Carvajal haalt uit na vernedering in Madrid: 'Misschien niet goed genoeg'

    Carvajal haalt uit na vernedering in Madrid: 'Misschien niet goed genoeg'

    Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 12:52do 13-12-2018 om 12:52

    Laatste update: donderdag 13 december 2018 om 13:04do 13-12-2018 om 13:04

    Real Madrid-speler Dani Carvajal is kritisch over het niveau van de spelers uit de jeugdopleiding van de club. Tegen CSKA Moskou kreeg een aantal spelers de kans zich te bewijzen, maar ze kwamen totaal niet uit de verf: het werd 0-3 in het voordeel van CSKA.

    "Drie weken geleden werd er gezegd dat de spelers uit de eigen jeugdopleiding prima in staat zouden zijn om te spelen", vertelt hij tegen Movistar+, geciteerd door Marca. "Maar nu blijkt dat ze het eerste elftal misschien nog niet waardig zijn."

    Ook verdedigt Carvajal teamgenoot Isco, die na een gemiste kans minutenlang werd uitgefloten door de Real-supporters. "Ik weet niet of hij werd uitgefloten door de fans of niet, maar ik wil wel zeggen dat hij hier al jaren is en dat hij een erg goede speler is."

    "Als het even niet loopt zoals het moet, is hij altijd degene die zich aan probeert te bieden en om de bal vraagt, in plaats van dat hij zich van het spel afzijdig houdt."

    Lees ook: Groep G: Real Madrid met ontluisterende cijfers in eigen huis onderuit tegen CSKA

    Plaats een reactie

    donderdag 13 december 2018 om 12:53
    Die zijn echt niet in vorm! Wat missen die Ronaldo
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    ELD070 +1003
    donderdag 13 december 2018 om 12:56
    Heb de wedstrijd gister niet gezien, maar denk niet dat het helpt als een jongen als Carvajal zich in de media zo uit laat over talenten van zijn club. Daarnaast stonden er met Courtois, Marcelo, Isco, Assensio en Benzema (En later Bale, Kroos en Carvajal) toch nog aardig wat grote namen op het veld.

    Beetje slap om dan naar de jonkies te wijzen.
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    donderdag 13 december 2018 om 13:40
    Getuigd inderdaad niet van karakter van carvajal hier doet. Als je dan een grote vedette bent zeg je dat het aan de grote namen lag , die zouden die jonge gasten moeten beschermen
    Vind ik leuk
    Chebaisit +1420
    donderdag 13 december 2018 om 18:42
    Wat zou siert de vos gezegd hebben.
    Die mafkees kan beter in Spanje wonen en trouwen met een Spaanse.
    Wat is dat toch een irritant mannetje zo verheerlijkt hij het Spaanse voetbal alsof er geen andere landen zijn die beter zijn.
    Vind ik leuk
    kloakatv +77
    donderdag 13 december 2018 om 21:51
    Helemaal mee eens het loopt gewoon voor geen meter wellicht omdat er juist al die grote namen tussen lopen. Want juist door hun loopt het niet de laatste tijd. Ik zie juist graag Vinicius vaker spelen. Er moet ieder geval iets gebeuren.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 12:56
    Real is zoekende nu CR7 weg is en een deel van de selectie gewoon uitgeblust is na jaren op topniveau. Er moet zich een nieuwe leider aanbieden, maar ondertussen lijkt de bouw van een nieuw Real met vallen en opstaan te gaan. De uitstraling van onoverwinnelijkheid is weg...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 13:01
    Lekker makkelijk om de schuld daar te leggen. De eerste elftal spelers lieten het net zo goed afweten.
    Vind ik leuk
    BCHT9 +470
    donderdag 13 december 2018 om 13:03
    Ajax - Real Madrid.. ik teken ervoor ;)
    Vind ik leuk
    klaasvaak +162
    donderdag 13 december 2018 om 13:05
    Misschien een transfer naar Ajax maken?
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1782
    donderdag 13 december 2018 om 16:17
    Ik zie liever Mazraoui dan, die laat zich tenminste niet negatief uit over medespelers.
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    donderdag 13 december 2018 om 13:05
    Dit krijg je als je roept dat je de beste speler die Real ooit heeft gehad niet nodig hebt... Word meer en meer duidelijk dat het vergane glorie aan het worden is. En daar baal ik, als Madridista heel erg van...
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    donderdag 13 december 2018 om 13:42
    Naar mijn menig is cr niet de beste voetballer die ze hebben gehad. Wel zeker de beste doelpuntenmaker, maar pure voetballers als guti , zidane , ronaldo lima etc vond ik persoonlijk leuker om naar te kijken!
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    donderdag 13 december 2018 om 14:13
    Die waren ook geweldig... Zidane in zijn top tijd samen met Guti... pffff
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 15:10
    Puskas??
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    donderdag 13 december 2018 om 15:35
    Jaa zo zijn er nog een aantal , begrijp me niet verkeerd cr zeker een fenomeen maar vooral in het maken van goals. Ik vind het leuker zoals messi of guti of dat soort gasten spelen. Dat eindeloze spelinzicht altijd overal de gaten zien dat is voor mij voetbal. Nu zal ik wel een hoop mense over me heen krijgen haha
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 15:38
    Ben ik met je eens hoor,ik wou er niet mee zeggen dat je het verkeerd zag maar puskas wordt door vele ook als een geweldenaar gezien. Heb hem zelf nooit zien spelen
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    donderdag 13 december 2018 om 16:11
    Ieder zijn mening toch... Kan van allerlei soorten spelers genieten. Maar Ronaldo staat bij mij wel op 1. Tuurlijk heeft hij ook talent, maar het is ook veel eindeloos trainen geweest (en nog steeds, op zijn 33e). En zijn mentaliteit is ook geweldig, anders zou het hem niet zijn gelukt...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 13:31
    Ajax moet gewoon Real loten
    Der op en Der over.

    O O wat zou dat mooi zijn einde van het tijdperk Real 2012-2018
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 13:41
    Zonder Ronaldo is Real niet zo goed he
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1533
    donderdag 13 december 2018 om 13:42
    Real Madrid - RKC: zeker weten 2-4.
    Vind ik leuk
    NvC +6348
    donderdag 13 december 2018 om 14:18
    Als Ajax zijnde denk ik dat een loting tegen Real nog best prima kan uitpakken.
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1158
    donderdag 13 december 2018 om 15:51
    Als ik zou mogen kiezen koos ik ook voor Real.
    Vind ik leuk
    NvC +6348
    donderdag 13 december 2018 om 16:26
    Als Ajax met de passie en intensiteit speelt zoals tegen Bayern dan winnen ze van Real. Zolang Blind, Wober of Frenkie geen onnodige fouten maakt dan is er achterin ook geen probleem.
    Vind ik leuk
    jari11 +1494
    donderdag 13 december 2018 om 14:39
    Carvajal de man die altijd zo stoer doet, maar een van de grootste jankerds van het Spaanse voetbal is.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 16:53
    Moet de bezem door anders gaat het volgend seizoen berg afwaarts .
    Vind ik leuk
    Itsese +5621
    donderdag 13 december 2018 om 17:12
    Ook als dit Real een keertje wat druk gaat zetten staat het zo 3-0.. Hoop nou maar dat je Porto loot, dan is de helft al weg de volgende ronde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws