdag 6 december 2018 om 13:45
    Ik vind het toch knap dat ze nu al weten dat ze beide voor in totaal 150 mil weg gaan aan het einde van het seizoen aangezien theoretisch nog steeds CL winnaar kunnen worden 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:19
    Toch was het jaren geleden wel anders. Dan konden alle topclubs een Nederlandseclub leegkopen. Dat kan dus nu bij Ajax even niet zo makkelijk meer. :))
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 14:22
    Dat klopt, maar dat heeft grotendeels te maken met de belachelijke prijzen die ze de laatste jaren betalen voor spelers. Kijk naar de 100M die ze voor Dembele hebben uitgegeven en de 40M voor Malcom, ze hebben jarenlang uit noodzaak de hoofdprijs betaald voor spelers die het geld niet waard waren. Tot een paar jaar terug betaalden ze 100M voor Bale of Ronaldo, spelers die zichzelf al enkele jaren bewezen hadden. Nu betalen ze het voor spelers als Dembele die nog maar net kwamen kijken.
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:31
    Die clubs hebben het wat mij betreft het hele voetbal verkloot. Deze bedragen gaan nergens over. En dat is de schuld van real madrid en barca. Die hebben met miljoenen gestrooid in het begin die zij niet een hadden. Alles werd betaald met geleend geld.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 14:40
    Veelal wel ja. En natuurlijk hebben ze de transferbedragen veelal terugverdiend puur uit marketinggelden, maar de bedragen die ze toen neertelden waren echt belachelijk natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:16
    Je moet kijken naar wat een product kost.

    Lozano 12 miljoen
    Dolberg 280.000

    Op Dolberg winst maken van een 50 miljoen of op Lozano is een groot verschil. PSV koopt spelers en Ajax leidt ze op dus is de winst die je maakt ook vele malen groter
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:04
    Hahaha, het is toch man City Paris die zoveel geld uitgeven en niet real
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:14
    Nee hoor, heeft met beleid te maken, Ajax heeft jaren veel overbodige talenten verkocht en het geld opgepot doordat ze nu een groot eigen vermogen hebben en spelers met langlopende contracten hoeft Ajax niet te verkopen om geld te genereren.

    PSV moet ook verkopen net als Feyenoord om geld binnen te halen en natuurlijk krijg je minder voor je spelers als je niet zoveel geld als Ajax hebt omdat je minder snel nee zegt tegen een hoog bod.

    Als er iemand komt en die bied 35 miljoen op Lozano dan is hij weg waar Ajax zelfs een bod van 50 miljoen op Dolberg gewoon kon afwijzen. Lozano kostte 11/12 miljoen Dolberg kostte Ajax slechts 280.000.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 14:24
    dhrwobo..Klopt kan Ajax zich nooit verantwoorden!..niet eens de helft, bij lange na niet ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 14:41
    Ze hebben het geld misschien wel Pimman, maar ik denk dat het aandeel van Ajax giga onder druk komt te staan wanneer 90-95% van het besteedbaar vermogen ineens wordt uitgegeven aan 1-2 spelers ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 15:36
    Mee eens, ook dát speelt natuurlijk een rol..maar goed het gaat ook nooit gebeuren ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 6 december 2018 om 17:14
    Kunnen ze spelers beter meer betalen, maar dergelijke spelers komen echt niet naar de ED.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:09
    150 miljoen liggen we bij Ajax niet wakker van dat geld is er wel en nog iets meer ook. Ajax heeft een eigen vermogen van 270 miljoen daar komt nog eens 60 en 15 miljoen bij uit de CL dan zit toch op een kleine 350 miljoen aan eigen vermogen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:25
    Ja daarna zijn ze gelijk bankroet als ze 150 miljoen moeten aftikken. Wie denk je dat je bent? Man City?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:07
    Ik ben er niet zo zeker van dat er überhaupt iemand vertrekt, niet in de winter en niet in de zomer.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 17:58
    Dat blijft inderdaad gissen. Als Ajax dit seizoen sportief goed afsluit kan het spelers motiveren om nóg een jaar te blijven. Financieel kunnen ze nu ook wat bieden. Als er één of twee persé weg willen en ook gaan,
    heb je kans op een sneeuwbaleffect. Oftewel dat er meerdere weggaan. Het wordt sowieso een hele uitdaging voor Ajax om, als veel spelers vetrekken, weer een nieuw goed team samen te stellen. Hopelijk blijft de selectie in grote lijnen zoals die nu is.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:49
    Ik denk dat ze een beetje uitontwikkeld zijn in Amsterdam .
    Niet bij Ajax , maar wel in de ED .
    In de cl kunnen ze zich uitstekend ontwikkelen bij Ajax , maar als je pech hebt , zijn dat volgend jaar maar 6 wedstrijden .
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 14:23
    Als je pech hebt, zijn dat volgend jaar maar 0 wedstrijden CL. Als je geluk hebt, zijn het er minimaal 6. Maar het kampioenschap is nog lang niet vergeven en we weten nog niet of de kampioen voorrondes moet spelen.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1801
    donderdag 6 december 2018 om 15:22
    Dat weten we wel, de kampioen van dit jaar moet 1 voorronde spelen net als dit jaar.
    De punten die dit jaar verdient worden helpen de kampioen van volgend jaar pas.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 13:49
    Ze kunnen zich bij Ajax niet verder ontwikkelen. De weerstand is veel te klein. Ze worden niet heel veel beter van die paar Europese wedstrijden en dat geldt voor heel veel "Nederlandse toppers".
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:06
    Waarom zie jij gebeuren dat Ajax geld laat lopen, persoonlijk denk ik dat wij als Ajacieden weleens verrast kunnen worden....heb het gevoel al een tijdje dat beide blijven sterker nog dat er helemaal niemand vertrekt.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    def rhymz - doekoe!!
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 13:04
    Koekoek?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Lijkt me niet verstandig voor de Jong om naar Barca te gaan. Concurrentie op t middenveld is daar te groot. Arthur, vidal, busquets speel je niet zomaar eruit. Zou beter eerst een tussenstap moeten maken bij een arsenal, dortmund of tottenham
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    donderdag 6 december 2018 om 12:47
    Ik vind de clubs die je noemt niet echt clubs voor een tussenstap, haha. Als je bij Arsenal of Tottenham slaagt kan je ook bij Barca slagen. Bovendien zou ik al de jong echt eerder naar Spanje gaan dan Engeland. Hij past veel beter bij het Spaanse voetbal imo.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 12:53
    Arvin..tóch is de druk bij Barça nog hoger. Barça is normaliter wereldtop, Arsenal en Spurs niet.
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    donderdag 6 december 2018 om 13:03
    Ja, maar de behoefte bij Barca aan een wereldspeler is ook veel hoger, daarom denk ik, zeker gezien de aanhoudende interesse en de bedragen die genoemd worden dat Barca serieus voor hem is en hem ook de tijd en de kansen zou geven zich te bewijzen en door te groeien.
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    donderdag 6 december 2018 om 12:48
    Busquets is echt op zijn retour. Mensen zullen ook wel zien dat Frenkie in potentie beter is dan Vidal. Natuurlijk zal hij het eerste halfjaar op de bank beginnen. Maar daarna kan hij echt wel basisspeler worden.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Ik las laatst over een sponsor die 300 miljoen moest opleveren. Daar kunnen Frenkie en De Ligt vast wel voor gekocht worden. 😋
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:48
    Ik las laatst dat die sponsor juist voor de verbouwing van het stadion was bedoelt. Maar ik kan niet zo goed lezen dus kan het mis hebben.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 12:49
    Als het juist voor het stadion is dan blijft er elder wel geld over om deze godenzonen op te halen. 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:51
    Zolang er maar dik betaald wordt voor onze boys vind ik het best. Houden kunnen we ze toch al niet.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 13:18
    Precies. Maar dat komt wel goed.
    Vind ik leuk
    Dutchman +840
    donderdag 6 december 2018 om 15:03
    Hopelijk komen de jongens op een mooie plek terecht met veel speelminuten en een team / tactiek die bij hen past. Hoop echt dat zij niet zo'n slecht jaar krijgen zoals Davy Klaassen had bij Everton.

    Maakt mij verder niet zoveel uit waar zij heen gaan want zoals jij al zei wij kunnen hen toch niet houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:27
    Of kluivertje zoals bij Roma dat wens ik de Jong al helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    donderdag 6 december 2018 om 13:22
    Ja omdat het barca is krijgen ze wat korting. Ronden we het af naar beneden op 300 miljoen 👍😂
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 13:23
    Vind ik een strak plan Johnny. 300 miljoen Cash.😉
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    donderdag 6 december 2018 om 12:45
    Dat El Mundo heeft ook een vaste dagelijkse De Ligt en De Jong rubriek 😂. En zelden wordt er iets nieuws gezegd.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:59
    Niet alleen El Mundo .
    The Sun heeft zijn page 3 girls verwisselt voor foto's en nieuws over Frenkie en Mathijs
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    donderdag 6 december 2018 om 13:07
    Haha ik heb het gister even nagekeken. Ik wilde de domeinnaam frenkieprimeur.nl kopen en er een site van maken vol on-nieuws zoals wat hij ontbeten heeft enzo, alleen de aanbieder heeft alleen maandelijkse pakketten van rond de vijf euro en dat vind ik net iets te veel voor een grap terwijl een gemiddelde domeinnaam nog geen euro per jaar hoeft te kosten. 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:10
    Hahahaha , als jij je bedenkt laat het me weten
    Ik word je eerste lid .
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    donderdag 6 december 2018 om 13:24
    Hahaha, je reactie heeft me gemotiveerd. Net de domeinnaam gekocht, nu VP even mailen of ik hun lay-out mag gebruiken 😂. Ik denk dat met een week de site online komt, haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:28
    En ik beloof je dat ik meteen lid wordt .
    En anders maak je gewoon ff reclame met je domeinnaam in een van je reactie's ;-)
    Laat ff weten wanneer ik je site kan bezoeken .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:45
    Aan het einde van het seizoen zijn ze 150 miljoen de man waard, dus ga maar alvast sparen dan :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 12:45
    Offer 145 miljoen + Suarez.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3869
    donderdag 6 december 2018 om 12:46
    Ik wil nog meer net-niet verhalen over Frenkie!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 12:50
    Geduld mijn vriend, geduld...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    donderdag 6 december 2018 om 12:46
    Gaap
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    donderdag 6 december 2018 om 12:47
    Allebei kopen voor 125 mil en dan krijgen wij Suarez erbij. Die wij uiteraard een riant salaris betalen. Lijkt mij een mooie deal
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:47
    Ik word zo langzamerhand kotsmisselijk van al die berichten over De Jong en de Ligt, of er helemaal geen ander nieuws meer is..Pffff. Begrijp me niet verkeerd, heb helemaal niets op tegen met Frenkie en De Ligt maar hoe vaak hebben we al zulke berichten gelezen!
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    donderdag 6 december 2018 om 12:49
    Is ook best vermoeiend, maar je kan altijd de keuze maken om het niet te lezen. Het houdt blijkbaar veel mensen bezig..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:55
    Ik vind bericht op zich nog wel nieuws over Frenkie en de Ligt , want ik dacht dat Barca het geld welhad om hun te kopen.
    Maar helaas gaat dit bericht ook weer 10 keer herhaald worden , en dan verliest het zijn nieuwswaarde .

    En veel mensen gebruiken de Frenkie en Mathijs berichten om weer te kunnen provoceren naar de concurent , dus die berichten houden mensen niet altijd op een positieve manier bezig .
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 13:07
    Die berichten zijn er nu eenmaal, omdat het blijkbaar veel mensen bezig houdt.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 13:59
    Ha....of om mensen bezig te houden op VP perse deze 2 spelers nodig zijn.....

    Maar als ik 1000 berichten de wereld inslinger over de kleur rood, houdt de kleur rood opeens veel mensen bezig??
    Raar.
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 14:10
    Simpel. Als niemand respons geeft is het in een week over.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 14:46
    Jij weet ook dat dat niet zo is.

    1) dat altijd wel iemand reageert en 2) dat ze het toch wel erin gooien. Zo snel ze iets vinden op een andere site of in een krant nemen ze het over.
    Simpel.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1867
    donderdag 6 december 2018 om 13:08
    Echt?? Hoe kun je nou niet op Frenkie de Jong nieuws zitten wachten op een voetbal site?.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    donderdag 6 december 2018 om 12:48
    Ze gingen toch 300miljoen cashen voor de naam van het stadion? Dan kan die 150miljoen er wel af.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    donderdag 6 december 2018 om 12:48
    Denk dat wijlen Johan Cruijff zijn veto voor de aankoop zou hebben gebruikt, onder het motto wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Voor de financiering is Barca creatief genoeg.
    Vind ik leuk
    Maauwert +262
    donderdag 6 december 2018 om 12:55
    Zo blijft inderdaad alleen de Toekomst zonder toekomst over...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    Maauwert +262
    donderdag 6 december 2018 om 12:51
    Tip voor VP: maak boven een tab tussen "nieuws" en "livescores" en noem dat "Matthijs en Frenkie nieuws". Scheelt een hoop gezeik en irritatie hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:51
    130 mil + Suarez en we hebben een deal
    Vind ik leuk
    Maauwert +262
    donderdag 6 december 2018 om 12:54
    Doe er dan Messi ook nog bij, Frenkie is nou al beter. Whahahaha
    Vind ik leuk
    erikv78 +194
    donderdag 6 december 2018 om 12:58
    100 Mil + L.Suarez & Dembele
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    donderdag 6 december 2018 om 12:53
    Barca gewoon veel spelers die ze moeten verkopen die niet het niveau hebben. Denis suarez , vermaelen , gomez ( verhuurd) , rafinha , munir , sergi samper. En dan heb je nog malcolm en dembele die wel potentie hebben maar tot nu toe ook nog niet 100 procent overtuigd hebben zeker malcolm niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:54
    Waar is die mooie tijd toch eigenlijk gebleven! Dat clubs gewoon zelf spelers gingen opleiden ipv complete teams kopen. Gelukkig als deze transfer wel los gaat komen moet er de hoofdprijs komen. Hoe vaak hebben we het gezien dat ze voor een appel en een ei vertrokken. Had graag gezien dat deze jongens nog gewoon een jaar op de Nederlandse velden zouden rondlopen.
    Vind ik leuk
    semi1946 +207
    donderdag 6 december 2018 om 12:56
    Hahahaa dacht al waar blijft de update van de hype de Jong de Ligt .

    Las dat Barca ook interesse had in Hendriks van psv ,en Vilhena feijenoord en als opvolger voor Suares Tevrede van Nac
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:01
    Maakt me geen reet uit waar ze heen gaan, als ze maar betalen.
    Nee bullshit, ik zie de Ligt het liefst naar Juve gaan en de Jong naar Man. City.

    Komen ze beide het beste uit de verf denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:05
    Dan blijven ze allebei nog maar een jaar. Vinden wij ook niet erg.👌💪
    Vind ik leuk
    torinofc +438
    donderdag 6 december 2018 om 13:21
    Offer, pfff alsof zij de enige 2 voetballers op aarde zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:24
    Weg gaan ze toch hoop dat ajax al de juiste opvolgers hebben gezien en dat die ook naar ajax komen
    Vind ik leuk
    Muscles +903
    donderdag 6 december 2018 om 13:36
    150 miljoen voor twee? Kansloos. Opbieden zonder pakketkorting en beiden niet onder de 100 miljoen per stuk. Marc, Forza AFCA
    Vind ik leuk
    Bullet +3234
    donderdag 6 december 2018 om 13:41
    Hoop zo dat ze beiden de sterren van de toekomst worden bij Bayern, de mooiste club van Europa
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27367
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Dembele en D. Suarez verkopen. Geld voor Alacacer 25M is er al. Met de opbrengst kan je de Jong en de Ligt ongeveer wel financieren.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Beiden niet, omdat beiden niet goed genoeg zijn voor het geld dat een club voor ze moeten betalen, ze hebben zich nog nergens bewezen behalve in de allerslechtste competitie van Europa, oftewel de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Gerro +7228
    donderdag 6 december 2018 om 13:53
    Kortom ze kunnen het niet betalen voor ze verlopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:28
    zucht...topic 34787436890 over hetzelfde.

    Ik zal nog een keer helpen.

    - de Ligt & Frenkie...

    Advies eerst suptop, volg de weg van Van Dijk, Wijnaldum....want anders denk ik echt dat beiden op de bank komen.

    Bij de topclubs spelen er meer zaken dan alleen een godenzoon of talent te zijn.
    De meeste spelers in de kleedkamer weten nog niet eens welke teams er in de eredivisie voetballen.

    o ja en nog even off topic:

    zie de foto, geldig voor alle voetbalspelers en coaches ter wereld, handen weg voor de mond als je praat met elkaar.

    Scheidsrechter doet dat toch ook niet????

    Zelfs in de Formule 1 hoor je, zonder de scheldwoorden, wat ze zeggen bij 330 km per uur.

    amen...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:50
    Goed gesproken Voetbal !
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    donderdag 6 december 2018 om 14:31
    Barca kan mooi Denis Suarez, Rafinha, Vermaelen, Malcom en Munir verkopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:48
    Gaan we weer. Morgen weer een stukje over Dembele dan maar? T lijkt mij heel sterk dat Barça ze kost wat kost wil en sowiso alleen De Ligt dan. Aleña en Riqui Puig beiden eigen jeugd passen veel beter in dit systeem dan De Jong. Die moet eerst ff 2 a 3 jaar ervaring opdoen in Engeland of Duitsland en als ie t daar redt zal Barça misschien een optie worden.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 15:03
    VP zullen we afspreken dat hier pas weer iets over geschreven wordt als er daadwerkelijk een bod is gedaan
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    donderdag 6 december 2018 om 15:34
    Wanneer Ajax te hebberig wordt voorzie ik dat beiden ook volgend seizoen nog in de eredivisie spelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 16:03
    Met die 2 heb je tot 10 jaar geen problemen, die haal je niet voor een jaar of 2.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:44
    Overmars is de laatste jaren door vele mensen afgezeken en dat is volkomen ten onrechte geweest. Hij koopt slim in en verkoopt voor topprijzen met als gevolg een buitengewoon financieel gezond Ajax. Ajax is een voorbeeld voor vele clubs hoe men zonder steun van wie dan ook financieel gezond kan worden en blijven.
    Vind ik leuk
    onbemind +377
    donderdag 6 december 2018 om 19:18
    Ze hebben afgesproken om samen naar een andere club te gaan, als
    ik goed lees heeft Barca daar niet voldoende geld voor, ook Bayern
    heeft dit niet, dus PSG en Man.City resteren, deze clubs hebben genoeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:46
    Ik zie het wel gebeuren maar niet in de winterstop . Als dat wel gebeurd dan is Ajax weer ongeloofwaardig bezig.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 21:00
    Ik denk dat Barcelona die verbouwing gewoon kan financieren want dat is gedekt middels het stadion.
    Door een sponsor de naam van het stadion te geven komt er 300 miljoen extra binnen, zo krap zit Barca niet en ze moeten wel verjongen net als BM.
    Dat is goed voor Ajax en de betrokken spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:45
    Barcelona, is dat niet de club met een torenhoge schuld?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws