Groep G: Real Madrid met ontluisterende cijfers in eigen huis onderuit tegen CSKA

Groep G: Real Madrid met ontluisterende cijfers in eigen huis onderuit tegen CSKA

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 20:46wo 12-12-2018 om 20:46

Laatste update: woensdag 12 december 2018 om 20:50wo 12-12-2018 om 20:50

Real Madrid heeft een ontluisterende nederlaag geleden in de Champions League. De groepswinnaar ging met 0-3 onderuit tegen CSKA Moskou. Voor de Russen was de zege overigens niet genoeg om derde te worden in de groep. 

Real Madrid - CSKA Moskou
Real Madrid begon aan de wedstrijd in de wetenschap dat groepswinst de ploeg van Santiago Solari niet meer kon ontgaan. Hekkensluiter CSKA Moskou moest winnen om nog kans te maken op de derde plek, die goed is voor Europa League-voetbal. En winnen deden de Russen. Bij rust stonden de uiterst effectieve bezoekers met 0-2 voor in Estadio Santiago Bernabeu. Na rust was de vernedering compleet voor Real toen Arnor Sigurdsson de 0-3 liet aantekenen. 

Viktoria Plzen - AS Roma
Ondertussen verzaakte AS Roma op bezoek bij Viktoria Plzen. Na een uur spelen kwamen de Italianen op achterstand. Roma kwam, met Justin Kluivert in de basis, nog wel op gelijke hoogte via Cengiz Ünder, maar slechts vier minuten later werd het alweer 2-1. De zege is goud waard voor de Tsjechen. Het doelsaldo van CSKA is veel beter dan dat van Plzen, maar door een beter onderling resultaat gaat Viktoria Plzen alsnog door naar de knock out-fase van de Europa League. 

Plaats een reactie

NikosMachlas +1502
woensdag 12 december 2018 om 20:48
Please laat ons de zuipers uit vitoria loten
Vind ik leuk
slaski +2294
woensdag 12 december 2018 om 21:04
Misschien moet je eerst eens lezen voordat je je onzin de wereld in gooit. EL en CL
Ken je het verschil ?
Of was je opmerking grappig bedoelt ? In dat geval zou ik nog een poging doen. Misschien lukt het dan wel.
Vind ik leuk
power +7752
woensdag 12 december 2018 om 20:49
Ajax gaat van beide winnen denk ik vooral Real.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:50]
Vind ik leuk
Mistered +606
woensdag 12 december 2018 om 20:50
Ik heb kluivert alleen maar ballen naar achteren zien spelen.
Vind ik leuk
Zultkop +6668
woensdag 12 december 2018 om 20:55
Heeft ie in Nederland geleerd 😂
Vind ik leuk
Johnny Cash +10247
woensdag 12 december 2018 om 21:03
Had ook veel balverlies. Maar niet alleen kluivert was slecht heel roma was slecht. Inspiratieloos elftal zeg
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 20:51
Je zal, als Madridista, hier n paar honderd euro voor neergetikt hebben.

Voel je je dan bescheten, of niet?
Vind ik leuk
Wazedde? +133
woensdag 12 december 2018 om 21:05
Altijd lekker om Real Madrid te zien verliezen.
Vind ik leuk
Maauwert +849
woensdag 12 december 2018 om 21:15
Een RKC-tje
Vind ik leuk
Farmer +14395