'Transfer-Knaller voor Bruma: verdediger op weg naar nummer veertien Bundesliga'

'Transfer-Knaller voor Bruma: verdediger op weg naar nummer veertien Bundesliga'

Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 10:47vr 04-01-2019 om 10:47

Jeffrey Bruma mag hopen op een winterse transfer. Fortuna Düsseldorf lijkt bereid om de verdediger te verlossen van zijn uitzichtloze situatie bij VfL Wolfsburg.

Het Duitse BILD pakt vrijdag uit met het nieuws dat Fortuna Düsseldorf geïnteresseerd is in Bruma. De verdediger bevindt zich op dit moment in de Algarve, maar breekt het trainingskamp van Wolfsburg mogelijk af om verhuurd te kunnen worden aan de nummer veertien van de Bundesliga.

Bruma (27) speelde dit seizoen nog geen enkele wedstrijd voor Wolfsburg. In Düsseldorf maakt hij waarschijnlijk meer kans op speelminuten. Mocht het tot een huurdeal komen, dan zou Bruma bovendien een stuk dichter bij Nederland kunnen gaan wonen.

"Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het elders moet gaan zoeken", liet Bruma in december al weten aan FOX Sports. "Ik ben ervan overtuigd dat ik over het dode punt heen moet en dan moet ik elke week spelen. De voorkeur ligt dan zeker in de Bundesliga, omdat ik hier toch al ben."

Plaats een reactie

Ale +5901
vrijdag 4 januari 2019 om 10:50
Transfer knaller? Nu al de giller van 2019!
Vind ik leuk
buenosje +1117
vrijdag 4 januari 2019 om 10:51
En dan lijkt oudejaarsdag nog zover weg!
Vind ik leuk
Sanderos +139
vrijdag 4 januari 2019 om 10:51
Euhh moeten wij (PSV) die niet gewoon terughalen??
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:53
nee, iedereen vergeet hier altijd gemakshalve dat ie behoorlijk vaak in de fout ging...logisch, als iemand gaat herinner je vooral de goeie dingen
Vind ik leuk
chicken +14868
vrijdag 4 januari 2019 om 10:58
Draaide laatste seizoen prima met moreno naast hem..

Feyenoord zit te slapen!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
vrijdag 4 januari 2019 om 11:01
Hebben we geen centen voor.
Vind ik leuk
chicken +14868
vrijdag 4 januari 2019 om 11:02
Huren...verkoop wat....van Geel ofzo
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
vrijdag 4 januari 2019 om 11:05
Huren graag, beter dan wat we nu rond hebben lopen.
Vind ik leuk
chicken +14868
vrijdag 4 januari 2019 om 11:07
Zouden jullie die Botteghin niet eens snel proberen te slijten?

Beste is er allang van af. En wellicht krijg je er nog iets voor.
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
vrijdag 4 januari 2019 om 11:12
Had recent zijn contract nog verlengd, misschien dat hij nog naar brazilie of de us wil.

Begint een beetje op bahia te lijken.
Vind ik leuk
chicken +14868
vrijdag 4 januari 2019 om 11:16
Traag als dikke stront...
Vind ik leuk
Sytz +4142
vrijdag 4 januari 2019 om 11:57
Botteghin en snel in één zin?
Vind ik leuk
BT410 +402
vrijdag 4 januari 2019 om 13:59
Botteghin snel verkopen!
Vind ik leuk
Blindsy +19077
vrijdag 4 januari 2019 om 11:13
Ja. Kijk maar naar de reacties van de gemiddelde Ajacieden, hier.
Vind ik leuk
Ale +5901
vrijdag 4 januari 2019 om 10:55
Graag! Dan word ajax met 2 vingers in de neus kampioen. Al denk ik dat er wel 10 in die van Bruma passen..
Vind ik leuk
broedkip +2222
vrijdag 4 januari 2019 om 11:27
Aub meteen. Worden jullie zolang hij in Eindhoven speelt nooit meer kampioen. Dus mijn advies: meteen halen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:53
Yes 👍
Vind ik leuk
Maan88 +6556
vrijdag 4 januari 2019 om 21:04
Prima opvolger voor schwaab
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:52
wat een knaller....de kerstmarkt schijnt wel leuk te zijn daar..
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:55
Dat hij een club mag vinden waar zijn kwaliteiten tot hun recht komen.
Vind ik leuk
Excelsior +1413
vrijdag 4 januari 2019 om 10:58
Misschien wat voor Feyenoord
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
vrijdag 4 januari 2019 om 11:00
Kan het niveau daar zeker wel aan, anders lekker terug gaan naar psv. Die hebben wel een goede CV nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:18
grappig...
Vind ik leuk
Smithsonian +43443
vrijdag 4 januari 2019 om 12:11
Wat is er grappig?

Hij is beter dan Schwaab en Viergever.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:24
dan is verdere discussie zinloos..
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:05
Waar is wolfsburg mee bezig. Hun eigen te vernielen of hebben ze een hopeloze trainer die met niemand kan samen werken. Wat een hopelize bende daar.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 15:48
Wolfsburg Staat keurig 5e. Bruma is gewoon een onzekere factor veel domme fouten en overtredingen.
Vind ik leuk
Blindsy +19077
vrijdag 4 januari 2019 om 11:11
Van n subtopper naar n degradatiekandidaat lijkt mij bepaald geen knaller.
Volgend jaar dus niveautje lager voor Bruma?
Vind ik leuk
Micha EL +1168
vrijdag 4 januari 2019 om 11:12
Kom maar hoor naar mijn Duitse cluppie
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5537
vrijdag 4 januari 2019 om 11:26
Deze man kreeg onder Blind de voorkeur boven Stefan de Vrij.
Vind ik leuk
bartzwolle +188
vrijdag 4 januari 2019 om 11:34
Wolfsburg wil van zijn Nederlanders af !!!
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:36
Hoezo knaller.... ??
Vind ik leuk
Rodajc +18822
vrijdag 4 januari 2019 om 11:57
Mooie club! Bruma heeft genoeg kwaliteiten, moet gewoon het vertrouwen krijgen.
Vind ik leuk
Eddepet +142
vrijdag 4 januari 2019 om 12:07
Was iets voor Ajax geweest, goedkoper dan die Mallegan
Vind ik leuk
Tenno +87
vrijdag 4 januari 2019 om 12:19
Dus Fortuna Düsseldorf heeft de hoop opgeven...
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:51
Bij een transferknallee denk je normaal aan een stap vooruit. Dit kan goed voor hem zijn maar om het een knaller te noemen...
Vind ik leuk
Shelbourne +6020
vrijdag 4 januari 2019 om 13:20
Prima club voor hem, leuke stad en ze spelen in een groot stadion met veel publiek. Qua sfeer leuker dan Wolfsburg. Ik moet wel zeggen dat Bruma toch wat is tegen gevallen. Leek bij PSV zijn belofte in te lossen maar valt nu toch wat terug.
Vind ik leuk
Het Brein +4818
vrijdag 4 januari 2019 om 13:25
In Düsseldorf zijn ze niet meer bang..
Vind ik leuk
Donnygo +5016
vrijdag 4 januari 2019 om 13:31
De Knaller van een speler die alweer een stap op de plaats moet maken.
Vind ik leuk
noblesse +814
vrijdag 4 januari 2019 om 16:39
Ook daar red hij het niet.
Onbegrijpelijk wat men in deze man zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws